Auti - ultimativna tema izdvojena tema

poruka: 77.127
|
čitano: 13.291.218
|
moderatori: DrNasty, pirat, Lazarus Long, XXX-Man, vincimus
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
7 godina
protjeran
offline
Auti - ultimativna tema

To je tocno ovisno o motoru - ja po gradu vozim na struju, i benzinca skoro ni ne koristim.

Mogu se vozit sat vremena, imati potrosnju ispod 2.5l,

benzinca koristiti svega 10-15min u tih sat vremena.

 

Naravno, najveci problem je dizel - po gradu ga gusis. Al zato mi nije jasno

zasto ljudi koji godisnje naprave 5.000km i voze samo po gradu kupuju dizlo.

Pa kupi onda traktor pa se vozaj po gradu.

 

Sve dakle ovisi od motora do motora. Ali nadogradjeni turbak unistava ulje brze.

Za 500kn bi i ja mijenjao svakih 7.000km. No s obzirom da u AT zakonski

moras platiti odlaganje ulja, i ako mijenjas sam, dodje te oko 170€,

dok u servisu te to dodje oko 300€ - naravno da za 300€ necu mijenjati ulje svako malo.

 

Mijenjam po preporuci proizvodjaca. Cak sam i provjerio ulje nakon 15.000km, bilo je dobro,

ali svejedno sam ga mijenjao. Em cuvam jamstvo vozila, em ce masina duze trajati.

14 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Čitatelj kaže...

To je tocno ovisno o motoru - ja po gradu vozim na struju, i benzinca skoro ni ne koristim.

Mogu se vozit sat vremena, imati potrosnju ispod 2.5l,

benzinca koristiti svega 10-15min u tih sat vremena.

 

Naravno, najveci problem je dizel - po gradu ga gusis. Al zato mi nije jasno

zasto ljudi koji godisnje naprave 5.000km i voze samo po gradu kupuju dizlo.

Pa kupi onda traktor pa se vozaj po gradu.

 

Sve dakle ovisi od motora do motora. Ali nadogradjeni turbak unistava ulje brze.

Za 500kn bi i ja mijenjao svakih 7.000km. No s obzirom da u AT zakonski

moras platiti odlaganje ulja, i ako mijenjas sam, dodje te oko 170€,

dok u servisu te to dodje oko 300€ - naravno da za 300€ necu mijenjati ulje svako malo.

 

Mijenjam po preporuci proizvodjaca. Cak sam i provjerio ulje nakon 15.000km, bilo je dobro,

ali svejedno sam ga mijenjao. Em cuvam jamstvo vozila, em ce masina duze trajati.

 Žuto - U to sam se uvjerio... Vozim 2 tjedna po gradu samo bez autoceste i vidim da mi auto dimi nenormalno... I onda 2 tjedna samo autocesta i nakon toga niti trunke dima cak niti u preticanju kada ide niza i gas...

Zeleno - Nemoj zezat? Sta nemate zelene otoke di odneses taj otpad? Bas planiram sad cca 8l otpadnog ulja odnijeti i 5l antifriza...

Don’t make a habit out of choosing what feels good over what’s actually good for you.
7 godina
protjeran
offline
Auti - ultimativna tema

Imamo svasta, al sve se placa. Sve ovisi o Bundeslandu - primjerice Tirol je skup, jer nema zemlje, nema slobodnog mjesta i nema odlagalista.

 

13 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Čitatelj kaže...

 

 

Naravno, najveci problem je dizel - po gradu ga gusis. Al zato mi nije jasno

zasto ljudi koji godisnje naprave 5.000km i voze samo po gradu kupuju dizlo.

Pa kupi onda traktor pa se vozaj po gradu.

 ljudi vole okretni moment, ugodniji je za vozit od nekog slabasnog benzinca.. a nemas neki izbor turbo benzinaca u hrv do 3000 eura koliko vecina hrvata moze odvojiti za auto

7 godina
protjeran
offline
Auti - ultimativna tema

Dizel ima veci okretni moment, al onda treba taj okretni moment i koristiti,

a ne ga gusiti sa 30-50 po gradu. Tu ionako dizlo nema sanse,

svaki elektricni i hibridni ga poderu na semaforu.

13 godina
neaktivan
offline
Auti - ultimativna tema

Sumnjam da ljudi kupuju aute da bi se drag raceali protiv Yarisa.

Ne predaj se nikada osim kad moraš - Grunf
Poruka je uređivana zadnji put pon 15.10.2018 13:29 (chutac).
7 godina
protjeran
offline
Auti - ultimativna tema

Ne Yarisa nego bilo kojeg hibrida ili elektricnog,

jednostavno dizlo tu nema sanse po gradu. A potrosnja mu je uzasna.

 

Danas je sve vise tih lijenih vozaca. Znas da imas ispred sebe 3 semafora.

I onda ga razvlaci 20 sekudi. I naravno svi na slijedeci stignemo na crveno, jedino prva dva se provuku na zuto.

Takvih je sve vise, a svi masovno voze BMW-e, Audi-e, Mercedesa, Porsche itd. Takvih mi je vec puna kapa.

Zbog njih je voznja gradom nikakva. Na 50 zoni voze 35-40, a na 30 zoni se vuku 20-25.

Ak je 50 onda je 50, ak je 30 onda je 30, gdje je problem? Ne znaju tempirati gas? Tempomat ne radi ispod 60km/h?

Poruka je uređivana zadnji put pon 15.10.2018 13:42 (Čitatelj).
13 godina
neaktivan
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Čitatelj kaže...

Ne Yarisa nego bilo kojeg hibrida ili elektricnog,

jednostavno dizlo tu nema sanse po gradu. A potrosnja mu je uzasna.

 Naravno da nema šanse jer ljudi ne kupuju auto da bi bili prvi na semaforu. Za to se kupi ili složi trkaći auto pa se ide na stazu ili drag strip, a ne kupi se hibrid kutija pa se kurči na semaforu. Mislim bez uvrede, ali ne kužim što tebe ljuti i zašto napadaš ljude koji ne koriste launch control na semaforu.(?)

Ako znaš da te čeka semafor naprijed(recimo Avenija SRNJ), pa nećeš ga gaziti do daske jer te možda dočeka crveno pa opet nisi ništa postigao, samo veću potrošnju goriva, kočnica, guma, bla bla.

 

Ja sam jedan od tih koji po gradu(ne po avenijama nego gradskim uličicama) voze ispod ograničenja čisto jer mi netko može izletiti iza auta, na zebru, ovo ono, a zašto samom sebi komplicirati život i pritom povećati potrošnju?
Ti fino imaš milijun momenata pa ti nije problem prestići te koji su spori :)

Ne predaj se nikada osim kad moraš - Grunf
7 godina
protjeran
offline
Auti - ultimativna tema

Pa prestigao bi ih da nisam u koloni. Tri kolone, nema kraja. A vuku se ko mrtva telad.

Takvima zabranit na cestu - to su "vikend vozaci" i takvi nek idu busom.

Isto ko njemci koji koce pred svaki zavoj, da bi ga prosli sa 20, i onda po ravnom gdje je dozvoljeno 50 - pice 90.

Bitno da zavoj ne mogu proci sa 35-40, nego treba masina krepat na 15-20.

 

Zove se "vozilo", ne "kocilo" - da se vozi, a ne da se samo koci.

14 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Čitatelj kaže...

Ne Yarisa nego bilo kojeg hibrida ili elektricnog,

jednostavno dizlo tu nema sanse po gradu. A potrosnja mu je uzasna.

 

Danas je sve vise tih lijenih vozaca. Znas da imas ispred sebe 3 semafora.

I onda ga razvlaci 20 sekudi. I naravno svi na slijedeci stignemo na crveno, jedino prva dva se provuku na zuto.

Takvih je sve vise, a svi masovno voze BMW-e, Audi-e, Mercedesa, Porsche itd. Takvih mi je vec puna kapa.

Zbog njih je voznja gradom nikakva. Na 50 zoni voze 35-40, a na 30 zoni se vuku 20-25.

Ak je 50 onda je 50, ak je 30 onda je 30, gdje je problem? Ne znaju tempirati gas? Tempomat ne radi ispod 60km/h?

 Moram priznat da se još nisam susreo s nekim BMW-om ili sličnim koji bi se vozio ispod ograničenja 

 

Obično takvi koje ja vidim pretiču 3-4 auta odjednom

7 godina
protjeran
offline
Re: Auti - ultimativna tema
dmanz kaže...

 Moram priznat da se još nisam susreo s nekim BMW-om ili sličnim koji bi se vozio ispod ograničenja 

 

Obično takvi koje ja vidim pretiču 3-4 auta odjednom

 

To u HR tako voze, jer im se moze. Ovdje ti kupe BMW-a za povecanje spolovila,

al su muda i dalje malena, pa ih stisne cim je vise od 5 automobila na cesti.

 

Nije bitno vozilo, bitan je vozac. I zato mi se ti "spavaci" gade. Ako ih je strah

voziti to sto voze, onda nek kupe Fiat 500 ili Smarta, pa neg puze gdje god hoce.

 

90% svih guzvi i zastoja u gradu uzrokuje ta ekipa, onih 10% su radovi na cesti.

14 godina
offline
Auti - ultimativna tema

Rijetko da se ja sa citateljem slazem. I meni na zivce idu ti debili sta ubrzavaju kao da je motor od papira. Nerijetko budem prvi na semaforu i raspalim ga do ogranicenja u tu kruzam lagano i onda me svi stignu jer voze 20 preko ogranicenja. Vozim vec 4 godine niti jednu kaznu nemam. Samo po ogranicenju, ali launch sa semafora je moj. Al jbg.... meni se vise svida prometna kultura u njemackoj( konkretno frankfurt)  nego u ZG di su svi debili nitko te nece pustiti, oduzimanje prednosti, nabijanje na guzicu i dovodenje mene u opasnost jer ako mi netko izleti...ovaj iza nece stici reagirati i lupit ce me.... prelazenje skolskih autobusa jer im je on spor.. ( a djeca paze preko ceste kako da ne )...itd... 

Don’t make a habit out of choosing what feels good over what’s actually good for you.
7 godina
protjeran
offline
Auti - ultimativna tema

Ma ZG je prica za sebe. Znas kako ja vozim po ZG-u? Nikako - zaobidjem ga ako mogu, jer u njega vise ne moram.

 

Nema tu kulture da se postoje "patent zatvarac" sistem kod guzvi ili sanacije ceste,

nego vozi onaj koji se prvi naguzi i prvi stisne gas, otvori prozor i yebe ti mater jer mu nisi uzeo prednost,

a on misli da jesi. Takvi vozaci trebaju biti udaljeni s ceste, jer su opasnost za druge, a njima debilima se nikad nista ne desi.

 

Da, u HR fali kulture, al u AT fali muda. Previse talijana i svabi koji ne znaju voziti.

"Vikend vozaci", spavaci, biljke, mimoze. I onda kad cekamo 25h na auto putu od 45km

svaki dan, jer se ukenjaju vozit brze od 90 (a ogranicenje je 100), krive su ceste, ne oni.

 

Fino vozi po propisima, drzi se ogranicenja i nemoj spavat na cesti.

13 godina
neaktivan
offline
Auti - ultimativna tema

Gužve uzrokuju semafori i oni koji pokušavaju zaobići gužvu. 

Trenutno ne znam o kakvim ulicama pričamo, ali nije isto voziti 60 u Boškovićevoj kad je špica i voziti 110-120 Jadranskom avenijom u 2 popodne. Općenito kad je špica nije bitno ni gdje si jer uglavnom nemaš uvijete za razviti brzinu. Kao što je Fake Alert rekao, ljudi se ubacuju bez signalizacije, voze kao muhe bez glave, jedan ide 80, jedan 40 i kad imaš punu cestu takvih, "biti najbrži" je malo nepromišljeno, po meni.

Svaki dan sam po tim cestama i vjeruj mi da je jednostavnije voziti 40 bez stresa nego se pokušavati probiti naprijed i biti najbrži. Znam jer sam radio to nekada kada sam se žurio, ali sam shvatio da svime time ostvarim 5 metara prednosti i možda, možda minutu ili dvije ranije dođem na destinaciju.

 

To je drugo kada si na otvorenoj pa umjesto 70 voziš 90-100, tu se razlika vidi, ili da ideš iz ZG u OS pa umjesto 120 voziš 180 po autocesti. 

Ne upirem prstom u nikoga, ali iz iskustva znam da je u gradu sasvim svejedno jesi li najbrži ili najsporiji, grad je grad, gužva se preskočiti ne može.

Ne predaj se nikada osim kad moraš - Grunf
Poruka je uređivana zadnji put pon 15.10.2018 15:08 (chutac).
7 godina
protjeran
offline
Auti - ultimativna tema

Zato ja kroz grad idem ili biciklom ili motorom. Provucem se kroz sve spavace.

 

Ako je kolona, a kolona je, onda ako svi idu istom brzinom - promet tece. Ako jedan nabija gas

u leru, a drugi koci i nejde brze od 20, onda svi stoje i svi pate. Nema preticanja, tri kolone vozilo za vozilom.

Al zna se da netko spava i koci. Kad dodje ljeto i svi turisti odu van grada, i ostanu normalni domaci

koji znaju voziti, uz gotovo jednake guzve, sve tece normalno. Nema spavaca, ti spavaju tad po drugim gradovima.

14 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
chutac kaže...

Gužve uzrokuju semafori i oni koji pokušavaju zaobići gužvu. 

Trenutno ne znam o kakvim ulicama pričamo, ali nije isto voziti 60 u Boškovićevoj kad je špica i voziti 110-120 Jadranskom avenijom u 2 popodne. Općenito kad je špica nije bitno ni gdje si jer uglavnom nemaš uvijete za razviti brzinu. Kao što je Fake Alert rekao, ljudi se ubacuju bez signalizacije, voze kao muhe bez glave, jedan ide 80, jedan 40 i kad imaš punu cestu takvih, "biti najbrži" je malo nepromišljeno, po meni.

Svaki dan sam po tim cestama i vjeruj mi da je jednostavnije voziti 40 bez stresa nego se pokušavati probiti naprijed i biti najbrži. Znam jer sam radio to nekada kada sam se žurio, ali sam shvatio da svime time ostvarim 5 metara prednosti i možda, možda minutu ili dvije ranije dođem na destinaciju.

 

To je drugo kada si na otvorenoj pa umjesto 70 voziš 90-100, tu se razlika vidi, ili da ideš iz ZG u OS pa umjesto 120 voziš 180 po autocesti. 

Ne upirem prstom u nikoga, ali iz iskustva znam da je u gradu sasvim svejedno jesi li najbrži ili najsporiji, grad je grad, gužva se preskočiti ne može.

 Upravo to chutac. Sada sa turbo dizelom nebi radio ono sto sam sa dizelom, samo kad se sjetim gluposti i to samo radi guranja i kao stici cu prije...samo si dodam nepotrebni stres a i moguci sudar koji ce ti onda radi policije i osiguranja oduzeti citav dan....

Don’t make a habit out of choosing what feels good over what’s actually good for you.
12 godina
offline
Auti - ultimativna tema

Mrzim kilavanje pri ubrzanjima pogotovo kad znam da je neki jaci auto ispred, u tih 20 metara sto predu ubace u petu da ustede milligram goriva pa auto ne ide nigdje. Turisti sa jacim BMW-ima koji koce pred svakim zavojem kao da voze samo na felgama bez guma. Uz to balonje u dizlo Golf peticama i Astrama GTC, na glavi obavezno bijela silterica i gepek crn od dima zbog loseg chipa, turiranje traktorima na semaforima je obavezno pogotovo ako vide neki auto za koji misle da im predstavlja opasnost. 

13 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
thedream kaže...

Ajde ajde, obična luda 2.0 je koliko? Negdje 8.7-9 do stotke, kao i traktor PD 130 iz četvorke sa 3vr, još ako je remapan (šta se obično prekasno skuži hehe).. To je onda već grdo..

 

ma to uopće nije sporno.. ma da je duplo brži, kada voziš ludu, klepetavog, škripavog traktora od četvorke možeš gledati samo sa podsmijehom 

the problem with my brain is the left side has nothing right in it, and the right side has nothing left in it.
15 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Čitatelj kaže...
RuskeGTT kaže...

svakih 60000 stari moj...ja bi se prije propucao da mjenjam na svojim autima (koliko god vrijedili ili ne vrijedili) nakon toliko dugo ulje i filter...

cu se ciganit za 300/550kn - ne...ako treba i 2x godisnje, svakih 7000km i tocka

 

Ako se drzis preporuke priozvodjaca, onda neces imat problema.

 

Naravno, ako imas modan motor, sa turboom, treba cesce mijenjati i ulje i hladnjaku i masini.

 

Obicno kazu da je to 7 do 8.000km. Dok standardni tvornicki motori imaju ciklus od 15 do 20.000km.

Al nije greska izmjenit ulje i prije, osobito ako znas da si vozio na pisti i malo jace potjerao masinu.

 Pa se ti drzi preporuke proizvodjaca..

Muka mi je od tih long life servisa..

15 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
andreas11 kaže...
Čitatelj kaže...
RuskeGTT kaže...

svakih 60000 stari moj...ja bi se prije propucao da mjenjam na svojim autima (koliko god vrijedili ili ne vrijedili) nakon toliko dugo ulje i filter...

cu se ciganit za 300/550kn - ne...ako treba i 2x godisnje, svakih 7000km i tocka

 

Ako se drzis preporuke priozvodjaca, onda neces imat problema.

 

Naravno, ako imas modan motor, sa turboom, treba cesce mijenjati i ulje i hladnjaku i masini.

 

Obicno kazu da je to 7 do 8.000km. Dok standardni tvornicki motori imaju ciklus od 15 do 20.000km.

Al nije greska izmjenit ulje i prije, osobito ako znas da si vozio na pisti i malo jace potjerao masinu.

 Pa se ti drzi preporuke proizvodjaca..

Muka mi je od tih long life servisa..

 Gore  u D je normalno da VW ima servis na 30km ( ulje i svi filteri ), često sam tamo pa nisam nikog čuo da je auto spreman za otpad nakon  60k i dva servisa....

Ja sam na svojem G5 od samog početka ( nov kupljen )po preporuci VW mjenjao ulje i filter ulja svakih 15k, a na svakom drugom sve ostale filtere i ulje. I vidi ''vraga'' napravio sam 330k km prije prodaje bez ikakvog kvara na motoru ( dizne , turbina itd... ) Prodan prvom kupcu koji je bio zainteresiran.....

A to da je nešto ''otišlo'' nakon navodnog ne servisranja na vrijeme je više iznimka nego pravilo....

Imao sam dugo godina 3 VW na dvorištu i na svima radio servis po preporuci VW i nikad problema s navedneim kvarovima.

 

''Mi'' na balkanu smo u svemu ''stručnjaci'' zato i jesmo ''tu gdje jesmo '' ;)

 

Al dobro, neka radi servise kako tko hoće

 

Ponosni vlasnik PS3 i nekoliko desetaka original igara / http://www.accredo.hr/ http://www.mcsi-design.net/
14 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Čitatelj kaže...
RuskeGTT kaže...

svakih 60000 stari moj...ja bi se prije propucao da mjenjam na svojim autima (koliko god vrijedili ili ne vrijedili) nakon toliko dugo ulje i filter...

cu se ciganit za 300/550kn - ne...ako treba i 2x godisnje, svakih 7000km i tocka

 

Ako se drzis preporuke priozvodjaca, onda neces imat problema.

 

Naravno, ako imas modan motor, sa turboom, treba cesce mijenjati i ulje i hladnjaku i masini.

 

Obicno kazu da je to 7 do 8.000km. Dok standardni tvornicki motori imaju ciklus od 15 do 20.000km.

Al nije greska izmjenit ulje i prije, osobito ako znas da si vozio na pisti i malo jace potjerao masinu.

 ja sam na bilo kojem svojem autu mjenjao na ispod 10tkm, na leonu ako treba i nakon 5-6...na laguni cu mjenjati svakih 7-8, na c4 sam mjenjao svakih 7-8, na meganu isto, na cliu jedino sam mjenjao na 10-11-12...kako kad, tad nisam pazio puno + bio je stvarno nepoderiv motor 1,9D

a gazio sam sve, a laguna nije za gazenje, tako da bi po tvojoj logici trebao na njoj mjenjat na 30000 jer je to interval, prije cu se propucat nego drzat ulje 30000km, pa makar bio i to auto za cruz kao sta je...max maxeva 10tkm...necu se ciganit za tih 300kn svakih pola godine ili nesto manje...

14 godina
offline
Auti - ultimativna tema

Tu se kod nas svi prave kao veliki ljubitelji auta, paze ih, mjenjaju ulje na max 10k i slične priče. Ali isti ti odu u dojcland po novi auto iz 2008 koji je napravio 300-400k km sa izmjenom ulja na 30k. I to su onda najbolji auti ikad, stas novo kupovat itd. Ali kad servis u RH kaze da se radi servis po istom principu onda se takvi auti kvare, ne valjaju, lopine oće zajebat posten narod.

Nece mi niko prodat priču da je u RH toliko lošije gorivo nego u DE i da se toči toliko lošije ulje.

11 godina
neaktivan
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Samo sto se zale da je voznja u zagrebu ili austriji losa dodite vozit u split pa onda cemo podjelit misljenja jer mislim da to dvoje skupa je kamilica za split
11 godina
protjeran
offline
Auti - ultimativna tema

Meni na Alfi je kao svakih 20.000 izmjena ulja.

Radim malo km, pa onda ga promijenim pred registraciju,  u prosjeku 15.000.

 

Prije dosta godina sam imao Kia Sephia 1.5 (98').

Kako je bila trula, odlučio sam je gaziti dok ne raspadne se pošto je nije bila šteta, za nju nebi dobio više od kn/kg pa reko da vidimo koliko čega može izdržati (neodržavanje i vožnja pod opterećenjem do jaja).

 

50.000 km bez izmjene ulja (zadnjih 10.000 sam morao nadolijevati jer je počela lagano trošiti, rezervar goriva/litra ulja).

Na kraju kad je odlazila, motor ko vurica, pali bez greške, i ide ko prvog dana.

 

Isti motor sam imao u Mazdi, pregazila 450.000 km, vjerojatno bi i još da nije cijela istrula.

https://www.youtube.com/user/ddokmanic
14 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
mystik kaže...

Tu se kod nas svi prave kao veliki ljubitelji auta, paze ih, mjenjaju ulje na max 10k i slične priče. Ali isti ti odu u dojcland po novi auto iz 2008 koji je napravio 300-400k km sa izmjenom ulja na 30k. I to su onda najbolji auti ikad, stas novo kupovat itd. Ali kad servis u RH kaze da se radi servis po istom principu onda se takvi auti kvare, ne valjaju, lopine oće zajebat posten narod.

Nece mi niko prodat priču da je u RH toliko lošije gorivo nego u DE i da se toči toliko lošije ulje.

 nikad to ne bi napravio...nema sanse...ne filozofiraj u njemackoj se rade itekako servisi + detaljnjiji su (znam kako je u svici npr) tako da ti auti ako kupis od osobe koja je stvarno odrzavala, pa i da ima 200tkm je kao nov...

16 godina
online
Re: Auti - ultimativna tema
RuskeGTT kaže...

 nikad to ne bi napravio...nema sanse...ne filozofiraj u njemackoj se rade itekako servisi + detaljnjiji su (znam kako je u svici npr) tako da ti auti ako kupis od osobe koja je stvarno odrzavala, pa i da ima 200tkm je kao nov...

Je, sva tri takva vozila su uvezena u Bugarsku, ima jedna legenda da je jedno uvezeno u RH, ali preko šatoraša pa izvor baš nije pouzdan...

Vani se jako malo ljudi zamara time, na stranu što sve što ide preko leasinga / na slične načine službeno ide prema pravilima proizvođača i ni km manje.

 

Pa nisamo u SAD da na tim kramama imamo servisne intervale po par kkm...

14 godina
offline
Auti - ultimativna tema

ugl da promjenim temu...i to trazi relativno hitno odgovore, iskustva (do 1430h max.)

 

zadnji diskovi buseni - da ili ne? cujem puno negativnih iskustava, kao da vibriraju dosta i da se cuju jako...prednji kao manje i to...ugl narucio sam sva 4 busena, ali premisljam se, pa ako i ovdje cujem negativne stvari o zadnjim busenima, onda cu odustati od njih i uzeti obicne, a napred ostaviti...

8 godina
neaktivan
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Čitatelj kaže...

Ne Yarisa nego bilo kojeg hibrida ili elektricnog,

jednostavno dizlo tu nema sanse po gradu. A potrosnja mu je uzasna.

 

Danas je sve vise tih lijenih vozaca. Znas da imas ispred sebe 3 semafora.

I onda ga razvlaci 20 sekudi. I naravno svi na slijedeci stignemo na crveno, jedino prva dva se provuku na zuto.

Takvih je sve vise, a svi masovno voze BMW-e, Audi-e, Mercedesa, Porsche itd. Takvih mi je vec puna kapa.

Zbog njih je voznja gradom nikakva. Na 50 zoni voze 35-40, a na 30 zoni se vuku 20-25.

Ak je 50 onda je 50, ak je 30 onda je 30, gdje je problem? Ne znaju tempirati gas? Tempomat ne radi ispod 60km/h?

 Ukrao si mi rijec iz usta. Izlazim iz parkinga, tj. svog mjesta. Brdjan 7 minuta izvlaci A6 ili neku drugu trulju na leasing, jer je naravno na mobitelu. Ok, ne pizdim. Izlazi van, uredno da lijevi zmigavac, i ceka...i ceka...i ceka..Ok, rekoh koji k. Pogleda zakucan u pod. Reko, valjda "svajpa" curice koje su do jucer bile u gumenim cizmama, a sad su influencerice na tinderu il kak se to vec zove. Potrubim, jer sad je vec fakat pretjerao. Mahne rukom, i raspali po gasu, malo mu zabaca auto. Skrecem lijevo na Vukovarsku, brdjan nije siguran bi isao lijevo ili desno. Semafor se zatvara, a ovaj na debelo zuto raspali ravno. 

 

Uspijem nakon cca 12 minuta biti na Vukovarskoj i vozim se prema Eurotoweru, cca 11.45. Super nema guzve, reko, necu voziti slalom, nego u krajnju desnu, jer skrecem desno, pa polako. I usporavam, prebacujem u drugu, pa prvu da mi se auto ne ugasi. Ispred mene je Range Rover onaj Evok il kak se zove, i k**** vidim ispred sebe. Pa nije se valjda guzva stvorila.  A krajnje lijeve, tj lijeva i srednja traka prazne. Nist, zmigavac, pogledam oko sebe, pa u lijevu traku i pogled ispred sebe. 200 m udaljenosti izmedju Rovera i nekog UP-a. Zaobidjem, a ono u Roveru curica, tako divno se je zapiljila u "pod" da nije stvarno. 

 

Onda, dok objasnim da trebam od Andrasecove do Eurotowera 20 min, nitko ne vjeruje. 

 

Al, da poanta je da ekipa vozi sve "skuplje" i "nadrkanije" aute, a voze se ko debili. Ogranicenje 60, bez guzve,  a ekipa se vozi 20. S autom od pola milje do milje kuna. Izuzev ovih koji voze uvozene trulje.

 

Jos bolje, neki dan izlazim iz garaze, i treba se uredno parkira na izlaz iz garaze. Nakon kaj sam lego na trubu, skuzila je da je glupa, pa se nagurala s T-Rocom iz nekog kombija, no kak je frajer izalazio van, tj spustao se s trtoara, "izgurao" ju je van. Kasnije koliko sam vidio, parkirala se oko 10 minuta, tj pokusavala bocno parkirati i otisla. A garazda do 3 sata koristenja besplatna, a svaki sat je 5 kuna. 5 kuna. Ponavljam, 5 kuna. 

 

Skoro sam pitao, dal treba "sitno" za parkiranje, al sam se sjetio da vecina te bagre zivi na lisingu, kreditima i kreditnim karticama, pa da je 5 kn gotovine ipak puno. 

 

Rant off.

7 godina
protjeran
offline
Auti - ultimativna tema

E takvih situacija ja imam svakodnevno, pa znam kako ti je.

 

Jos bolji su mi domaci turisti (talijani i njemci), jer Juzni Tirol (Italija) je pripadala Tirolu do kraja rata,

a Bavarci su isto kao domaci tu - i ti ljudi ne znaju citati znakove, ili ne zele, ili bulje u prazno.

 

Grad, imas tri linije, jednosmjerne, i grana se na raskrizju na dvije lijeve linije i jednu koja nastavlja dalje ravno (nema skretanje za desno).

 

Prvo, sve tri linije su pune ko cep. Drugo, pola ih se vuce da ustede tri kapi benzina, pa svih 6 semofora prodjem za 25min,

a to je biciklom pregazeno za 7min. I sad pazi situaciju, koja se ponavlja iz dana u dan, dok netko jednostavno ne popizdi i nekog ne lupi po repu.

 

[OBAVEZNO LIJEVO 1] [OBAVEZNO LIJEVO 2] [OBAVEZNO RAVNO]

 

 

 

Sad na crvenom svi stoje, krene zuto, zeleno, krecemo napokon nakon 30s.

OK, situacija. Udjemo svi u raskrizje, i neki majmun sa talijanskim tablicama stane,

smije samo ravno, al odjenom se sjetio da zeli lijevo. Prvo, radi prekrsaj

jer nema sta stajati u raskrizju, drugi prekrsaj je sto se ide prestrojiti gdje ne smije,

treci prekrsaj je sto dvije trake zatvara - ovi ravno ne mogu nikud, ovi lijevo (2) ne mogu nikud,

jer se tako ukosio i stao da ga ne mozes proci nikako.

 

Divno, al da je to samo jedanput. A ne ne ne, to se desava na svim semoforima. Bilo talijani

bilo njemci, uvjek to rade. Jednostavno ne treba koristiti mozak, nego eto sad sam ja odlicio da idem lijevo,

jebiga snadji se druze, nek cekaju.

 

A najbolje je sto do tad prodje zeleno, i paralelne ceste imaju vec zeleno,

a imas 5 vozila naskred raskrizja i nejdu NIKUD. I onda se desava da imas guzve u svim smjerovima

i iz svih smjerova. To je tako. Ako pogledas dalje kartu, ide se na jedno stranu na jedan most,

na drugu stranu na drugi most. I desi se cep.

 

Ajde, ok, fulo si skretanje, pa si lijen proci 150m da skrenes jednom lijevo,

pa jos jednom lijevo pa jos jednom desno. Al ak to napravis, onda ako te netko i pusti da prodjes,

PRODJI! Ne vuci se sa 10 na sat. Stisni ga i prodji jebeni zavoj da drugi mogu proci.

 

I onda dolazimo do spektakla. Kako je na autoputu IGL 100 ogranicenje,

kad se moze, ja povucem i 140, znam gdje su radari, al ak me mobilni copi, ok,

platit cu tih 750€ i dovidjenja, necu se plakat mami i tati kao neki ovdje za kazne za parkiranje.

 

Al spektakl je kad 46.8km na autoputu prodjes za 39min, a 3.6km po gradu prodjes za 27min.

E to je spektakl. Razmisljam da se rijesim svog 600cc SYM i kupim 800cc SYM i na posao idem stalno motorom,

makar i zimi. Bar cu prije proci kroz grad i tu si ustedjeti 20min zivota svaki dan.

Poruka je uređivana zadnji put uto 16.10.2018 14:05 (Čitatelj).
14 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
RuskeGTT kaže...

ugl da promjenim temu...i to trazi relativno hitno odgovore, iskustva (do 1430h max.)

 

zadnji diskovi buseni - da ili ne? cujem puno negativnih iskustava, kao da vibriraju dosta i da se cuju jako...prednji kao manje i to...ugl narucio sam sva 4 busena, ali premisljam se, pa ako i ovdje cujem negativne stvari o zadnjim busenima, onda cu odustati od njih i uzeti obicne, a napred ostaviti...

 Odustao i uzeo sva 4 obicna zimmermann sa ate plocicama i novo textar ulje. Dosta mi da mi auto stoji. U zadnja 2mj sam vozio 30 40km...

E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice