Pozdrav svima,
Ukratko cu vam opisat svoju situaciju, pa molim ukoliko je netko imao slicni problem/rijesenje ili savjet neka me uputi. Na firmu imam registrirano 5 mobilnih brojeva te fiksni telefon i interenet. Muku mucim sa mobilnim signalom na svim uredajima.
Dakle, prosle 2 godine sam bio pod ugovorom kod ViPa i mobilni signal nije bio bogzna sta. Govorim o obicnom signalu za uspostavu poziva i normalno komuniciranje. Ove godine sa 01.06 sam presao u T-com, prenio brojeve i uzeo uredaje. Sjediste firme mi je u kotlini izmedu dva brijega, te jednostavno nema polozaja u kuci gdje imam vise od 1 crtice signala. Za mobilni internet mi to ne smeta jer svi koristimo wi-fi. Usporedbe radi, dok sam bio u vipu, signala je bilo koliko toliko dovoljno da mogu normalno razgovarat, sada na T-comu signala ima tu i tamo po jednu crticu. Da stvar bude gora, dok ne uhvatim nekako signal niti ne dobijem onu poruku o propustenom pozivu.
Situacija je eskalirala kada sam zbog "nejavljanja" izgubio dva vrlo bitna kupca za svoju firmu. Tada sam, mjesec i pol nakon sklapanja ugovora, poslao prigovor T-comu gdje sam sve lijepo naveo i opisao, da nije problem placati mjesecnu pretplatu od 1300kn, ali zelim samo i jedino normalan mrezni signal da mogu sa ljudima komunicirati. Kao jedina dva rijesenja sam ponudio raskid ugovora bez placanja preostalih 22 mjesecnih penala, ili ugradnja nekog kucnog pojacivaca signala.
Nakon 3 tjedna mi je dosao pisani odgovor u kojem oni navode da su proveli mjerenje signala na mojoj lokaciji, te da mobilni signal nije idealan, ALI je dovoljan. To naravno meni apsolutno nista ne znaci jer je u stvarnosti signal gotovo nula. Dalje u tekstu su mi ponudili placanje preostala 22 mjesecna penala ili placanje popusta koje sam ostvario prilikom kupnje uredaja (red velicine oko 15k kn). Takoder su ponudili ako se ne slazem sa tim placanjem da napisem prigovor na taj dopis, te ga posaljem povjerenstvu na razmatranje, pa ce oni odluciti sta ce bit na kraju.
To je moja vrlo komplicirana prica. Dakle nije problem u 2G,3g ili 4G signalu, nego obicnom mreznom signalu. Prakticki sam kao poslovni subjekt stjeran u kut, trpjeti loš signal jos 2 godine i gubiti kupce, ili platiti minimalno 15k kn pa uzeti raskid, ili cekati milost povjerenstva.
Molim ako netko kakav savjet na šta se uhvatiti ili pozvati u ovoj priči. Bio bih vrlo zahvalan.