Algebra za 20. godišnjicu donosi novi identitet i impresivne poslovne brojke

Jedna od dvije najveće obrazovne organizacije u nas kroz više od tristo tisuća održanih programa edukacije omogućila je zapošljavanje svojih polaznika u tvrtkama poput Googlea, Amazona i Microsofta.

Dragan Petric srijeda, 22. studenog 2017. u 22:50

Nakon dvadeset godina edukacije i 120.000 polaznika visokog učilišta i otvorenog učilišta, Algebra od danas nastupa kao integrirana obrazovna institucija, pod novim vizualnim identitetom. Programi visokog obrazovanja i obrazovanja odraslih nastavljaju se provoditi u više od 15 gradova diljem Hrvatske, istaknuto je na današnjoj tiskovnoj konfernciji ove sada već kultne obrazovne ustanove. 

Predsjednik uprave, Tomislav Dominković, osvrnuo se na dvadeset godina rada Algebre istaknuvši impresivne brojke: "Od starta smo došli do kampusa i educirali smo više od 120 tisuća osoba. Naših 110 stalno zaposlenih i 500 stručnih suradnika, nastavnika i predavača godišnje obrazuju 15 tisuća novih korisnika. Uz 20 posto godišnjeg rasta, vjerojatno smo jedina organizacija u Hrvatskoj koja se organski i samostalno razvija ovom dinamikom. Svi mi u Algebri radimo ono što volimo i s veseljem to prenosimo ljudima željnima znanja. Ovakva integracija svih programa pod krovni brand Algebre ponudit će sadašnjim i budućim polaznicima novi obrazovni model, drugačiju budućnost obrazovanja u Hrvatskoj".

Dominković je, uz to, dodao i kako je u protekloj godini prihod Algebre bio oko 60 milijuna kuna. 

"Kako su se širile ideje i kako smo zajedno rasli, pod Algebrom se iznjedrilo više projekata koji bi na tržištu mogli samostalno funkcionirati bez ikakvih poteškoća. Svi edukacijski projekti nastajali su pod istim imperativom - da samo najviši standardi kvalitete i izvrsnost mogu dugoročno donijeti korist i našim polaznicima. Programi su jedinstveni – inovativni, primjenjivi, korisni i usmjereni na kvalitetu i stalna poboljšanja. I upravo zato želimo ih predstavljati kao jedan brand i dati im isti potpis; isti, zajednički identitet i poslati jedinstvenu poruku o tome što stoji ispod branda Algebra", pojasnio je dr. sc. Mislav Balković, član uprave i dekan visokog učilišta.

Iskoristivost znanja poveznica je svih programa Algebre, čiji su polaznici i studenti odmah po stjecanju diplome spremni za tržište rada, pohvalili su se u Algebri.

"U Hrvatskoj se može bolje; za uspjeh je potrebna prilika za rast i stjecanje novih znanja. Naša Algebra nastala je upravo na toj ideji - da svaki pojedinac u svakom trenutku može napraviti zaokret, bez obzira na ranije životne izbore, a za tu promjenu je potrebna iskra. Među tvrtkama u kojima danas rade Algebrini studenti su Google, Microsoft, Rimac Automobili, SPAN, Five, Ericsson Nikola Tesla, Infinum, Intel, VMware, Infinum, Amazon, Dell... Tu iskru mi vidimo i kod naših predavača i kod polaznika, i sad želimo da se ta iskra širi na druge mlade ljude, da im bude poticaj za poslovna i životna postignuća“, dodao je Hrvoje Balen, član uprave Algebre.