Pozdrav forumaši.Imam Forda Mondea 2.0 TDCi 2004.god i zna se dogodit da mi se ugasi u voznji iz cista mira,nikakva lampica ne svijetli da ima neku gresku.Upalim auto nakon toga normalno i nastavim voznju.Nakon nekog vremena opet se isto dogodi,pa vas molim ako je netko imao slican problem neka mi da savjet ili ako zna sto bi moglo biti.Auto je redovno odrzavano,mijenjano ulje,filter ulja,filter goriva,filter zraka i ostalo sto ide uz to.Moram naglasiti da tocim gorivo na crpkama provjerene kvalitete.
Problem s autom
- poruka: 14
- |
- čitano: 4.507
- |
- moderatori:
DrNasty, pirat, Lazarus Long, XXX-Man, vincimus
- +/- sve poruke
- ravni prikaz
- starije poruke gore
Vjerovatno problem sa visokotlacnom pumpom.
Vjerovatno problem sa visokotlacnom pumpom.
Ne znam više ni sam,automehaničar kaže može bit 100 stvari.Pa tražim ovdje savjet,da se mogu financijski pripremit na putu do mehaničara
Ako je delphi pumpa otisla onda nekih 1000-2500kn. Ako je senzor radilice onda je ispod 500kn vjerovatno.
Ako je delphi pumpa otisla onda nekih 1000-2500kn. Ako je senzor radilice onda je ispod 500kn vjerovatno.
Nadam se da je ovo drugo,jer nema svatko novca da mu je svejedno što je.Ali nekad bude period auto radi normalno sve.I onda opet problemi,pa mi zbog toga više sliči da je senzor radilice
Problem riješen,na servisu zamjenili 4 injektora i reparacija pumpe.Auto radi kao satić.Nadam se da će nekome biti od pomoći sa sličnim problemom i da mi admin neće "dati" žuti karton zbog bump-anja teme.
Pozdrav svim forumašima,nisam htio otvarat novu temu da ne spam-am po forumu.Dakle radi se o sljedecem,prilikom vožnje auta malo agresivnijim dodavanjem gasa, na instrumental ploči mi se uključi lampica grijača i treperi i auto izgubi snagu prima možda 50% gasa.Nakon toga stanem ugasim i ponovno upalim auto i sve radi normalno.U prvom postu naveo sam koje auto imam,koja godina i koji motor.Vec po ne znam koji put rađena je reparacija injektora i pumpe visokog pritiska,da bi na zadnjem servisu stavili nove injektore i popravili pumpu.Molim vas ako je netko imao takav problem neka mi pomogne savjetom što može bit.Zadnjih koji put kako sam vozio auto na servis većinom se sve vrtilo oko problema s injektorima i pumpom visokog pritiska,da bi se na kraju i to promijenilo.Više ne znam što da radim jer nemam novca za bacanje,a naši majstori samo gledaju zavuć nekoga da što više naplate.
Provjeri vakuum crijeva turbine i maf senzor
Problem riješen,na servisu zamjenili 4 injektora i reparacija pumpe.Auto radi kao satić.Nadam se da će nekome biti od pomoći sa sličnim problemom i da mi admin neće "dati" žuti karton zbog bump-anja teme.
Kolko te je to doslo?
Problem riješen,na servisu zamjenili 4 injektora i reparacija pumpe.Auto radi kao satić.Nadam se da će nekome biti od pomoći sa sličnim problemom i da mi admin neće "dati" žuti karton zbog bump-anja teme.
Kolko te je to doslo?
1200eura
Ne reklamiram drugi forum nego baš si našao gdje ćeš po drugi put u kratko vrijeme pitati za probleme s Fordom.
Imaš lijepo FORD FORUM, besplatno se registriraj i tamo svakodnevno imaš ljude koji su imali sličan problem pa pitaj tamo.
Problem riješen,na servisu zamjenili 4 injektora i reparacija pumpe.Auto radi kao satić.Nadam se da će nekome biti od pomoći sa sličnim problemom i da mi admin neće "dati" žuti karton zbog bump-anja teme.
Kolko te je to doslo?
1200eura
Moje skromno misljenje je da su te oderali zestoko.
Bas da sva cetiri injektora budu problem ne pamtim kad sam vidio.
Pozdrav svim forumašima,nisam htio otvarat novu temu da ne spam-am po forumu.Dakle radi se o sljedecem,prilikom vožnje auta malo agresivnijim dodavanjem gasa, na instrumental ploči mi se uključi lampica grijača i treperi i auto izgubi snagu prima možda 50% gasa.Nakon toga stanem ugasim i ponovno upalim auto i sve radi normalno.U prvom postu naveo sam koje auto imam,koja godina i koji motor.Vec po ne znam koji put rađena je reparacija injektora i pumpe visokog pritiska,da bi na zadnjem servisu stavili nove injektore i popravili pumpu.Molim vas ako je netko imao takav problem neka mi pomogne savjetom što može bit.Zadnjih koji put kako sam vozio auto na servis većinom se sve vrtilo oko problema s injektorima i pumpom visokog pritiska,da bi se na kraju i to promijenilo.Više ne znam što da radim jer nemam novca za bacanje,a naši majstori samo gledaju zavuć nekoga da što više naplate.
Meni kad se na cliu palili "grijači" odmah sam znao da su dizne,inače taj grijač što izgleda je elektronika motora.Tj tako je kod mene bilo,moguće i kod tebe.S obzirom da si reparirao dizne,moraš imati garanciju.Makar 6 mjeseci pa vozi kod njih
Problem riješen,na servisu zamjenili 4 injektora i reparacija pumpe.Auto radi kao satić.Nadam se da će nekome biti od pomoći sa sličnim problemom i da mi admin neće "dati" žuti karton zbog bump-anja teme.
Kolko te je to doslo?
1200eura
Moje skromno misljenje je da su te oderali zestoko.
Bas da sva cetiri injektora budu problem ne pamtim kad sam vidio.
Može se dogoditi,meni su originalni 2016 krepali - sva 4 i pumpa na CLIO 2 1.5DCI iz 2003,znači tad je imao 13 godian i 261tkm i komplet sistem goriva ošao.S tim da su dvije dizne bile poluispravne od prije,pa onda kad krepalo sve povuklo tako da je moguće
Bio sam jučer na servisu gdje su radili nove injektore i pumpu, tj. zamjena injektora i reparacija pumpe visokog pritiska i kazu da trenutno s tim nema problema.Pogledali su maf senzor i on je ok.Više ne znam što da radim.Glavni argument za pokvarene injektore su loše gorivo.Već 2 puta je rađen servis injektora i pumpe visokog pritiska,ne znam više kome vjerovati i na kojoj crpki točiti gorivo,i drugi ljudi vozaju auta pa nemaju baš toliko problema s tim injektorima i pumpama.