Auti - ultimativna tema izdvojena tema

poruka: 77.128
|
čitano: 13.295.672
|
moderatori: DrNasty, pirat, Lazarus Long, XXX-Man, vincimus
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
5 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Neznam zašto to govoriš, napravio 100 000 km u zg sa 1.5dci, clio 4, stvarno nikakvih problema nisam imao.
12 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Nisam baš čuo takve problene za 1.5 dci. Stari prži daciu sandero iz 2018. sa tim 1.5 dci, evo je okrece 190.000km, mali servisi svakih 20.000km i veliki rješen na 120.000. Ovi popravci tipa pakne, diskovi, nove gume ne računam jer je to redovno habanje.
Auto je plastika iznutra, mekan na cesti (što je za naše ceste i ok, jer se ne osjeti svaka rupa), zvučna izolacija loša, iznad 130 kmh treba fest pojačat radio, ali kaj se tiče mehanike, do sada se pokazao nepoderiv, a vozi ga penzionerski, spora ubrzavanja, šaltanje čim indikator pokaže da je vrijeme za višu/nižu, a to je u pravilu na 1800-2000 okretaja.
Tko leti vrijedi, tko ne leti ne vrijedi!
13 godina
online
Re: Auti - ultimativna tema
bumbumzvonko kaže...
Neznam zašto to govoriš, napravio 100 000 km u zg sa 1.5dci, clio 4, stvarno nikakvih problema nisam imao.

 Clio IV koliko ja znam nema AdBlue na dizel motorima, a to im je ujedno i najveca mana na novim modelima, kao i vecini auta.

 

Isto vrijedi i za kolegu iznad.

 

 

1.5dci je odlican za Clia, ali u novom Cliu ima dodan AdBlue sto, jebiga, radi svoje probleme s vremenom.

Di2 & EPS FTW!
Poruka je uređivana zadnji put sub 4.11.2023 20:27 (ivanoile).
4 godine
offline
Auti - ultimativna tema

Imam problem sa vlagom u autu. U zadnje vrijeme sam primjetio da kad uđem ujutro u auto da je volan vlažan, a neki dan mi je bilo i zarošeno s unutarnje strane vjetrobranskog stakla pri dnu. Da li bi bilo moguće da je to zbog toga što mi je napuklo staklo? Doletio mi je kamenčić ali je stvarno sitna pukotina i ne vjerujem da je puklo napreko. Što bi još mogao provjeriti dal ulazi di voda i kako bi bilo moguće da uđe u auto dok auto stoji? Seat Leon fr 2014.

mateo
11 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema

Često bude problem zaštopanih odvoda vode ispod vjetrobranskog stakla. Barem kod Renaulta...

4 godine
offline
Auti - ultimativna tema

Vrlo moguće, na poslu parkiram ispod drveća i ispod brisača je hrpa lišća uvijek.. Kako to očistiti, tj što treba očistiti? i kako voda ulazi u kabinu?

mateo
16 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema

Pijesak za mačke u čarapu i ubaci u autić. Očisti te odvode/dovode zraka.

16 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Stane256 kaže...

Imam problem sa vlagom u autu. U zadnje vrijeme sam primjetio da kad uđem ujutro u auto da je volan vlažan, a neki dan mi je bilo i zarošeno s unutarnje strane vjetrobranskog stakla pri dnu. Da li bi bilo moguće da je to zbog toga što mi je napuklo staklo? Doletio mi je kamenčić ali je stvarno sitna pukotina i ne vjerujem da je puklo napreko. Što bi još mogao provjeriti dal ulazi di voda i kako bi bilo moguće da uđe u auto dok auto stoji? Seat Leon fr 2014.

ja cuvam 20ak vrecica silica gela u autu, od silnih kupovina raznih stvari nikad ih nisam bacao i skupilo ih se, a i stalno ih nosim u auto kako ih se docepam.

nemam nikakvu opipljivu metriku no auto se "znoji" manje nego prije, vrecice ne zauzimaju prostor, nemaju miris, win

gurtna giržtna gužni žnorda gižnu žertir gžerdu žinar gurdaž žarpar ženar žednu žena
Poruka je uređivana zadnji put pon 6.11.2023 11:43 (nixass).
12 godina
offline
Auti - ultimativna tema

Clio IV. Kod zamjene guma su mi u rekli da bi prednje diskove trebalo mijenjati, nije kritično ali trebalo bi u dogledno vrijeme. Njihova (okvirna, nisam tražio službeno) ponuda za dva diska i pločice je 280e plus ruke cca 50e. radi se o ovlaštenom renault servisu. Meni to zvuči puno ali nisam baš "car guy" pa ne znam. Uglavnom, mislim da mi je isplativije sam kupiti dijelove i dati im da ugrade pa ako mi netko može preporučiti od kuda da naručim i koji "brand" diskova i pločica da gledam i sl.

12 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema

Krešo ili Impex. ATE, Textar, Zimmerman, Brembo, TRW

10 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
darkborg kaže...

Clio IV. Kod zamjene guma su mi u rekli da bi prednje diskove trebalo mijenjati, nije kritično ali trebalo bi u dogledno vrijeme. Njihova (okvirna, nisam tražio službeno) ponuda za dva diska i pločice je 280e plus ruke cca 50e. radi se o ovlaštenom renault servisu. Meni to zvuči puno ali nisam baš "car guy" pa ne znam. Uglavnom, mislim da mi je isplativije sam kupiti dijelove i dati im da ugrade pa ako mi netko može preporučiti od kuda da naručim i koji "brand" diskova i pločica da gledam i sl.

Definitivno sam kupi... Textar/TRW/ATE, za Clio IV (mislim da motor nema veze) su diskovi ispod 40€ komad (ATE preko 50€ ali ne vrijedi), plocice i set textar plocica cca 30€ (medju najjeftinijima su autodijelovi fransoa i lageros u VG)

9 godina
offline
Auti - ultimativna tema

Pozdrav ekipa,u procesu sam nabavke novog auta koji bi kuoio putem leasinga!
Zapeo sam te sam neodlucan izmedu 3 modela s obzirom da radim cca 14-17 tisuca godinu i ne odlazim toliko cesto na put gledam ova 3 modela
1.Skoda Scala 1.5 tsi
2.Vw T-Roc 1,0 tsi
3.Kia XCeed 1.0 T-GDI

Koa je cjenovno najjeftinija al scala ima daleko najveci portapak od ova 3!

13 godina
online
Re: Auti - ultimativna tema
zee_15 kaže...

Pozdrav ekipa,u procesu sam nabavke novog auta koji bi kuoio putem leasinga!
Zapeo sam te sam neodlucan izmedu 3 modela s obzirom da radim cca 14-17 tisuca godinu i ne odlazim toliko cesto na put gledam ova 3 modela
1.Skoda Scala 1.5 tsi
2.Vw T-Roc 1,0 tsi
3.Kia XCeed 1.0 T-GDI

Koa je cjenovno najjeftinija al scala ima daleko najveci portapak od ova 3!

 1. Najbolji motor

2. Vjerovatno najkvalitetniji, ali motor je onako, li-la za tu velicinu. 1.5 je stvarno najbolji izbor (mimo 2.0TDI ili 2.0TSI)

3. Sredina izmedu 1 i 2, vjerujem da je opremom najbolje opremljen. 1.0 je prilicno "meh", 1.5t je takoder bolji izbor.

 

1.5TSI ili 1.5T-GDI su super motori, ne trose vise od 1.0, a dobijes osjetno vise snage. Ovo ostalo je subjektivno, sto god tebi treba, T-Roc je dobro napravljen, Kie nisu lose (malo outdated trenutno), a Škoda je iovako VW.

Di2 & EPS FTW!
16 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
zee_15 kaže...

Pozdrav ekipa,u procesu sam nabavke novog auta koji bi kuoio putem leasinga!
Zapeo sam te sam neodlucan izmedu 3 modela s obzirom da radim cca 14-17 tisuca godinu i ne odlazim toliko cesto na put gledam ova 3 modela
1.Skoda Scala 1.5 tsi
2.Vw T-Roc 1,0 tsi
3.Kia XCeed 1.0 T-GDI

Koa je cjenovno najjeftinija al scala ima daleko najveci portapak od ova 3!

Ako ti je prtljažnik bitan, bježi od T-Roca.

Od ova dva, Škoda je jača, meni je Kia malo ljepša dizajnom.

16 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Ne znam koliko je t-roc kvalitetniji, poznanik ga ima i nije nesto zadovoljan unutrasnjoscu, na kvalitetu mislim.
Kia 1.0 ce ti cisto biti ok ako je vecinom grad, a vjerujem da je, nije to sad tako lose da se vuce ko krepani konj. Ako nista, imat ces mozda nizu potrosnju i jeftinije osiguranje i kasko.
Dvije su stvari beskonačne - svemir i ljudska glupost. Za svemir nisam siguran - Einstein
16 godina
offline
Auti - ultimativna tema

Ima susjeda, izuzetno tvrdo plastičan T-Roc, no opet ja ne bih nikad litrenog trocilindraša jer me ništa ne podsjeti na životne nedaće ko kad 3 cilindra zabruiji VRRRRRRR
Tako da moj glas od ova 3 ide Škodi i 1.5TSIu. Osim ako nađeš Ceed s 1.5 T-GDi motorom.

The sky above the port was the color of television, tuned to a dead channel.
3 godine
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Kia definitivno 1.5 ,imam taj motor u ceed-u , probal sam i 1.0 ,vjeruj nebo i zemlja.
13 godina
online
Re: Auti - ultimativna tema
Lovac kaže...

Ima susjeda, izuzetno tvrdo plastičan T-Roc, no opet ja ne bih nikad litrenog trocilindraša jer me ništa ne podsjeti na životne nedaće ko kad 3 cilindra zabruiji VRRRRRRR
Tako da moj glas od ova 3 ide Škodi i 1.5TSIu. Osim ako nađeš Ceed s 1.5 T-GDi motorom.

 T-Cross ima najgoru kvalitetu, ploca je od one najgore plastike, Taigo je mrvu iznad, a T-Roc ima najbolju (po meni) od svih tih VW. Ali opet sjedio sam u T-Crossu sa 120-130k km i bio je okej, nije krvckao, isto vrijedi i za T-Roc. S Taigom nemam bas nekakvog iskustva, ali daleko da je T-Roc lose sastavljen.

Novi T-Cross ce navodno dobiti bolji interijer, vise T-Roc stil.

 

iako svi auti od 2020/2021 su apsolutno katastrofalno sastavljeni. Isplati se uzet 2019, makar vec 4-5 godina ima.

 

 

Kia je okej iznutra, nije wow, nije ni losa, za tu cijenu svakako odlicna. Ali taj 1.0 je prilicno mrtav za tu tezinu.

Di2 & EPS FTW!
Poruka je uređivana zadnji put pon 13.11.2023 9:12 (ivanoile).
14 godina
offline
Auti - ultimativna tema

 Ne znam kakav je danas, ali kad je T-Roc tek izašao prije nekih 5-6 godina bio u salonu i gledao ga pa nisam mogao vjerovat da je tako loše napravljen. Sve obloge vrata su mu škripile i mogao si ih fleksat rukom, auto je na mene ostavio dojam ušminkanog Yuga. Čak mi je i Polo pored njega ostavljao dojam daleko bolje kvalitete.

14 godina
offline
Auti - ultimativna tema

Pozdrav,

 

kupujem auto do nekih 13-14k.

Imam u ponudi od kolege A4 B8.5 2.0 TDI, 110 kW

- 2014. god., 2. vlasnik, 194k km

- zimske gume ce izdrzati jos ovu sezonu

- s prstom probao diskove, imaju dosta veliki zub, prednje bi trebalo mijenjati vrlo brzo

- cuju se lezaji zadnjih kotaca - treba odmah mijenjati

- treba raditi veliki servis (jos uvijek na originalnom zupcastom i vodenoj pumpi)

- 1. vlasnik je imao prometnu prije 3 godine, navodno mijenjan prednji branik, desni blatobran i far, te hauba (s originalnim novim dijelovima navodno), steta po carVerticalu bila izmedu 3 i 5 k eura 

- kilometraza stima

- nema nikakvih racuna sa servisa, samo digitalna servisna za koju ne znam mogi li u ovlastenom sto saznati kaj je u njoj

- 18" felge sa skroz potrosenim ljetnim gumama

- osnovna oprema unutra

 

Koliko po vama vrijedi ovakav Audi?

Kolega trazi 14200.

 

Najvise me muci sto je bio ostecen, ali navodno da nije bilo nista strukturno i zamijenjeno je novim orig. panelima.

13 godina
offline
Auti - ultimativna tema

Poslije svega što si nabrojao nek ti spusti na 10 soma pa se možete razgovarati.

Some people are like clouds. When they disappear, it’s a beautiful day.
12 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema

Ako ti je kolega i sve tako pošteno rekao. Probaj se dogovoriti s njim jer ovo je previše. Čak i da ima one njihove fore sa 3x s line, dsg, i hrpu opreme onda ajde. Ali ako je neka osnovna oprema i trebas uložiti u veliki servis jedno cca 500-600, gume neću računati, ležajevi su barem 200-300. Uglavnom kada se sagleda sve navedeno, nekih 11-12k max ako je oprema osnovna, ako je neka poštena onda može ici do tih 14k

2 godine
offline
Re: Auti - ultimativna tema
zee_15 kaže...


3.Kia XCeed 1.0 T-GDI

 

Danas sam odvezao moju kiu na servis, na posao iz servisa me odvezao njihov djelatnik u tom modelu s 1.o i na semaforu kreće kao krepana kokoš..

Rekao sam liku da nagazi, kaže.. ne može bolje.

Automobil je super, ali taj motor mu je preslab za njegove dimenzije.

合氣道 Tražim ŽĐevojku,...oooo daleeeekooo bilooo....
Poruka je uređivana zadnji put pon 13.11.2023 15:12 (Zaporožac).
14 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema

Ako netko nije na vrijeme zamijenio zupčasti (a na tom autu je to stvarno jeftino) onda možeš mislit kako je održavao sve ostalo. Osobno bih ga zaobišao.
Takav s dobrom opremom i DSGom se nađe za 13... 

14 godina
offline
Auti - ultimativna tema

XCeed 1.0 je ipak entry level i ne treba imat nerealna očekivanja oko toga kako ide. Ako se voziš polako ide zadovoljavajuće. Meni više smeta što ako ga stisneš imaš osjećaj da će klipovi izletit kroz haubu. Teško mi je povjerovat da taj motorić ima 120KS, a još teže da može izdržat ozbiljnu kilometražu ako ga se optereti.
Polo 1.0 TSI ide otprilike jednako slabo, ali nekako ulijeva više (lažnog) povjerenja.

13 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
oddball kaže...

Pozdrav,

 

kupujem auto do nekih 13-14k.

Imam u ponudi od kolege A4 B8.5 2.0 TDI, 110 kW

- 2014. god., 2. vlasnik, 194k km

- zimske gume ce izdrzati jos ovu sezonu

- s prstom probao diskove, imaju dosta veliki zub, prednje bi trebalo mijenjati vrlo brzo

- cuju se lezaji zadnjih kotaca - treba odmah mijenjati

- treba raditi veliki servis (jos uvijek na originalnom zupcastom i vodenoj pumpi)

- 1. vlasnik je imao prometnu prije 3 godine, navodno mijenjan prednji branik, desni blatobran i far, te hauba (s originalnim novim dijelovima navodno), steta po carVerticalu bila izmedu 3 i 5 k eura 

- kilometraza stima

- nema nikakvih racuna sa servisa, samo digitalna servisna za koju ne znam mogi li u ovlastenom sto saznati kaj je u njoj

- 18" felge sa skroz potrosenim ljetnim gumama

- osnovna oprema unutra

 

Koliko po vama vrijedi ovakav Audi?

Kolega trazi 14200.

 

Najvise me muci sto je bio ostecen, ali navodno da nije bilo nista strukturno i zamijenjeno je novim orig. panelima.

A mislim, diskovi tako istroseni, auto razbijeno, 194.000 ne gine mu veliki servis, i ne odrzavan... ne bi ga niti zvao 2. Put da to saznam 

16 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
oddball kaže...

Pozdrav,

 

kupujem auto do nekih 13-14k.

Imam u ponudi od kolege A4 B8.5 2.0 TDI, 110 kW

- 2014. god., 2. vlasnik, 194k km

- zimske gume ce izdrzati jos ovu sezonu

- s prstom probao diskove, imaju dosta veliki zub, prednje bi trebalo mijenjati vrlo brzo

- cuju se lezaji zadnjih kotaca - treba odmah mijenjati

- treba raditi veliki servis (jos uvijek na originalnom zupcastom i vodenoj pumpi)

- 1. vlasnik je imao prometnu prije 3 godine, navodno mijenjan prednji branik, desni blatobran i far, te hauba (s originalnim novim dijelovima navodno), steta po carVerticalu bila izmedu 3 i 5 k eura 

- kilometraza stima

- nema nikakvih racuna sa servisa, samo digitalna servisna za koju ne znam mogi li u ovlastenom sto saznati kaj je u njoj

- 18" felge sa skroz potrosenim ljetnim gumama

- osnovna oprema unutra

 

Koliko po vama vrijedi ovakav Audi?

Kolega trazi 14200.

 

Najvise me muci sto je bio ostecen, ali navodno da nije bilo nista strukturno i zamijenjeno je novim orig. panelima.

Sjedni u auto i odi kupi nekaj u Austriji. Ako kupis u autokuci onda imas garanciju jednu godinu i km su oni koji pisu jer je protuzakonito skidat kilometre.

 https://www.gebrauchtwagen.at/angebote/audi/a4/?kmto=200000&fregfrom=2014&sort=price&desc=0 

13 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
jozef kaže...

Ako netko nije na vrijeme zamijenio zupčasti (a na tom autu je to stvarno jeftino) onda možeš mislit kako je održavao sve ostalo. Osobno bih ga zaobišao.
Takav s dobrom opremom i DSGom se nađe za 13... 

 Kakav je to a4 ispod 2016 sa dsg? Nisam jos vidio da takav postoji 

14 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
domac5 kaže...
jozef kaže...

Ako netko nije na vrijeme zamijenio zupčasti (a na tom autu je to stvarno jeftino) onda možeš mislit kako je održavao sve ostalo. Osobno bih ga zaobišao.
Takav s dobrom opremom i DSGom se nađe za 13... 

 Kakav je to a4 ispod 2016 sa dsg? Nisam jos vidio da takav postoji 

Mislim da se u A4 (S4?) ugrađivao još tamo od 2009, iz prve ruke znam za jedan A4 2.0 tfsi quattro iz 2012. s DSGom, to je 7-brzinski 0b5, Audi ga zove S-tronic.

13 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
jozef kaže...
domac5 kaže...
jozef kaže...

Ako netko nije na vrijeme zamijenio zupčasti (a na tom autu je to stvarno jeftino) onda možeš mislit kako je održavao sve ostalo. Osobno bih ga zaobišao.
Takav s dobrom opremom i DSGom se nađe za 13... 

 Kakav je to a4 ispod 2016 sa dsg? Nisam jos vidio da takav postoji 

Mislim da se u A4 (S4?) ugrađivao još tamo od 2009, iz prve ruke znam za jedan A4 2.0 tfsi quattro iz 2012. s DSGom, to je 7-brzinski 0b5, Audi ga zove S-tronic.

 Koliko ja znam oni su u tdi kakav trazi kolega gurali do dolaska b9 modela samo cvt 

E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice