Pa dok ti cekas mozda bi mogao prema serijskom broju uredjaja od njih saznati nesto vise. Tipa. Jel' bio uopce uredjaj na servisu i zasto nije servisiran, odnosno zasto nije popravljen/zamjenjen...
U tom slucaju mozda mozes nesto direktno preko njih srediti. Je, jedno veliko mozda, ali tko ne pita..., a kaze narod da nema glupih pitanja, vec samo glupih odgovora.
Ne znam sto bi bio drugi korak jer nisi dobio nista od osobe kojoj si predao uredjaj, vec je sve na bazi rekla-kazala.
Upravo zato i molim za pomoć jer nisam dobio ništa, upravo zato i pitam šta mi je činiti ako prodavač ništa ne obrazloži nego samo kaže da dođem po sat. To i je poanta. Što činiti ako nešto doneseš na reklamaciju a prodavač ti kaže da dođeš po to i da ti u servisu nisu priznali reklamaciju bez obrazloženja.
Tebe nimalo ne zanimaju nikakvi Lenovi, Motorole i ostali.
Ako imaš jamstvo i još je valjano, reklamacija trgovcu, ako on ne može ništa povrat novca i prijava inspektoratu ako trgovac ništa ne učini.