Laptop Asus X751L je kupljen pred nekih pola godine u ADM-u. Prije par dana sam kupio 16 GB rama i SSD od 250 GB kojeg bi ugradio (laptop ima jedno mjesto "viška" tako da ne moram ni vaditi stari disk ili zamjenjivati optički čitač). Zvao sam ADM kako bih provjerio uvjete i pitao za garanciju i tu sam se malo šokirao jer Asus ima takvu odredbu da ako se prilikom ugradnje vade 2 ili manje šarafa da bi se došlo do komponente koju se mijenja/ ugrađuje garancija ostaje, ali ukoliko prilikom ugradnje se izvade 3 ili više šarafa garancija više ne vrijedi. Po meni apsurdno, i tu mi je lik objasnio da postoji nekoliko opcija; slati na servis (System One, o kojem sam čuo dosta loših informacija i stvari) da mi oni to ugrade (vrlo vjerojatno bi platio fine pare a i potrajalo bi), druga opcija je da se odreknem garancije (such is life) ili treća opcija; da sam ili sa nečijom pomoći "vrlo nježno" ugradim komponente pa ukoliko dođe do kvara na isti način vratim stare komponente i šaljem na garanciju.
Budući da nisam nikad nešto slično radio, nisam siguran koliko bi bilo dobro ići na treću opciju, ali kako mi se ne da petljati sa System One-om, niti imam vremena, to mi je sad najizglednija varijanta. Ako netko ima savjet što napravit i kako racionalizirat proceduru da mi ostane garancija, plz send help...
edit:
laptop je ASUS X751L
17' 1920x1080
i7-5500U
6 GB ram (4+2)
1 TB HDD
nVidia Ge Force 850M