Mi može netko objasnit iz čega su izvukli 115Ks iz motora predpostavljam punto1 1.1ccm sa 55Ks.
Bregasta + okretaji. Bitni su i ventili, usis i ECU, ali ne koliko bregasta. Trkaća bregasta može jako podići snagu pri velikim okretajima, no zato na niskim okretajima nema momenta (ni snage). Takvi motori rade dosta nepravilno u leru radi manjka snage. Ne pomaže im ni lagani zamašnjak koji radi nedostatka mase ne može smiriti motor. Vožnja takvog auta u gradu je patnja za vozaća i za motor. (ali zato leti u visokim okretajima)
Ekstremni primjer je formula 1 koja je sa 2.4l motora izvukla 700-800 konja pri 18000 okretaja, no zbog toga je moment pri niskim okretajima toliko slab da im ler mora biti na nekih 7000 okretaja.
Neki od "stock" automobila koji imaju takve motore su Honda S-2000 (2.0 motor, 240 konja) i M3 E46 (3.2 motor, 346 konja).