Extreme Digital - iskustva

poruka: 2.395
|
čitano: 971.239
|
moderatori: vincimus, Lazarus Long
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
12 godina
neaktivan
offline
Re: Extreme Digital - iskustva
BudalastoStvorenje kaže...

 

Znači razlika je 100 - 186 kuna u odnosu na edigital.

Kao što ti je miki1981 rekao,takva je razlika u cijeni sada

Prije 3 mjeseca nije bila-bilo je 500 kuna minimalno

9 godina
offline
Extreme Digital - iskustva

"Postovani,vasa narudzba je otkazana"

 

Hvala Bogu sto sam se rjesio toga,rade sam dao u Futuri 50 Kn vise.

Poruka je uređivana zadnji put sri 27.8.2014 18:06 (WalterWolf).
 
5 0 hvala 0
11 godina
neaktivan
offline
Re: Extreme Digital - iskustva

Ponukan svim ovim primjerima, upravo sam kupio svoju konfu u Futuri unatoč ukupnoj razlici u cijeni od cca 200 kuna. Ljudi su jako ugodni i susretljivi i od narudžbe do preuzimanja je prošlo 3h. {#}

14 godina
neaktivan
offline
Re: Extreme Digital - iskustva
BudalastoStvorenje kaže...

Lakše mi je napisati odgovor po natuknicama ili po točkama pa istrpi taj moj način odgovaranja:

 

- "Nema ti smisla sad pametovat" - Nije mi uopće namjera pametovati nego me čudi da ljudi koji se smatraju upućenijima u online trgovinu imaju ovakve probleme.

ED je relativno nova trgovina, u prvih nekoliko mjeseci se ti problemi nisu mogli naslutiti. A opet kažem cijena je bila u dosta slučajeva znatno povoljnija, a svaki kupac ima svoje prioritete.

 

- "to što si sad napisao je trenutna razlika u cijeni" - Da, to je sadašnja cijena. Što znači da se ponekad isplati malo pričekati dok se cijena ne spusti. Ako je netko kupovao odmah i po višoj cijeni, a htio je uštedjeti, onda mi to nema smisla. Ne znam jesam li bio dovoljno jasan.

Nisi bio jasan ni malo...kakve veze ima kad netko nešto kupuje, znači ti želiš kupit nešto, želiš ili ti treba, ali ipak nećeš, nego ćeš počekat još koji mjesec?? Čisto sumnjam.

Dakle ideš nešto kupovat, provjeriš cijene, u ED košta npr 2000kn, u nekoj drugoj trgovini 2500. isto jamstvo, isto sve. ED je nova trgovina, ali to ni niš čudno u zadnjih par godina došlo je dosta novih trgovina i šopova. naručiš, ok, malo zahebavaju oko dana isporuke, ali dobiješ i sav si zadovoljan jer si dobio istu stvar za puno love manje.

 

- "Onda su počele lagano priče o jamstvima, treba neko vrijeme da se dođe do toga" - Imam dovoljno godina da mi takve priče više ne prolaze ni pod razno. Tim više jer i na našem malom tržištu postoji još trgovaca koji i izdaju jamstvo i stoje iza toga.

O čemu ti govoriš? Pa ED daje jamstvo i stoji iza toga, kao i svaka druga trgovina, nigdje na njihovom webu nije pisalo upozorenje da iako daju jamstva i jamstvene listove da će svejedno zajebavati kad dođe vrijeme da se jamstvo iskoristi. A s obzirom da je trgovina bila nova tko je znao da ima s tim problema? Nitko dok se nisu počeli redati slučajevi. S tim da ni to nije 100% crno, ima podosta primjera gdje je ljudima zamijenjeno nešto odmah, na licu mjesta, ili je reklamacija brzo riješena i tako. Međutim ima ih previše i suoprotnih iskustava.

Dakle to što ti imaš dovoljno godina to nema nikakve veze s ničim u ovom slučaju. Jer to nije trgovina koja je na tržištu 3 godine pa da bi ljudi bili prije upoznati kakvi su sa reklamacijama.

 

- "ali velika većina ne zna, jer nisu na forumu, jer koriste nabavu za nać najbolju cijenu, jer ih drugo ne zanima." - To je njihov problem. Ako im nije stalo do toga da se kao potrošači zaštite, zašto se poslije bune?

Evo baš to što si sada napisao je jedna od onih jako loših stvari u našem društvu. Znači ti misliš da bi se kupac mora sam štiti, a da ne bi država trebala imati aparate koji će to za njega odraditi?  Kupac bi morao prije kupnje svaki dućan dobro istražiti i čitati iskustva s njima? Mislim da ne, mislim da je država tu ta koja mora obratiti pozornost na to da joj građani ne moraju biti paranoični kod svake kupnje.

Međutim čak i da si u pravu - opet ti vrijedi onaj odgovor - što kad je trgovina nova i još nema ljudi s lošim iskustvima, ili se još nisu pročula?

 

- "Svega ima, ali činjenica je da su prije razlike u cijeni na neke proizvode stvarno bile vrlo vlo primamljive i ED je zbog toga došao do velikog broja kupaca." - To radi svaki trgovac koji ulazi na tržište, pa poslije s vremenom cijene izjednači s konkurencijom.Tko bi ih pogledao da imaju cijene jednake ili više od ostalih.

To je polovično točno. Oni i dalje imaju niže cijene na dosta proizvoda, neke ne, neki su i skuplji, međutim i dalje ima jeftinijih, a i dalje se naleti na neki osjetno jeftiniji. A to da svatko ide sa nižim cijenama - to jednostavno nije istina. Ja nisam nikad imao najjeftinije cijene, ni kad sam ušao na tržište a ni sad nakon nekoliko godina.

 

- "samo mali broj kupaca ima uopće potrebu za jamstvom." - Sve do jednom.  Nema šanse da kupim bilo koji elektronički uređaj bez računa i jamstva. Jednostavno nema. Ako netko ne gleda na to tako, to je njegov problem, ali se onda nema pravo buniti.

Stvarno ne znam o čemu ti tu govoriš? Kakva kupnja bez računa i jamstva? Svatko dobije račun i jamstvo, samo tko će saznati da oni zajebavaju sa jamstvima osim omnog malog broja ljudi kojima to jamstvo u praksi i zatreba, o tome pričam.

 

 

 

 

Nisi baš skužio što sam pisao...evo ti gore odgovori

9 godina
neaktivan
offline
Re: Extreme Digital - iskustva

Sve ovo što slijedi je moje mišljenje, pa, molim, ako se ne slažete s njim, sve je ok. Samo ja nemam vremena svaki dan pisati romane od odgovora, pa ne očekujte odgovore svakih par sati ili dana. U stvari, ne kanim više pisati ovako duge odgovore.

 

- "ED je relativno nova trgovina, u prvih nekoliko mjeseci se ti problemi nisu mogli naslutiti. A opet kažem cijena je bila u dosta slučajeva znatno povoljnija, a svaki kupac ima svoje prioritete."

 

Donekle može biti važno je li neka trgovina nova ili nije na našem tržištu. Svejedno se moraš raspitati o svemu što je važno za tebe, a to su cijena, dostava / preuzimanje, jamstvo i servis. Meni nije jasno kako neki ljudi naslijepo idu davati tisuće kuna za nešto bilo kojoj firmi koju ne poznaju, a samo na temelju činjenice da je tamo neki proizvod par kuna jeftiniji. Daj malo gledaj emisiju "Potrošački kod" na HRT-u kad krene ponovno s emitiranje za koji tjedan, pa ćeš vidjeti hrpu primjera vezanih uz internetsku trgovinu. Ljudi su jednostavno needucirani i nije ih briga za vlastitu zaštitu u ulozi potrošača. Sve ovo vrijedi za bilo koju firmu.

 

Ovo što si napisao "cijena je bila u dosta slučajeva znatno povoljnija, a svaki kupac ima svoje prioritete." je prilično nezrelo. Oprosti, ali tako ja na to gledam. Cijena nije jedini faktor!

 

- "Nisi bio jasan ni malo...kakve veze ima kad netko nešto kupuje, znači ti želiš kupit nešto, želiš ili ti treba, ali ipak nećeš, nego ćeš počekat još koji mjesec?? Čisto sumnjam."

 

Bio sam 100% jasan. Svaka roba kad dođe na tržište ima maksimalnu ili gotovo maksimalnu cijenu (neki ju još i dignu). Ako želiš kupiti TADA tu robu, platit ćeš maksimalnu cijenu. Ako malo pričekaš, cijena će pasti, a možda će se ta roba naći i na nekom dodatnom popustu. Znači, onaj koji kupuje odmah sigurno ne računa na uštedu i ne može si govoriti kako je dobro prošao. Pa to je poput zbrajanja 2+2. Ako je tebi bila takva frka da si grafičku morao kupiti odmah jer ti je život ovisio o tome, onda nemamo više što raspravljati. Kupio si je i gotovo. Ja ne bih. Sigurno ne po toj cijeni.

 

- "Dakle ideš nešto kupovat, provjeriš cijene, u ED košta npr 2000kn, u nekoj drugoj trgovini 2500. isto jamstvo, isto sve. ED je nova trgovina, ali to ni niš čudno u zadnjih par godina došlo je dosta novih trgovina i šopova. naručiš, ok, malo zahebavaju oko dana isporuke, ali dobiješ i sav si zadovoljan jer si dobio istu stvar za puno love manje."

 

Objasnio sam ti. Nova trgovina uvijek u početku spusti cijenu da privuče kupca. Prije tjedan dana je otvorena IKEA i ljude je zanimalo hoće li prvi dan biti kakav ekstra popust i hoće li cijene naše IKAE-e biti niže od onih u Austriji. To je standardna priča kada neki trgovac ulazi na tržište. Hoće li ED trajno imati niže cijene od ostalih, ostaje vidjeti. Ja sam uvijek dodatno oprezan kod novih firmi koje se pojavljuju i jako puno provjeravam što rade, pa sam tako došao i do ove teme na BUG-u.

 

- "O čemu ti govoriš? Pa ED daje jamstvo i stoji iza toga, kao i svaka druga trgovina, nigdje na njihovom webu nije pisalo upozorenje da iako daju jamstva i jamstvene listove da će svejedno zajebavati kad dođe vrijeme da se jamstvo iskoristi. A s obzirom da je trgovina bila nova tko je znao da ima s tim problema? Nitko dok se nisu počeli redati slučajevi. S tim da ni to nije 100% crno, ima podosta primjera gdje je ljudima zamijenjeno nešto odmah, na licu mjesta, ili je reklamacija brzo riješena i tako. Međutim ima ih previše i suoprotnih iskustava."

 

Slažem se da prvih dana nitko nije mogao znati kakvi će biti s realizacijom jamstva. Međutim, čim se pojavilo nešto poput "Međutim ima ih previše i suoprotnih iskustava", to je već znak za oprez. Barem meni i to je moje mišljenje.

 

- "Dakle to što ti imaš dovoljno godina to nema nikakve veze s ničim u ovom slučaju. Jer to nije trgovina koja je na tržištu 3 godine pa da bi ljudi bili prije upoznati kakvi su sa reklamacijama."

 

Ne bih se složio jer oni nisu prva online trgovina u Hrvatskoj i ljudi koji kupuju online obično vole provjeriti kome daju svoj novac, iz opreza. I tako pomalo nauče što je dobro, a što loše u online trgovini  i kako se zaštititi. I ne kupuješ odmah nešto za par tisuća kuna, nego nešto za manje novca.

 

- "Evo baš to što si sada napisao je jedna od onih jako loših stvari u našem društvu. Znači ti misliš da bi se kupac mora sam štiti, a da ne bi država trebala imati aparate koji će to za njega odraditi?  Kupac bi morao prije kupnje svaki dućan dobro istražiti i čitati iskustva s njima? Mislim da ne, mislim da je država tu ta koja mora obratiti pozornost na to da joj građani ne moraju biti paranoični kod svake kupnje."

 

Država je donijela Zakon o zaštiti potrošača, te Zakon o obveznim odnosima. I tako te je zaštitila, a ti se dalje moraš pobrinuti sam i educirati se koja su tvoja prava i dužnosti. I da, "Kupac bi morao prije kupnje svaki dućan dobro istražiti i čitati iskustva s njima?". To ja radim. I radit ću uvijek.

 

- "Međutim čak i da si u pravu - opet ti vrijedi onaj odgovor - što kad je trgovina nova i još nema ljudi s lošim iskustvima, ili se još nisu pročula?"


Ne kupuješ odmah nešto veliko. Prvo kupiš nešto malo i vidiš kako će to proći. Pa potom vidiš kako su prošli drugi, čitaš, raspituješ se itd. Novac je danas puno teže zaraditi nego prije 8-9 godina, pa ljudima baš nije svejedno kome će ga dati.

 

- "To je polovično točno. Oni i dalje imaju niže cijene na dosta proizvoda, neke ne, neki su i skuplji, međutim i dalje ima jeftinijih, a i dalje se naleti na neki osjetno jeftiniji. A to da svatko ide sa nižim cijenama - to jednostavno nije istina. Ja nisam nikad imao najjeftinije cijene, ni kad sam ušao na tržište a ni sad nakon nekoliko godina."

 

Prvo je polovično točno, a onda nije istina. Daj odluči što je. I pogledaj kako drugi posluju.

 

- "Stvarno ne znam o čemu ti tu govoriš? Kakva kupnja bez računa i jamstva? Svatko dobije račun i jamstvo, samo tko će saznati da oni zajebavaju sa jamstvima osim omnog malog broja ljudi kojima to jamstvo u praksi i zatreba, o tome pričam."

 

Ma da? A zašto je pokrenuta fiskalizacija ako su svi dobivali račun na svim prodajnim mjestima (ovo konkretno nema veze s ED-om)? Ljudi su needucirani i nemaju pojma koja su njihova potrošačka prava. Čitaj sam primjere reklamacija mobitela i informatičke opreme. Nitko nema pojma koliko dana traje rok za popravak, u kojem slučaju možeš dobiti zamjenski uređaj, moraju li ti vratiti novac - SVE DOK IM NE ZATREBA! A onda je često prekasno. O tome se raspitaš prije! I gledaš kako se možeš zaštititi ako stvari krenu krivo, a ne srljaš. To vrijedi za sve firme.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Poruka je uređivana zadnji put čet 28.8.2014 10:58 (BudalastoStvorenje).
14 godina
neaktivan
offline
Re: Extreme Digital - iskustva

Sve šta ću ti ja reć je:

 

-nauči čitati s razumijevanjem

-i bolje da više nedaješ odgovore na ovu temu

-nauči čitati s razumijevanjem

-ako bi nešto kupovao na tvoj način (malo po malo) vjerojatno bi mi trebalo 6 mjeseci da kupim bilo što skuplje od 1000kn

-ako bi nešto kupovao na tvoj način (čekanje cijene iako mi nešto treba) uvijek bi kupovao stvari prošlih generacija

-fiskalizacija? (nauči čitati s razumijevanjem) mi smo u temi o ED, ti si svoji  postom dao naslutiti da oni nisu izdavali račun, ili nisu imali jamstveni list...to jednostavno nije točno

-nauči čitati s razumijevanjem

-nauči čitati s razumijevanjem

 

za mene - EOD

9 godina
neaktivan
offline
Extreme Digital - iskustva

 

Drago mi je da si napisao odgovor i nadam se da će ostati godinama dostupan ovdje na forumu.

 

Samo dvije stvari:

 

1. Gledaj emisiju "Potrošački kod" kad ponovno krene na HRT-u, a nadam se da hoće. Riječ je o izvrsnoj emisiji u kojoj se može naučiti puno toga o zaštiti potrošača. To ti je moja iskrena preporuka.

 

2. Ispravak netočnog navoda: "postom dao naslutiti da oni nisu izdavali račun, ili nisu imali jamstveni list." - ništa ja nisam dao naslutiti o firmi edigital i njihovom izdavanju računa i jamstvenog lista, pa ti ne dam da mi to stavljaš u usta. Pišem općenito i to naglašavam, baš zbog onih koji ne čitaju s razumijevanjem ili čitaju sa zlom namjerom.

 

 

 

 

 

 
0 1 hvala 0
14 godina
neaktivan
offline
Re: Extreme Digital - iskustva
BudalastoStvorenje kaže...

 

Drago mi je da si napisao odgovor i nadam se da će ostati godinama dostupan ovdje na forumu.

 

Samo dvije stvari:

 

1. Gledaj emisiju "Potrošački kod" kad ponovno krene na HRT-u, a nadam se da hoće. Riječ je o izvrsnoj emisiji u kojoj se može naučiti puno toga o zaštiti potrošača. To ti je moja iskrena preporuka.

 

2. Ispravak netočnog navoda: "postom dao naslutiti da oni nisu izdavali račun, ili nisu imali jamstveni list." - ništa ja nisam dao naslutiti o firmi edigital i njihovom izdavanju računa i jamstvenog lista, pa ti ne dam da mi to stavljaš u usta. Pišem općenito i to naglašavam, baš zbog onih koji ne čitaju s razumijevanjem ili čitaju sa zlom namjerom.

 

 

 

 

 

Ne volim prekidati svoj EOD, ali moram evo samo da ti dam primjer gdje se očito vidi da nisi u temi, već pišeš što ti se sprdne.

Dakle imaj na pameti da smo u temi ED, i da govorimo o toj trgovini.

 

Dakle na moj post: Svega ima, ali činjenica je da su prije razlike u cijeni na neke proizvode stvarno bile vrlo vlo primamljive i ED je zbog toga došao do velikog broja kupaca. Od kojih su ih samo mali dio izgubili zbog problema sa čekanjem i jamstvima iz jednostavnog razloga što samo mali broj kupaca ima uopće potrebu za jamstvom. (dakle u temi o ED, i raspravi direktnoj o ED) ti si dao ovaj odgovor, citiram:

 

"Nema šanse da kupim bilo koji elektronički uređaj bez računa i jamstva. Jednostavno nema. Ako netko ne gleda na to tako, to je njegov problem, ali se onda nema pravo buniti."

 

Dakle ako zanemariš da si u temi ED, i da si u postu u kojem smo govorili samo o ED, onda stvarno nisi dao naslutiti ništa, međutim kako očito ne raspravljaš ni ne čitaš s razumijevanjem (jer mi jesmo u temi o ED i raspravljamo o iskustvima sa ED a ne o nekome neodređenome) onda si dao naslutiti da se u ED ne izdaju računi i nedaju jamstva. Kao što ti nisi kriv nekome što je nešto kupio bez računa tako ni ja nisam kriv tebi što si nešto dao naslutiti bez da si toga svjestan. jer ipak kad smo već u temi o ED, i kad pričamo u o ED onda bi bilo logično da ti se i taj odgovor tiče ED ako drukčije ne napomeneš, posebno kad si ga dao kao kontraargument za nešto što se direktno u ED događa.

 

Tako da ne stavljam ti ja to u usta, to su slova i riječi koje si ti sam upotrijebio.

EDIT: Ne, nisi naglasio da pišeš općenito nigdje PRIJE nego si napisao, niti u postu u kojem si napisao, nego tek sad u ovome, kad si skužio da si u krivu...

 

Sad stvarno EOD jer ako si trol nema smisla, ako ne kužiš i dalje isto nema smisla, ako uključiš mozak onda nema potrebe za daljnjom raspravom jer ćeš skužiti.

Poruka je uređivana zadnji put čet 28.8.2014 12:12 (miki1981).
9 godina
neaktivan
offline
Extreme Digital - iskustva

 

Ponavljam:  Pišem općenito i to naglašavam, baš zbog onih koji ne čitaju s razumijevanjem ili čitaju sa zlom namjerom.

 
0 1 hvala 0
12 godina
neaktivan
offline
Extreme Digital - iskustva

Jel mi netko može reći(objasniti)kako da im ja pošaljem"službeni upit preporučeno poštom"?

Sada sam ih zvao,priznali jesu da su dobili grafičku,ali seru što im nisam poslao "službeno" poštom

Kao,nije im dosta što sam ja poslao dopis zajedno sa grafom,nego traže da im to pošaljem email-om?!?

Kakva je razlika između slanja email-om i slanja dopisa sa grafom?

Stvarno više ne znam šta da radim-sve mi se više čini da ću ostati bez grafe i bez novaca

Moj PC  
0 0 hvala 0
14 godina
offline
Re: Extreme Digital - iskustva
ericsneo kaže...

Jel mi netko može reći(objasniti)kako da im ja pošaljem"službeni upit preporučeno poštom"?

Sada sam ih zvao,priznali jesu da su dobili grafičku,ali seru što im nisam poslao "službeno" poštom

Kao,nije im dosta što sam ja poslao dopis zajedno sa grafom,nego traže da im to pošaljem email-om?!?

Kakva je razlika između slanja email-om i slanja dopisa sa grafom?

Stvarno više ne znam šta da radim-sve mi se više čini da ću ostati bez grafe i bez novaca

Opiši im kompletnu proceduru koju si imao s njima, zatraži novu grafu i napiši im ovakav nekakav razlog: S obzirom da prodavač nije u stanju otkloniti kvarove u razumnom roku na navedenim uređajima, temeljem članka 423., 424. i 426. zakona o obveznim odnosima, tražim nove uređaje ili povrat novca. I još im napiši da imaju 15 dana na očitovanje od primitka, i pozovi se na članak zakona.. Mislim da je to članak 10 zakona o zaštiti potrošača, provjeri si. Ja bi im napomenuo da ukoliko se ovo ne riješi u 15 dana šalješ prijavu ministarstvu gospodarstva. I kada to budeš pisao neka izgleda kao dokument, znači normalan font, zaglavlje ljevo tvoji podaci, desno njihovi itd.

http://www.powerplaymanager.com/r802803/ sportski menađer. probaj i uživaj!
12 godina
neaktivan
offline
Extreme Digital - iskustva

A ma,samo seru i muljaju

Taj prvi put(kad sam slao grafu nazad prije tjedan dana i zatražio svoje novce nazad),njihov djelatnik uopće nije rekao da moram slati preporučeno poštom.Čak sam i pitao-ne,ne treba,samo pošaljite grafu zajedno sa dopisom.

Sada kada ih zovem,da pitam šta je sa time,oni se izvlače i tvrde da sam morao poslati preporučenom poštom,i bez toga moj dopis ne vrijedi pišljiva boba

Mazanje očiju i dobivanje na vremenu

 

Samo još jedna stvar me zanima-kako da ja dokažem da grafa nije valjala,a oni tvrde da je.Ja tvrdim jedno,oni drugo.I tko je u pravu?

Jer ja grafu više uopće ne želim od njih,ŽELIM SVOJE NOVCE NAZAD!!!

Poruka je uređivana zadnji put čet 28.8.2014 20:16 (ericsneo).
Moj PC  
0 0 hvala 0
14 godina
offline
Re: Extreme Digital - iskustva
ericsneo kaže...

A ma,samo seru i muljaju

Taj prvi put(kad sam slao grafu nazad prije tjedan dana i zatražio svoje novce nazad),njihov djelatnik uopće nije rekao da moram slati preporučeno poštom.Čak sam i pitao-ne,ne treba,samo pošaljite grafu zajedno sa dopisom.

Sada kada ih zovem,da pitam šta je sa time,oni se izvlače i tvrde da sam morao poslati preporučenom poštom,i bez toga moj dopis ne vrijedi pišljiva boba

Mazanje očiju i dobivanje na vremenu

 

Samo još jedna stvar me zanima-kako da ja dokažem da grafa nije valjala,a oni tvrde da je.Ja tvrdim jedno,oni drugo.I tko je u pravu?

Jer ja grafu više uopće ne želim od njih,ŽELIM SVOJE NOVCE NAZAD!!!

Pošalji im preporučeno s povratnicom, vrijedi svake lipe. ;)

http://www.powerplaymanager.com/r802803/ sportski menađer. probaj i uživaj!
12 godina
neaktivan
offline
Re: Extreme Digital - iskustva

Jesam,napisao sam sve članke zakona koji se odnose na moj slučaj(koje si naveo-jedino nisam prijetio min.gospodarstva)) i poslao preporučeno(sa povratnicom).

Budemo vidjeli šta će odgovoriti

9 godina
offline
Extreme Digital - iskustva

Koja ciganska firma jao

Moj PC  
6 0 hvala 0
10 godina
neaktivan
offline
Extreme Digital - iskustva

Iz mojeg iskustva, izbjegavati... Sve ide nekakvim normalnim tokom sve dok ne treba koristiti jamstvo. Ali ako je potreban servis u jamstvenom roku treba se pripremiti na ignoriranje mailova, totalnu nezinteresiranost i duga čekanja. U vrijeme dok sam ja naručio aparat za kavu od njih nisu imali mogućnost servisiranja kod lokalnih ovlaštenih servisera tako da se uređaj mora slati u Zagreb (ne znam da li je sada drukčije). Držali su uređaj tjednima na servisu i naravno odbili produžiti jamstveni rok za trajanje servisa uz smješne izlike (iako im je to zakonska obveza koju i sami navode na webu). Dakle, zakonske obveze izbjegavaju a kupca s reklamacijom tretiraju kao nužno zlo.

Poruka je uređivana zadnji put pon 1.9.2014 11:30 (Korisnik101).
 
0 0 hvala 0
14 godina
offline
Re: Extreme Digital - iskustva
Korisnik101 kaže...

 U vrijeme dok sam ja naručio aparat za kavu od njih nisu imali mogućnost servisiranja kod lokalnih ovlaštenih servisera tako da se uređaj mora slati u Zagreb (ne znam da li je sada drukčije). 

Uređaje šalju u Budimpeštu, ne Zagreb.

http://www.powerplaymanager.com/r802803/ sportski menađer. probaj i uživaj!
10 godina
neaktivan
offline
Re: Extreme Digital - iskustva

Ja kao kupac svoj uređaj šaljem k njima u Zagreb a onda ga oni šalju dalje u Madžarsku, to su mi rekli preko telefona (ne znam točno koji grad). Pretpostavljam da je čekanje još dulje nego bi bilo da se uređaj popravlja u Zagrebu (zbog slanja u Madžarsku). Potpuno druga priča je dok ti imaš lokalnog servisera kojeg možeš vidjeti licem u lice i koji ti je uvijek dostupan i od kojeg možeš dobiti informacije. Ovi iz e-digitala niti odgovaraju na mailove niti se javljaju na telefon.

Poruka je uređivana zadnji put pon 1.9.2014 11:58 (Korisnik101).
13 godina
offline
Re: Extreme Digital - iskustva
Korisnik101 kaže...

Ja kao kupac svoj uređaj šaljem k njima u Zagreb a onda ga oni šalju dalje u Madžarsku, to su mi rekli preko telefona (ne znam točno koji grad). Pretpostavljam da je čekanje još dulje nego bi bilo da se uređaj popravlja u Zagrebu (zbog slanja u Madžarsku). Potpuno druga priča je dok ti imaš lokalnog servisera kojeg možeš vidjeti licem u lice i koji ti je uvijek dostupan i od kojeg možeš dobiti informacije. Ovi iz e-digitala niti odgovaraju na mailove niti se javljaju na telefon.

 

Ne znam kako se svi zale na te mailove, a meni uvijek odgovarali u razumnom roku i javljali se na telefon. Inace to jamstvo i servisi nisu neka sreca kod eDigitala, ali ako mislis da su lokalni servisi odlicni, varas se, svi se izvlace, cesto rade los posao... Ali eto tako je to u nasoj drzavi gdje kupci i nemaju neku zastitu pa ih svi mogu zahebavat kako hoce.

iPhone 4-iPhone 4s-Nokia N9-Iphone 4s-Sony Xperia S-iPhone 4s-HTC 8x-iPhone 5-Galaxy s3- HTC One- iPhone5 - HTC One-iPhone 4s-Sony Xperia Z-Google Nexus 5 i iPhone 5s - Nexus 5 - Nexus 5 i iPhone 5s
12 godina
neaktivan
offline
Re: Extreme Digital - iskustva
gamer34 kaže...

 

Ne znam kako se svi zale na te mailove, a meni uvijek odgovarali u razumnom roku i javljali se na telefon. Inace to jamstvo i servisi nisu neka sreca kod eDigitala, ali ako mislis da su lokalni servisi odlicni, varas se, svi se izvlace, cesto rade los posao... Ali eto tako je to u nasoj drzavi gdje kupci i nemaju neku zastitu pa ih svi mogu zahebavat kako hoce.

Ti si stvarno,onda,jedan od sretnika.Jer kod mene uopće ne odgovaraju na email.Slao im 19.08. mail u kojem sam tražio da mi prevedu to sranje što su nadrobili na mađarskom-nema odgovora

Na javljanje na telefon-ima dobrih i ima loših dana-nekada se jave u par puta što zoveš(ali nikada od prve),a nekada opet zoveš skoro cijeli dan kao majmun,nema odgovora

Još jedna stvar,o kakvom "razumnom roku" ti pričaš?

To je samo za vraćanje popravljene komponente ili ako ti daju novu.Ja mislim(a vjerujem i ostali)kada kažem da očekujem da se trenutno jave na telefon ili email,a ne da te zavlače kao zadnjeg majmuna

13 godina
offline
Re: Extreme Digital - iskustva
A ne znam, ja valjda imam srece. Bas kada sam im slao mail sam se nacitao ovdje da ne odgovaraju itd. pa sam se iznenadio kad su odgovorili u roku 2-3h. Isto tako jos prije nekih godinu dana kad su pocele price o garancijama ja sam trebao reklamirat mobitel koji je dosao s kozmetickim ostecenjem, a ja isao reklamirat 2 dana nakon sto sam kupio i iznenadio sam se kad su mi na licu mjesta zamijenili. Eto valjda to sve ovisi o sreci.
iPhone 4-iPhone 4s-Nokia N9-Iphone 4s-Sony Xperia S-iPhone 4s-HTC 8x-iPhone 5-Galaxy s3- HTC One- iPhone5 - HTC One-iPhone 4s-Sony Xperia Z-Google Nexus 5 i iPhone 5s - Nexus 5 - Nexus 5 i iPhone 5s
13 godina
offline
Extreme Digital - iskustva

Meni su uredno odgovorili, na 3-4 maila kada sam kupovao monitor... Nije kod njih problem kupiti, problem nastaja kada ide rekalmacija{#}

NHF_NFH_NHF_NFH_NHF_NFH_NHF_NFH_NHF_NFH_NHF_NFH_NHF_NFH_NHF_NFH_NHF_NFH_NHF_NFH_NHF_NFH_NHF_NFH_NHF_NFH_NHF_NFH_NHF_NFH_NHF_NFH_NHF_NFH_NHF_NFH_NHF_NFH_NHF_NFH_NHF_NFH_NHF_NFH_NHF_NFH_NHF_NFH_NHF_NFH
Moj PC  
1 0 hvala 0
14 godina
offline
Re: Extreme Digital - iskustva
ericsneo kaže...

Slao im 19.08. mail u kojem sam tražio da mi prevedu to sranje što su nadrobili na mađarskom-nema odgovora

 

Nema ti tko prevesti s Mađarskog. Ja sam im napisao opis kvara u nekih 5-6 rečenica, oni su to preveli na banalni Engleski... Doslovno u stilu: Sound works, but no good when watching movies. Natrag dobiju na Mađarskom i sve što mi je lik znao reći ja da su nešto lemili. Tražio sam bolji prijevod svega, ali rekli su mi da nema tko prevesti.

http://www.powerplaymanager.com/r802803/ sportski menađer. probaj i uživaj!
14 godina
neaktivan
offline
Extreme Digital - iskustva

Ekipa trebam pomoć i savjet.

 

Naime, Samsung Galaxy S Duos 2 je poslan u extreme digital na servis odnosno ostvarivanje jamstva.

Za divno čudo unutar 15 dana stiže poziv (ne meni, pitam za blisku mi osobu) u kojem neka gospođa iz Agram servisa objašnjava kako je

sve unutar mobitela oksidiralo i da popravak košta oko 800kn, da je mob došao u doticaj s vodom.

 

Iz prve ruke znam da ovo nije istina (mobitel tekućine vidio nije)  i čitao sam davno po netu iskustva ljudi da imaju posla s tim lopovskim i prevarantskim servisom koji

redom navodi 'oksidaciju' te ne prikazuje ništa činjenično (recimo slikan PCB s IMEI brojem na kojem se vidi šteta) nego samo odhebu po kratkom postupku ljude.

 

E sad....sutra bi ih trebao zvati ali ne znam na što da se pozovem.

Čitao sam zakon u Narodnim Novinama i jasne su pravne dužnosti i obaveze kupca i davaoca jamstva.

Također sam gledao web od udruge za zaštitu potrošaća u namjeri da ih prijavim ukoliko mi ne izađu u susret.

 

 

Što bi vi na mom mjestu?

Ima li tko sličnog iskustva s ovom gamadi?

Something witty.
Moj PC  
0 0 hvala 0
13 godina
neaktivan
offline
Re: Extreme Digital - iskustva
forzzuk kaže...

Ekipa trebam pomoć i savjet.

 

Naime, Samsung Galaxy S Duos 2 je poslan u extreme digital na servis odnosno ostvarivanje jamstva.

Za divno čudo unutar 15 dana stiže poziv (ne meni, pitam za blisku mi osobu) u kojem neka gospođa iz Agram servisa objašnjava kako je

sve unutar mobitela oksidiralo i da popravak košta oko 800kn, da je mob došao u doticaj s vodom.

 

Iz prve ruke znam da ovo nije istina (mobitel tekućine vidio nije)  i čitao sam davno po netu iskustva ljudi da imaju posla s tim lopovskim i prevarantskim servisom koji

redom navodi 'oksidaciju' te ne prikazuje ništa činjenično (recimo slikan PCB s IMEI brojem na kojem se vidi šteta) nego samo odhebu po kratkom postupku ljude.

 

E sad....sutra bi ih trebao zvati ali ne znam na što da se pozovem.

Čitao sam zakon u Narodnim Novinama i jasne su pravne dužnosti i obaveze kupca i davaoca jamstva.

Također sam gledao web od udruge za zaštitu potrošaća u namjeri da ih prijavim ukoliko mi ne izađu u susret.

 

 

Što bi vi na mom mjestu?

Ima li tko sličnog iskustva s ovom gamadi?

Ne mora direktno tekućina(voda) biti u pitanju, već može biti i vlaga/para(npr. mobitel u kupatilu). Mobiteli imaju papirne indikatore koji mijenju boju pri prisutnosti vlage, vode.

 

Ali 800kn za popravak mi se čini malo previše, jer se oksidacija kontakta tretira kemikalijama(izopropil alkohol ili drugo) i ne bi trebalo toliko koštati. Jedino ako moraju popravit kontakte i vodove lemljenjem tada bi možda 800kn bilo i opravdano.

 

Ako ne priznaju garanciju i ne želiš platit popravak, pokušaj sam popravit. Na netu ima dosta videa za rastavljanje pojednih modela mobitela i servisnih priručnika(eng. service manual).

 

Ja sam imao problem sa mobitelom zbog vlage i vrlo lako i jeftino sam ga riješio:

 

http://www.bug.hr/forum/topic/mobiteli/lg-e400-touch-screen-problem/204808.aspx

 

 

13 godina
offline
Re: Extreme Digital - iskustva
Koje su to gluposti, trazit 800kn za popravak mobitela koji dode 950. Ako se ne varam to s oksidacijom je fora Agram servisa pa je vjerojatno zato bilo tako brzo. Inace to s tim indikatorima i oksidacijom je takvo sranje jer ne mozes dokazat da to nije tvojom krivicom ako prije slanja na servis ne otvoris mobitel i poslikas sto opet ne smijes.
iPhone 4-iPhone 4s-Nokia N9-Iphone 4s-Sony Xperia S-iPhone 4s-HTC 8x-iPhone 5-Galaxy s3- HTC One- iPhone5 - HTC One-iPhone 4s-Sony Xperia Z-Google Nexus 5 i iPhone 5s - Nexus 5 - Nexus 5 i iPhone 5s
14 godina
neaktivan
offline
Re: Extreme Digital - iskustva
gamer34 kaže...
Koje su to gluposti, trazit 800kn za popravak mobitela koji dode 950. Ako se ne varam to s oksidacijom je fora Agram servisa pa je vjerojatno zato bilo tako brzo. Inace to s tim indikatorima i oksidacijom je takvo sranje jer ne mozes dokazat da to nije tvojom krivicom ako prije slanja na servis ne otvoris mobitel i poslikas sto opet ne smijes.

Kao što je Wuk rekao...oksidacija može biti i od korištenja mobitela u jako vlažnim prostorima, a to jamstvo ne pokriva, jer svaki uređaj ima opisane parametre korištenja. I u tom slučaju korisnik je sam kriv. Inače osobno sam otvarao mobitele izvan jamstva koji su iznutra tako oksidirani a navodno nikad nisu u kontakt s vodom došli, međutim u razgovoru smo došli do zaključka da su pri svakom tuširanju bili s vlasnikom u kupaoni koja je tada puna pare, tj vlage.

Isto tako na jednom osobnom primjeru, cijeli dan rada na suncu, neka košnja je bila u pitanju, mobitel u đepu unutar radnog odijela, na kraju dana bio je ugašen i mokar ko da je u kanti vode bio. Otvorim ga, unutra sve mokro...dakle sve su to stvari za koje je sam korisnik odgovoran i jamstvo ih nema razloga priznati.

 

A što se tiče Agram servisa, do sada sam s njima imao samo odlična iskustva, a bilo ih je dosta.

10 godina
neaktivan
offline
Re: Extreme Digital - iskustva

Ja sam slao u zadnjem navratu dva maila u razmaku nekoliko dana, misliš onak "možda imaju puno posla pa ne stignu odmah", ma frišku figu, ne bi mi odgovorili uopće. Tek dok sam ih nazvao (naravno dok se jave, jer ne javljaju se iz prvog pokušaja) su mi poslali odgovor na mailove, nakon što sam već dobio odgovor telefonski. Znam da nisu ni lokalni serviseri idealni, ali u takvoj situaciji bar čovjek ne može bježati od tebe, glumiti da ga nema, ne javljati se, ako zbog ničeg drugo onda zato jer zna da ćeš doći osobno k njemu i ako ima minimum srama će htjeti izbjeći neugodnu situaciju da mora gledati lika kojeg je prethodno zavlačio, nije mu se htio javiti na telefon i sl. I naravno, nema petljanja sa slanjem paketa, nema čekanja da paket stigne, ne moraš tražiti kutiju, pakirati, dogovarati s dostavljačima.

13 godina
offline
Extreme Digital - iskustva

Evo ako netko želi kupon za besplatnu dostavu AKX7AW možete ga iskoristiti do 1.10.14

Pravi balkanci ne čitaju upute da saznaju na početku kako nešto radi ili kako nešto osposobiti, već da vide gdje su zajebali
Moj PC  
0 0 hvala 0
12 godina
neaktivan
offline
Re: Extreme Digital - iskustva
zagi55 kaže...

Evo ako netko želi kupon za besplatnu dostavu AKX7AW možete ga iskoristiti do 1.10.14

Puno ti hvala{#}

Ali osobno(a vjerujem i većina ljudi koji su pisali u ovoj temi)ne bi više pakovanje žvaka kupili od tih kretena iz eD

22 pune stranice,a 90% samo neugodna iskustva sa njima

Još jednom hvala,ali ne hvala-radije bih si užareni žarač gurao u rebra,nego ponovo nešto naručio od njih

Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice