Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena... izdvojena tema

poruka: 4.140
|
čitano: 1.282.718
|
moderatori: Lazarus Long, vincimus, pirat, XXX-Man
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
9 godina
offline
Re: Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena
AMD_IT kaže...
sandokan111 kaže...

Nije nedostatak odmah vidljiv, zato i postoji klauzula o skrivenim nedostacima u zakonu. I ja sam samo naveo jedan primjer da ti opisem razliku, a ima jos milion primjera nedostataka. Meni je jednom na blenderu napukao neki unutarnji dio mehanizma nakon par mjeseci i unutra se skupljala tekucina, sto je ocito nedostatak u kvaliteti izrade i materijala. Kad sam odnio u trgovinu nisu htjeli reklamirat jer da je fizicko ostecenje i da sam ja to bacao ili sto ja znam. Naravno da je trzna odlucila drugacije te sam dobio povrat a blender kupio drugdje i jos uvijek radi kako treba (3g ima tome).

 

Uglavnom kvar je znaci kad nesto radi kako treba i prestane radit jer se nesto pokvarilo. Prilicno intuitivno :)

Kažeš da je kvar kada nešto radi kako treba pa prestane raditi. Tvoj proizvod je radio kako treba par mjeseci pa prestao raditi. To mi zvuči kao tvoja definicija kvara.
Malo sam zbunjen tvojom logikom.

 Ne nije. Ocito nisi razumio. Posto sam ti pokusao objasnit, i prilicno je jasno sto je kvar, sto nedostatak, ti ili ne zelis razumjet jer ti ne odgovara, ili jednostavno ne razumijes. U svemu tome, to je i nebitno jer na tebi nije da razumjevas vec kao trgovac samo obavljas djelatnost posrednika. Da razumijes razliku malo bi ti olaksalo poslovanje, al nije toliko bitno dal razumijes il ne.

Old Iggy kaže...

Točno, i cilj mu ga je smanjiti na čim manji te da bude u okviru zakona, što god kupac mislio ili tražio.

 Da, samo moj opis dogadjaja NIJE U OKVIRU ZAKONA. To je poanta cijele price. On ako ima proizvod meni ga mora odmah zamjeniti nakon sto je reklamacija ustanovljena kao pravovaljana a ne tjerati me da cekam dok to njemu iskompenzira tko god mu treba iskompenzirat.

AMD_IT kaže...

To nije floskula, to ti stoji na većini garancija.

Ja kao trgovac ljude upozoravam da do toliko zakonski može trajati, da ne očekuju da će biti gotovo za par dana.

 U zadnje vrijeme bas ne vidjam 45 dana po garancijama. To je stalo za vrijeme bivse juge i odatle se to vuce jos. Koja to vecina proizvoda ima 45 dana rok na jamstvima? Imam kuci valjda jedno 20 vazecih garancija, nijedno nema rok 45 dana naznacen. Malo mi izgleda da si ovo "vecina" izvuko iz kosare APP metoda.

7 godina
protjeran
offline
Re: Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena
Ako na laptopu ventilator vrisne, je li to materijalni nedostatak ili kvar?
Razuman rok nije moguće objektivno ustanoviti za širok pojam kao što je elektronika.
9 godina
offline
Re: Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena
AMD_IT kaže...
Ako na laptopu ventilator vrisne, je li to materijalni nedostatak ili kvar?
Razuman rok nije moguće objektivno ustanoviti za širok pojam kao što je elektronika.

Ti se meni cini bas zelis komplicirat stvari.

To je kvar ventilatora.

Kvar takodjer moze bit nedostatak, vec sam ti pojasnio. Ti "kvar" takodjer mozes reklamirati pod nedostatak jer ces dobit popravljen proizvod jer u trenutku kvara stvar vise nema svojsta potrebna za svoju namjenu. Samo se kvar moze popravit, nedostatak ne mora.

Razuman rok uopce nije sirok pojam, to je ono sto je najgore. Ti nisi shvatio sto to znaci. Zakon je opsiran i zakon pokriva sve i svasta, samim time, za svaku od stvari koje zakon pokriva "razuman rok" je razlicit. Cak je i za razlicite slucajeve kod neke stvari razuman rok razlicit, ali i dalje odrediv. Ne bi se mogao definirat za sve posebne stvari koje zakon pokriva poseban rok, stoga je napisano kako je napisano. Znaci logicki krivo zakljucujes. Ako zakon pokriva mnogo svari s specificnim rokom koji varira od 1 do beskonacno dana, zakljucak se ne moze izvuc da je rok za sve od 1 do beskonacno.

 

Poruka je uređivana zadnji put čet 23.3.2017 21:46 (sandokan111).
7 godina
protjeran
offline
Re: Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena

Kvar može biti rezultat nedostatka proizvoda a i ne mora. Tko određuje razliku ako je kvar nastao zbog nedostatka ili ne?
Koliki je razuman rok za popravak laptopa?

Poruka je uređivana zadnji put čet 23.3.2017 23:54 (AMD_IT).
7 godina
protjeran
offline
Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena...
Buni me ovo:
'' Upravo ovo zlorabe neki trgovci, umjesto da postupe kao da ste uložili reklamaciju i pozvali se na materijalnu odgovornost, oni vam prodaju priču o obaveznom slanju na servis..''
Ako se ne šalje na servis da bi se napravila dijagnostika (ne popravak) kako da znam kako dalje postupiti?
Može li itko insistirati (s pravom) na materijalnom nedostatku bez provjere uređaja od strane stručne i ovlaštene osobe?
https://www.rozp.hr/index.php/potrosacki-savjetnik/korisni-savjeti/173-materijalni-nedostaci-i-ili-garancija
 
0 0 hvala 0
8 godina
neaktivan
offline
Re: Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena
Rodjak mi je kupio galaxy s7 edge u mediamarkt u njemackij.Nakon mjesec dana ekran mu je izbavivao zelene linije,on ga je odnijeo na popravak i rijesili su to medjutim proslo je neko vrijeme i telefon mu se počeo svaki dan minimum 1 put restartovati sam od sebe.U tih par dana posle telefon mu je ispao i puklo je staklo malo .On ga je opet odnijeo na reklamaciju da mu rijese taj problem sto se restartuje i ovi su mu rekli da mora prvo displej da zamijeni da bi ga popravili oni.Meni to nema smisla jer displej nema nikakve veze sa restartovanjem,kome da se obrati i da li su duzni oni da poprave to.Ocigledno je losu seriju dobio halacya
 
0 0 hvala 0
7 godina
neaktivan
offline
Re: Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena
Dado91 kaže...
Rodjak mi je kupio galaxy s7 edge u mediamarkt u njemackij.Nakon mjesec dana ekran mu je izbavivao zelene linije,on ga je odnijeo na popravak i rijesili su to medjutim proslo je neko vrijeme i telefon mu se počeo svaki dan minimum 1 put restartovati sam od sebe.U tih par dana posle telefon mu je ispao i puklo je staklo malo .On ga je opet odnijeo na reklamaciju da mu rijese taj problem sto se restartuje i ovi su mu rekli da mora prvo displej da zamijeni da bi ga popravili oni.Meni to nema smisla jer displej nema nikakve veze sa restartovanjem,kome da se obrati i da li su duzni oni da poprave to.Ocigledno je losu seriju dobio halacya

 nisu mu dužni popraviti u jamstvu,to spada pod CID (customer induced damage). tek ako pristane na zamjenu ekrana o svom trošku,u ovlaštenom servisu,može reklamirati dalje uređaj u jamstvu.

9 godina
offline
Re: Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena
AMD_IT kaže...

Kvar može biti rezultat nedostatka proizvoda a i ne mora. Tko određuje razliku ako je kvar nastao zbog nedostatka ili ne?
Koliki je razuman rok za popravak laptopa?

 Ne. Nedostatak moze a i ne mora bit rezultat kvara, ne obratno. Kvar je kvar.

AMD_IT kaže...
Buni me ovo:
'' Upravo ovo zlorabe neki trgovci, umjesto da postupe kao da ste uložili reklamaciju i pozvali se na materijalnu odgovornost, oni vam prodaju priču o obaveznom slanju na servis..''
Ako se ne šalje na servis da bi se napravila dijagnostika (ne popravak) kako da znam kako dalje postupiti?
Može li itko insistirati (s pravom) na materijalnom nedostatku bez provjere uređaja od strane stručne i ovlaštene osobe?
https://www.rozp.hr/index.php/potrosacki-savjetnik/korisni-savjeti/173-materijalni-nedostaci-i-ili-garancija

 Buni tebe puno vise od toga. Nisi ostavio prvi dio koji je bitan i ono zbog cega je to napisano, naravno, sad vec postavljam pitanje dal to namjerno radis ili slucajno. Radi cjelovitosti za ljude koji kliknut nece, prvi dio koji si izostavio i zasto to pise je

Ako proizvod u trenutku kupnje ili neposredno poslije kupnje imam materijalni nedostatak, ne pozivajte se na garanciju, već na materijalnu odgovornost, ne skraćujte si bez potrebe vrijeme jamstva.

Znaci, sto te oni u biti savjetuju (tocno) je da ako si nesto tek kupio (ili u trenutku kupnje) da ne servisiras uredjaj jer to ide pod garanciju vec da odbijes ikakvo servisiranje i trazis ona prava koja imas po zakonu za materijalni nedostatak (napisali su koja) gdje ce vecina ljudi zahtjevat novi ispravan uredjaj, a ne da uredjaj koji si tek kupio zavrsi u servisu i da ga se popravlja, sto trgovci vole radit. Tako da je tvoje pitanje potpuno promaseno, kao sto rekoh, namjerno ili slucajno.

Dado91 kaže...
Rodjak mi je kupio galaxy s7 edge u mediamarkt u njemackij.Nakon mjesec dana ekran mu je izbavivao zelene linije,on ga je odnijeo na popravak i rijesili su to medjutim proslo je neko vrijeme i telefon mu se počeo svaki dan minimum 1 put restartovati sam od sebe.U tih par dana posle telefon mu je ispao i puklo je staklo malo .On ga je opet odnijeo na reklamaciju da mu rijese taj problem sto se restartuje i ovi su mu rekli da mora prvo displej da zamijeni da bi ga popravili oni.Meni to nema smisla jer displej nema nikakve veze sa restartovanjem,kome da se obrati i da li su duzni oni da poprave to.Ocigledno je losu seriju dobio halacya

 Cim ima fizicko ostecenje te prirode normalno da to prvo moraju otklonit. Kakve veze display ima s restartiranjem? Pa ako ti je pao 10 puta i napuko display sto ne mislis da se u mobitelu nesto ne moze jos dodatno smrdat da se radi toga telefon restarira? Prilicno jasno da pri padu moze na takvom obliku elektronike nastat vise ostecenja od onih povrsinskih.

Poruka je uređivana zadnji put pet 24.3.2017 9:56 (sandokan111).
15 godina
offline
Re: Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena
AMD_IT kaže...

Kvar može biti rezultat nedostatka proizvoda a i ne mora. Tko određuje razliku ako je kvar nastao zbog nedostatka ili ne?
Koliki je razuman rok za popravak laptopa?

-pitao si za kvar ventilatora, to je kvar. Ako se taj kvar ponavlja na više laptopa iz serije, tad je možda nedostatak .. (tvornički). Razumiješ li da kvar ventilatora na novom laptopu mora biti rijedak-izuzetak, ne nešto masovno? Odnosno, da tad postoji sumnja u nedostatak (nedovoljno robustno, dimenzionirano, loš materijal itd.) jer novo mora biti ispravno, mora raditi neko duže vrijeme bez kvarova, pa čak po novim eu smjernicama, i nakon isteka garancije/trgovačke odgovornosti od 2g, ako se pokvari koji dan nakon tog roka.. (postoji sumnja u programirani kvar), dakle ne nakon deset godina od isteka garancije ali deset dana i sl. se možeš pozvati na tu regulativu i kako stvari idu, to će sud rješavati u korist kupca upravo kao materijalni nedostatak.

-koji je razumni rok za popravak laptopa? pitam ja tebe.. jel to rok kad servis utvrdi kvar, ima potreban dio, može ga popraviti, zbrojimo to radno vrijeme i ispadne pola sata. Jel to razumno? Druga stvar, laptop je samo dio asortimana robe, ovo su teme za PC, za komponente. Dakle, popravljaš li VGA, CPU, RAM.. ili samo diagnosticiraš kvar i zamijenjuješ novom komponentom-robom? (kad je kupljeno kao komponenta) il išto radiš.. lemiš-popravljaš? Koliko dugo? Koliko je razuman rok, ako sve potrebno imaš? -ako nemaš, tad kažeš točno kad može biti dobavljeno (roba se svakodnevno dostavlja) odnosno, ako više nema konkretne komponente, vraćaš novac.

-brand računala, kao npr HP, imaju precizno specificirane komponente, zakonski (nisma siguran, kako koja roba, 5-7 godina) 5 god od prodaje, mora biti dostupan zamijenski dio. Ako se to povlači s centralnog skladišta, tad je vrijeme dostave, koje je poznato.. npr tjedan. To nije vrijeme potrebno serviseru, nego vrijeme čekanja-dostave. Ako padne snijeg, ako umre vozač.. opet je to nešto realno, ali ne često, izuzetak. Tad je opravdano priduljiti rok, razumno upravo za toliko dana. Nerazumno je ne razumjeti :)

-van garancije se takve komponente ne dobavljaju ako se gleda isplativost (cijena), odnosno, ako kupac plaća i želi čekati, može.. ili mu trgovac ponudi npr drugi HDD koji ima trenutno. Jeli to realan scenarij? Ili je realano pozivati se na nepostojećih 45 dana..?

 

Mortix kaže...
Dado91 kaže...
Rodjak mi je kupio galaxy s7 edge u mediamarkt u njemackij.Nakon mjesec dana ekran mu je izbavivao zelene linije,on ga je odnijeo na popravak i rijesili su to medjutim proslo je neko vrijeme i telefon mu se počeo svaki dan minimum 1 put restartovati sam od sebe.U tih par dana posle telefon mu je ispao i puklo je staklo malo .On ga je opet odnijeo na reklamaciju da mu rijese taj problem sto se restartuje i ovi su mu rekli da mora prvo displej da zamijeni da bi ga popravili oni.Meni to nema smisla jer displej nema nikakve veze sa restartovanjem,kome da se obrati i da li su duzni oni da poprave to.Ocigledno je losu seriju dobio halacya

 nisu mu dužni popraviti u jamstvu,to spada pod CID (customer induced damage). tek ako pristane na zamjenu ekrana o svom trošku,u ovlaštenom servisu,može reklamirati dalje uređaj u jamstvu.

 -ne. Odnosno, ovisi o jamstvu, tome kako je proizvođač odredio (i kao PR-reklama) npr toshiba no mather what.. i što tad? Padneš razbiješ lap a oni ga pod garancijom poprave? Asus, kvar u prvoj godini, poprave i dobiješ joj jedan novi lap pride.. Garancija je stvar proizvođača, ne trgovca. Trgovac neovisno o garanciji, odgovara za ispravnost robe 2god.

-dakle, ovisi o garanciji, što je navedeno kao pokriveno, ne možeš tako reći da to nije u jamstvu (prije nego ga pročitaš). Može biti. Ali tad to nije materijalni nedostatak, ili opet, može biti..

C64/TurboModul-OpenSourceProject.org.cn.部分作品为网上收集整理,供开源爱好者学习使用
7 godina
neaktivan
offline
Re: Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena
ihush kaže...
AMD_IT kaže...

Kvar može biti rezultat nedostatka proizvoda a i ne mora. Tko određuje razliku ako je kvar nastao zbog nedostatka ili ne?
Koliki je razuman rok za popravak laptopa?

-pitao si za kvar ventilatora, to je kvar. Ako se taj kvar ponavlja na više laptopa iz serije, tad je možda nedostatak .. (tvornički). Razumiješ li da kvar ventilatora na novom laptopu mora biti rijedak-izuzetak, ne nešto masovno? Odnosno, da tad postoji sumnja u nedostatak (nedovoljno robustno, dimenzionirano, loš materijal itd.) jer novo mora biti ispravno, mora raditi neko duže vrijeme bez kvarova, pa čak po novim eu smjernicama, i nakon isteka garancije/trgovačke odgovornosti od 2g, ako se pokvari koji dan nakon tog roka.. (postoji sumnja u programirani kvar), dakle ne nakon deset godina od isteka garancije ali deset dana i sl. se možeš pozvati na tu regulativu i kako stvari idu, to će sud rješavati u korist kupca upravo kao materijalni nedostatak.

-koji je razumni rok za popravak laptopa? pitam ja tebe.. jel to rok kad servis utvrdi kvar, ima potreban dio, može ga popraviti, zbrojimo to radno vrijeme i ispadne pola sata. Jel to razumno? Druga stvar, laptop je samo dio asortimana robe, ovo su teme za PC, za komponente. Dakle, popravljaš li VGA, CPU, RAM.. ili samo diagnosticiraš kvar i zamijenjuješ novom komponentom-robom? (kad je kupljeno kao komponenta) il išto radiš.. lemiš-popravljaš? Koliko dugo? Koliko je razuman rok, ako sve potrebno imaš? -ako nemaš, tad kažeš točno kad može biti dobavljeno (roba se svakodnevno dostavlja) odnosno, ako više nema konkretne komponente, vraćaš novac.

-brand računala, kao npr HP, imaju precizno specificirane komponente, zakonski (nisma siguran, kako koja roba, 5-7 godina) 5 god od prodaje, mora biti dostupan zamijenski dio. Ako se to povlači s centralnog skladišta, tad je vrijeme dostave, koje je poznato.. npr tjedan. To nije vrijeme potrebno serviseru, nego vrijeme čekanja-dostave. Ako padne snijeg, ako umre vozač.. opet je to nešto realno, ali ne često, izuzetak. Tad je opravdano priduljiti rok, razumno upravo za toliko dana. Nerazumno je ne razumjeti :)

-van garancije se takve komponente ne dobavljaju ako se gleda isplativost (cijena), odnosno, ako kupac plaća i želi čekati, može.. ili mu trgovac ponudi npr drugi HDD koji ima trenutno. Jeli to realan scenarij? Ili je realano pozivati se na nepostojećih 45 dana..?

 

Mortix kaže...
Dado91 kaže...
Rodjak mi je kupio galaxy s7 edge u mediamarkt u njemackij.Nakon mjesec dana ekran mu je izbavivao zelene linije,on ga je odnijeo na popravak i rijesili su to medjutim proslo je neko vrijeme i telefon mu se počeo svaki dan minimum 1 put restartovati sam od sebe.U tih par dana posle telefon mu je ispao i puklo je staklo malo .On ga je opet odnijeo na reklamaciju da mu rijese taj problem sto se restartuje i ovi su mu rekli da mora prvo displej da zamijeni da bi ga popravili oni.Meni to nema smisla jer displej nema nikakve veze sa restartovanjem,kome da se obrati i da li su duzni oni da poprave to.Ocigledno je losu seriju dobio halacya

 nisu mu dužni popraviti u jamstvu,to spada pod CID (customer induced damage). tek ako pristane na zamjenu ekrana o svom trošku,u ovlaštenom servisu,može reklamirati dalje uređaj u jamstvu.

 -ne. Odnosno, ovisi o jamstvu, tome kako je proizvođač odredio (i kao PR-reklama) npr toshiba no mather what.. i što tad? Padneš razbiješ lap a oni ga pod garancijom poprave? Asus, kvar u prvoj godini, poprave i dobiješ joj jedan novi lap pride.. Garancija je stvar proizvođača, ne trgovca. Trgovac neovisno o garanciji, odgovara za ispravnost robe 2god.

-dakle, ovisi o garanciji, što je navedeno kao pokriveno, ne možeš tako reći da to nije u jamstvu (prije nego ga pročitaš). Može biti. Ali tad to nije materijalni nedostatak, ili opet, može biti..

za mobitele niti jedan proizvođač neće dati tu vrstu jamstva budući je to najčešći "kvar" na tom tipu uređaja. znači u njegovom slučaju,kada su mu već odbili jamstvo,stoji to što sam napisao....

7 godina
protjeran
offline
Re: Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena
sandokan111 kaže...
Ne. Nedostatak moze a i ne mora bit rezultat kvara, ne obratno. Kvar je kvar.
Ako uređaj ima serijsku grešku npr. loša serija HDD-a, onda je to nedostatak. Ako se na tvom laptopu pokvari HDD onda je to rezultat materijalnog nedostatka.
Znaci, sto te oni u biti savjetuju (tocno) je da ako si nesto tek kupio (ili u trenutku kupnje) da ne servisiras uredjaj jer to ide pod garanciju vec da odbijes ikakvo servisiranje i trazis ona prava koja imas po zakonu za materijalni nedostatak (napisali su koja) gdje ce vecina ljudi zahtjevat novi ispravan uredjaj, a ne da uredjaj koji si tek kupio zavrsi u servisu i da ga se popravlja, sto trgovci vole radit. Tako da je tvoje pitanje potpuno promaseno, kao sto rekoh, namjerno ili slucajno.
Ovo sam pisao u smislu da ljudi ne žele da uređaj ide na dijagnostiku. Taman da je prošlo pola dana.
Jer se pozivaju na materijalnu odgovornost što je ok, ali ne žele da uređaj ide na servis na provjeru. Što je nelogično, jer trgovac ne može odlučivati je li riječ o materijalnom nedostatku ili nečemu drugome, to mora dijagnosticirati ovlaštena osoba.

 

Poruka je uređivana zadnji put pet 24.3.2017 12:50 (AMD_IT).
9 godina
offline
Re: Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena
AMD_IT kaže...
Ovo sam pisao u smislu da ljudi ne žele da uređaj ide na dijagnostiku. Taman da je prošlo pola dana.
Jer se pozivaju na materijalnu odgovornost što je ok, ali ne žele da uređaj ide na servis na provjeru. Što je nelogično, jer trgovac ne može odlučivati je li riječ o materijalnom nedostatku ili nečemu drugome, to mora dijagnosticirati ovlaštena osoba.

 Pokusao sam ispravit tvoje quotanje ako je ovo to sto si napisao, opet NE.

Tamo je jasno naznaceno sto sam napisao sto su htjeli reci. Dijagnozu kvara/nedostatka ti napravi kako god znas i umijes ali ljudi zahtjevaju da se STVAR NE SERVISIRA. To znaci, da moju novu stvar nitko otvarat nece par sati od kupnje i popravljat i to se na to odnosi.

7 godina
neaktivan
offline
Re: Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena
sandokan111 kaže...
AMD_IT kaže...
Ovo sam pisao u smislu da ljudi ne žele da uređaj ide na dijagnostiku. Taman da je prošlo pola dana.
Jer se pozivaju na materijalnu odgovornost što je ok, ali ne žele da uređaj ide na servis na provjeru. Što je nelogično, jer trgovac ne može odlučivati je li riječ o materijalnom nedostatku ili nečemu drugome, to mora dijagnosticirati ovlaštena osoba.

 Pokusao sam ispravit tvoje quotanje ako je ovo to sto si napisao, opet NE.

Tamo je jasno naznaceno sto sam napisao sto su htjeli reci. Dijagnozu kvara/nedostatka ti napravi kako god znas i umijes ali ljudi zahtjevaju da se STVAR NE SERVISIRA. To znaci, da moju novu stvar nitko otvarat nece par sati od kupnje i popravljat i to se na to odnosi.

što god ti zahtjevao,ako tvrdiš da uređaj koji si kupio ima nedostatak ili kvar,on mora ići u ovlašteni servis. tek nakon što oni utvrde kvar/nedostatak,prodavač će ti vratiti novce ili dati novi uređaj i dalje riješavati stvari između sebe.

sve to je navedeno na prvoj strani ove teme u prvom postu.

7 godina
protjeran
offline
Re: Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena
sandokan111 kaže...
AMD_IT kaže...
Ovo sam pisao u smislu da ljudi ne žele da uređaj ide na dijagnostiku. Taman da je prošlo pola dana.
Jer se pozivaju na materijalnu odgovornost što je ok, ali ne žele da uređaj ide na servis na provjeru. Što je nelogično, jer trgovac ne može odlučivati je li riječ o materijalnom nedostatku ili nečemu drugome, to mora dijagnosticirati ovlaštena osoba.

 Pokusao sam ispravit tvoje quotanje ako je ovo to sto si napisao, opet NE.

Tamo je jasno naznaceno sto sam napisao sto su htjeli reci. Dijagnozu kvara/nedostatka ti napravi kako god znas i umijes ali ljudi zahtjevaju da se STVAR NE SERVISIRA. To znaci, da moju novu stvar nitko otvarat nece par sati od kupnje i popravljat i to se na to odnosi.

Svatko tko donese nešto na reklamaciju bilo pod garanciju bilo pod materijalnu odgovornost mora ići na servis na dijagnostiku. Slažem se vezano za popravak, tj. na nečije pravo da mu se uređaj ne servisira.
Ono na što ja ukazujem su ljudi koji inzistiraju da je riječ o materijalnom nedostatku kao načinu da odmah sada dobiju zamjenu ili povrat novca. Njima je teško objasniti da uređaj netko mora pregledati (ne popraviti).

Poruka je uređivana zadnji put pet 24.3.2017 14:38 (AMD_IT).
12 godina
protjeran
offline
Re: Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena
sandokan111 kaže...

 Pokusao sam ispravit tvoje quotanje ako je ovo to sto si napisao, opet NE.

Tamo je jasno naznaceno sto sam napisao sto su htjeli reci. Dijagnozu kvara/nedostatka ti napravi kako god znas i umijes ali ljudi zahtjevaju da se STVAR NE SERVISIRA. To znaci, da moju novu stvar nitko otvarat nece par sati od kupnje i popravljat i to se na to odnosi.

 Ti si u ovoj temi zadnjih par dana toliko gluposti nadrobio da čovjek ne zna odakle da te krene ispravljati.

Nije mi jasno što si ti točno po struci? Gdje radiš? Zašto se petljaš u pravna pitanja kad blage veze nemaš, puna su ti usta zakona, a onda ovako nešto provaljuješ.

 

Možeš se ti pozivati na šta hoćeš, ali nemaš nikakvo pravo odlučivati hoće li tvoj uređaj ići na servis i nemaš nikakvo pravo zahtjevati da dobiješ NOVI uređaj ODMAH, to su nebuloze koje ne pišu nigdje u zakonu.

Dakle, kad se pozivaš na materijalni nedostatak, odnosno, kad teretiš trgovca za odgovornost, moraš uz tu reklamaciju podnijeti PISANI PRIGOVOR!

http://potrosac.mingo.hr/slike/dokumenti_3/g2013/m11/x1345669925282738.pdf

Trgovac ima rok od 15 dana da ti na to odgovori! U tome periodu on može taj tvoj uređaj 150 puta rastaviti i pregledati svaki šaraf, to nije tvoj problem što će on raditi s njime.

 

"Ako ste se odlučili za raskid ugovora i povrat plaćenog iznosa, morate trgovcu najprije dati rok za ispunjenje ugovora, odnosno rok da vam isporuči proizvod bez nedostatka.
Tek nakon tog roka, ako trgovac ne isporuči proizvod bez nedostatka, možete tražiti povrat uplaćenog iznosa i u zahtjevu trgovcu dati primjeren rok za ispunjenje vašeg zahtjeva."

 

Trgovac kojemu si predao svoj uređaj NIJE OVLAŠTEN išta dirati, samim time je nebitan tvoj zahtjev da se nešto ne servisira, jer se jedino servisom može utvrditi kvar odnosno nedostatak.

 

Te svoje bajke kako si ti uspješno odradio 1547 reklamacija i kako ti uvijek dobivaš istog trena novi uređaj ili povrat novca - ostavi za birtiju.

Otkada si ovdje na forumu nisi postavio ni jedan papirnati dokaz za neku svoju pravnu bitku, a širiš po forumu nebuloze i dovodiš ljude u zabludu.

Postoji zakon i postoji procedura za sve.

 

Tvoje objašnjene razlike između kvara i nedostatka neću ni komentirati, to je takva hrpa gluposti da ne odakle si to sve izvukao.

Za kupca su to potpuno isti isti termini, jedino je bitno da li se pozivaš na jamstvo ili materijalni nedostatak jer ne vrijede ista pravila.

Molim te da se ostaviš daljenjeg tumačenja zakona jer ne pomažeš nikome sa svojim bahatim pristupom prema trgovcima bez zakonskog uporišta.

15 godina
offline
Re: Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena
bill_jobs kaže...
..

Trgovac ima rok od 15 dana da ti na to odgovori! U tome periodu on može taj tvoj uređaj 150 puta rastaviti i pregledati svaki šaraf, to nije tvoj problem što će on raditi s njime.

 

"Ako ste se odlučili za raskid ugovora i povrat plaćenog iznosa, morate trgovcu najprije dati rok za ispunjenje ugovora, odnosno rok da vam isporuči proizvod bez nedostatka.
Tek nakon tog roka, ako trgovac ne isporuči proizvod bez nedostatka, možete tražiti povrat uplaćenog iznosa i u zahtjevu trgovcu dati primjeren rok za ispunjenje vašeg zahtjeva."

 

Trgovac kojemu si predao svoj uređaj NIJE OVLAŠTEN išta dirati, samim time je nebitan tvoj zahtjev da se nešto ne servisira, jer se jedino servisom može utvrditi kvar odnosno nedostatak.

 

...

***

..

Tvoje objašnjene razlike između kvara i nedostatka neću ni komentirati, to je takva hrpa gluposti da ne odakle si to sve izvukao.

Za kupca su to potpuno isti isti termini, jedino je bitno da li se pozivaš na jamstvo ili materijalni nedostatak jer ne vrijede ista pravila.

Molim te da se ostaviš daljenjeg tumačenja zakona jer ne pomažeš nikome sa svojim bahatim pristupom prema trgovcima bez zakonskog uporišta.

 

jamstvo (garancija) i materijalni nedostatak, dvije razlličite osnove, dva različita termina, upravo zato su bitna (u suprotnom bi po logici bio jedan termin). Ne miješati. Zašto tad 'za kupca su to potpuno isti termini' formulacija? Nisu, jer je različita osnova, neovisno koliko to kupac razumije-razlikuje, ali iz toga proizlaze problemi, zabune, nedoumice..

 

na to, garancija je stvar proizvođača, trgovac s time nema baš ništa osim što ga zakon tjera na posredovanje ako to kupac želi (ili ide direktno u ovlašteni servis, pod garancijom..).

procedura, kupac reklamira garanciju, trgovac zaprimi, prosljedi.. ne raspravlja, ne oteže s rokovima i sl.

pošto je ipak tema PC-IT, za razliku od ostalih roba, postoje razlike, praksa (nije isto vešmašina i PC), tako svaki veći trgovac/PC shop ima svoj PC servis, kao što je često on uvoznik-distributer. Zar ne? Nije isto kupiti PC s polica konzuma (i natezati se s blagajnicom) ili u PC shopu, servis je ugl vrata do ili ista prostorija/firma.

 

rokovi: gle početak, fantomsklih 45 dana.. par str prije, često se takve rečenice korsite u odnosu kupac-trgovac.. i upravo ta brojka od 45 dana, na koju se i trgovac poziva kao na zakon, mada u zakonu nema takve cifre, nego razuman rok.

passat kaže...
Setra kaže...

Primjeren rok je zakonski izraz. Nemas tocno odredeni rok u danima, ali koliko sam upucena trgovci cesto tumace da je to 45 dana...

 Tako sam i ja nesto procitao. Drugim rijecima, negdje pise da je maksimalni rok 45 dana i ja ne mogu apsolutno nista ucinit da to bude manje jer ce se pozvat na taj zakon koji ce protumacit kako oni zele?

 

- npr, kad gore govoriš o 15 dana, to je za reklamaciju trgovcu (ne garanciju), za meterijalni nedostatak, koji ne mora biti za PC, može biti za paradajz, japanke.. i to je ono što se u EU sad primjenjuje za robu i odgovornost trgovca od 2 godine. Pri tome je neovisno postoji li jamstvo (garancija), samo je stvar pozove li se kupac na jednu ili drugu osnovu. Tako da nije samo terminologija. Uz to, trgovac može davati svoje dodatno jamstvo, može dijeliti free ako to želi (reklama, neki razlog..) to nema veze s proizvođačkom garancijom i tad se spor riješava s trgovcem (ne s ovlaštenim servisom, jer tad ne postoji, tj ovlašteni servis je za proizvođača-brand, distributera, ne za odgovornost trgovca jer neke robe uopće nemaju servis, time ni ovlašteni servis). U sučaju paradajza (namejrno karikiram), jasno je da i blagajnica konzuma, može i mora prihvatiti reklamaciju. Trgovac koji prodaje neku robu, mora biti elementarno upoznat s tom robom, ili nek se time ne bavi. Blagajnica tako ima nos-oči, može vidjeti organoleptička svojstva i kvalificirana je zamijeniti-riještiti reklamaciju za paradajz. U PC shopu, se jednako očekuje od trgovca, kao što se u auto salonu ili mob trgovini, željezari.. može očekivati da trgovac to zna-može (i ima stručnost i potrebne ovlasti, dok npr praktikantica to možda ne smije).

 

- ako se utvrdi neispravnost (ali ne idemo po garanciji, nego materijalni nedostatak, na teret trgovca), tad od trenutka kad je on dobio reklamaciju i provjerio nedostatak (bez servisa, jer nije uvijet), može teći taj rok jednako kao što za svaki račun koji dobiješ npr komunalni, postoji rok od recimo 8 dana za plaćanje. Ako trgovac pri tome ne želi odmah, nego 15ti dan, tad je to namjerno otezanje protiv kojeg kupac ne može ništa osim dosađivati 14 dana.. no svejedno je to tad otezanje od kojeg osim zlobe, neke koristi nema nitko. Ako se roba može zamijeniti, ok, ako nema zamijene, tad novac. Koja je razlika ako to trgovac napravi odmah ili nakon 15 dana? Postoji li neki teh. opravdani razlog? Neradni dani, nedostupnost (s police) i sl? Svaki opravdani razlog je opravdani, razuman, tad nije otezanje. Bez toga je otezanje. + zanimljivo da ni taj citat ne govori o 15 dana, nego da kupac daje rok trgovcu.. ?? ok, karikiram, kupac da rok jedan dan ili minutu? Zakon ne može sve, ne može obuhvatiti sve robe i rokove razumno, tome ni ovakvi pravilnici/zakoni ne pridonose, no nije potrebno sandokanu odgovarati formulacijama, glupo i sl.. može se bez toga. Jednako, trgovac može odmah ili u kraćem roku od 15 dana, a podsjetnik na spomenuto 45.

 

Koji je rok, realan, razuman ili zakonski? -ako imaš bolji, konkretniji (i papirnatim zakonima potkripljen) odgovor, daj ga (jer isto tražiš od sandokana) :)

 

+ btw, pod materijalnim nedostatkom, trgovac može ponuditi bilo što, zamijenu, drugu robu.. pod garancijom ne može (formalno pravnio, knjigovodstveno), jer je ograničen brandom-konkretnim modelom konkretne komponente. Ne može dati npr drugi brand VGA, jer ga tad ne može knjigovodstveno pravdati (može ali tad je to kemijanje, koje zbog objašnjavanja inspektoru bolje izbjeći), zato je često povrat novca i kupnja nove komponente čišća alternativa ako zamjenske nema. U tom primjeru je jako važno jeli roba kupljena sad, unazad koji dan-mjesec, ili prije par godina, tj povećava se šansa da više nema na lageru zamijene i pod garancijom nema drugog načina nego povrat novca i ako kupac kupi novu komponentu, nova garancija (nova garancija ide i ako se dobije nova-zamijenska komponenta), to je bitna razlika u odnosu na odgovornost trgovca za mat.nedostatak jer se tad ne izdaje nova roba-garancija (eventualno se produljuje za vrijeme otklanjanja nedostatka).

Zašto bi kupac te dvije različite stvari miješao, zašto ne bi naučio razliku, termine..? Sve je to isto? Nije, no razumno je ako se želi. :))

C64/TurboModul-OpenSourceProject.org.cn.部分作品为网上收集整理,供开源爱好者学习使用
9 godina
offline
Re: Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena
Mortix kaže...

što god ti zahtjevao,ako tvrdiš da uređaj koji si kupio ima nedostatak ili kvar,on mora ići u ovlašteni servis.

 Citati s razumjevanjem pa ce bit manje nesporazuma. Vrati se natrag par postova pa mi javi gdje sam ja napisao da on ne ide u ovlasteni i pogledaj o cemu ja pricam. Kad vec pricas o prvoj stranici, pogledaj tko je tamo pisao.

AMD_IT kaže...

Ono na što ja ukazujem su ljudi koji inzistiraju da je riječ o materijalnom nedostatku kao načinu da odmah sada dobiju zamjenu ili povrat novca. Njima je teško objasniti da uređaj netko mora pregledati (ne popraviti).

 Linkao si savjet udruge koja govori o necem gdje si izostavio glavnu stavku i sad dalje pricas o tome da se stvar ne mora pregledat i da ljudi nesto zahtjevaju. Ja sam ti objasnio vec 2 puta sto pise na onome sto si ti citirao. To sto ljudi traze od tebe je nevezano za onaj tvoj link o kojem ja non stop pricam.

bill_jobs kaže...
Zašto se petljaš u pravna pitanja kad blage veze nemaš, puna su ti usta zakona, a onda ovako nešto provaljuješ.

Citat molim sto sam to provalio i koje sam to gluposti pisao. Opet pokusavas trolat jer ti je dosadno tako da cu kratko s tobom kad te vec modovi ne banaju. Gdje sam sto provalio? Citat, ne tvoje izvrcanje onog sto sam rekao.

bill_jobs kaže...
Možeš se ti pozivati na šta hoćeš, ali nemaš nikakvo pravo odlučivati hoće li tvoj uređaj ići na servis i nemaš nikakvo pravo zahtjevati da dobiješ NOVI uređaj ODMAH, to su nebuloze koje ne pišu nigdje u zakonu.

 Citat gdje sam to napisao da predmet ne ide u servis? "uredjaj se nece servisirati" nije isto sto i "uredjaj nece ici u servis". Molim citat za "hocu novi uredjaj odmah" i "moj uredjaj ne mora ici u servis".

bill_jobs kaže...
samim time je nebitan tvoj zahtjev da se nešto ne servisira, jer se jedino servisom može utvrditi kvar odnosno nedostatak.

Naravno da te i dalje citanje ne ide. Citat gdje sam to trazio. Rekao sam da se stvar koju sam tek kupio nece popravljat/servisirat, kao sto u onom linku pise.

bill_jobs kaže...
Te svoje bajke kako si ti uspješno odradio 1547 reklamacija i kako ti uvijek dobivaš istog trena novi uređaj ili povrat novca - ostavi za birtiju.

Umorio si se od gnavljena sase pa si se opet mene uhvatio vidim :P Evo poklonio sam ti paznje.

9 godina
offline
Re: Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena
ihush kaže...

 Ne miješati. Zašto tad 'za kupca su to potpuno isti termini' formulacija?

 

 Zato jer je jedina funkcija ovog lika da trola i zbunjuje/izvrce stvari. Nakon sto se umorio radit fake nickove i trolat telekinezu da je on angelo iz grossoshopa tu i tamo trola po bugu. Neznam sto bi reko za lika koji je sposoban kreirat fake nickove i slat izmisljene pm-ove ljudima.

Poruka je uređivana zadnji put pet 24.3.2017 17:49 (sandokan111).
12 godina
protjeran
offline
Re: Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena
ihush kaže...

jamstvo (garancija) i materijalni nedostatak, dvije razlličite osnove, dva različita termina, upravo zato su bitna (u suprotnom bi po logici bio jedan termin). Ne miješati. Zašto tad 'za kupca su to potpuno isti termini' formulacija? Nisu, jer je različita osnova, neovisno koliko to kupac razumije-razlikuje, ali iz toga proizlaze problemi, zabune, nedoumice..

Nakon toliko vremena ti i ovaj kvazi "pravnik" još niste shvatili što je jamstvo, a što je materijalni nedostatak i koja je razlika, nego lupetate o nekakvim ventilatorima, serijskim greškama, mikserima i hard diskovima i dajete primjere koji nemaju veze s pameću.

Kad čovjek čita sve te gluposti koje pišete, nije ni čudo što ljudi nakon 9 stranica teme još nisu načisto sa tim stvarima i ništa im nije jasno te stalno ispituju ista pitanja.

 

Totalno je nebitno da li uređaju nešto fali, da li je pokvaren, da li nešto ne radi dobro na njemu - sve je to i nedostatak i kvar i neispravnost i sve su to isti termini jer uređaj ne funkcionira onako kako bi trebao, drugim riječima - NEISPRAVAN JE!

Stvar je jedino da li ćeš se prilikom reklamacije pozivati na jamstvo i predati jamstveni list, ili ćeš podnijeti pisani prigovor trgovcu i pozvati se na materijalnu odgovornost, zavisi što je za tebe bolje u datom trenutku.

I prestanite više zbunjivat ljude s "mikserima bez motora" i sl. debilanama.

 

Evo, kratko i jasno objašnjeno: http://zastita-potrosaca-koprivnica.hr/jamstveni-list-garancija-ili-odgovornost-za-materijalni-nedostatak/

Poruka je uređivana zadnji put pet 24.3.2017 18:40 (bill_jobs).
15 godina
offline
Re: Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena

dragi debilćiću.. ventilatori nisu moji (tema), nego primjer forumaša amd.. na kojem je sandokan objašnjavao razliku, za razliku od tebe koji jedino imaš želju vrijeđati ili se svađati. :) lijep dan.. pa i za trolove.

 

edit: evo što je materijalni nedostatak..

u tom slučaju se sva komunikacija odnosi na kupca-trgovca (ne spominje se servis i sl.) i nema rokova osim razumnih.

Garancija je nešto drugo, konkretno, na papiru. Oko garancije trgfovac nema što razmišljati, samo biti posrednik.

 

C64/TurboModul-OpenSourceProject.org.cn.部分作品为网上收集整理,供开源爱好者学习使用
Poruka je uređivana zadnji put pet 24.3.2017 18:37 (ihush).
12 godina
protjeran
offline
Re: Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena
ihush kaže...

dragi debilćiću.. ventilatori nisu moji (tema), nego primjer forumaša amd.. na kojem je sandokan objašnjavao razliku, za razliku od tebe koji jedino imaš želju vrijeđati ili se svađati. :) lijep dan.. pa i za trolove.

 sandokanu je bolje da ništa ne objašnjava, baš kao i tebi, u protekle 2 str. ste napisali knjigu gluposti, a stvar je toliko jednostavna da ne može biti jednostavnija.

 

sandokan111 kaže...

 Zato jer je jedina funkcija ovog lika da trola i zbunjuje/izvrce stvari. Nakon sto se umorio radit fake nickove i trolat telekinezu da je on angelo iz grossoshopa tu i tamo trola po bugu. Neznam sto bi reko za lika koji je sposoban kreirat fake nickove i slat izmisljene pm-ove ljudima.

 Ti stvarno nisi sav svoj... :facepalm:

Ako ćemo o trolanju, vidimo tko je dobio ban za trolanje: http://forum.pcekspert.com/member.php?u=38491

Sve je jasno.

 

Poruka je uređivana zadnji put pet 24.3.2017 18:58 (bill_jobs).
15 godina
offline
Re: Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena

ok, sorry za dosađivanje, neugodan ton i sl.. možeš li (ne baš meni, nego onima koje tema zanima) objasniti tako jednostavno. Ili barem konkretno quotaj, ispravi, nešto argumentiraj. Nije dovoljno reći da je jednostavno.

-odnosno, ako nemaš druge želje za sudjelovanje u temi, tad ne moraš ni trollati. Posljednje stranice se odnose na spomenute rokove, dao si link-quote na 15 dana, spominje se i 45 dana.. može pojašnjenje što je to, jednostavno?

C64/TurboModul-OpenSourceProject.org.cn.部分作品为网上收集整理,供开源爱好者学习使用
12 godina
protjeran
offline
Re: Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena
ihush kaže...

možeš li (ne baš meni, nego onima koje tema zanima) objasniti tako jednostavno. Ili barem konkretno quotaj, ispravi, nešto argumentiraj.

Sve sam objasnio s onim postom iznad i boldanom rečenicom, ako ti to i dalje nije jasno onda je problem u tebi.

Nedostatak=Kvar=Neispravnost, a ti biraj da li ćeš reklamirati preko jamstva i prihvatiti uvjete zakona vezane za jamstvo ili teretiti trgovca i prihvatiti uvjete zakona vezane za materijalnu odgovornost.

9 godina
offline
Re: Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena
bill_jobs kaže...
Ti stvarno nisi sav svoj... :facepalm:

Da, ja sam taj koji salje onakve privatne poruke i trola ljude :P

bill_jobs kaže...
Ako ćemo o trolanju, vidimo tko je dobio ban za trolanje: http://forum.pcekspert.com/member.php?u=38491

Sve je jasno.

 Vec sam ti 3 puta objasnio posto ti je ovo jedini nacin da me pokusas diskreditirat, ali ponovno, za tebe po 5ti put, otisao sam svojevoljno radi nepotizma moderatora. Stoga i isti nick jer se nemam radi cega skrivat. Evo ti i slicica, a ako te toliko zanima, posalji privatnu poruku adminu foruma pa vidi dal sam baniran il sam trazio da me se banira i vrati se natrag tu ako ti inegritet dopusta ovako nesto pa napisi sto ti je odgovorio.

7 godina
protjeran
offline
Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena...
Mislim da će zakonodavac morati poraditi na tim propisima. Ja i dalje nisam siguran u razliku između kvara i materijalnog nedostatka a koliko vidim i ovdje ima opriječnih mišljenja.
Onda nadam se jednostavno pitanje, treba li kod materijalnog nedostatka - kada se netko na njega poziva, kao kod kvara uređaj ići u servis - na dijagnostiku?
 
0 0 hvala 0
12 godina
offline
Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena...

Moja matična je završila neki dan na servisu jer se zablesirao update biosa preko utilityja i više nije mogla bootat. Recovery nije mogao biti primijenjen jer ne radi preko hdmi/dvi porta tako da je jedina šansa zamjena ploče.

Predao sam neoštećenu ploču na servisu u HG Shopu, a na servisu su odbili jamstvo jer je ploča oštećena, ogrebana na rgb traci. Ili ju je netko oštetio na servisu ili u HG Shopu. Ja nisam sto posto jer su ploču vizualno pregledali prilikom zaprimanja, međutim nisu je fotkali, a nisam ni ja. Sad je rekla kazala, a ne žele priznati jamstvo. Neko tu ozbiljno sere.

Radi se i MR servisu. Međutim ja idem dalje. Jer ju ja NISAM oštetio, pa makar ih morao tužiti...

 

Isto sam postao na PC ekspertu...

https://ibb.co/j8qZVa

https://ibb.co/mCMxiv

Moj PC  
0 0 hvala 0
7 godina
protjeran
offline
Re: Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena
Greška kod update-a BIOS-a koliko je meni poznato ne ide pod garanciju.
12 godina
offline
Re: Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena
AMD_IT kaže...
Greška kod update-a BIOS-a koliko je meni poznato ne ide pod garanciju.

 BIOS je nadograđen službenim alatom i službenom procedurom. To što im je alat pokvaren odnosno nestabilan je njihov problem. Jamstvo sigurno vrijedi. Ovdje se radi da su mi oštetili ploču u servisu ili na putu do servisa, a pokušavaju to utrpati pod to da sam ju predao neispravnu, odnosno oštećenu.

7 godina
protjeran
offline
Re: Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena
Baš me zanima nastavak priče. Po logici stvari ako je oštećen dio koji nema veze sa onim kvarom koji ti reklamiraš ne bi trebalo biti bitno.
9 godina
offline
Re: Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena
AMD_IT kaže...
Mislim da će zakonodavac morati poraditi na tim propisima. Ja i dalje nisam siguran u razliku između kvara i materijalnog nedostatka a koliko vidim i ovdje ima opriječnih mišljenja.
Onda nadam se jednostavno pitanje, treba li kod materijalnog nedostatka - kada se netko na njega poziva, kao kod kvara uređaj ići u servis - na dijagnostiku?

 Ne trebaju oni poradit na nicemu i sve je jasno. Neki ljudi namjerno mute kasu kao ovaj trol. Ti si mi isto sumnjiv jer ti i dalje jasne stvari nisu jasne a logika ti radi krivim putevima.

Sto se tice pitanja, vec sam ti napisao, dijagnosticiraj kako te volja i mene kao kupca se to ne tice. Ako mislis da mozes sam ustanovit nedostatak, odmah postupis po reklamaciji, ako mislis da ti treba servis da ustanovi, daj ga na servis da ustanove. Ako si ujedno i servis za odredjene proizvode odmah to dijagnosticiras, ako nisi, neces, sto je tu nejasno? To je toliko intuitivno jasno da su ti pitanja cudna. Primjer:

1. Dodje kupac da ima neispravan punjac. Spojis drugi punjac, laptop se puni -> zamjenis punjac reklamacija ispunjena nema potrebe za odugovlacenjem

2. Dodje kupac da ima neispravan punjac. Spojis drugi punjac, laptop se ne puni -> reces da ces samo morat poslat u servis da ustanove zasto ne puni jer ti nemozes i obavijestis kupca sto je bilo s reklamacijom.

intelduo1 kaže...

Predao sam neoštećenu ploču na servisu u HG Shopu, a na servisu su odbili jamstvo jer je ploča oštećena, ogrebana na rgb traci. Ili ju je netko oštetio na servisu ili u HG Shopu. Ja nisam sto posto jer su ploču vizualno pregledali prilikom zaprimanja, međutim nisu je fotkali, a nisam ni ja. Sad je rekla kazala, a ne žele priznati jamstvo. Neko tu ozbiljno sere.

 Nema tu nikakvih rekla kazala. Na zaprimanju nema obiljezenih ostecenja i oni nemogu nikako dokazat da si ti to napravio. Cak stovise, tvoj problem nema veze s ostecenjem. Sto je najgore, u ovom slucaju, cak i da si ti stvarno napravio ostecenje, a oni pri zaprimanju nisu vidjeli ostecenje, sad im je kasno jer to ne mogu dokazat.

Ako ti rade probleme, fino pismeno prijavu trznoj inspekciji bez daljnjeg natezanja s njima i ocekuj pozitivno rjesenje o povratu/novoj ploci nakon 15 dana. Pretpostavljam da ces trazit povrat jer se ocito netko zaigrao s saranjem po ploci da se odbije reklamacija. Barem bi ja tako. Iako, ako je do servisa, kad kupis istu plocu u nekog drugog opet ce ic u isti servis :)))))

Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice