Extreme Digital - iskustva

poruka: 2.395
|
čitano: 971.722
|
moderatori: vincimus, Lazarus Long
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
12 godina
offline
Re: Extreme Digital - iskustva
gizmo 1963 kaže...

Umom slučaju je prošlo 20 dana otkako sam vratio novi tv radi reklamacij,još uvijek se nadam.Unadi je spas.Valjda će mi vratit lovu ili popraviti tv,ili neki drugi za istu lovu.Tako mi je obećano,ja čekam.Strpljenje me već pomalo izdaje!

što je s time? ima nekih novosti?

https://www.facebook.com/profile.php?id=100005212124705
14 godina
neaktivan
offline
Extreme Digital - iskustva

S njima sve gore i gore...da malo updateam iskustvo

 

Dakle kao što sam već rekao sestrična uzela kod njih tablet...

Naravno tablet se pokvario, tj više se ne puni. Punjač radi. Još je pod jamstvom.

 

Prvi korak poslati tablet ovlaštenom serviseru u HR - MMM Agramservis - opet sve pohvale za njih, fino pregledali, pokušali riješiti svar, ali nažalost odgovor je bio da za taj model jednostavno nemaju uopće mogućnost naručivanja pokvarenog djela jer nije sa HR tržišta. Vratili tablet, sa dijagnostikom i napomenom da to svakako jest kvar koji spada pod jamstvo te da ga predamo trgovini u kojoj je kupljen.

 

Drugi korak - poslati u ED...sa svim papirima od kupnje, kutijom, računom, jamstvenim listom, sve iskopirano plus svi papiri koje je MMM Agram poslao, sve spakirano i poslano im...

 

Teći korak - čekanje - unutar prvih 40ak dana nekoliko poziva, podsjećanje da uređaj postoji na servisu i da vrijeme teče i tako...

 

Četvrti korak - nakon 40 dana - slanje maila na njihov servis, podsjećanje na zakonske obaveze i prava i slično - nikakav odgovor.

 

Nakon dan ili dva neodgovaranja (iako sam uredno dobio mail da mail zaprimljen i da će odgovoriti unutar 10 radnih sati) slanje mailova na sve njihove mail adrese kojesam mogao naći na netu, i nakon toga (iako opet ne u roku 10 radnih sati) stiže odgovor, tablet nepopravljiv - birajte drugu uređaj...ok

 

Dan nakon toga odabiremo tablet i šaljemo info, tablet nije na lageru ali biti će ubrzo, tablet stiže na lager, te od 10.10, ili 13.10. svaki dan na mail stiže obavijest kako je tablet spreman za isporuku...međutim tablet ne dolazi...ponovno odlučim nazvati - neznaju zašto, ispričavaju se, danas će biti sigurno poslano.To je bila mislim srijeda. četvrtak ne stiže, petak ne stiže, petak zovem opet - a joj, ispričavamo se, gućva nam je velika, danas ćemo sigurno poslati...u subotu ja u Overseas lokalni, ništa nije poslano.

Šaljem opet mail...

 

što je tko je - softver je kriv...naime softver im ne dopušta izdavanje računa...baš zanimljivo.

Nakon još dan ili dva zovi oni na mobitel popodne oko 5 ja mislim...kao imamo taj problem sa sfotverom, ali evo poslali bi vam uređaj sad, vi platite razliku (jer je odabran skupčji uređaj) a papire i račun ćemo poslati odmah sutra jer će sutra biti riješen problem sa softverom...da ne čekate bezveze.... odbijeno naravno, kad će već bit sutra riješeno onda fino nek pošalju sve zajedno.

Naravno isti dan je stigao mail u kojem nas obavještavaju da smo odbili primiti uređaj bez kompletne papirologije, te da će to biti poslano kad se tehnički problem riješi. ALi ni riječi o tome da će to biti "sutra" kao što je rečeno na telefon. Eto, to je bilo u ponedjeljak, 20.10. DO danas ništa nije stiglo, kao ni odgovor na mail poslan prema njima u utorak.

 

Slijedeći korak je još jedan mail prema njima sa zahtjevom da se to riješi odmah, i nakon toga prijava svim udrugama i ministarstvima kojih se mogu sjetiti kao i slanje cijele mail prepiske i opisa događaja na svaki portal i medij kojega se mogu sjetiti.

 

Pa bi bio zahvalan i da mi ovdje napišete koga god se vi sjetite da bi to bilo korisno poslati im, da se nešto poduzme, objavi i slično, jer sad kad sve imam napismeno (u mailu) to valjda ipak ima neku težinu.

Moj PC  
9 0 hvala 2
9 godina
offline
Extreme Digital - iskustva

Odeš lijepo do direktora i razbiješ mu nos.

Moj PC  
7 5 hvala 0
11 godina
neaktivan
offline
Extreme Digital - iskustva

Ja sam u ponedjeljak naručio komponente za komp (matična, procesor, memorija i hard), u utorak sam zvao da provjerim postupak dalje, javili su mi se odmah i rekao mi je čovjek da računam početkom idućeg tjedna da dolazi. Znači, kroz dan-dva bi trebalo doći, bar se nadam. Sestrična mi je uzimala kad njih isto komponente za komp, čak mislim da sve, nije imala problema osim što je čekala 2 tjedna, ali ušteda joj je bila oko 100€, meni je oko 400-500kn, a trenutno mi svaka lipa igra ulogu, pa sam ipak naručio od njih. E sad, s obzirom da sam odabrao osobni dolazak u dućan po proizvode, hoće li se oni potruditi što prije dobiti novce (što prije nabaviti dijelove)? Čudno mi je toliko čekanje s obzirom da su sve 4 komponente bile označene sa kvačicom i stanjem na zalihi.

 
0 1 hvala 0
12 godina
offline
Re: Extreme Digital - iskustva
miki1981 kaže...

Pa bi bio zahvalan i da mi ovdje napišete koga god se vi sjetite da bi to bilo korisno poslati im, da se nešto poduzme, objavi i slično, jer sad kad sve imam napismeno (u mailu) to valjda ipak ima neku težinu.

http://www.24sata.hr/

http://provjereno.dnevnik.hr/

http://www.index.hr/

 

tog sam se sjetio :D

https://www.facebook.com/profile.php?id=100005212124705
14 godina
neaktivan
offline
Re: Extreme Digital - iskustva
FakeDeath kaže...
miki1981 kaže...

Pa bi bio zahvalan i da mi ovdje napišete koga god se vi sjetite da bi to bilo korisno poslati im, da se nešto poduzme, objavi i slično, jer sad kad sve imam napismeno (u mailu) to valjda ipak ima neku težinu.

http://www.24sata.hr/

http://provjereno.dnevnik.hr/

http://www.index.hr/

 

tog sam se sjetio :D

Hvala ti. S obzirom da se nitko nije ni udostojio odgovoriti sutra ujutro krećem s prijavama.

10 godina
neaktivan
offline
Extreme Digital - iskustva

16.10 naručio neke ventove za kučište,dobio mail,da je potvđena narudžba,na upit što im to znači jer roba je imala zelenu kvačicu"Na zalihi" dobivam odgovor da se roba nalazi u eu skladištu i da treba tjedan dana da stigne.26.10 dobivam drugu obavjest da je napravljena narudžba?!!?.Koji vrag im sad to znači?Najbolje je kaj sam več od njih prije nešto naručivao i uredno isti dan dobio poruku da je roba stigla i mogu je preuzeti.

 
1 1 hvala 0
13 godina
neaktivan
offline
Extreme Digital - iskustva

Reklamirao bi im tablet. Pošto nisam iz Zagreba poslao bi im poštom. Nakon što sam sve pročitao ovdje razna iskustva frka me poslati nekome račun. Zanima me da li prihvaćaju (servis) kopiju računa i kopiju jamst. lista? Kakva je onda fora sa primkom ili moram osobno donjeti?

Poruka je uređivana zadnji put pon 3.11.2014 1:21 (Slavkozna).
 
0 0 hvala 0
14 godina
neaktivan
offline
Extreme Digital - iskustva

Zaboravio sam updateat slučaj...gužva bila.

 

Znači nakon prijetnji i neodgovaranja, kad sam već imao sastavljene dopise za prijavu, javlja se Overseas da imaju paket iz ED.

Tako da konačno je riješeno. Lažu, muljaju, ne odgovaraju, odugovlače bespotrebno, odnos prema kupcu je daleko ispod nule, prava kupca su im apsolutno zadnja stvar na pameti, i svaki kupac koji želi kod njih ostvariti svoja prava mora se dobrano naraditi da bi ostvario ono što mu zakonski pripada.

Sve u svemu toliko gubljenje vremena, po meni osobno, nije vrijedno nikakvih novaca.

Moj PC  
7 0 hvala 1
14 godina
offline
Re: Extreme Digital - iskustva
Slavkozna kaže...

Reklamirao bi im tablet. Pošto nisam iz Zagreba poslao bi im poštom. Nakon što sam sve pročitao ovdje razna iskustva frka me poslati nekome račun. Zanima me da li prihvaćaju (servis) kopiju računa i kopiju jamst. lista? Kakva je onda fora sa primkom ili moram osobno donjeti?

Ja sam im slao kopiju računa, iako zakonski ne trebaš slati račun nego samo jamstveni list. Skeniraj si ili fotokopiraj jamstveni list u pošti, da ti opale onaj svoj žig pa da imaš dokaz ako eventualno krene po zlu više nego inače.

If the only thing keeping a person decent is the expectation of divine reward then, brother, that person is a piece of sh*t
16 godina
offline
Re: Extreme Digital - iskustva
miki1981 kaže...

Zaboravio sam updateat slučaj...gužva bila.

 

Znači nakon prijetnji i neodgovaranja, kad sam već imao sastavljene dopise za prijavu, javlja se Overseas da imaju paket iz ED.

Tako da konačno je riješeno. Lažu, muljaju, ne odgovaraju, odugovlače bespotrebno, odnos prema kupcu je daleko ispod nule, prava kupca su im apsolutno zadnja stvar na pameti, i svaki kupac koji želi kod njih ostvariti svoja prava mora se dobrano naraditi da bi ostvario ono što mu zakonski pripada.

Sve u svemu toliko gubljenje vremena, po meni osobno, nije vrijedno nikakvih novaca.

 

Ja bi ih prijavio svejedno, jer ako ćemo svi tako odustati kao ti oni će to raditi i dalje.

14 godina
neaktivan
offline
Re: Extreme Digital - iskustva
amd freak kaže...
miki1981 kaže...

Zaboravio sam updateat slučaj...gužva bila.

 

Znači nakon prijetnji i neodgovaranja, kad sam već imao sastavljene dopise za prijavu, javlja se Overseas da imaju paket iz ED.

Tako da konačno je riješeno. Lažu, muljaju, ne odgovaraju, odugovlače bespotrebno, odnos prema kupcu je daleko ispod nule, prava kupca su im apsolutno zadnja stvar na pameti, i svaki kupac koji želi kod njih ostvariti svoja prava mora se dobrano naraditi da bi ostvario ono što mu zakonski pripada.

Sve u svemu toliko gubljenje vremena, po meni osobno, nije vrijedno nikakvih novaca.

 

Ja bi ih prijavio svejedno, jer ako ćemo svi tako odustati kao ti oni će to raditi i dalje.

Da, evo ko da čitam post koji sam sam napisao, imaš potpuno pravo...prekršili su sve što su mogli po pitanju prava kupca i to treba prijavit.

Idem ja to poslat.

9 godina
neaktivan
offline
Re: Extreme Digital - iskustva

Znate šta,nemojte ni u ludilu kupovat kod njih.

Radi se o Canon uređaju.

Kao prvo uvjetuju da uređaj mora ići u njihov servis što je protivno Zakonu.

Printer mi je 36 dana na popravku (garancija).

Nakon raznoraznih mailova pristaju mi isplatiti povrat novaca....i kažu da im dam broj računa....

nakon toga su "shvatili da sam ja platio gotovinom u poslovnici pa da mi ne mogu vratiti novce preko računa nego da dođem u poslovnicu"...

Inače sam iz Rijeke.

Sad vidite kako su to smišljeni i perfidni odgovori.

Da rezimiram,bez obzira na sve ja sam ih prije 5 dana prijavio Ministarstvu gospodarstva.-Tržišnoj inspekciji

Canon Hrvatska se distancira od njih i čak su ih i oni prijavili.

 

15 godina
offline
Re: Extreme Digital - iskustva

Bože kolko problema s njima, užas. Čisto sumnjam da će oni još dugo biti kod ako se stanje ne popravi.

S obzirom koliko reklamacija imaju, stekao sam dojam kao da prodaju ''fejk'' robu.........pa kad kupiš veće šanse su da krepa ubrzo nego da radi normalno.

Izbjegavam ih u širokom luku ......

Ponosni vlasnik PS3 i nekoliko desetaka original igara / http://www.accredo.hr/ http://www.mcsi-design.net/
12 godina
protjeran
offline
Extreme Digital - iskustva

neke priče su dosta napuhane, iskreno npr ja imam ogromnih problema sa Linksom. Roba se masovno kvari ali naravno to nemora bit do njih. Navodno imaju svoj servis i u ri i u zg a meni svaka reklamacija nije ispod 40 dana pa zoveš i oni ko smotani niko ništa nezna ili se ne javljaju na telefon. Pitaš ih nešto za naručit a znam da microline ima robu a znate mi vam to neradimo ovako onako .. ma rekoh jebte se

Moj PC  
1 6 hvala 0
9 godina
neaktivan
offline
Re: Extreme Digital - iskustva

Gledajte,ja pričam iz svog iskustva i nisam neki neozbiljni "malac"

Stvar je u tome da edigital radi protivno Zakonu. 

Ne mogu ti oni uvjetovat da zbog garancije ideš u njihov servis umjesto u ovlašteni Canon servis u Rijeci.

 

Nadalje,po novome sam čuo da više ne moraš popravljat ni u ovlaštenom servisu već je dovoljno da je servis registriran npr za popravak takvih uređaja.

Nadalje razgovarao sam danas i sa službom za potrošače na stranicama Ministarstva gospodarstva koji su mi također rekli da mi moraju isplatiti novac na račun,a ne uvjetovat da se pojavim u njihovoj poslovnici.

Mutikaše

14 godina
offline
Extreme Digital - iskustva

Najgori dućan kod nas. Ak se oni mogu uopće nazvati dućanom kod nas jer skoro ništa od robe nemaju ovdje nego je sve u Mađarskoj. Mogli su onda jednostavno napraviti stranicu na hrvatskom i reći da se roba isporučuje iz Mađarske pa da ljudi znaju na čemu su.

Evo ja u ponedjeljak 3.11. naručio preko weba Sandisk SSD extreme II (nema ga nigdje drugdje "kod nas" za kupiti a hoću baš njega). Dobio sam samo mail da je narudžba zaprimljena, nitko mi se do danas nije niti javio. Odem ja danas na njihov web da vidim na korisničkim stranicama šta je sa tim, kad ono piše da je proizvod van distribucije od 8.11. Hmm, ali ja sam naručio 3.11.

Zovem telefonski da vidim šta je sa tim i hoću li ja to ipak dobiti obzirom da sam naručio prije 8.11. Prvo se javi ona njihova telefonska sekretarica koja recitira stisni 1 za ovo, stisni 2 za ono stisni 3, 4, 5, 6... i naravno tek je na kraju stisni 0 za razgovor sa agentom. Konačno dobim tog agenta i naravno pušiona... ne nebum dobio disk jer više nema.

Pa mogli su se barem udostojiti obavijestiti me ranije tak da znam na čemu sam i da ne čekam.

Neznam, kao da se maksimalno trude da čovjek ne kupuje kod njih.

Moj PC  
7 0 hvala 0
9 godina
neaktivan
offline
Re: Extreme Digital - iskustva
dastefan kaže...

Najgori dućan kod nas. Ak se oni mogu uopće nazvati dućanom kod nas jer skoro ništa od robe nemaju ovdje nego je sve u Mađarskoj. Mogli su onda jednostavno napraviti stranicu na hrvatskom i reći da se roba isporučuje iz Mađarske pa da ljudi znaju na čemu su.

Evo ja u ponedjeljak 3.11. naručio preko weba Sandisk SSD extreme II (nema ga nigdje drugdje "kod nas" za kupiti a hoću baš njega). Dobio sam samo mail da je narudžba zaprimljena, nitko mi se do danas nije niti javio. Odem ja danas na njihov web da vidim na korisničkim stranicama šta je sa tim, kad ono piše da je proizvod van distribucije od 8.11. Hmm, ali ja sam naručio 3.11.

Zovem telefonski da vidim šta je sa tim i hoću li ja to ipak dobiti obzirom da sam naručio prije 8.11. Prvo se javi ona njihova telefonska sekretarica koja recitira stisni 1 za ovo, stisni 2 za ono stisni 3, 4, 5, 6... i naravno tek je na kraju stisni 0 za razgovor sa agentom. Konačno dobim tog agenta i naravno pušiona... ne nebum dobio disk jer više nema.

Pa mogli su se barem udostojiti obavijestiti me ranije tak da znam na čemu sam i da ne čekam.

Neznam, kao da se maksimalno trude da čovjek ne kupuje kod njih.

Pa da,također trebamo napomenuti da su oni hrvatska tvrtka,a ne mađarska.

Iako je vlasnik iz Mađarske tvrtka je registrirana u Hrvatskoj,a mene kao kupca zaboli da li proizvode dovlače iz Mađarske,Tunguzije ili Tajvana i koliko im to pospješuje ili ne pospješuje trgovinu.

Čak i da se roba isporučuje iz Mađarske (koja je u EU kao i mi) opet postoje nekakvi rokovi dostave.

Meni je iz SAD-a roba došla u 10 dana uključujući i carinjenje u Zagrebu i prenapućenje za Rijeku.

Edigital-po mom mišljenju zaobilaziti u širokom luku

11 godina
neaktivan
offline
Extreme Digital - iskustva

Sve to stoji decki sto vi govorite - ali oni su najjeftiniji - inace ja i kolega smo tamo kupovali neke stvari i sve je supre ispalo.

Moj PC  
2 14 hvala 0
13 godina
offline
Re: Extreme Digital - iskustva
lGRACINA kaže...

Sve to stoji decki sto vi govorite - ali oni su najjeftiniji - inace ja i kolega smo tamo kupovali neke stvari i sve je supre ispalo.

I ja sam, i sve je super ispalo. Ali ono sto ti a i ja nismo, a 90% ljudi u ovoj temi je, reklamiralo. Bez obzira koliko su jeftini činjenica je da im je skladište u k**cu jer uopče nepaze na pakete i dolaze oštečeni, a nadalje i sami zaposlenici su previše ljeni, ja tamo kod njih došao u radnju, telefon zvoni ko nenormalan, ovi piju kavu a ja za pultom cekam 5min, pa mislim stvarno, ja sam njih skoro poceo ganjat po radnji s pokvarenom grafom kad su poceli bacat price koliko i sto sve treba itd. itd. samo sam im spomenuo prava potrošača, sud itd itd. i dobio sam pare odmah, makar sam moro 250Km do ZG prec....

sup bro?
9 godina
neaktivan
offline
Extreme Digital - iskustva

nikad nisam imao problema iz edigitala, sad sam uzeo ssd, monitor i kućište

mamice su štrukle pekle. meni nikaj nisu rekle
Moj PC  
1 1 hvala 0
15 godina
offline
Re: Extreme Digital - iskustva
vigor_hr kaže...

nikad nisam imao problema iz edigitala, sad sam uzeo ssd, monitor i kućište

zato šta problemi nastaju kad nešto od kupljenog ne radi, crkne, ima grešku...

9 godina
neaktivan
offline
Re: Extreme Digital - iskustva
SHELBY_09 kaže...
vigor_hr kaže...

nikad nisam imao problema iz edigitala, sad sam uzeo ssd, monitor i kućište

zato šta problemi nastaju kad nešto od kupljenog ne radi, crkne, ima grešku...

kupio grafičku, napajanje i cpu cooler kod njih, početkom ove godine jos radi sve

mamice su štrukle pekle. meni nikaj nisu rekle
13 godina
offline
Extreme Digital - iskustva

Ne kužiš. Problemi nastaju kad ti nešto crkne i trebaš na reklamaciju. Držim ti fige da ti ništa ne krepa u garantnom roku {#}

Moj PC  
6 0 hvala 1
13 godina
offline
Re: Extreme Digital - iskustva
vrinho kaže...

Ne kužiš. Problemi nastaju kad ti nešto crkne i trebaš na reklamaciju. Držim ti fige da ti ništa ne krepa u garantnom roku {#}

Ali i dalje, ima njihovoj stranici lista ovlaštenih servisa za određene marke, pa bolje idi kod njih i pravi se tupav nego ic u taj pakao, ja sam npr. kod njih kupio benQ monitor, i benQ ima službeni servis u Zagrebu i tamo cu otic ako bude kakvih problema i reci im da su me oni posali k njima ali i da je na njihovoj stranici također ta lista...

sup bro?
9 godina
neaktivan
offline
Extreme Digital - iskustva

danas je moja agonija završila,dobio sam povrat novaca na način da mi je prijateljica u Zg podigla sa kopijom moje osobne,

nek im je sa srećom sa tržišnom inspekcijom

 
11 0 hvala 0
14 godina
neaktivan
offline
Re: Extreme Digital - iskustva
Strm kaže...
vrinho kaže...

Ne kužiš. Problemi nastaju kad ti nešto crkne i trebaš na reklamaciju. Držim ti fige da ti ništa ne krepa u garantnom roku {#}

Ali i dalje, ima njihovoj stranici lista ovlaštenih servisa za određene marke, pa bolje idi kod njih i pravi se tupav nego ic u taj pakao, ja sam npr. kod njih kupio benQ monitor, i benQ ima službeni servis u Zagrebu i tamo cu otic ako bude kakvih problema i reci im da su me oni posali k njima ali i da je na njihovoj stranici također ta lista...

I to vrijedi, točno, ali samo za artikle koji su za HR tržište. Ja ne znam da li je takvih u ponudi 5% ili 95% ili bilo koji postotak između, ali moje iskustvo sa jamtvom uređaja kod ovlaštenog HR servisera je završilo tako da su mi dijagnosticirali kvar, bili u potpunosti korektni, i uredno vratili uređaj sa dijagnozom i informacijom da nažalost dotični uređaj nije za HR tržište te oni ne mogu naručiti komad za popravak, te da u tom slučaju ipak moram jamstvo ostvariti direkt kod prodavača. I tada je počelo natezanje sa extreme digitalom koje je potrajalao ukupno mislim oko 60ak ili nešto više dana i bilo je prepuno njihovih laži i muljanja.

11 godina
offline
Extreme Digital - iskustva

koji idioten u tom ed, naručim arctic pwm fan da zamijenim vent na cpu hladnjaku i oni mi pošalju pwm pst sa tri jacka

i kako sad da taj žgužvanac kablova i jackova složim da izgleda normalno

grrrr.... {#}

Moj PC  
0 4 hvala 0
16 godina
offline
Extreme Digital - iskustva

Ja prije dva tjedna naručio Zyxel PLA5215 powerline kit, nakon 4-5 dana otkazana narudžba, na kraju ipak nemaju na lageru...

 

Juče naručih Zyxel PLA4211 paket i isto, još uvijek ni traga ni glasa. Nekako sam navikao kada nešto naručim da dobijem ponudu za uplatu ili isti dan ili početkom slijedećeg. No pretpostavljam da će na kraju biti da ni to nemaju na lageru. A nakon čitanja svih ovih iskustava ću odustati od narudžbe imali to oni ili ne.

 

Naoštrio sam se na zyxela jer ima najbolje performanse (koliko sam čitao review-e i testove), ali je preriskantno.

Moj PC  
0 0 hvala 0
13 godina
offline
Extreme Digital - iskustva

Ima netko kod za neki popust? Bio bih jako zahvalan.

Moj PC  
0 1 hvala 0
Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice