(ne)sigurna vožnja

poruka: 58
|
čitano: 12.027
|
moderatori: DrNasty, pirat, Lazarus Long, XXX-Man, vincimus
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
15 godina
odjavljen
offline
(ne)sigurna vožnja

Potaknut raspravom na ovom topicu ovdje (sada obrisano, radi offtopica, sa pravom) otvaram ovu temu da malo čujemo vaša mišljenja o:

 

1. Genijalcima kojima je ispod časti voziti se u desnoj traci

2. Ekipi koja sjedi na trubi čiim se žuto upali

3. Vožnji po ograničenju - ni mrvicu iznad (što ove 2 grupe gore jako smeta)

 

i općenito o svim stvarima koje vas živciraju u prometu.

 

Dakle, wifi kaže da ako su 3 vozila iza nas da ih moramo propustiti jer ih valjda usporavamo. E pa, nebi se maknuo da počnu pucati na mene. Zašto? Pa, ograničenje je 50 km/h, ja vozim točno toliko i nemam se namjeru maknuti nikome osim hitnim službama.

http://nighthawk-software.blogspot.com/
16 godina
neaktivan
offline
Re: (ne)sigurna vožnja

ne kaze to wifi, vec to kaze zakon...

Članak 51. ZSPC

(1) Vozač je dužan brzinu kretanja vozila prilagoditi osobinama i stanju ceste, vidljivosti, preglednosti, atmosferskim prilikama, stanju vozila i tereta te gustoći prometa tako da vozilo može pravodobno zaustaviti pred svakom zaprekom koju, u konkretnim uvjetima, može predvidjeti, odnosno da može pravodobno postupiti prema prometnom pravilu ili znaku.
(2) Vozač ne smije bez opravdanih razloga voziti tako sporo da bitno usporava prometni tok ili ugrožava druge sudionike u prometu. Kada se iza vozila koje se kreće brzinom koja je manja od najveće dopuštene brzine na cesti, ili dijelu ceste po kojoj se kreće, ili manja od brzine prometnog toka vozila u prometu na tom dijelu ceste, nakupi kolona vozila koja ga ne mogu sigurno preteći, vozilo se mora na prvom pogodnom mjestu isključiti iz prometa i propustiti kolonu vozila iza sebe.
(3) Kada je brzina kretanja vozila iz prethodnog stavka manja od polovice najveće dozvoljene brzine na cesti ili dijelu ceste, vozač takvog vozila mora uključiti sve pokazivače smjera, osim kada koristi žuto rotacijsko svjetlo.

 

82) »kolona« je niz od najmanje tri vozila, osim bicikla, traktora, radnog stroja i zaprežnog vozila, koja su zaustavljena na cesti ili se kreću istom prometnom trakom u istom smjeru, pri čemu su brzina kretanja vozila i postupci vozača međusobno uvjetovani i između kojih ne može bez ometanja ući drugo vozilo,

 

inace, neda mi se zbog pojedinaca dobivat kartone, jer se inace ne bakcem ovakvim glupostima i ic nedokazanim ljudima nesto dokazivat, a i neda mi se skupljat vise TD, jer vidim da je forum takav da je babski sto se tice voznje, i neka takav ostane...

15 godina
odjavljen
offline
Re: (ne)sigurna vožnja
wifi kaže...
...

(2) Vozač ne smije bez opravdanih razloga voziti tako sporo da bitno usporava prometni tok ili ugrožava druge sudionike u prometu. Kada se iza vozila koje se kreće brzinom koja je manja od najveće dopuštene brzine na cesti, ili dijelu ceste po kojoj se kreće, ili manja od brzine prometnog toka vozila u prometu na tom dijelu ceste,nakupi kolona vozila koja ga ne mogu sigurno preteći, vozilo se mora na prvom pogodnom mjestu isključiti iz prometa i propustiti kolonu vozila iza sebe.
...


inace, neda mi se zbog pojedinaca dobivat kartone, jer se inace ne bakcem ovakvim glupostima i ic nedokazanim ljudima nesto dokazivat, a i neda mi se skupljat vise TD, jer vidim da je forum takav da je babski sto se tice voznje, i neka takav ostane...

Ajde sad pročitaj podcrtani dio, ispred svog boldanog. Manja od dopuštene! Koliko ja znam 50 == 50 tako da...

 

Da, bolje bi bilo da svi voze preko ograničenja i tu i tamo skupe koga, šta sad... Polomljena noga-ruka-vrat više/manje, nema veze. Tih 10 km/h više ti je 1-2min uštede na 5km. Vau.

http://nighthawk-software.blogspot.com/
12 godina
neaktivan
offline
(ne)sigurna vožnja

Rekao bi da se slažem sa obojicom, sve ovisi o situaciji. Na mjestima gdje su glupa ograničenja, tipa jadranska magistrala je ja mislim 60 ograničenje(što je nebuloza, jer ta magistrala izgleda isto kao i naša autocesta pred 6-7 godina, a tamo se smjelo 130 vozit), pa normalno da cu debila koji vozi 60 tamo ić prestić, i naravno da ce se iza ako niko nebude prestizo nakupit kolkona od 10+auta, pogotovo po ljeti, kada dođu oni ludi njemci koji i talijani koji voze ne 60, nego 40! Po gradu je druga stvar, tamo uvijek valja pripazit, malo usporavat prije pješačkog i tako, pošto uvijek može neko dijete naletit ili nešto.

 

Onda autoceste, na njih treba stavit neograničeno, to je moje mišljenje, 3 trake i neograničena brzina, ovi koji se oće vuć imaju skroz desno traku i nek se voze, ovi koji oce brzo ic imaju skroz ljevo i to je to, ko u njemackoj na onim autocestama gdje je neograničeno.

Battlelog: Xtream_gjurki
16 godina
neaktivan
offline
Re: (ne)sigurna vožnja
Sum_of_all_fears kaže...
wifi kaže...
...

(2) Vozač ne smije bez opravdanih razloga voziti tako sporo da bitno usporava prometni tok ili ugrožava druge sudionike u prometu. Kada se iza vozila koje se kreće brzinom koja je manja od najveće dopuštene brzine na cesti, ili dijelu ceste po kojoj se kreće, ili manja od brzine prometnog toka vozila u prometu na tom dijelu ceste,nakupi kolona vozila koja ga ne mogu sigurno preteći, vozilo se mora na prvom pogodnom mjestu isključiti iz prometa i propustiti kolonu vozila iza sebe.
...


inace, neda mi se zbog pojedinaca dobivat kartone, jer se inace ne bakcem ovakvim glupostima i ic nedokazanim ljudima nesto dokazivat, a i neda mi se skupljat vise TD, jer vidim da je forum takav da je babski sto se tice voznje, i neka takav ostane...

Ajde sad pročitaj podcrtani dio, ispred svog boldanog. Manja od dopuštene! Koliko ja znam 50 == 50 tako da...

 

Da, bolje bi bilo da svi voze preko ograničenja i tu i tamo skupe koga, šta sad... Polomljena noga-ruka-vrat više/manje, nema veze. Tih 10 km/h više ti je 1-2min uštede na 5km. Vau.

ajde sad procitaj podebljani i podcrtani dio - manja od brzine prometnog toga vozila u prometu na tom dijelu ceste, a valjda znas razliku izmedju log. I ili ILI.

osim toga, a bilo je u izbrisanom dijelu teme, brzinomjeri u automobilima nisu bazdareni ni precizni, vec u pravilu pokazuju 5-10km/h vise nego je stvarna brzina (namjerno radjeno tako), a kod vecih brzina i do 20km/h vise. Stoga, ovisno o automobilu, netko tko vozi 50 u jednom i 50 u drugom ne moraju biti iste brzine, a ako je ovaj iza (tj. troje njih) brzi, stvoreni su uvjeti u kojima prvi mora zaustavit svoje auto (po zakonu), sto on (bas kao i ti, po izjavi) nece ucinit, vec ce time ugrozit barem 3 vozila iza, i nekoliko desetaka vozila koja dolaze ususret kad te ovo troje bude pretjecalo...

 

tih 10km/h vise je razlika izmedju mog vrimena reakcije i nekoga tko razgovara na mob, spava za volanom, ili je nespreman za ikakvi manevar za volanom. nadam se da znas sto je BAS (Brake Assist) sustav? istrazivanja su pokazala da velik postotak vozaca na automobilima opremljenim abs-om (dakle, smije opalit po kocnici i zadrzat upravljivost), koristi manje od 50% maksimalne sile kocenja u kriticnoj situaciji. To, zajedno s lose odrzavanim autom (razlika je ipak Sava i npr. Continental gume) cini desetke metara razlike u kocenju. A gdje je ostatak, upravljivost, iznenadne situacije, itd...

15 godina
odjavljen
offline
Re: (ne)sigurna vožnja

Yep, zato je magistrala svako malo u crnoj kronici jer je "kao autocesta prije 7 godina". Pogotovo sa onim oštrim zavojima gdje je brdo sa jedne strane a provalija i neka uboga ogradica sa druge.

 

A što se tiče autocesta bez ograničenja u Njemačkoj, postoji samo jedna dionica, poprilično kratka i tamo je asfalt, signalizacija i sve ostalo u rangu F1 staze. Kad bi skinuli ograničenja sa naših, na svaki zid kod tunela bi se bar jedan "šofer" nalijepio. Glupost.

 

[edit] - @wifi - nije samo prvom u koloni brzinomjer neprecizan, svima je. Ako se cijela kolona kreće 45-50-55 km/h, čemu pretjecati? I zašto bi ovaj prvi morao propustiti ostale kada on vozi po ograničenju? Svi koji bi ga pretjecali su automatski u prekršaju jer ga moraju dignuti barem na 60 km/h a to je 10 preko dozvoljnog.

http://nighthawk-software.blogspot.com/
Poruka je uređivana zadnji put uto 21.5.2013 14:44 (Sum_of_all_fears).
12 godina
neaktivan
offline
Re: (ne)sigurna vožnja
Sum_of_all_fears kaže...

Yep, zato je magistrala svako malo u crnoj kronici jer je "kao autocesta prije 7 godina". Pogotovo sa onim oštrim zavojima gdje je brdo sa jedne strane a provalija i neka uboga ogradica sa druge.

 

A što se tiče autocesta bez ograničenja u Njemačkoj, postoji samo jedna dionica, poprilično kratka i tamo je asfalt, signalizacija i sve ostalo u rangu F1 staze. Kad bi skinuli ograničenja sa naših, na svaki zid kod tunela bi se bar jedan "šofer" nalijepio. Glupost.

Lol, tko zna gdje je magistrala kakva i tko se stalno vozi tim dionicama zna gdje je veliki zavoj, a uostalom imaš prometni znak koji ti pokazuje oštar zavoj, nemoraš sad po magistrali ić 120 km/h, al nekih 90-100 je sasvim prihvatljivo, bez da itko izgine. Naravno kad prolazis kroz neka mjesta lagano usporiš i to je to. Šta misliš zašto budu onakve gužve ljeti po magistrali??

 

Ma bi se dr*k naljepio, ako je autocesta nek daju ljudima da voze, a ne 130, jednim djelom a većinom je 110, halo, 110?? To je za autocestu prepremalo, 3 trake covjece, pa barem 160 da stave ograničenje.

 

Sum_of_all_fears kaže...

 

[edit] - @wifi - nije samo prvom u koloni brzinomjer neprecizan, svima je. Ako se cijela kolona kreće 45-50-55 km/h, čemu pretjecati? I zašto bi ovaj prvi morao propustiti ostale kada on vozi po ograničenju? Svi koji bi ga pretjecali su automatski u prekršaju jer ga moraju dignuti barem na 60 km/h a to je 10 preko dozvoljnog.

Neznam dali si ikad to vidio, ali kamiondžije to redovito rade šta je wifi rekao. Kad vide kolonu iza sebe stanu, i nikakvih problema, naravno oni malo gluplji i očito bez pameti ne stanu pa naprave kolonu od 50 vozila iza sebe, takvih primjera je bilo milion na staroj cesti kroz gorski kotar, dok nije bilo autoceste rijeka zagreb.

Battlelog: Xtream_gjurki
Poruka je uređivana zadnji put uto 21.5.2013 14:46 (Volvox).
16 godina
online
Re: (ne)sigurna vožnja
Sum_of_all_fears kaže...

Dakle, wifi kaže da ako su 3 vozila iza nas da ih moramo propustiti jer ih valjda usporavamo. E pa, nebi se maknuo da počnu pucati na mene. Zašto? Pa, ograničenje je 50 km/h, ja vozim točno toliko i nemam se namjeru maknuti nikome osim hitnim službama.

Zakon sve jasno definira i uopće ne vidim gdje je problem. U naseljenom mjestu ne postoji obveza vožnje desnom trakom za osobna vozila.

Ometanje je definirano zakonom, pretjecanje s desne strane izuzeto u naselju... Sve čisto, voziš se 50 gdje je dozvoljeno 50 - miran si.

15 godina
odjavljen
offline
Re: (ne)sigurna vožnja

Magistrala je taman za 60-70, bez da se moraš cimati i naglo kočiti - baš zbog turista.

 

Ograničenja su postavljali ljudi koji su malo školovaniji od nas po tom pitanju i znaju nešto o sigurnosti prometa na cestama. Po mome, 110-130 je taman za autoput. Nije presporo a opet, nije da se vozi 180-200 konstanto (što dosta ljudi radi).

 

Da, kamiondžije se miču jer kroz gorski kotar (odakle i jesam) on na nekim dionicama vozi sporije od 40 i naravno da će se maknuti jer nema šanse da ga pretekneš na siguran način. Ja govorim za kolonu osobnih vozila, koja se kreće otprilike po ograničenju.

http://nighthawk-software.blogspot.com/
13 godina
neaktivan
offline
(ne)sigurna vožnja

Da ateriram u sred teme :)

Sad idem iz skole i s kolegom idem preko zebre, a neka konjusina trubi jer smo isli zadnji u guzvi pa mu je dopizzdilo. Na to dizem ruke i teram ga u tri lijepe, a kolega veli "Psovao u Mitrovici.". Tada ta debela konjusina otvara prozor i na nas se dere i veli da ce nas razbiti. A valjda mu je kcerka kasnila na sat jer ju je istrpao pred skolom...

 

Sad reci jel to normalo, kakve budale voze auto...

 

 

P.S. I k tome sto je trubio, jos je turirao, po zvuku, dizelasa jer mu je dopiizdilo biti pristojan..

Sarcasm-ability to insult idiots without them realising it ;)
16 godina
neaktivan
offline
Re: (ne)sigurna vožnja
Sum_of_all_fears kaže...

Yep, zato je magistrala svako malo u crnoj kronici jer je "kao autocesta prije 7 godina". Pogotovo sa onim oštrim zavojima gdje je brdo sa jedne strane a provalija i neka uboga ogradica sa druge.

 

A što se tiče autocesta bez ograničenja u Njemačkoj, postoji samo jedna dionica, poprilično kratka i tamo je asfalt, signalizacija i sve ostalo u rangu F1 staze. Kad bi skinuli ograničenja sa naših, na svaki zid kod tunela bi se bar jedan "šofer" nalijepio. Glupost.

 

[edit] - @wifi - nije samo prvom u koloni brzinomjer neprecizan, svima je. Ako se cijela kolona kreće 45-50-55 km/h, čemu pretjecati? I zašto bi ovaj prvi morao propustiti ostale kada on vozi po ograničenju? Svi koji bi ga pretjecali su automatski u prekršaju jer ga moraju dignuti barem na 60 km/h a to je 10 preko dozvoljnog.

malo bi trebalo analizirat sto je to na magistrali, i gotovo sam siguran da ima vise prometnih zbog potrebe za pretjecanjem ceskih turista ili uskracivanja prednosti (izlijetanja sa sporedne ceste), nego zbog brzine i slijetanja u provaliju, sto me opet dovodi do teze da jedan kilavi ugrozava znatno vise ljudi (makar indirektno) nego jedan brzi... ali prisparajte si TD, jer vec znam misljenje...

 

Kad bi se s nasih autocesta skinilo ogranicenje, nebi se ljudi zalipili u zid, vec bi zbog prometne nekulture imali hrpu nalijetanja brzih vozila na one koji su odlucili bezglavo izlijetat u lijevu traku.

 

ovaj prvi, bas kao i ostali ne moze kategoricki tvrdit da vozi po ogranicenju kad se zna da su brzinomjeri neprecizni... a dok god je on 1km/h sporiji od ogranicenja, a zadovoljeni su uvjeti kolone, da bi bia po zakonu, on mora propustit kolonu koju je stvoria. Uostalom, meni je zabrinjavajuce kad na otvorenoj cesti vidim (i to bez obzira na ogranicenja, kao sto ti je i volvox reka), da se naslaze hrpa vozila. Za takvo sto nebi trebalo bit potrebe, i to je samo pokazatelj da je problem u onome ko je kolonu stvoria, a ne u onima iza, a to sto on tira mak na konac, to je odraz njegove vozacke nekulture jer valjda svrsava na to sto ometa druge. mislim, kakvi to covika moraju kompleksi pucat da mu je ispod casti propustit vozila brza od sebe...

16 godina
online
Re: (ne)sigurna vožnja
wifi kaže...

ovaj prvi, bas kao i ostali ne moze kategoricki tvrdit da vozi po ogranicenju kad se zna da su brzinomjeri neprecizni... a dok god je on 1km/h sporiji od ogranicenja, a zadovoljeni su uvjeti kolone, da bi bia po zakonu, on mora propustit kolonu koju je stvoria. Uostalom, meni je zabrinjavajuce kad na otvorenoj cesti vidim (i to bez obzira na ogranicenja, kao sto ti je i volvox reka), da se naslaze hrpa vozila. Za takvo sto nebi trebalo bit potrebe, i to je samo pokazatelj da je problem u onome ko je kolonu stvoria, a ne u onima iza, a to sto on tira mak na konac, to je odraz njegove vozacke nekulture jer valjda svrsava na to sto ometa druge. mislim, kakvi to covika moraju kompleksi pucat da mu je ispod casti propustit vozila brza od sebe...

Onaj tko ne može shvatiti gužvu u prometu i postupke koji dovode do nesreća nema što raditi u prometu.

Pravo provođenja represivnih mjera ima samo policija, a na isti način ona je i ta koja može isključiti ili maknuti nekoga s ceste. Ukoliko netko i vozi sporije, vozači iza mogu čekati ili pretjecati na siguran način. No ni policija nikog neće skidati s ceste samo za 1 km/h.

13 godina
offline
Re: (ne)sigurna vožnja

sva ograničenja su glupa, treba ih minimalno za 10km/h povisiti, na nekima i za 20km/h jer su rađena prije 100 godina. danas svaki auto u standardnoj verziji dolazi sa ABS-om, zračnima i stotinu druge elektronike koja povećava sigurnost i smanjuje zaustavni put. 

 

najbolji primjer:  faking zagrebačka avenija, ravnica sa tri trake (60km/h)?!?! tko je tu lud?!?! 

 

 

Mirno more nikad nije stvorilo dobrog mornara
16 godina
online
Re: (ne)sigurna vožnja
quickr kaže...

sva ograničenja su glupa, treba ih minimalno za 10km/h povisiti, na nekima i za 20km/h jer su rađena prije 100 godina. danas svaki auto u standardnoj verziji dolazi sa ABS-om, zračnima i stotinu druge elektronike koja povećava sigurnost i smanjuje zaustavni put. 

 

najbolji primjer:  faking zagrebačka avenija, ravnica sa tri trake (60km/h)?!?! tko je tu lud?!?! 

 

 

Problem je što nisu sva vozila takva, prosječno je daleko od sve te opreme.

S druge strane ovo je dobar primjer - neke "slabije" prometnice imaju veću brzinu, ovdje bi se uredno moglo dići.

13 godina
offline
Re: (ne)sigurna vožnja

Nije istina. sva nova vozila dolaze sa abs-om, servom, zračnim jastucima i pojasima. to je regulirano pravilima, a zakon je pisan i oznake na cesti stavljane dok su se naši starci i njihovi starci vozili u spačekima, zastavama, jugićima, trabantima i ostalim kramama. 

 

auti napreduju, a zakoni i ograničenja su zaglavili u vremenu. samo što im to ne odgovara. koliko kazni se naberu na horvaćanskoj (50km/h), ranije spomenutoj zagrebačkoj (60km/h), prilaz rotoru na laništu (50km/h), prilaz naplatnim kućicama (50km/h), itd, itd.....

Mirno more nikad nije stvorilo dobrog mornara
13 godina
offline
Re: (ne)sigurna vožnja
quickr kaže...

sva ograničenja su glupa, treba ih minimalno za 10km/h povisiti, na nekima i za 20km/h jer su rađena prije 100 godina. danas svaki auto u standardnoj verziji dolazi sa ABS-om, zračnima i stotinu druge elektronike koja povećava sigurnost i smanjuje zaustavni put.

 

najbolji primjer:   faking zagrebačka avenija, ravnica sa tri trake (60km/h)?!?! tko je tu lud?!?!

 

 

  Sve to pet i slažem se ali postoji jedan veliki problem: naš mentalitet...

Dok svi mi taj problem ne riješimo teško budemo došli na zelenu granu jer kod nas su svi vrhunski tesni vozači u svojim glavama.

 

Edit: zamisli samo koje bi se brzine razvijale da npr. stave ogranićenje na 80km/h?

        osim toga zašto semafori nisu sinhronizirani, zato što se tako "smiruje" promet, drugim riječima nema divljanja jer za 300m dolaziš na crveno.

Poruka je uređivana zadnji put uto 21.5.2013 16:37 (Tiby).
16 godina
online
Re: (ne)sigurna vožnja
quickr kaže...

Nije istina. sva nova vozila dolaze sa abs-om, servom, zračnim jastucima i pojasima. to je regulirano pravilima, a zakon je pisan i oznake na cesti stavljane dok su se naši starci i njihovi starci vozili u spačekima, zastavama, jugićima, trabantima i ostalim kramama. 

Sva nova vozila, čiji je pad prodaje već par godina katastrofalno velik. Na cesti je još ogroman broj starih vozila.

S druge strane, nacionalni plan jest smanjivanje broja mrtvih i to je dobar dio priče vezan uz restrikcije.

13 godina
offline
Re: (ne)sigurna vožnja
Old Iggy kaže...
quickr kaže...

Nije istina. sva nova vozila dolaze sa abs-om, servom, zračnim jastucima i pojasima. to je regulirano pravilima, a zakon je pisan i oznake na cesti stavljane dok su se naši starci i njihovi starci vozili u spačekima, zastavama, jugićima, trabantima i ostalim kramama. 

Sva nova vozila, čiji je pad prodaje već par godina katastrofalno velik. Na cesti je još ogroman broj starih vozila.

S druge strane, nacionalni plan jest smanjivanje broja mrtvih i to je dobar dio priče vezan uz restrikcije.

starih vozila koja prolaze tehnički na "štelu", a smanjenje broja mrtvih će prije napraviti edukacijom mladih vozača i školaraca (onih koji tek trebaju postati vozači) nego represivnim mjerama visokih kazni i primjenjivanjem suludih zakona i restrikcija....

Mirno more nikad nije stvorilo dobrog mornara
15 godina
odjavljen
offline
Re: (ne)sigurna vožnja
wifi kaže...

malo bi trebalo analizirat sto je to na magistrali, i gotovo sam siguran da ima vise prometnih zbog potrebe za pretjecanjem ceskih turista ili uskracivanja prednosti (izlijetanja sa sporedne ceste), nego zbog brzine i slijetanja u provaliju, sto me opet dovodi do teze da jedan kilavi ugrozava znatno vise ljudi (makar indirektno) nego jedan brzi... ali prisparajte si TD, jer vec znam misljenje...

Meni nije bilo jasno kada je lik išao pretjecati (bio sam iza njega) sa nekim jadnim Escortom nekog švabu koji je vozio Touarega i šlepao prikolicu sa nekim gliserom. On je toliko nabio gas da par sekundi nismo vidjeli ništa od dima. Trebalo mu je skoro 200 metara i gotovo pola minute da "prijeđe" tu "kompoziciju". Ravnica je bila pregledna ali da je iz suprotnog smjera naletio neki mudrijaš koji misli da je magistrala mali autoput sa 90 mislim da bi otišli i escort, švabo, gliser, specijalac, ja i još 2 auta iza mene na jednu lijepu hrpu.

wifi kaže...

Kad bi se s nasih autocesta skinilo ogranicenje, nebi se ljudi zalipili u zid, vec bi zbog prometne nekulture imali hrpu nalijetanja brzih vozila na one koji su odlucili bezglavo izlijetat u lijevu traku.

Da, i to bi bio gadan problem. Neki se ne znaju prestrojavati nit gledaju u retrovizore (a kamo mrtvi kut) što se događa. Autoškole u HR ne valjaju ništa.

wifi kaže...
ovaj prvi, bas kao i ostali ne moze kategoricki tvrdit da vozi po ogranicenju kad se zna da su brzinomjeri neprecizni... a dok god je on 1km/h sporiji od ogranicenja, a zadovoljeni su uvjeti kolone, da bi bia po zakonu, on mora propustit kolonu koju je stvoria. Uostalom, meni je zabrinjavajuce kad na otvorenoj cesti vidim (i to bez obzira na ogranicenja, kao sto ti je i volvox reka), da se naslaze hrpa vozila. Za takvo sto nebi trebalo bit potrebe, i to je samo pokazatelj da je problem u onome ko je kolonu stvoria, a ne u onima iza, a to sto on tira mak na konac, to je odraz njegove vozacke nekulture jer valjda svrsava na to sto ometa druge. mislim, kakvi to covika moraju kompleksi pucat da mu je ispod casti propustit vozila brza od sebe...

Nije stvar u ometanju drugih, stvar je u tome što ja ili neki xy vozi 50-55 a iza njega su 3-4 auta koje ne mora iz apsolutno niti jednog razloga pustiti.

 

Mene zanimaju kompleksi onih koji misle da su pametniji od svih ostalih (sposobniji, brži, yadda, yadda) koji se voze oko ograničenja a on mora barem 10-20 brže od ostalih. Čemu?

http://nighthawk-software.blogspot.com/
14 godina
offline
(ne)sigurna vožnja

Wifi, pričaš gluposti.

Ok, znamo da auti pokazuju više, al koliko? 5%? 10?%? 5km/h? 10km/h? Ovisi o brzini? Nisam vidio nigdje u priručniku auta da piše da pokazuje toliko i toliko više.

Prema tebi moram znat za svaku brzinu kojom se vozim koliko više pokazuje samo da se neki nadobudni frajeri nebi vozili 2km sporije? Iako otprilike znam da mi pokazuje cca 5-7% više do 100km/h, ako na znaku piše 60, vozim se da mi brzinomjer pokazuje 60. I ne dira me.

Tvojom logikom, ako se voziš kilometar sporije od ograničenja onda se moraš maknut. ALI, ako se vozim kilometar više onda sam u prekršaju, jer vozim više od ograničenja. Zašto da onda riskiram da ostanem bez love(300kn mi nije baš samo tako za dati)?

Prilično sam siguran da nećeš baš uvijek voziti točno onoliko koliko piše na znaku, nego će to ići +-par km/h, tako da sam onda zapravo određeni dio vremena u prekršaju(ili prebrza vožnja, ili prema tebi, radim kolonu). Tj. prema tebi sam ja zapravo uvijek u prekršaju jer vozim koliko pokazuje brzinomjer.

 

Greška je u tom članku u zakonu, što piše manje od najveće dopuštene, jer time su zapravo ostavili samo točno onoliko koliko je ograničenje.

 

No i to ne bi bio problem da nema ovakvih poput tebe. Love se za riječ i onda rade svoje interpretacije misleći da će ispast pametni.

No nema smisla raspravljati s takvima, jer eto, ne želi prihvatiti da je u krivu.

 

 

15 godina
neaktivan
offline
(ne)sigurna vožnja

Kao motorist, moje pravilo je jednostavno:

Dok se ne dokaze suprotno - svi su ostali u prometu slijepi, glupi, i prvi put sjeli za volan

 

Zasad nisam jos imao ozbiljni udes. Sisao s motora oko 3-4 puta da "popricam" s nekim tko mi je trubio jer vozim po propisu, i nikad nitko nije ostao da poprica sa mnom vec odjurio dalje. 'nuff said o hrabricama.

They say freak, when you're singled out...
12 godina
neaktivan
offline
Re: (ne)sigurna vožnja
Deus ex machina kaže...

Kao motorist, moje pravilo je jednostavno:

Dok se ne dokaze suprotno - svi su ostali u prometu slijepi, glupi, i prvi put sjeli za volan

 

Zasad nisam jos imao ozbiljni udes. Sisao s motora oko 3-4 puta da "popricam" s nekim tko mi je trubio jer vozim po propisu, i nikad nitko nije ostao da poprica sa mnom vec odjurio dalje. 'nuff said o hrabricama.

Da to je istina, na motoru te svi tretirajo ko đubre ili nekog huligana koji samo smeta u prometu, koliko puta su mi presjekli put ili šta ti ja znam.

Battlelog: Xtream_gjurki
15 godina
odjavljen
offline
Re: (ne)sigurna vožnja

Meni velika većina motorista (zapravo, ovi na skuterima, u japankama) mi neopisivo idu na živce jer bez imalo razmišljanja voze slalom između auta, trpaju se posvuda, ne gledaju ni k*rca oko sebe i općenito, voze kao da su jedini na cesti.

 

Svaka čast izuzecima ali kad vidim nekog od tih jahača komaraca, najrađe bi izašao van i namlatio ga. Ne možeš se u šlapama vozit i radit osmice oko kolone...

http://nighthawk-software.blogspot.com/
12 godina
neaktivan
offline
Re: (ne)sigurna vožnja
Sum_of_all_fears kaže...

Meni velika većina motorista (zapravo, ovi na skuterima, u japankama) mi neopisivo idu na živce jer bez imalo razmišljanja voze slalom između auta, trpaju se posvuda, ne gledaju ni k*rca oko sebe i općenito, voze kao da su jedini na cesti.

 

Svaka čast izuzecima ali kad vidim nekog od tih jahača komaraca, najrađe bi izašao van i namlatio ga. Ne možeš se u šlapama vozit i radit osmice oko kolone...

Na skuterima ti apsolutno nema razlike voziš li u japankama ili tenisicama jer je automatik, odnosno nemoraš mjenjat brzine :) A taj slalom između autiju nije slalom, nego kad stoji kolona, kad imaš priliku prođeš kroz sredinu, pa to je i čar motora odnosno skutera:)

Battlelog: Xtream_gjurki
15 godina
neaktivan
offline
Re: (ne)sigurna vožnja
Sum_of_all_fears kaže...

Meni velika većina motorista (zapravo, ovi na skuterima, u japankama) mi neopisivo idu na živce jer bez imalo razmišljanja voze slalom između auta, trpaju se posvuda, ne gledaju ni k*rca oko sebe i općenito, voze kao da su jedini na cesti.

 

Svaka čast izuzecima ali kad vidim nekog od tih jahača komaraca, najrađe bi izašao van i namlatio ga. Ne možeš se u šlapama vozit i radit osmice oko kolone...

To je tocno, ja osobno razdvajam 'skuterase' i motoriste, i to neovisno o tome koji tocno motor voze.

Skuterase jednostavno prepoznas jer i masinu od 1300ccm voze kao da je skuter, bas kako si opisao - opasni, neodgovorni slalom.

 

Motoristi se ponasaju odgovorno i jasno im je da ako voze po crti - vozac ispred njih ih ne moze vidjeti.

They say freak, when you're singled out...
13 godina
offline
Re: (ne)sigurna vožnja

Što se tiče motorista uglavnom mi je mišljenje o njima negativno, ali to je zbog večine skuteraša koji se voze neodgovorno i opasno. ZNam da ima dobrih i odgovornih ali su u manjini. Ista stvar je kao i kod vozača auta. Zbog nekolicine budala svi su na lošem glasu.

 

Ali najbolje mi je kod motorista kad se vozi po sredini trake, nemožeš ga zaobići, ali kad je crveno na semaforu, progura se prvi. Pa opet po sredini 40km/h. Laganini. {#}

Mirno more nikad nije stvorilo dobrog mornara
12 godina
neaktivan
offline
Re: (ne)sigurna vožnja
quickr kaže...

Što se tiče motorista uglavnom mi je mišljenje o njima negativno, ali to je zbog večine skuteraša koji se voze neodgovorno i opasno. ZNam da ima dobrih i odgovornih ali su u manjini. Ista stvar je kao i kod vozača auta. Zbog nekolicine budala svi su na lošem glasu.

 

Ali najbolje mi je kod motorista kad se vozi po sredini trake, nemožeš ga zaobići, ali kad je crveno na semaforu, progura se prvi. Pa opet po sredini 40km/h. Laganini. {#}

To su kreteni, kad idu po sredini trake dok su auti u pokretu, možeš samo nastradat. Ja to isključivo radim kad auti stoje na mojoj traci, a u suprotnoj nema nikog, odnosno to je klasično pretjecanje, a kad vidim debile da idu po sredini trake između auta pozli mi, pa čovječe jedan krivi korak pod autom završiš samo tako.

Battlelog: Xtream_gjurki
15 godina
odjavljen
offline
Re: (ne)sigurna vožnja
Volvox kaže...

Na skuterima ti apsolutno nema razlike voziš li u japankama ili tenisicama jer je automatik, odnosno nemoraš mjenjat brzine :) A taj slalom između autiju nije slalom, nego kad stoji kolona, kad imaš priliku prođeš kroz sredinu, pa to je i čar motora odnosno skutera:)

A što je nego slalom? Taman da ću krenut kad eto "komarca" sa desne strane, skoro mi otkine retrovizor, prozuji ispred haube i ode lijevo na crtu... Pogledaj Deusov komentar dolje...

Deus ex machina kaže...
...

 

Motoristi se ponasaju odgovorno i jasno im je da ako voze po crti - vozac ispred njih ih ne moze vidjeti.

E kad bi svi bili tako obzirni...

http://nighthawk-software.blogspot.com/
15 godina
neaktivan
offline
Re: (ne)sigurna vožnja
Sum_of_all_fears kaže...

E kad bi svi bili tako obzirni...

Vidis kako ti mislis da sam ja fin i drag decko, a ja u biti samo pazim na vlastito dupe :-D

 

Zanimljivo je to, kako kad sam vozio auto mislio sam da sam bas odgovoran vozac jer sam vozio po propisu i sve to.... a ono u stvarnosti, kad pocnes voziti motor, i kad si tako izlozen - tek onda ti udje u glavu sto je odgovorna voznja. Jer odjednom, kad mozes nastradati bio kriv ili ne, pocnes voziti za sve ostale oko sebe, ukljucujuci pjesake.

 

Meni je osobno voznja kroz grad vrhunski naporno iskustvo, highway je tek nesto bolji jer nema pjesaka - jako dobar razlog da covjek trci, vozi biciklu ili koristi javni prijevoz.

They say freak, when you're singled out...
16 godina
neaktivan
offline
(ne)sigurna vožnja

Puno ste se raspisali u medjuvremenu, i za jedan informaticki forum ocekivano, foteljsko, vikend sofersko razmisljanje gdje je brzina alfa i omega voznje, a sigurni vozaci su oni koji postuju ogranicenja brzine, ne rade prometne prekrsaje, i tome slicno. sva srica onda da imamo 99% sigurnih vozaca, jer zamisli situacije da imamo 99% vozaca ala niko pulic, pa to nebi nitko ziv osta...

 

pa da krenemo redom, iako nekome ocito na jedno udje, na drugo izidje, a ja jos ludji sta se s istima natezem jer cu opet nastradat zbog ovih "postenih"...

 

clanke o voznji po gradu sam vec x puta citira, i necu ponavljat... ukoliko vozilo ometa, a ometa ako iza njega dolazi brze vozilo, onda se smije voziti desnom trakom, grad, negrad, sta vec ne... vozilo iza moze biti policijsko u civilu, moze imat opravdane razloge zbog kojih ide brze, a kao sto je vec receno, samo policija ima pravo utvrdjivanja stanja zasto i kako, a na nekome tko navodno postuje zakon je da se makne u desnu traku. Kako je to na ovom forumu nemoguce, enough said, jer im ponos i dika prijeci da se maknu udesno, a to govori vise o njihovoj vozackoj kulturi nego o onome tko dolazi iza njih.

 

na magistrali je uglavnom ogranicenje 80-90 km/h, pa je stoga voznja (turisticka) zapravo smetnja onima kojima nije do razgledavanja prirode (tko zeli neka zauzme suvozacko misto i prepusti volan nekome tko ce vozit, a ne terorizirat sve oko sebe).

 

Nekoj staroj kanti je i 90km/h previse na autoputu, boljim autima i sa 180 imas dovoljne zalihe sigurnosti. I jedan i drugi trebaju koristit zdrav razum, ali i retrovizor, jer i jednog i drugog mogu docekat brza vozila.

 

ogranicenje brzine na cestama (osim u uskim gradskim ulicama i blizini skola) nisu postavljena realno i u skladu s vrimenom. granice fizike su se s godinama pomaknule, a ogranicenja su otisla u suprotnom smjeru, prihvatia to netko ili ne, s ciljem punjenja drzavnog budjeta, jer je na brzinu najlakse ubrat lovu. pacijenti koji su ikad isli starom cestom od st-zg valjda znaju da bi im put vjerojatno traja citavih 10 sati kad bi vozili iskljucivo po naznacenim ogranicenjima. ponovo, enough said.

 

prije dobrih 10-15, mozda i vise godina, kroz Dugopolje, dakle samo mjesto (dok nije bilo brze ceste) bilo je ogranicenje citavom duzinom od 50km/h. radjena su istrazivanja, i prosjecna brzina je u to doba bila 94km/h, jer kad se bal nek je maskenbal. nakon sto je kroz mjesto postavljeno ogranicenje od 70km/h, koje i dan danas tamo stoji, prosjecna brzina se spustila na 82km/h, sto govori u prilog da realna ogranicenja brzine pridonose sigurnosti, te je cak mogu smanjiti, jer ce se ljudi ipak zadrzat unutar dopustenih 10km/h tolerancije. Jednom kad prijedjes tu toleranciju (npr. ako je ogranicenje 40km/h kao na staroj karlovackoj), onda ti je svejedno, vozia 50 ili 80km/h kazna ti je ista. sad samo cekam da mi netko kaze da je kroz sva ona mista na karlovackoj 40km/h realno ogranicenje...

 

semafori po gradu su namjerno asinhroni, opet apsolutno retardirano. osobno mi je logicnije i smirenije vozit konstantnih 60-70km/h zelenim valom nego kad se na ovom semaforu pali zeleno, 100m dalje se pali crveno. takva je situacija na vukovarskoj u splitu, a i ostalim semaforima po gradu gdje sam namjerno pokusa vozit svim mogucim brzinama nebi li bez zaustavljanja prosa semafor. Upalilo je tek na 10km/h. Tako da ako vec znam da ne postoji nacin da na sljedeci semafor dodjem vozeci normalno i uz zeleno svitlo, onda me brige, ionako cu stajat, zaletia se ili ne... tko zeli dobar primjer smirenja prometa, moze proc kroz seget donji (trogir) gdje je postavljen senzor brzine i semafor koji pali crveno iskljucivo ukoliko se kraj senzora prodje brze od dopustenog. Postignuta je sigurnost prometa, usporen je promet na kriticnom mjestu, a apsolutno nitko nije ostecen (osim drzavnog proracuna koji tu nije ubra pare). ocito da postoje nacini. ali idemo jos jednu glupost, potez od trilja prema imotskom, prepun pravaca i nekoc isprekidane linije (jer je preglednost fenomenalna), odlukom nekog kretena (jer drugi epitet mu ne mogu dat) precrtana u punu liniju... ista cesta, isti uvjeti koji su vladali valjda posljednjih 30 godina, ali eto, netko u ime "sigurnosti" crta punu na pravcu da praviji ne more bit...

 

za onaj primjer s escortom i touaregom, samo moram rec... samo zato sto netko vozi staro auto mora "trpit" i vozit se sljedecih 30, 50, 100km iza touarega, i nadat se da ce mu se smilovat i propustit ga... e pa neka je 5km, neka je 10km/h, a mozda je samo kocenje svaki zavoj a koji taj stari escort moze proc konstantnom brzinom bez kocenja, usporavanja... sorry, ocekivano, stajem na stranu escorta....

 

za autoskole se jedino mogu slozit, katastrofa! taman sam veceras dolazia doma, autoskola ostala usrid krizanja (upaljeno auto), i ni makac... kako to jedan instruktor dopusti, ne ide mi u glavu... nekidan liva traka za pravo, desna pravo i desno, svi stoje u toj livoj jer je na desnoj dopunsko pa da ljudi mogu proc, ali ne, kandidata se uci da ostane u toj desnoj iako ide pravo. sad samo cekam kako je to po zakonu (JE, po zakonu je), ali nema veze s voznjom i postivanjem ostalih sudionika u prometu... hitna nekidan svira ka luda, a na semaforu nitko da bi se maka (opet po zakonu, ali kvragu sve)... i danas, riga mi se od toga kad vidin, mlada zenska u najboljim godinama, pored jedno 10tak mista u okolici, mozda 20m dalje, parkira na misto za invalide i nonsalantno ode svojim putem. i takve to uopce nimalo ne dira, i takve ce se izvuc i kad (i ako) ih uvate s mobitelom u ruci dok voze...

 

za one koji tvrde da su u prekrsaju ako voze brze od dopustene brzine, e pa nisu, jer do brzine od 100km/h, zakonom se ne kaznjava prekoracenje brzine za 10km/h, neovisno o brzini, a iznad 100km/h to iznosi 10%, sto daje za pravo onima koji voze do maksimalnih 153km/h na autoputu da tako i nastave, a to je vec sasvim uredna brzina. tako da svi oni koji po brzinomjeru voze 10km/h vise od ogranicenja su realno mozda 3-4km/h brzi od stvarnog ogranicenja. realno, voze normalnije od ovih zalipljenih za znak...

 

motoristi su prica za sebe, od normalnih do ludjaka. uglavnom, sritniji sam kad ih ne vidim jer su nepredvidivi... blazena zima... al volia bi da mi ovi 50ccm skuterasi objasne koja im je to usrana logika da se provlace izmedju auti na semaforu, samo da bi se onda kilavili sa svojih 30km/h di ih do sljedeceg semafora opet svi auti moraju obilazit... sorry, jednom ces tako proc, ali brate mili, ako oces vozit tako, uzmi motor i vozi ka talijani, svi motoristi na semaforu doslovce odlete na zuto i nema sanse da ih uvatis s autom... kod nas sve naopako...

 

zasad dosta... ovo je vec roman...

 

 

Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice