Facebook također planira prodavati pametne zvučnike

Njihovo rješenje ličit će više na "pametni monitor" jer bi trebalo poslužiti primarno za obavljanje video poziva

Sandro Vrbanus petak, 16. veljače 2018. u 16:00

Tržište pametnih zvučnika s ugrađenim virtualnim asistentima sve se više zahuktava. Amazon i Google već ih prodaju u milijunima komada, na tržište je ovih dana ušao i Apple s HomePodom, a izvori iz industrije dojavili su kako i Facebook planira na tom polju imati "svojeg konja za utrku". Digitimes piše kako će do sredine ove godine, ili najkasnije do srpnja, Facebook lansirati dva modela pametnih zvučnika, za sada kodnih naziva Aloha i Fiona.

Više monitor nego zvučnik - iako još nije poznato kako će točno izgledati
Više monitor nego zvučnik - iako još nije poznato kako će točno izgledati

Oba gadgeta dolazit će s ekranima osjetljivima na dodir dijagonale 15 inča, što će ih zapravo smjestiti u kategoriju pametnih monitora prije nego zvučnika. Osnovna namjena ovih uređaja bit će obavljanje video poziva i drugih tipova interakcije s prijateljima – naravno, putem Facebooka. Napredniji od dvaju modela (Aloha) prodavat će se pod imenom Portal, imat će mogućnost prepoznavanja glasa i lica korisnika, kao i više mogućnosti interakcije i opcija povezanih s društvenom mrežom.

Već se doznalo i kako ekrane za Facebookove "društvene monitore" proizvodi LG Display te kako će ih sastavljati kompanija Pegatron. Facebook je navodno već potpisao i ugovore s nekoliko izdavača o korištenju njihove glazbene biblioteke za reproduciranje na ovim uređajima.