Skida se , 32 fakin gige :O
Jedva čekam, ovo bi mogao biti nasljednik prva 3 Rezident Evil dijela :)
FPS unlock sa 30 na 60 FPSa upute:
1. In steam game library locate the game you've just added, right click and go to properties
2. In the target box it should have the file path to your exe example: (E:\Games\The Evil Within\EvilWithin.exe" )
3. After the " quote marks put +com_allowconsole 1 it should look like something like this:
E:\Games\The Evil Within\EvilWithin.exe" +com_allowconsole 1
7. Close the window, then right click on the game and press "launch" the game will start with the console enabled. Press the "Insert" button in game to open the console.
All the console commands can be found on Bethesda's forums!
30fps locked, work around via console command:
unlock fps to 60 "R_swapinterval -1"
To unlock the debug console, right click on The Evil Within in Steam, hit properties, then go to 'set launch options'. Enter +com_allowconsole 1 to activate the console in-game using the Insert key. Here's the full list of commands:
R_swapinterval <NUMBER>
Sets the FPS lock. Note that the numbers below are negative.
-2: This is the default, set to 30 FPS. This is the officially supported frame rate
-1: This sets the FPS limit to 60. Fully playable, although there may be quirks (we’re going to fix these).
0: This fully unlocks the FPS. We do not recommend playing above 60. We will not fix any issues above 60.
God
God mode. You are effectively invincible, and certain enemy kill moves will not be used against you (Laura, for example, will not jump on you)
Noclip
Allows you to walk through walls
G_infiniteammo
Unlimited ammo (provided you have at least 1 bullet when you enable this)
G_stoptime 1
Stops time. Note there is a bug right now where using this command causes a UI element to appear on screen. We’re looking to fix that in the near future.
Re enable time with g_stoptime 0
Toggledebugcamera
Separates the camera from Sebastian so you can freely move around the
R_forceaspectratio <NUMBER>
Sets the aspect ratio. Default is 2.5, which is our official aspect ratio.
0 is full screen, but not ideal. 1.8 or 2 is probably most comfortable for those who don’t want bars.
Com_showFPS
Turns on id’s native FPS counter
Startslowmotion2
Slows down time
Stopslowmotion
Disables slow motion
HAXXOR!!! :)
iii?? kakvi su dojmovi??kakva je igra???
kakva je igra? jel vrijedi ičemu ili ne?
nitko ništa. ocito je pljuga
Večeras ću igrat pa bacim dojmove...
gledao sam stream malo, igra se čino solidna.
Nije hororčina koja će vas preplašit nego nešto sličnije Resident Evil 4. Municije je malo i lako se umre, japanksa težina igre i to mi se sviđa, probat ću za vikend
Sranje se čini igra. 2008
Sranje se čini igra. 2008
barem si odabrao odgovarajući nickname! Suspend judgment if u have no knowledge!
Sranje se čini igra. 2008
jel si probao ili to govoris napamet????!!!!
Ja sam probao, odigrao 2 chaptera pa evo neki početni dojmovi.
Plus:
+Atmosfera
+Napeti trenutci i scene
+Konstantan osjećaj ugroženosti i nemoći
+Solidna grafika ako imate grafičku koja može tjerati igru preko 30+ fpsa za ugodno igranje
+Sistem nadogradnje oruzja i ablilitija daje fleksibilnost izbora s obzirom na osobni ukus
+Glavni negativac
+Monsteri i Bossovi
+Kamera kada se krećete izgleda klaustofobično i nikada ne dozvoljava potpunu 360 kontrolu uviđaja u okolinu, svaki pokret je rizik i reward vaganje.
+Dizajn Levela tj okruženja, nekada baca na Silent Hill đir.
+Itemi i municija su bar u početku jako dragocjeni (za kasnije neznam- vjerovatno će biti kao Rezi 4)
Minus:
+Glavni lik ima karakternu dubinu, karizmu i voice acting mokre krpe i kartona. Keanu *WHOAAAA DUDE* Reeves trenutci. Glumac je prije voice recordinga bez obzira na scenu u igri valjda uzeo jedno 2 doze morfija i bacio se na posao.
+Igra pati od konzolitisa žešćeg, pogotovo u performansama i kontrolama, s obzirom na kvalitetu efekata i tekstura igra bi trebala letiti na PCu, to nažalost nije slučaj.
+Odvratno užasan aspect ratio i FPS, koji se doduše moze povećati koristeći konzolu, nažalost čim se poveća aspect ratio to brutalno utječe na FPS drop. Neznam zašto iako sam modificirao Shortcut.exe od igre, svaki put kad pokrenem igru moram OPET RUČNO pokrenut te console komande da odključam FPS i Aspect ratio. Tlaka.
+Očekivao sam više Rezi 1-3 stil igru nego Rezi 4 (osobna preferenca)
+ Kamera kada se puca i koriste itemi! ili se pokušava dobiti bolji uvid u prostor oko sebe(ŽIVI UŽAS) imate osjećaj kao da pijan pokušavaš igrati igru, kada se cilja bez obzira na igračev aim, skill igra je dizajnirana tako da crosshair stalno ljulja okolo samo ne tamo gdje hoćeš. Npr potrošit ćete i do 10 metaka (koji su fakin rijetki) pokušavajući zabit Headshot monsteru, i kad misliš da si naciljao savršeno LIK FALI FAKIN MONSTERA. Čisti konzolitis ili vjerovatno namjeran dizajn da bi igra valjda bila napetija i teža. Uvidom u sistem nadogradnje je vidljivo da je igrač bez obzira na aim-skill primoran trošiti dragocjeni GREEN GEL (upgrade valuta) na poboljšanje preciznosti oruzja. Ovo je IMO jedan aspekt igre gdje su malo pretjerali sa tim osjećajem nemoći. Ako su metci rijetki i dragocjeni trebali su barem tu donekle ostaviti neki osjećaj kontrole igraču. Kada naciljate, kamera se totalno zumira na oruzje i ako monsteri stoje na bilo kakvom medium ili close rangeu- pripremite se za Kilo frustracije i borbe sa kamerom. Dugo nisam vidio ovako gimpani osjećaj ciljanja. Igraš mišem a ostavili su feeling kao da ciljaš sa kontrolerom.
+Osnovni skillovi poput trčanja koji su jako bitni zahtjevaju nadogradnju da bi ih se koristilo efektivno, inače trčiš doslovno 7 metara i onda lik mora stat uzet daha dok te monsteri šamaraju po glavi. Totalno retardirano.
To bi za sad bilo to, početni dojmovi, više napišem kada odigram dalje. Bacit cu neki recording ako stignem.
Sranje se čini igra. 2008
jel si probao ili to govoris napamet????!!!!
Gleda san par sati streama
Probao malo... Čekam noć da zaigram pošteno...
Dizajn, osvjetljenje i atmosfera su odlični! Mnoštvo detalja u prezentaciji! Zvuk isto tako pridodaje atmosferi..
Kod mene na maksimalnim postavkama zaključano na 30 FPSa, (MLAA); nisam niti probavo otključavat jer mi ne smeta tih 30 kao niti rubovi, naprotiv baš dodaju na toj nekoj skučenosti... Kontrola mišom mi se čini OK unutar igre, ali nisam igro sa njime već sa gamepadom, (dok kontroliranje mišom kroz glavni meni je užas)...
Nvidia Inspector postavke
I jedna sličica sa početka...Dakle...
Za podesiti FOV nam je potreban Cheatengine, (provjeren software, dugo ga koristim za komande kod hvatanja screenshotova) i datoteka, (table) koja to omogućje. Skinutu datoteku najbolje prebaciti u instalacijski folder Cheatenginea.
Promjena FOVa bez diranja aspect ratia:
Nakon šta smo pokrenuli igru, napraviti Alt-Tab u Windows te pokrenuti Cheat Engine aplikaciju. Tada pod Procces List odabrati Evilwithin.exe te bi nas odmah trebalo pitati da uvezemo tablu.
Tada staviti križić na Enable Gameplay FOV te se vratiti u igru. Tamo sa + i - podešavamo željeni FOV, a u Cheatengineu možemo vidjeti koji broj je trenutno odabran, (85 FOV mi se čini najbolji): Default FOV: 85 FOV:
Za uklanjanje crnih rubova u prečac dodati +R_FORCEASPECTRATIO 0 komandu
16:9 default: 16:9 85 FOV:_____________________
http://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-2014-is-it-possible-to-run-the-evil-within-pc-at-1080p60
pff
Atmosfera u igri je fantastična!! Svi ti efekti po ekranu, osvjetljenje, bolesna glazba u pozadini, zvukovi... Vrhunski...
čak sam i stavio lagano noise efekt, (bravo developer, ima slider sa kojim kontroliramo razinu noise efekta te ga se čak može i potpuno isključit).
Meni je osobno važan izgled grafički igre no ovdje to sve skupa izgleda odlično, bez obzira na ne tako kvalitetne id tech 5 teksture...
Real time sjene drastično pridonose sveukupnoj prezentaciji!
Igram na Surviaval težini, (najteža dostupna; druge dvije se otključavaju nakon prelaska igre - Nightmare i Akumušta znači ''Worst Dream'' na japanskom) i mogu reći da nije jednostavno.
Municije za shotgun skoro da ni nema; pet komada uvrh glave sam imao maksimum; dok je za revolver druga priča no nije baš učinkovit, (recimo spodoba sa nekom porculanskom maskom dobije dva hitca u glavu da bi maska samo pukla, (odličan zvuk i efekt kada se pogodi maska sa metkom) i onda još metak ili dva u glavu da zaspe...).
Zapalit ekipu na kupu je odlična taktika samo nije jednostavno izvedivo...
Možemo stavljati zamke okolo te to pomaže u borbi, no može se i izjalovit te završimo razneseni u komade...
Zbog svega toga upgrade je jako bitan! No opet ima problem; mnogo toga se može nadogradit, no dosta je skupo, a "mozga" nikad dosta. Ja sam recimo malo ojačo pištolj, povećo health i količinu metaka koje mogu nosit... Sljedće vjerovatno pojačat snagu sačme pošto nema mnogo metaka pa da se ono malo iskoristi maksimalno učinkovito, (čitam da je nekima to "RPG" unaprijeđenje raznih atributa, oružja, municije itd "nerealno"... Hm i onda pogledam ovog "tipa" i zaključim da su u pravu jer je ovo ubiti real life simulator!)
Šta se tiče priče još sam praktički na početku, (chapter 5 i provedeno cca 6 sati u igri) tako da tu nemogu previše toga reći....
Galerija slika
Evo prešao igru- 16 sati gameplaya i 74 smrti :) Survival Mode.
Solidan Horor survival, ništa super epic, tj ništa novo u žanru. Kombinacija Rezident Evil 4 i Silent Hilla, od mehanike do priče, sa prstohvatom Matrixa. Priča se čini totalno nedorečena, tj detalji oko glavnog lika, pa čak i ostalih likova, tj njihovu ulogu u svemu tome.
Svidjele su mi se ponajviše 2 stvari u igri, prva je da itema i metaka dobiješ na kapaljku, u kasnijim chapterima kad izleti encounter ili ekipa dolazi u valovima razmišljaš kako bi ja sad ovo trebao sve ubit sa 4 metka a pobjeć nemogu :D
Druga dobra stvar koja mi se svidja je da moraš koristiti trapove,okolinu i stealth da riješiš monstere ili prodjes dalje.
Jedina veća zamjerka bi bila hrpa Cheap smrti koje autori igre priušte igraču, jer nemaju veze sa skilom niti borbom, koje variraju od vrsta zamki i pozicija istih, do nemogućnosti sagledavanja situacije i prostora radi retardirane kamere, koja brilijatno obavlja svoj posao, dok ne uđete u borbu, onda masu puta zna bit frustracija. Očito je da kamera dizajnirana da se igra na velikom TV ekranu sa tim aspect ratiom i FOV-om, PC verziju vjerovatno nisu ni testirali detaljno da vide jel to drzi vodu na određenim levelima.
Vidi se da je autor išao na šablonu iživljavanja na igračima, zato jer moze i jer je to horror survival pa valjda zašto ne? :)
Totalno razočarenje je final boss i borba sa istim, tipično japansko izdr*avanje, nekome će sjest, meni sigurno nije, pogotovo radi činjenice jer sam štekao određene iteme i municiju za istog i na kraju to ni ne uspiješ iskoristiti.
Sad se čeka Rezident Evil 1 Remake.
dock ovo puno bolje izgleda kada se te 2 stvari naprave
Toliko toga za nadogradit, a uvijek malo "mozga"...
Sada ću na chapter 7, (horore igram samo navečer) i iznenađen sam kako se je već do sada puno različitih lokacija izmjenilo! Nekako sam imao filing da ćemo cjelo vrijeme biti u nekoj ludari, (kao Outlast)...Igra iz chaptera u chapter postaje bolja, (i chapteri su mnogo duži nego prva tri, tako da oni koji tek kreću ne paničare)...
Nakon što sam vidio početak igre i pregledao neke recenzije i video isječke, ozbiljno se pitam nismo li svi skupa krenuli kvragu.
Pitam se tko je poremećen, tko je luđi - oni koji su radili ovo smeće ili oni koji to igraju.
Dakako, u današnjem suludom, bolesnom svijetu sve prolazi pod "zabavu i umjetnost", i ljudska bića su sve manje ljudi.
Tehnički, igra je također smeće - grafika je na razini 2005., radnja na konzolaškoj "dubini", međuscene užas a sama priča milijun puta prežvakana u trash hororima, te je dodano što je moguće bizarnije i odvratnije da bi se "ekipa" uživjela, iako bi ih bilo pravilnije nazvati gadarijama za psihijatrijsko promatranje (jer klanje, komadanje, rezanje i iživljavanje na ljudskim truplima nije zastrašujuće nego prije svega poremećeno i odvratno). Zanimljivo je da takve bolesne gadarije potječu upravo iz kolijevke luđaka i serijskih ubojica/psihopata - SAD-a, te Japana.
Nakon što sam vidio početak igre i pregledao neke recenzije i video isječke, ozbiljno se pitam nismo li svi skupa krenuli kvragu.
Pitam se tko je poremećen, tko je luđi - oni koji su radili ovo smeće ili oni koji to igraju.
Dakako, u današnjem suludom, bolesnom svijetu sve prolazi pod "zabavu i umjetnost", i ljudska bića su sve manje ljudi.
Tehnički, igra je također smeće - grafika je na razini 2005., radnja na konzolaškoj "dubini", međuscene užas a sama priča milijun puta prežvakana u trash hororima, te je dodano što je moguće bizarnije i odvratnije da bi se "ekipa" uživjela, iako bi ih bilo pravilnije nazvati gadarijama za psihijatrijsko promatranje (jer klanje, komadanje, rezanje i iživljavanje na ljudskim truplima nije zastrašujuće nego prije svega poremećeno i odvratno). Zanimljivo je da takve bolesne gadarije potječu upravo iz kolijevke luđaka i serijskih ubojica/psihopata - SAD-a, te Japana.
aj ne baljezgaj gluposti.igra malo vuce na konzolastvo ali opet nije sve tako crno kako si ti iznio u svom postu..kod mene je bas naprotiv pravi horor, borba za zivot, taktika.
Šta je da je stvarno su se mogli više potruditi oko grafike (gameplay ljepši od cut scena). Ili me je ryse son of rome, koji je bio orgazam za oči, razmazio...
Ljudi ne vide mnoštvo "detalja" u prezentaciji...
Npr, leševi koji vise sa stropa - lik neće zapeti kao u 90% igara već imaju fiziku; isto tako i objekti po podu - kolica, kreveti, šipke... ostajanje fleka krvi kada se uđe u bazen
Pa onda kada sa šipkama nabijemo spodobu ostane probijen i kaplje krv iz njega dok visi sa stropa, lik gleda okolo kada polagano šetamo....
Tu je odlično osvjetljnje i real time sjene....
Mnoštvo detalja koji jako povećavaju imerzivnost...
I ne, ovako nisu izgledale igre 2005 godine zato ne fantazirajte!!
Šta je da je stvarno su se mogli više potruditi oko grafike (gameplay ljepši od cut scena). Ili me je ryse son of rome, koji je bio orgazam za oči, razmazio...
mislim da igra koristi IDtech engine (rage, novi wolfenstein) pa mi nije jasno, pošto je on napravljen da se i na starijoj generaciji konzola vrti na 60 FPS-a, kako to da su ga sada lockali na 30.... i da ga najjači hardver današnjice ne može lockati na 60 FPS-a. meni to nije bitno nego sam samo znatiželjen. :/
Nakon što sam vidio početak igre i pregledao neke recenzije i video isječke, ozbiljno se pitam nismo li svi skupa krenuli kvragu.
Pitam se tko je poremećen, tko je luđi - oni koji su radili ovo smeće ili oni koji to igraju.
Dakako, u današnjem suludom, bolesnom svijetu sve prolazi pod "zabavu i umjetnost", i ljudska bića su sve manje ljudi.
Tehnički, igra je također smeće - grafika je na razini 2005., radnja na konzolaškoj "dubini", međuscene užas a sama priča milijun puta prežvakana u trash hororima, te je dodano što je moguće bizarnije i odvratnije da bi se "ekipa" uživjela, iako bi ih bilo pravilnije nazvati gadarijama za psihijatrijsko promatranje (jer klanje, komadanje, rezanje i iživljavanje na ljudskim truplima nije zastrašujuće nego prije svega poremećeno i odvratno). Zanimljivo je da takve bolesne gadarije potječu upravo iz kolijevke luđaka i serijskih ubojica/psihopata - SAD-a, te Japana.
Ovo zadebljano se slazem, tim sto ti jos nisi banovan na ovom forumu ili ova igra koja je stvarno....pomjerila granice, mislim ovo je poremeceno i ....hm fenomenalno