Auto pao s dizalice...

poruka: 41
|
čitano: 10.684
|
moderatori: DrNasty, pirat, Lazarus Long, XXX-Man, vincimus
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
10 godina
neaktivan
offline
Auto pao s dizalice tokom mijenjanja gume

Forumaši bok, evo kao što naslov kaže, auto mi je pao s dizalice kad sam htio promijeniti gumu... 

 

Guma pukla u pripizdini nekoj i eto, pizdarijica se dogodi... 

 

Sve uredno bilo, skinuo probušenu i išao staviti zamjensku, međutim dizalica nije izdržala težinu i auto je pao na prednji lijevi disk, odnosno poluosovinu... Pad je bio sa cca 30 centi visine, s tim da ga su ga usporile dvije šuplje cigle koje sam čisto radi sigurnosti stavio ispod praga... Eh sad me zanima, da li je moglo doći do bilo kakve štete prilikom pada? Auto sam provozao nakon toga, sve mi djeluje normalno ali svejedno moram pitati... 

6 godina
offline
Re: Auto pao s dizalice tokom mijenjanja gume

Ako je sa diskom sve u redu i ako su cigle ublažile pad, vjerojatno nije ništa otišlo

Trust nobody, become the best !
10 godina
neaktivan
offline
Re: Auto pao s dizalice tokom mijenjanja gume

Probao sam jako kočenje na cca 100kmh, sve mi je izgledalo potpuno normalno, osim što sam čuo neko klapanje prilikom otpuštanja papučice gasa... 

6 godina
offline
Re: Auto pao s dizalice tokom mijenjanja gume

Eh, ja se ne bih zajebavao sa tim, bilo bi dobro provjeriti

 

EDIT: Ako imaš nekog frenda mehaničara, odneseš mu da pogleda i to je to

Trust nobody, become the best !
Poruka je uređivana zadnji put sri 25.7.2018 0:08 (Mr.ddevil).
10 godina
neaktivan
offline
Re: Auto pao s dizalice tokom mijenjanja gume

Evo baš sam bratu spomenuo to što mi se dogodilo, pošto sam od njega posudio auto jer je moj na servisu..  Kaže da je to klapanje kod gasa kod njega bilo stalno prisutno i da nema nikakvog kvara tu... Dobro je sve, al opet crnjak kad od nekoga prvi put posudiš auto i eto sranja... 

 

Bogami nikad više posudit, radije busom ići... 

6 godina
offline
Re: Auto pao s dizalice tokom mijenjanja gume
Vuco69 kaže...

Evo baš sam bratu spomenuo to što mi se dogodilo, pošto sam od njega posudio auto jer je moj na servisu..  Kaže da je to klapanje kod gasa kod njega bilo stalno prisutno i da nema nikakvog kvara tu... Dobro je sve, al opet crnjak kad od nekoga prvi put posudiš auto i eto sranja... 

 

Bogami nikad više posudit, radije busom ići... 

 Drago mi je da je sve u redu, i slažem se , najgore kada se dogodi problem s nečim što si posudio , što nije tvoje

Trust nobody, become the best !
12 godina
offline
Re: Auto pao s dizalice...
Lako se zezati...a kad ti se tak nešto iz čista mira dogodi samo ti bespotrebno stvori gomilu pitanja i problema...
O Matijeviću jesi li pri piću?!Kud će boca nego da se joca.
12 godina
offline
Auto pao s dizalice...

Stari sistem (vidio od svog starog), kad tako dizes auto, obavezno podmetni dvije cigle (ili nesto slicno) pod dijagonalno suprotni kotac... Ti si treci "slucaj" koji pamtim...

Živio.

Nisam ja ništa prčko.
12 godina
offline
Re: Auto pao s dizalice tokom mijenjanja gume
Vuco69 kaže...

Forumaši bok, evo kao što naslov kaže, auto mi je pao s dizalice kad sam htio promijeniti gumu... 

 

Guma pukla u pripizdini nekoj i eto, pizdarijica se dogodi... 

 

Sve uredno bilo, skinuo probušenu i išao staviti zamjensku, međutim dizalica nije izdržala težinu i auto je pao na prednji lijevi disk, odnosno poluosovinu... Pad je bio sa cca 30 centi visine, s tim da ga su ga usporile dvije šuplje cigle koje sam čisto radi sigurnosti stavio ispod praga... Eh sad me zanima, da li je moglo doći do bilo kakve štete prilikom pada? Auto sam provozao nakon toga, sve mi djeluje normalno ali svejedno moram pitati... 

 Mislim da je najbolje ako imaš od HAK-a iskaznicu, imaš pravo na besplatan pregled auta jedanput godišnje. Tamo ga mogu podignuti i pregledati da budeš siguran, ja se ne bih igrao. 

everyday i'm shuffling...
11 godina
offline
Re: Auto pao s dizalice...
Spiridon kaže...

Stari sistem (vidio od svog starog), kad tako dizes auto, obavezno podmetni dvije cigle (ili nesto slicno) pod dijagonalno suprotni kotac... Ti si treci "slucaj" koji pamtim...

Živio.

 time samo dodatno opteretiš dizalicu

cigle ili nešto jače se stavljaju kao zaštita pored dizalice ako ona popusti

7 godina
protjeran
offline
Auto pao s dizalice...

Bas iz tog razloga koristim u zadnjih 13 godina samo repair kit, s kojim uvjek mogu doci do slijedeceg vulkanizera.

 

Primjerice kako to izgleda u praksi:

 

 

Jedino ako je bas stradala felga zbog udarca, ili je ostecenje preveliko, onda nazovem HAK/ÖAMTC, jer druge opcije nema.

 

Ali po snijegu se zezat sa dizalicom i mijenjanjem gume, svakako mi je to mrsko.

11 godina
offline
Re: Auto pao s dizalice...
Čitatelj kaže...

Bas iz tog razloga koristim u zadnjih 13 godina samo repair kit, s kojim uvjek mogu doci do slijedeceg vulkanizera.

 

Jedino ako je bas stradala felga zbog udarca, ili je ostecenje preveliko, onda nazovem HAK/ÖAMTC, jer druge opcije nema.

 

Ali po snijegu se zezat sa dizalicom i mijenjanjem gume, svakako mi je to mrsko.

 pa tako reci - lijen sam mijenjat gumu

a ne uzimat za opravdanje pad dizalice koji je daleko rjeđa situacija od oštećenja felge ili gume

 

i sam sve lijeniji, dok sam ranije znao iz gušta sve rastavljati i popravljati, sad mi je mrsko bilo što drkenjati oko auta

7 godina
protjeran
offline
Auto pao s dizalice...

Jednostavno je stvar prakticnosti. S obzirom da je u Alpama zima veoma dugacka,

i puno je brdskih staza - jednostavno je na usponu od 15° ili vise neprakticno mijenjati gumu,

a i veoma je velika mogucnost da auto padne s dizalice.

 

Zato brz popravak, nakon toga da prvog vulkanizera ili Toyota centra, i rijesen problem.

Za 10min je guma rijesena s moje strane (osim ako nije poderana na nepopravljiv nacin),

a Toyota ju zakrpa u roku 30min.

 

I naravno, riskirati ostecenje felge i vozit sa praznom gumom do prve ravnine po brdu je nesigurno i nepotrebno.

Moj C-Max i B-Max su standardno dolazili sa repair kitom, jednom sam ga iskoristio i od tada se nisam vracao na rezerni kotac,

koji ima jednaka ogranicenja od 80Km/h, kao i pokrpana guma. Jedino sto ako na autoputu vozis 90 sa pokrpanom,

cajkani te ne mogu vidjeti i kazniti, dok sa rezernom te skuze snime, i doce ti cestitka za par dana.

9 godina
offline
Re: Auto pao s dizalice...
Čitatelj kaže...

 

I naravno, riskirati ostecenje felge i vozit sa praznom gumom do prve ravnine po brdu je nesigurno i nepotrebno.

Moj C-Max i B-Max su standardno dolazili sa repair kitom, jednom sam ga iskoristio i od tada se nisam vracao na rezerni kotac,

koji ima jednaka ogranicenja od 80Km/h, kao i pokrpana guma. Jedino sto ako na autoputu vozis 90 sa pokrpanom,

cajkani te ne mogu vidjeti i kazniti, dok sa rezernom te skuze snime, i doce ti cestitka za par dana.

 Mislis na rezervni kotac umanjenih dimenzija (ona tanka)?

Battlenet - TheProdigy#2234
7 godina
protjeran
offline
Auto pao s dizalice...

Da, naravno, to je standard, niti jedan proizvodjac automobila serijski ne dostavlja automobil

sa rezernom gumom standardne velicine, bar 7-8 godina.

 

Odnosi se na nova vozila, ne na rabljena vozila koju je vlasnik sam dodatno opremio dodatnim kotacem iste velicine.

Ali onda opet treba dva komada, dakle ljeto/zima, jer felge su uglavnom drugacije velicine, a za gume ne moram ni procati da ne mogu biti iste nikako.

(a univerzalne 4 seasons ne drze dobro zimi na snijeznim terenima, osobito na ledu su katastrofa)

16 godina
online
Re: Auto pao s dizalice...
Čitatelj kaže...

Da, naravno, to je standard, niti jedan proizvodjac automobila serijski ne dostavlja automobil

sa rezernom gumom standardne velicine, bar 7-8 godina.

Dostavlja, nama npr. cijela flota ima normalne rezervne gume, moji su svi imali normalnu gumu (bez posebne narudžbe ili nešto slično), od malih guma / repair kita me osobno prolazi jeza.

Nedavno sam mijenjao gumu nasred autoceste u Sloveniji, da sam imao repair kit koristio bi mi koliko i kartica Cinestara.

7 godina
protjeran
offline
Auto pao s dizalice...

Bas bas nasred autoputa, ili na pomocnoj traci?

 

Usput, ako ti se na autoputu razletila ili toliko ostetila guma, da ju nebi mogao pokrpati

sa repair kitom, a vozio si bar 100km/h, sa takvim ostecenjem sigurno nebi mogao kotrolirati vozilo,

vjerovatno bi zavrsio negdje na rubu ili na drugom vozilo.

 

Niti Ford, Toyota, Nissan ni Mazda ne nude serijski 5. kotac, samo zamjenski ili repair kit.

Bar ja ne vidim gdje da kod njih u konfiguraciji odaberem "5th tire", dakle samo "replacement tire".

16 godina
online
Re: Auto pao s dizalice...
Čitatelj kaže...

Bas bas nasred autoputa, ili na pomocnoj traci?

 

Usput, ako ti se na autoputu razletila ili toliko ostetila guma, da ju nebi mogao pokrpati

sa repair kitom, a vozio si bar 100km/h, sa takvim ostecenjem sigurno nebi mogao kotrolirati vozilo,

vjerovatno bi zavrsio negdje na rubu ili na drugom vozilo.

 

Niti Ford, Toyota, Nissan ni Mazda ne nude serijski 5. kotac, samo zamjenski ili repair kit.

Bar ja ne vidim gdje da kod njih u konfiguraciji odaberem "5th tire", dakle samo "replacement tire".

Da, eto, baš ne znam što mi se dogodilo, kako je vozilo reagiralo i na koji način sam promijenio kotač.

BTW, Laguna je reagirala puno bolje od očekivanja, iako je bio zadnji kotač.

Cijela Renault gama može imati sve opcije. Moje Megane je manje od dvije godine star i ima normalan kotač.

7 godina
protjeran
offline
Auto pao s dizalice...

Dobro je da si imao srece, moglo je gadno zavrsiti. Ako si naletio na ostatak krhotina od sudara,

lako je moguce da popara cijelu gumu. Iz tog razloga kod kupnje vozila, trazim iskljucivo da su mi gume Continental,

u oba seta, s njima mi se nije desilo da mi se razlete, dok mi se dvaput bas to desilo sa Michelinkama.

 

Ne vozim francuze i njemce, iz razloga sto su im cijene bar u Austriji uzasne. A NoVA porez im je vjecito 11% i veci.

Jedino sto mogu tvrditi da sva radna vozila i terenci dolaze sa 5. kotacem. Ostali japanci, koreanci itd dolaze sa repair kitom ili rezernim kotacem,

a 5. kotac nije u ponudi. Cak nema ni za dokupiti kadicu sa lezistem za 5. kotac, jer u standardnu kadicu ne stane.

9 godina
offline
Auto pao s dizalice...

Iako u Passatu B7 imam repair kit uzeo sam rezervni kotac pune velicine jer nesto i ne vjerujem tim kitovima...ja sam old skul vozac ;-)

Battlenet - TheProdigy#2234
6 godina
offline
Auto pao s dizalice...

Meni više znači ta rupa u gepeku nego rezervni kotač. Istina u cca 20 godina koliko vozim još mi nije nikad ni puknila guma, tako da repair kit nisam nikad koristio ali svjedno imam radije taj  kit i plačenu asistenciju na cesti. Pa još napomena, ako u SLO na AC ne pomakneš auto u roku pola sata ti dođe DARS (Slo verzija HAC) i stave čunjiče oko auta i pošalju ti čestitku sa cca 100 eur računom za svoje troškove.

 

7 godina
protjeran
offline
Auto pao s dizalice...

Ma sve je do navike. Bilo gdje da si u Austriji, ÖAMTC treba maksimalno 30min da dodje do tebe.

No nije u svim drzavama isto. U francuskoj mi se desilo da sam cekao na njihovu sluzbu skoro 2 sata,

jer iznajmljeno vozilo se naravno moralo pokvariti bas taj dan i bas meni.

 

No radi konfora i brzine mi je kit + podrska ÖAMTC-a/HAK-a dovoljna za moje potrebe.

Kad sam na duzim putovanjima, nikud mi se ne zuri, imam vremena, a za sitne rupe sa kitom rijesis u 10min.

16 godina
online
Re: Auto pao s dizalice...
nikonja kaže...

Meni više znači ta rupa u gepeku nego rezervni kotač. Istina u cca 20 godina koliko vozim još mi nije nikad ni puknila guma, tako da repair kit nisam nikad koristio ali svjedno imam radije taj  kit i plačenu asistenciju na cesti. Pa još napomena, ako u SLO na AC ne pomakneš auto u roku pola sata ti dođe DARS (Slo verzija HAC) i stave čunjiče oko auta i pošalju ti čestitku sa cca 100 eur računom za svoje troškove.

 

Ako misliš da ću u jedan ujutro, po snijegu i dobrom minusu čekati slovence, neću. Na stranu što je pola sata daleko previše za zamjenu.

A o problemima nakon da ne pričam. Vučna služba i...?

čekati jutro, tražiti hotel, nešto treće?

Ne'š ti problema zamjene gume...

10 godina
neaktivan
offline
Auto pao s dizalice...

Nije mi vrag dao mira, pa sam fino odveo auto do svog mehaničara... Nema apsolutno nikakve štete.. Uf olakšanje samo takvo

 

Hvala svima na odgovorima i pomoći

6 godina
offline
Re: Auto pao s dizalice...

Meni je osobno puno lakše u 1 ujutro na -10 izvadit repair kit, napumpat ga u gumu i za cca 5-10 min sam nazad na cesti.  

 

Al dobro ima tu 100 varijanti šta ti se može kad i gdje dogodit tako da sve verzije nemožeš imat pokrivene. Ja osobno bar 70% svoje vožnje odradim na AC gdje problem sa vučnim službama ili bilo kakvim manjim popravcima nisu problem, druga je stvar naravno ako si u donjim pičkićima i večinu vremena si na polu makadamu i praznim lokalnim cestama, u tom slučaju je puno sigurnije bit sa rezervnom gumom.

 

 

14 godina
offline
Re: Auto pao s dizalice...
Čitatelj kaže...

Bas bas nasred autoputa, ili na pomocnoj traci?

 

Usput, ako ti se na autoputu razletila ili toliko ostetila guma, da ju nebi mogao pokrpati

sa repair kitom, a vozio si bar 100km/h, sa takvim ostecenjem sigurno nebi mogao kotrolirati vozilo,

vjerovatno bi zavrsio negdje na rubu ili na drugom vozilo.

 

Niti Ford, Toyota, Nissan ni Mazda ne nude serijski 5. kotac, samo zamjenski ili repair kit.

Bar ja ne vidim gdje da kod njih u konfiguraciji odaberem "5th tire", dakle samo "replacement tire".

 meni je guma eksplodirala davno na Mazdi Xedos pri 120-140kmh i bez problema sam kontrolirao vozilo, usporio i otišao na zaustavnu traku. Doduše zadnja guma, ali te priče o gubitku kontrole su lovačke. Vozačima F1 se događalo da guma eksplodira pri 200-300kmh bez posljedica. Možda ako imaš jako mali auto i babu za volanom...

14 godina
offline
Auto pao s dizalice...

Kad stavite repair kit, zaserete kompletno felgu iznutra i vulkanizer vam ne želi promjeniti gumu. Onda dođete na forum i serete protiv vulkanizera.

Zamjena gume traje 5 minuta

16 godina
online
Re: Auto pao s dizalice...
nikonja kaže...

Meni je osobno puno lakše u 1 ujutro na -10 izvadit repair kit, napumpat ga u gumu i za cca 5-10 min sam nazad na cesti.  

 

Al dobro ima tu 100 varijanti šta ti se može kad i gdje dogodit tako da sve verzije nemožeš imat pokrivene. Ja osobno bar 70% svoje vožnje odradim na AC gdje problem sa vučnim službama ili bilo kakvim manjim popravcima nisu problem, druga je stvar naravno ako si u donjim pičkićima i večinu vremena si na polu makadamu i praznim lokalnim cestama, u tom slučaju je puno sigurnije bit sa rezervnom gumom.

 

 

Ako ti se to dogodi na autocesti, dok ti staneš guma je dala svoje, možeš imati kakav god želiš kit, no ne pomaže.

Iskreno mi, osim smanjivanja težine i posljedično CO2 uopće nije jasno zašto forsiraju to.

7 godina
protjeran
offline
Auto pao s dizalice...
jozef kaže...

 meni je guma eksplodirala davno na Mazdi Xedos pri 120-140kmh i bez problema sam kontrolirao vozilo, usporio i otišao na zaustavnu traku. Doduše zadnja guma, ali te priče o gubitku kontrole su lovačke. Vozačima F1 se događalo da guma eksplodira pri 200-300kmh bez posljedica. Možda ako imaš jako mali auto i babu za volanom...

 

Moras znati da vecina automobila (gradskih, ne jurilice itd) ima prednji pogon,

i kad ti se prednja guma razleti, i zanese te u jednu stranu, bez gripa nema povratka.

 

A za F1 ne smijes zaboraviti gdje im se nalazi teziste, koliko je visoko od podloge,

te zbog spoilera i prednjeg nosa ima toliki downforce, da prijanja i sa tri kotaca

dovoljno na podlogu. Bez takvog downforcea bi ih odlijepilo sa podloge i bolidi bi letjeli, a ne vozili.

 

Old Iggy kaže...

Ako ti se to dogodi na autocesti, dok ti staneš guma je dala svoje, možeš imati kakav god želiš kit, no ne pomaže.

Iskreno mi, osim smanjivanja težine i posljedično CO2 uopće nije jasno zašto forsiraju to.

 

Zato i imas aktivne senzore pritiska u gumama, vec kod gubitka od 10% pritiska ti javlja fatalnu gresku,

da na vrijeme usporis i provjeris gume, a ne da se vozas 130km/h sa praznom gumom.

 

Poruka je uređivana zadnji put sri 25.7.2018 14:39 (Čitatelj).
15 godina
offline
Auto pao s dizalice...

Run flate gume i repair kit i mirna bosna. Jest da je run flate guma skuplja i mrvu neudobnija, ali na autu više klase se to ne primjeti.....

Ionako BMW dolazi bez rezervne gume, ali sa repair kitom ( ne za...se se felga-gluposti ).

 

VW npr. stavlja u rezervu i 18'' ako je s tom dimenzijom došao tvornički. Vidio par primjeraka, pa se i sam začudio jer je to rijetkost.

Ponosni vlasnik PS3 i nekoliko desetaka original igara / http://www.accredo.hr/ http://www.mcsi-design.net/
Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice