Pomoć u vezi reklamacije monitora

poruka: 15
|
čitano: 2.866
|
moderatori: DrNasty, pirat, XXX-Man, Lazarus Long, vincimus
1
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
14 godina
neaktivan
offline
Pomoć u vezi reklamacije monitora

Pozdrav,

 

naime kupio sam 30.10.2014. benq xl2430t i jučer se pojavio jedan mrtvi pixel centralno, dakle nakon 4 dana 

 

odnio sam ga u trgovinu te su mi danas javili da ga ne mogu reklamirati (svu ambalazu i dokmentaciju imam) zbog benqovih propisa o toleranciji mrtvih pixela

 

molio bih ako netko zna koja su moja prava ili ima iskustva sa reklamacijom ovakve vrste jer mi nije jasno kako ne mogu reklamirati proizvod s kojim nisam zadovoljan

 

a proslo je 4 dana od kupnje

 

Unaprijed hvala!

 

Poruka je uređivana zadnji put uto 4.11.2014 19:50 (Sosili).
 
0 0 hvala 0
11 godina
neaktivan
offline
Re: Pomoć u vezi reklamacije monitora

Kontaktiraj lolalnog distributera ili podršku za EU..., surfajući sam našao informaciju da proizvođač za dijagonalu tvog modela lcd-a tolerira do 3-color i 3-black piksela ili ukupno u kombinaciji 5 neispravnih pixela...

Svakako konzultiraj podršku, SRETNO!

Poruka je uređivana zadnji put uto 4.11.2014 21:45 (Hardwhelper!!!).
16 godina
offline
Re: Pomoć u vezi reklamacije monitora
Sosili kaže...

kupio sam 30.10.2014. benq xl2430t i jučer se pojavio jedan mrtvi pixel centralno, dakle nakon 4 dana

 

Nebitno je koliko je dana prošlo ako je kupljen u trgovini, provjeri jamstvene uvjete kakvi su uvjeti jamstva.

14 godina
neaktivan
offline
Pomoć u vezi reklamacije monitora

ne radi se tu o jamstvu nego o reklamaciji proizvoda s kojim ja nisam zadovoljan

 

iz zakona o zaštiti potrošača

 

(1) Potrošač ima pravo, ne navodeći razloge za to, jednostrano raskinuti ugovor sklopljen 

izvan poslovnih prostorija ili sklopljen na daljinu u roku od 14 dana.

 

a monitor je plaćen po ponudi preko internet bankarstva te se ta ponuda, odnosno račun smatra kao ugovor 

koji je skplopljen izvan poslovnih prostorija

 

i još jedna stvar koja vrijedi u cijeloj EU

Sale of Goods Act 1979

 

 Satisfactory quality means that the product should be of a quality that a reasonable person would expect from the goods taking into account any description, the intended purpose and the price that is paid.

 

Generally a consumer can claim a repair or replacement of the goods if they become faulty or do not conform to the contract, if this is not possible or not economical the consumer can look to claim a full or partial refund.  If the consumer notices the fault, misdescription or unsuitability quick enough after the purchase then they may be able to reject the goods for a full refund

 
0 0 hvala 0
16 godina
offline
Re: Pomoć u vezi reklamacije monitora
Sosili kaže...

ne radi se tu o jamstvu nego o reklamaciji proizvoda s kojim ja nisam zadovoljan

 

iz zakona o zaštiti potrošača

 

(1) Potrošač ima pravo, ne navodeći razloge za to, jednostrano raskinuti ugovor sklopljen 

izvan poslovnih prostorija ili sklopljen na daljinu u roku od 14 dana.

 

a monitor je plaćen po ponudi preko internet bankarstva te se ta ponuda, odnosno račun smatra kao ugovor 

koji je skplopljen izvan poslovnih prostorija

 

i još jedna stvar koja vrijedi u cijeloj EU

Sale of Goods Act 1979

 

 Satisfactory quality means that the product should be of a quality that a reasonable person would expect from the goods taking into account any description, the intended purpose and the price that is paid.

 

Generally a consumer can claim a repair or replacement of the goods if they become faulty or do not conform to the contract, if this is not possible or not economical the consumer can look to claim a full or partial refund.  If the consumer notices the fault, misdescription or unsuitability quick enough after the purchase then they may be able to reject the goods for a full refund

Jesi kupio u trgovini ili nisi?

Ovo dole ne vrijedi kod nas. Kod nas vrijede zakoni koji su usklađeni s EU regulativom.

11 godina
offline
Re: Pomoć u vezi reklamacije monitora
Sosili kaže...
sklopljen 

izvan poslovnih prostorija ili sklopljen na daljinu

Europska pravila zaboravi. A ovo vrijedi samo ako si ga kupio putem interneta (ne u trgovini, cashom/karticom).

14 godina
neaktivan
offline
Pomoć u vezi reklamacije monitora

dakle monitor je preuzet u trgovini ali je plaćeno preko ponude preko internet bankarstva

 

i ne razumijem komentar "EU pravila zaboravi"?

 

 

 
0 0 hvala 0
16 godina
offline
Re: Pomoć u vezi reklamacije monitora
Sosili kaže...

dakle monitor je preuzet u trgovini ali je plaćeno preko ponude preko internet bankarstva

 

i ne razumijem komentar "EU pravila zaboravi"?

 

 

Ne možeš se samo tako pozvati na njih jer spadaš pod RH zakonodavstvo.

Ako je naručeno van trgovine i plaćeno preko ponude (tj. iz "fotelje", ne u trgovini), onda možeš vratiti.

14 godina
neaktivan
offline
Pomoć u vezi reklamacije monitora

@ Old Iggy

 

upravo tako, poslana mi je ponuda na mail te sam ju platio preko internet bankarstva te sam iduci dan 

došao preuzeti monitor u trgovinu

 
0 0 hvala 0
16 godina
offline
Re: Pomoć u vezi reklamacije monitora

Nažalost po zakonu ti je ovako:

-ugovor sklopljen izvan prostorija je kad ti barba dođe doma nešto prodat (članak 30. Zakona o zaštiti potrošača)

-ugovor sklopljen na daljinu ti je webshop (članak 36 istog zakona).

 

Možeš se samo pouzdati u Posebne uzance u trgovini na malo odnosno u "dobrotu"  trgovca.

 

 

 

16 godina
offline
Re: Pomoć u vezi reklamacije monitora
Sosili kaže...

@ Old Iggy

 

upravo tako, poslana mi je ponuda na mail te sam ju platio preko internet bankarstva te sam iduci dan 

došao preuzeti monitor u trgovinu

Vidi ovaj dopis...

Ako si naručio / izabrao van prostora trgovca, a preuzeo kod njega, isto se smatra kupnjom "na daljinu".

16 godina
offline
Re: Pomoć u vezi reklamacije monitora

@Old Iggy

 

imas mozda i pitanje na ovaj odgovor?

Sad me ovo bas zaintrigiralo.

Naime, ako posaljem mail trgovcu da mi posalje ponudu koju ja platim - logicno je da je prodaja na daljinu jer je cijela komunikacija vodena na daljinu.

A sta ako dodem u trgovinu i kazem trgovcu da mi posalje ponudu na mail je li to prodaja na daljinu (bez obzira sta sam ja ispipao robu i znam sta kupujem)?

 

Zakoni su mi cudna stvar, uvijek imam osjecaj da su meni na stetu (barem je do sada tako bilo).

16 godina
offline
Re: Pomoć u vezi reklamacije monitora
semilemi kaže...
Naime, ako posaljem mail trgovcu da mi posalje ponudu koju ja platim - logicno je da je prodaja na daljinu jer je cijela komunikacija vodena na daljinu.

A sta ako dodem u trgovinu i kazem trgovcu da mi posalje ponudu na mail je li to prodaja na daljinu (bez obzira sta sam ja ispipao robu i znam sta kupujem)?

To onda nije prodaja na daljinu - realno, sve što ti onemogućuje direktan pregled proizvoda je prodaja na daljinu.

Ono što možeš "muljati" je otići u trgovinu, dobro sve pregledati i naručiti od doma.

14 godina
neaktivan
offline
Pomoć u vezi reklamacije monitora

evo da javim što se sve dogodilo...

 

reklamacija je uspješno izvršena zbog toga što se kupovina preko ponude i uplate iste preko banke/internet bankarstva

 

 smatra kupovinom na daljinu i stoga vrijedi rok od 14 na raskid ugovora od strane kupca (mene)

 

nazvao sam udrugu za zaštitu potrošača i pravnik mi je isto to potvrdio.

 

dakle škola je da se bilo koja tehinka kupi preko ponude/webshopa jer se onda UVIJEK može vratiti u roku od 14 dana

 

još jedna stvar koja se mora napraviti je napisati prigovor trgovcu u tom roku jer treba ostati pisani trag da se kupac žalio

 

nakon toga trgovac mora odgovoriti u roku od 15 dana ili se nakon toga šalje tržišna inspekcija koja jedva čeka izaći na teren

 
0 0 hvala 0
14 godina
neaktivan
offline
Pomoć u vezi reklamacije monitora

semilemi

 

što se tiče toga da ti trgovac samo pošalje ponudu i ti onda platiš u trgovini to ne vrijedi

 

dakle mora se platiti preko banke/internet bankarstva ili preko webshopa.

 

način na koji se preuzme proizvod uopće nije bitan

 
0 0 hvala 0
1
Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice