Source za učenje 3D-a ( prototip game engine-a )

poruka: 36
|
čitano: 12.831
|
moderatori: Lazarus Long, XXX-Man, vincimus
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
14 godina
neaktivan
offline
Igre, engine-i, SDK, XNA ,ufffff odakle počet ????

Pošto vidim da ima dosta zainteresiranih ljudi za pravljenje igri, učenju programiranje. Odlučio sam malo pomoć početnicima u kretanju u prve korake i to kroz način pitanja i odgovori :

Ono što mnoge zanima kada je pitanju izrada igri je :

 

P ( nulto pitanje ) :

Ne znam programirat, dal mogu izradit igru ?

O : Da i ne, zašto da , postoje alati uz pomoć kojih možete manipulirati objektima i temeljem predodređenih svojstava napraviti određene akcije, ali čak i ti alati u velikoj mjeri slučajeva podrazumjevaju neki oblik ubacivanja koda. Dal nužno morate znat C ili C++ da biste krenuli, pa to sigurno ne, bitno je da znate logiku , da znate razumjeti kako kroz kod možete izvršiti neke stvari da razumijete tu sintezu kod - izvršenje.

 

P: OK ali s kojim jezikom onda početi ?

O: Možete početi sa bilo kojim jezikom, bitno je kod tog izbora vidjeti za koji jezik čete imati najviše potpore od ljudi koji već koriste jezik za koji ste se vi odlučili. Ne ustručavajte se postavljat pitanja, ma koliko glupa ona bila. Krenite postepeno sa učenjem shvatite tipove podataka, varijeble, kako se kreiraju i pozivaju potprogrami, kako napraviti neku cjelinu. Nikako ali nikako nemojte odmah u početku uzeti hrpu već rješenih primjera i početi "prčkati" po njima jer iz toga nećete vrlo vjerojatno naučiti ništa. Kasnije kada savldate jezik i napravit par programa od nule onda je jako preporučljivo pregledavati primjere i rješenja , ali prije toga ne. Moj prijedlog vam je C#, VB.Net i Java , naravno ne da sve učite u isto vrijeme nego izaberite jedan i krenite od osnova.

 

P : OK recimo ovako programiram već neko vrijeme i znam koncepciju izrade programa , što sada ?

O:  Možete početi na razne načine , koristeći game makere, SDK-ove, frameworkove , game engine i render api -je. Što se tiče game makera na tržištu postoji niz proizvoda , manje više uspješnih u smislu da s istima se u stvari može nešto i izraditi. Posebno obratite pažnju na broj naslova izrađenih pod dotičnim makerom, jer postoje proizvodi koji u teoriji rade , ali u praksi nemaju rezultata.

 

P: Dobro koje onda game makere upotrijebiti ?

Ovako YoYoGames ima izvrstan game maker alat , ono što je dobro u vezi yoyogames-a je to što izrađene igre možete publishirati kroz njihov web servis, te postoji velika podrška u materijalima za izradu igri na njihovoj stranici. FPS creator , ovo vam ne bih preporučio jer dosta je hardverski zahtjevan i po pričama korisnika bug-ovit. Game studio A7 je po meni car game maker alatima. Ono što definotvno ne bih ga preporučio ljudima koji nemaju barem nekih praktičnih iskustava sa programiranjem. Obavezno pogledjate galeriju radova sa A7 . Sama cijena mu je jako prihvatljiva 1100 kuna za komercijalnu i 4500 kuna za pro verziju su savim razumne cijene za takav alat. 3DRad studio možda po meni najbolji game maker tool u kojem ne trebate imati uopće znanja iz programiranja da biste nešto i napravili i ono što je važno za napomenuti alat je potpuno besplatan, zato palac gore za 3DRad. Ovo su naravno samo neki od game makera koji postoje, naveo sam ih iz razloga što po mom mišljenju vrijedno ih je isprobati ako se odlučite za izradu igre sa game makerima i ako vam programiranje nije jača strana.

 

P: Spomenuo si SDK-ove što je to ?

SDK je u biti skup biblioteka, klasa i grooo stvari koje imaš na jednom mjestu u smislu izrade određene vrste projekta. Kod upotrebe SDK-ova potrebno je bit na ti sa programiranjem. Kod odabira SDK-a bitno je vidjeti dal postoje wraperi za jezik u kojem programirate. Ako ste na ti sa C++ om onda nećete imati problema sa ubotrebom bilo kojeg SDK-a jer koliko sam vidio gotovo svi izlaze sa podrškom za C++. Osobno preporučam odličan Truevision3D SDK, sa 100% podrškom za DirectX9 i sa ugrađenim Newton Game Dynamics fizičkim engineom, te podrškom za gotovo sve programske jezike, svrstava ga u sam vrh SDK-ova. Osobno sam radio sa njime i mogu reć da je izvrstan , zajednica je izvrsna ( barem je bila ) lako se uči i sve je logički složeno. Ako se želite odlučiti za TV3D mogu vam ponuditi svoj source kod  game engine prototipa, sa izrađenim scena i unit editorom ( imate oko 12000 linija koda te iz toga vjerujem da možete izvuć ponešto korisno ).

 

P: A frameworkovi ?

O: Pa ovako imam iskustva sa XNA i njega mogu i preporučiti. Osobno ako je moguće savjetovao bih vam da ga preskočite, osim ako ne želite napraviti game engine u istom i ne pucate isključivo na XBOX platformu, onda bi XNA bio pravi izbor za vas u svakom slučaju ima puno boljih rješenja ,npr SlimDX .

 

 

P: Render API ?

O: E sada tu je nešto malo zanimljivije područje za diskusiju i dalo bi se prožet kroz par stranica. Ono što tu treba razgraničiti i osnovno za razumjevanje je sljedeće :

Koja razina , ako idemo od neke normalne razine onda danas tu vladaju dva cara DirectX i OpenGL ( sad koji je aktualni standard OpenGL-a provjerite sami ). Što konkretno s njima možete napraviti, pa odogovor je sve i ništa. Dal možete sa DirectX-om napraviti game engine ili igru ? Pa ne baš al možete napraviti odličan render engine. E to nas sada dovodi do sljedeće razine a to je sinteza DirectX-a i OpenGL-a, zašto, zato što ako krećemo od početka i želimo se krvavo namučiti da nešto u napravimo onda neka to bude i multiplatformno. Tu, tj na ovoj razini nezaobliazno je ne spomenuti OGRE , ogre je render engine sa podrškom za DirectX i OpenGL. U samoj srži Ogre je namjenjen C++ programerima, ali postoji i wraper za C# i VB.Net po nazivom MOGRE. Probao sam MOGRE i mogu reć da je izvrstan.

 

P: Pa ako znam DirectX kako onda ne mogu napraviti igru ?

O: Možete ali igra ne kombinira samo grafiku nego i fiziku i inteligenciju i rad sa mrežama i dosta još drugih stvari.

 

P: Game engine ?

O: E to je prava stvar, skup i render API-ja i fizike i logike ( intelogencije ) i alata editora . Kao što ime kaže to je stroj za pokretanje igre. Ima ih hrpa manje više kvalitetnih. Navest ču samo one s kojima imam praktična iskustva. Znaći ako Vam je buđet skroman onda definitivno vam preporučam irrlicht naime riječ je open source game engineu prvenstveno namjenjen C++ programerima, ali postoji i verzija za druge jezike. Drugo nezaobilazno je ne spomenuti Unity , ipak u tom engineu trenutno radim. Unity je odličan logički i elagantno dotjeran po mome mišljenu do savršenstva, otvoren je prem JavaScript i C# jezicima te funkcionira na pricipu skriptiranja. UDK epicgames-ov game engine sa podrškom za sve što danas moderne igre traže. Po meni kvalitetniji i bolji od Unity-a , ali možda malo preširok za manje timove, te hardwerski jako zahtjevan.Leadweks game engine, pa probao sam verziju 2 i užasno mi je štekala na kompu. 30 dana probni period , malo pre malo za vidjet što se može napraviti u jednom game engineu. U svakom slučaju engine vrijedan spomena, cijena mu je razumna s obzirom što nudi.

 

P: OK naučim ili napravim game engine, rasturam programiranje dal sada mogu napraviti igru ?

O: Kratko i jasno NE.

 

P: Pa koji vrag mi još onda treba ?

O: e sada dolazi naj, naj zanimljiviji dio, a to je modeliranje, animiranje, teksturiranje, obrada zvuka, obrada slika, izrada spriteova ( ako vam je igra 2D ) i možda najbitnije mašta i volja :)

 

P: pa zašto smo onda sve ono gore nabrajali ?

O: ono je samo alat da nešto pokrenete, pristup koji čete izabrati, par smjernica , to gore sve skupa navedeno nije niti zagreblo površinu problema koji se nameće kod izrade igri. Uz engine ( napravili ga sami ili koristili tuđi ali morat ćete ga imat  u bilo kojem obliku , čak i game makeri koriste engine ) i znanje programiranja potrebno je još mnogo mnogo toga. Ono što vidim po porukama članova foruma po nekom defaultu se smatra da ako netko zna programirat da je odmah i game programer, pa osobno mogu reć da to nije istina, jer poznajem ljude koji su programeri ( i to vrsni sa više godina iskustva i radom na poslovima isključivo u vezi programiranja  ) ali siguran sam da niti za tri života ne bi napravili igru ( ma ne samo igru nego niti engine, ili barem nešto što sliči na engine ) , a razvaljuju baze podataka , C, C++ , itd ... znači ne može svaki programer niti napraviti igru isko kao što ne može niti svaki glazbenik znat svirat istodobno 10 instrumenata.

 

 

Eto nadam se da sam vam barem malo približio problematiku izrade igri.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

http://www.woodgamesfx.com
 
9 0 hvala 3
14 godina
neaktivan
offline
Source za učenje 3D-a ( prototip game engine-a )

Super je tema bas za pocetnike, nadam se da ce pomoci meni i ostalim pocetnicima :D .

 

Ja sam poceo uciti JavaScript za Unity 3D i sve mi je nekako zgureno, neznam ni koje su osnove jer na netu slabo nadzem za ovu Javu tutorijale. Na Unity stranici odma me baca na najteze i mescini da necu nikada nauciti JavaScript Mršti se . Najbitnije sto bi mi trebalo je Step-by-Step tutorijali, ali da nisu za obicni javascript nego za Unity.

"Programski jezici kao što su C++ i Java dizajnirani su za profesionalni razvoj sa velikim timovima iskusnih programera koji se brinu za efikasnost izvršavanja svog koda."
Poruka je uređivana zadnji put pet 12.2.2010 12:52 (Game_Fan).
Moj PC  
0 0 hvala 0
14 godina
neaktivan
offline
Source za učenje 3D-a ( prototip game engine-a )

Dok uhvatim vremena ( čitaj kada dovršimo trenutni projekt ) , dat ču si truda dan dva da napravim par tutorijala , čisto uvod u 3D, i da neće bit šablonski tutoriali tipa kako nacrtati trokut, pa kocku, pa kako to rotirati itd.... htio bih napraviti tutorial kako napraviti igru od nule do kraja. Najverojantnije će to bit TV3D u primjeni ili MOGRE. 

 

http://www.woodgamesfx.com
 
2 0 hvala 1
15 godina
offline
RE: Source za učenje 3D-a ( prototip game engine-a
woodgamesfx kaže...

Dok uhvatim vremena ( čitaj kada dovršimo trenutni projekt ) , dat ču si truda dan dva da napravim par tutorijala , čisto uvod u 3D, i da neće bit šablonski tutoriali tipa kako nacrtati trokut, pa kocku, pa kako to rotirati itd.... htio bih napraviti tutorial kako napraviti igru od nule do kraja. Najverojantnije će to bit TV3D u primjeni ili MOGRE. 

 

Oprosti,ali gdje su tutoriali?I ovo gore kaj si stavil za Unity engine,tu baš moraš ono raditi programe u C++ ili samo odabireš neke opcije i to?

Poruka je uređivana zadnji put pon 8.3.2010 19:22 (emerik).
14 godina
odjavljen
offline
RE: Source za učenje 3D-a ( prototip game engine-a
woodgamesfx kaže...

htio bih napraviti tutorial kako napraviti igru od nule do kraja.

 

To nitko baš točno nezna ako nikad nije radio u nekoj specijaliziranoj firmi za to.

15 godina
offline
RE: Source za učenje 3D-a ( prototip game engine-a

A FPS Creator koristi DirectX ili ne?

14 godina
odjavljen
offline
RE: Source za učenje 3D-a ( prototip game engine-a
emerik kaže...

A FPS Creator koristi DirectX ili ne?

valjda, neznam zašto meni odgovaraš na poruku?

15 godina
offline
RE: Source za učenje 3D-a ( prototip game engine-a
Weky kaže...
emerik kaže...

A FPS Creator koristi DirectX ili ne?

valjda, neznam zašto meni odgovaraš na poruku?

Ne odgovaram tebiNamigiva,pitam općenito ,svakoga.

14 godina
odjavljen
offline
RE: Source za učenje 3D-a ( prototip game engine-a
emerik kaže...
Weky kaže...
emerik kaže...

A FPS Creator koristi DirectX ili ne?

valjda, neznam zašto meni odgovaraš na poruku?

Ne odgovaram tebiNamigiva,pitam općenito ,svakoga.

LoL, meni se tvoja poruka izlistala u  "odgovori na moje poruke".

BTW, evo odgovor na tvoje pitanje.

Poruka je uređivana zadnji put pon 8.3.2010 20:05 (Weky).
15 godina
offline
RE: Source za učenje 3D-a ( prototip game engine-a

Ne,ja sam samo pital da li FPS Creator koristi DirectX,bilo koji DirectX.

14 godina
odjavljen
offline
RE: Source za učenje 3D-a ( prototip game engine-a

"The drawing functions in GML make use of the Direct3D API."

 

Dakle, to je odgovor na tvoje pitanje. Da, koristi DX.

14 godina
neaktivan
offline
RE: Source za učenje 3D-a ( prototip game engine-a

Oprosti ali zbilja zbog velikog obujma posla nisam stigao napraviti tutoriale. Ali imaš na mojoj stranici http://woodgamesfx.com/wp-content/uploads/2009/11/wgefx.zip cijeli source kod za učiti 3D, ima dosta korisnih stvari u njem, eto nadam se da češ nešto i naučiti.

Eto zbilja se još jednom ispričavam, ali zbog projekta na kojem radimo jednostvano ne stignem uz to raditi ništa drugo, zadali smo si tvrd orah i ne puštamo ga dok ne bude dovršen.

 

PS.

Evo čisto jedan screenshot iz jakoooo rane faze razvoja :

 

 

 

http://www.woodgamesfx.com
14 godina
neaktivan
offline
RE: Source za učenje 3D-a ( prototip game engine-a

RE: Source za učenje 3D-a ( prototip game engine-a

A FPS Creator koristi DirectX ili ne?


Ovo piše na njihovoj stranici :


* Create First Person Shooter games quickly and easily
* Use intelligent building blocks to create game levels
* No programming necessary
* Open design allows for endless possibilities
* Import your own media (sounds, 3D models, textures, shaders)
* One click and FPS Creator builds you a final stand alone exe file
* 3D Engine supporting Direct X9.0c
* Virtually every single aspect of the game is controlled via script files you can edit
* 90+ page manual, fully searchable and printer ready in PDF format

http://www.woodgamesfx.com
Poruka je uređivana zadnji put uto 9.3.2010 7:24 (woodgamesfx).
15 godina
neaktivan
offline
RE: Igre, engine-i, SDK, XNA ,ufffff odakle počet
Čestitke na trudu,zaista vrlo dobro odrađeno.
14 godina
odjavljen
offline
RE: Source za učenje 3D-a ( prototip game engine-a

to je fixni pipeline zar ne?

14 godina
neaktivan
offline
RE: Source za učenje 3D-a ( prototip game engine-a
Weky kaže...

to je fixni pipeline zar ne?

Ne znam na što misliš ?

http://www.woodgamesfx.com
14 godina
odjavljen
offline
RE: Source za učenje 3D-a ( prototip game engine-a
woodgamesfx kaže...
Weky kaže...

to je fixni pipeline zar ne?

Ne znam na što misliš ?

Pa fixed fucntion pipeline

14 godina
neaktivan
offline
RE: Source za učenje 3D-a ( prototip game engine-a
Weky kaže...
woodgamesfx kaže...
Weky kaže...

to je fixni pipeline zar ne?

Ne znam na što misliš ?

Pa fixed fucntion pipeline

 

Nemam pojma zbilja na što misliš , ali ako na FPSCreator koliko vidim ima neki svoj sistem za content pipeline. Ako misliš na moj kod, da ima isto content pipeline ( ne kao XNA naravno :)  ) nego kroz unit i terrain dokumente.

 

 

 

http://www.woodgamesfx.com
16 godina
protjeran
offline
Source za učenje 3D-a ( prototip game engine-a )

Mislim stvarno, ako podržava shadere što mislite može li korisiti programabili pipeline !!?? :-D.

A jeste mi jedni od jačih igrača.

Programko http://programko.bloger.hr
 
0 0 hvala 0
14 godina
neaktivan
offline
RE: Source za učenje 3D-a ( prototip game engine-a
Programko kaže...

Mislim stvarno, ako podržava shadere što mislite može li korisiti programabili pipeline !!?? :-D.

A jeste mi jedni od jačih igrača.

 

Ja zbilja još ne kužim  vaše pitanje Iznenađen

I što su to "jači igrači" ?!

 

http://www.woodgamesfx.com
16 godina
protjeran
offline
Source za učenje 3D-a ( prototip game engine-a )

Pa sad za početak pogledaj http://www.bug.hr/forum/topic/programiranje/glsl-opengl-shader-tutorial/30044.aspx što je napisao kolega Deus ex machina  ista stvar postoji i za DX koja se implementira  najčešće  kroz HLSL.

Postoje još neke tehnologije kojima je to moguće izvesti, Npr NVIDIA-in CG.

 

Jači igrači su osobe koje su "jake" na svom području kompetencije, u ovom slučaju u kompjuterskoj grafici.   

Programko http://programko.bloger.hr
Poruka je uređivana zadnji put uto 9.3.2010 10:05 (Programko).
 
0 0 hvala 0
14 godina
odjavljen
offline
Source za učenje 3D-a ( prototip game engine-a )

Fixed function pipeline je fiksni cjevovod, dakle pipeline API-a koji ne dozvoljava upotrebu programbilnih shadera.

Programbilni cjevovod je upotreba Pixel & Vertex Shadera.

 

Moj PC  
0 0 hvala 0
14 godina
neaktivan
offline
RE: Source za učenje 3D-a ( prototip game engine-a
Programko kaže...

Pa sad za početak pogledaj http://www.bug.hr/forum/topic/programiranje/glsl-opengl-shader-tutorial/30044.aspx što je napisao kolega Deus ex machina  ista stvar postoji i za DX koja se implementira  najčešće  kroz HLSL.

Postoje još neke tehnologije kojima je to moguće izvesti, Npr NVIDIA-in CG.

 

Jači igrači su osobe koje su "jake" na svom području kompetencije, u ovom slučaju u kompjuterskoj grafici.   

 

 

Ok čovijek je napravio dobra uvod u GLSL shadere, ali zbilja ne razumijem zašto to citiraš ? Jesi li možda fan člana Deus ex machina ? Usput budi rečeno takovih tutorijala ima hrpa na netu čak i puno bolje napravljenih, ali dobro ovdije zbilja neču ulaziti u znanje programiranja i izradu skripti za pojedini jezik GPU-a pojedninih članova ili tome slično, jer osobno ne poznajem čovjeka.

 

"Jake" u kompijutorskoj grafici, pa to koliko ja znam je jakoooo širok pojam, npr dal je netko "jak" u GPU-jezicima ili je netko jak u izradi modela, ili opet u dal je u 2D ili u 3D itd.... Mislim CGI je fakat jakoooo jakoooo širok pojam, nadam se da se slažeš s time.

 

Ja osobno mislim da bolje biti dobar nego "jak" Smijeh i truditi se biti dobra....

 

 

 

http://www.woodgamesfx.com
14 godina
odjavljen
offline
RE: Source za učenje 3D-a ( prototip game engine-a

ne, nego ti čovjek ljepo dadne link za uvod u CGI, jer neznaš niti osnove grafike u igrama. Meni se cini da si ti to sve copy pasteao sa nekog tudeg pitaj boga kojeg linka.

Poruka je uređivana zadnji put uto 9.3.2010 10:32 (Weky).
14 godina
neaktivan
offline
RE: Source za učenje 3D-a ( prototip game engine-a
Weky kaže...

Fixed function pipeline je fiksni cjevovod, dakle pipeline API-a koji ne dozvoljava upotrebu programbilnih shadera.

Programbilni cjevovod je upotreba Pixel & Vertex Shadera.

 

 

Za FPSCreator ne znam.

Za TV3D znam da koristi svoj jezik ( za materijale )  , ali na najnižoj razini barata sa HLSL jezikom , pošto TV3D u srži koristi DirectX za render.

Eto toliko koliko znam.

http://www.woodgamesfx.com
14 godina
odjavljen
offline
RE: Source za učenje 3D-a ( prototip game engine-a
Weky kaže...
woodgamesfx kaže...

htio bih napraviti tutorial kako napraviti igru od nule do kraja.

Ovo si rekao prije nekoliko redaka, zar ne?

woodgamesfx kaže...
Weky kaže...

 

Za FPSCreator ne znam.

Za TV3D znam da koristi svoj jezik ( za materijale )  , ali na najnižoj razini barata sa HLSL jezikom , pošto TV3D u srži koristi DirectX za render.

Eto toliko koliko znam.

Aha, ti znaci se bavis izradom u Game Makeru? Pa napravit igru od nule do kraja znači da napraviš sam sve, od grafike do priče, od animacija do multyplayera. Game Maker je komercijalni alat, tj. svaka igra narpavljena pomocu toga je By Game Maker, jer ti nisi bas tu nista svoje napravio vec si samo rekao programu da ti uradi to i to, nisi ni redak koda svog napisao, dakle to nije tvoja igra vec onog tko je napravio game maker.

14 godina
neaktivan
offline
RE: Source za učenje 3D-a ( prototip game engine-a
Weky kaže...
Weky kaže...
woodgamesfx kaže...

htio bih napraviti tutorial kako napraviti igru od nule do kraja.

Ovo si rekao prije nekoliko redaka, zar ne?

woodgamesfx kaže...
Weky kaže...

 

Za FPSCreator ne znam.

Za TV3D znam da koristi svoj jezik ( za materijale )  , ali na najnižoj razini barata sa HLSL jezikom , pošto TV3D u srži koristi DirectX za render.

Eto toliko koliko znam.

Aha, ti znaci se bavis izradom u Game Makeru? Pa napravit igru od nule do kraja znači da napraviš sam sve, od grafike do priče, od animacija do multyplayera. Game Maker je komercijalni alat, tj. svaka igra narpavljena pomocu toga je By Game Maker, jer ti nisi bas tu nista svoje napravio vec si samo rekao programu da ti uradi to i to, nisi ni redak koda svog napisao, dakle to nije tvoja igra vec onog tko je napravio game maker.

 

Tko radi igru u game makeru ????

 

 

 

 

http://www.woodgamesfx.com
14 godina
odjavljen
offline
RE: Source za učenje 3D-a ( prototip game engine-a

Pa ja sam shvatio da ti radiš u tome game makeru ili kako već.

14 godina
neaktivan
offline
RE: Source za učenje 3D-a ( prototip game engine-a
Weky kaže...

Pa ja sam shvatio da ti radiš u tome game makeru ili kako već.

 

Molim te ne lupaj gluposti . Daj malo pročitaj što sam napisao. NApisao sam da ako i kada uhvatim vremena napravit ču neki tutorial najvjerojatnije u MOGRE-u za početnike tipa računalna igra, znači tutorijal koji koji bi od početka uhvatio neki osnovni koncept izrade igre, ali kada če to biti fakat pojma nemam  jer isto sam napisao da trenutno nemam vremena uzet si par tjedana da napravim kvalitetan tutorial, nego ponudio sam ti svoj kod u kojem imaš dosta stvari rješenih ako ti pomogne dobro , ako ne isto dobro.

 

I što molim te znaš o game makerima, ajd molim te komentiraj mi ovo : http://www.massivesoftware.com/film-television-games/ , ovo je onda movie maker ( ili game maker ) po tvojoj analogiji ???? , e j****a nije, nego je alat koji olakšava posao !

Izrada igre nije samo vražje programiranje, nego kao što i sam napisao priča, objekti, animacije, zvukovi i grooooo drugih stvari, a za izradu toga svega treba i vremena i živaca i novca i znanja, zato nemoj olako ocjenjivat ljude okolo i davat nasumične sudove.

http://www.woodgamesfx.com
14 godina
neaktivan
offline
RE: Source za učenje 3D-a ( prototip game engine-a
Weky kaže...

ne, nego ti čovjek ljepo dadne link za uvod u CGI, jer neznaš niti osnove grafike u igrama. Meni se cini da si ti to sve copy pasteao sa nekog tudeg pitaj boga kojeg linka.

 

Što sam copy-pasteao ???? 

Daj si malo pročitaj što sam napisao , dao sam ljudima savijet kako da krenu i dao im iz osobnog iskustva par savjeta.

http://www.woodgamesfx.com
Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice