Logićno kada je AMD radio s Microsoftom na poboljčanji performansi APIja za novi XBOX. Inovacije su super stvar i svaka čast AMDu, ali bi segregacija prema 3D apijima bilo loše za krajnjeg korisnika. DX i OpenGL su sasvim dovoljni.
- +/- sve poruke
- ravni prikaz
- starije poruke gore
Razocaran sam... ocekivao sam vise od Mantlea, narocito u pogledu xplatform gaminga, ovako, ponovo samo windowzi kupe kolace :\
Ne samo da ćemo prijeći s Mantlea na DirectX 12, već ćemo prijeći i s AMD-a na Nvidiu. Mantle je vani već dosta dugo a još nije optimiziran za moju 7870 karticu, a kako stvari stoje ni neće biti.
Razocaran sam... ocekivao sam vise od Mantlea, narocito u pogledu xplatform gaminga, ovako, ponovo samo windowzi kupe kolace :\
OpenGLu stvarno niš ne fali, šta će još jedan API pored njega?
Uz put:
Vulkan, previously known as glNext or the "Next Generation OpenGL Initiative", is a grounds-up redesign effort to unify OpenGL and OpenGL ES into one common API that will not be backwards compatible with existing OpenGL versions. AMD has offered its Mantle API without any conditions and for free as the base of the next generation of OpenGL.
Early 2015, an upcoming GDC conference session by Valve Corporation, with participation from Electronic Arts, Epic Games and Unity Technologies is scheduled for the unveiling of Vulkan.
Nisu ga ni dovršili i već je priča gotova...
A mantle je performanse postizao isključivo na račun smanjenja kvalitete prikaza. Dosta sam testirao u BF4 i razlika je nebo i zemlja! Kad uključiš DX na istim postavkama kao da si pokrenuo drugu igru!
Pametan i pravovremen potez AMD-a. Mantle nije dobro prihvacen. AMD prodaje hardware a ne software. Ustrajanje na Mantleu lose bi se odrazilo na poslovanje. U poslu je najgore biti tvrdoglav i ne pratiti trendove.
3DFX je pokazao koliko je dobro guranje APIja proizvođača hardwarea. Iako je Mantle generalno open source, ko bi garantirao da bi to i u budućnosti bio?
Razocaran sam... ocekivao sam vise od Mantlea, narocito u pogledu xplatform gaminga, ovako, ponovo samo windowzi kupe kolace :\
OpenGLu stvarno niš ne fali, šta će još jedan API pored njega?
Uz put:
Vulkan, previously known as glNext or the "Next Generation OpenGL Initiative", is a grounds-up redesign effort to unify OpenGL and OpenGL ES into one common API that will not be backwards compatible with existing OpenGL versions. AMD has offered its Mantle API without any conditions and for free as the base of the next generation of OpenGL.
Prly 2015, an upcoming GDC conference session by Valve Corporation, with participation from Electronic Arts, Epic Games and Unity Technologies is scheduled for the unveiling of Vulkan.
Pa SVE mu fali, 95% nalsova bih rekao :D
Posto se naslovi uglavnom pisu za DX, nadao sam se da ce Mantle biti moguca prekretnica u xplatform gamingu, ipak se AMD grafika koristi u konzolama danasnjice....
ali eto, ponovo DX i pisi, propalo :D (mislim na moju nadu)
AMD opet nema snage progurat nešto do kraja i dobro da nema. Bolje imati DX + openGL pa natjerati sve da skupa rade na najboljoj soluciji,
Pa SVE mu fali, 95% nalsova bih rekao :D
Posto se naslovi uglavnom pisu za DX, nadao sam se da ce Mantle biti moguca prekretnica u xplatform gamingu, ipak se AMD grafika koristi u konzolama danasnjice....
ali eto, ponovo DX i pisi, propalo :D (mislim na moju nadu)
Ma kakva prekretnica u xgamingu? Ako OpenGL to nije napravio šta misliš da bi API pod kontrolom jednog proizvođača to uspio? Po čemu bi Mantle bio bolji od OpenGLa?
OpenGLu ne fali niš, dovoljno je jedonstavan za implementirati, a to što ljude ne zanima xgaming opčenito pa se većina igara piše za DX, to je drugi par rukava. Sve što može DX može i OpenGL. Pre usko gledaš cijelu sliku.
I eto.. sad sva priča oko 'velike prekretnice za AMD' opet pada u vodu.
Nekako nisam iznenađen, a nije ni da sam zbog Mantle-a planirao kupovati Radeonku.
Od svih komentatora, nitko da govori išta što ima ikakvog smisla...
pa upravo sam to i ocekivao, znaci propast, jer ako malo promuckas glavom skuzis da ce rijetko koji razvojni tim ici raditi istu igru dva puta, jednom za mantle, jednom za dx, s tim da dx podrzavaju sve kartice a mantle samo amd..
a tomu svemu je pripomogao i dx12
Od svih komentatora, nitko da govori išta što ima ikakvog smisla...
Jer ovaj tvoj komentar ima smisao? :S
Pridonesi nešto pametno konverzaciji pa onda komentiraj.
Tonči je AMD-ov apologet! Uvijek je zazivao propast nvidie i demokracije uopće!
Problem je što je i članak pogrešan u točkama 1 i 2.
1. DX12 i Vulcan nisu "pokazali napredak u odnosu na Mantle" niti je "nedovršen proizvod"
2. Mantle neće biti platforma za buduće API-je developerima, nego AMD-ov inkubator novih tehnologija koje će odabrani partneri moći koristiti prije ostalih
3. Igra se ne radi "više puta" kad se piše renderer za drugi API
4. Mantle nije "propao" u tom smislu, nego ostaje zatvoren API
5. Usmjeravaju na DX12 i Vulcan ne zbog "napretka", već jer nude što nude, a oba su API-ja takvi kakvi jesu upravo zbog AMD-a i Mantlea i implementiraju funkcionalnost koju ima Mantle, dakle, redukcija draw callova. Mantle će razvijati nove tehnologije koje će, kao i za 1.0 funkcionalnost, impelementirati drugi API-ji
6. Mantle je samo rendering API, dakle ono što su OpenGL, Vulcan i Direct3D, ne DirectX.
Problem je što je i članak pogrešan u točkama 1 i 2.
Pa da si malo maknuo guzicu i ti napisao članak o tome (kao što inače i pišeš) možda svih ovih sranja i krivih interpretacija ne bi bilo? Jeli, Tonči?
Od svih komentatora, nitko da govori išta što ima ikakvog smisla...
Ugledali smo se na tvoje komentare.
Problem je što je i članak pogrešan u točkama 1 i 2.
1. DX12 i Vulcan nisu "pokazali napredak u odnosu na Mantle" niti je "nedovršen proizvod"
2. Mantle neće biti platforma za buduće API-je developerima, nego AMD-ov inkubator novih tehnologija koje će odabrani partneri moći koristiti prije ostalih
3. Igra se ne radi "više puta" kad se piše renderer za drugi API
4. Mantle nije "propao" u tom smislu, nego ostaje zatvoren API
5. Usmjeravaju na DX12 i Vulcan ne zbog "napretka", već jer nude što nude, a oba su API-ja takvi kakvi jesu upravo zbog AMD-a i Mantlea i implementiraju funkcionalnost koju ima Mantle, dakle, redukcija draw callova. Mantle će razvijati nove tehnologije koje će, kao i za 1.0 funkcionalnost, impelementirati drugi API-ji
6. Mantle je samo rendering API, dakle ono što su OpenGL, Vulcan i Direct3D, ne DirectX.
aha... a ja sam naivan pomislio da ćeš nešto pametno reć :)
Bi, nije članak kriv za taj dio, nego nvidijini fanboyi.
Problem je što je i članak pogrešan u točkama 1 i 2.
Pa da si malo maknuo guzicu i ti napisao članak o tome (kao što inače i pišeš) možda svih ovih sranja i krivih interpretacija ne bi bilo? Jeli, Tonči?
Ja bih rado pisao ozbiljne članke za BOL, ali veći obim i tako detaljan članak treba više širine i formatiranja od vijesti pa formom ne stane na ovakav web kakav trenutno imamo, a za tisak nisam ni spominjao Dragi, jer je previše ozbiljna i "teška" tema za Bug čini mi se... Ne stignem od posla samo zbog vijesti.
Ali, evo, oni jesu nešto komentirali po tom pitanju, kratko, ali jasno ovo što želim gore reći: http://www.extremetech.com/extreme/200286-not-dead-yet-amds-mantle-powers-new-vulkan-api-vr-efforts
greška
za tisak nisam ni spominjao Dragi, jer je previše ozbiljna i "teška" tema za Bug čini mi se...
Ma daj molim te... pa ako se može napraviti tema broja o skenerima na 20 stranica (karikiram) zašto se ne bi o ovako nečemu moglo pisati? Definitivno bi se trebalo u bugu pisati o tome!
Kako misiš da ne moze web formom podnjet takav clanak tj. da ne stane. Fizicki ne stane ili?
Kako misiš da ne moze web formom podnjet takav clanak tj. da ne stane. Fizicki ne stane ili?
Trebaju nam veći monitori
Preusko je, malo je opcija za formatiranje i bilo bi predugačko. Ne čitaju ni vijesti kako treba. :)
Test printera ima široku publiku. Kamo sreće da sam takav pročitao prije bacanja love na Epson :D
Koji razlog. Pa promjenite web portal, ionako je zastario davnih dana.