Shazam u Appleovim rukama i bez reklama

Konačno je dovršen proces Appleova preuzimanja popularne aplikacije za prepoznavanje glazbe Shazam; Apple će Shazam pretvoriti u aplikaciju za iOS i Android uređaje bez reklama

Matija Pavlić utorak, 25. rujna 2018. u 06:00

Kako je poznato Apple je bio u procesu preuzimanja popularne aplikacije za prepoznavanje pjesama Shazam, koji je sad konačno i službeno završen.

Apple je preuzimanje Shazama najavio još u prosincu, za preuzimanje aplikacije i pripadajućeg Shazamovog developerskog tima tvrtka iz Cupertina izdvojila je 400 milijuna američkih dolara. No akvizicija nije dovršena sve do sada jer se čekalo na službeno odobrenje antitrustovskih regulatora Europske unije (Shazam je pokrenut u Velikoj Britaniji).

Odobrenje je konačno stiglo ovog mjeseca te je sad Shazam i službeno u Appleovim rukama. Mnogi aktualni korisnici Shazama izrazili su zabrinutost što se tiče budućnosti same platforme pod Appleovim vodstvom.

Apple je povodom službenog okončanja preuzimanja Shazama umirio korisnike objavivši podatak kako Shazam namjerava pretvoriti u aplikaciju bez reklama koja će biti dostupna kako za iOS tako i za Android uređaje.

Prema Appleu, Shazam je u cijelom svijetu preuzet preko 1 milijardu puta i svakoga se dana upotrebljava više 20 milijuna puta.