Par savjeta oko mrezne administracije

poruka: 12
|
čitano: 14.713
|
moderatori: Lazarus Long, vincimus
1
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
11 godina
neaktivan
offline
Par savjeta oko mrezne administracije
Pozdrav!

Želio bih da krenem sa mrežnom administracijom, ali sam potpuni početnik pa vas molim da mi date neke savjete.
Zanima me kojim putem da krenem, imam mogućnosti da to malo vidim i u praksi, pa šta mi savjetujete?

Također me interesuje da li mi je bolje krenuti i sa sistemskom administracijom radi lakšeg pronalaska posla?

Unaprijed hvala!
 
0 0 hvala 0
13 godina
offline
Par savjeta oko mrezne administracije

Za mrežnu administraciju preporučam CCNA... osim što naučiš raditi sa Cisco uređajima dobiš odlična osnovna znanja o mrežama općenito.

 

Moj PC  
1 0 hvala 0
15 godina
neaktivan
offline
Par savjeta oko mrezne administracije

Cisco svakako.

Možda i Microsoft Server Administrator edukacija (no ona ipak zahtjeva da već znaš neke mrežne osnove).

 
0 0 hvala 0
16 godina
offline
Par savjeta oko mrezne administracije

Mala digresija: mrežna administracija nije nužno Cisco.

Na "tržištu" ima brdo ljudi s CCxx certifikatima, no u praksi jako mali broj njih stvarno zna o čemu priča. Ako volja postoji, može se ići i u tom smjeru, ali ako je moguće ispolagati certifikate drugih proizvođača (HP, Extreme, Juniper, itd.) čak bi se možda i lakše došlo do posla.

 
2 0 hvala 0
12 godina
neaktivan
offline
Par savjeta oko mrezne administracije

Ja bi rekao da je najbolji rookie cert za naučit compTIA Network+

 
1 0 hvala 0
15 godina
offline
Re: Par savjeta oko mrezne administracije
Suzomi kaže...
Pozdrav!

Želio bih da krenem sa mrežnom administracijom, ali sam potpuni početnik pa vas molim da mi date neke savjete.
Zanima me kojim putem da krenem, imam mogućnosti da to malo vidim i u praksi, pa šta mi savjetujete?

Također me interesuje da li mi je bolje krenuti i sa sistemskom administracijom radi lakšeg pronalaska posla?

Unaprijed hvala!