Torrent(sigurnost) zaključana tema

poruka: 10
|
čitano: 8.382
|
moderatori: Lazarus Long, pirat, XXX-Man, DrNasty, vincimus
1
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
15 godina
neaktivan
offline
Torrent(sigurnost)
pitanje

Pošto sam potpuni početnik šta se tiče torrenta, neznam baš puno o toj temi. Ali, koliko sam skužio uglavnom služe korisnicima za skidanje (il)legalnih stvari. Malo otišao do Mininove i rekao, ajde, ako svi drugi koriste to čudo tehnologije, onda ću i ja. Upisao sam Far Cry 2 i izbacilo mi jedno 20 torrenta, pa se ti snađi!

Gledao sam najbolji omjer seedersa i leechersa i počeo skidati taj torrent koji je imao najbolji omjer. Moram napomenuti da je taj torrent u opisu sadržaja bio potpuno normalan, dakle ništa ne upućuje na to da je lažan ili da ima virusa. I ok, skinuo ja torrent do kraja, instalirao igricu, kad vidiš ono system crashdown, u punom smislu te riječi! Dakle, taj torrent, iako su svi rekli da nema virusa i da nije fake, ipak jest, i pokupio sam virus te sada moram reinstalirat windowse jer ni antivirusni program više ne pomaže.

Kome sada vjevorati? Kako najbolje naći "pravu stvar" iliti kako naći ono šta stvarno tražim, a da mi se ne događaju situacije kao što sam malo prije opisao?

Siguran sam da je tu 80 % onih koji nešto skidaju sa torrenta, bilo igrice ili filmove ili nešto treće, naravno ilegalno.

Imate kakav savjet?

92% tinejđera sluša turbo folk. Ako si ti među onih 8% koji još uvijek slušaju pravu glazbu kopiraj si ovo u potpis.
Moj PC  
0 0 hvala 0
15 godina
neaktivan
offline
Torrent(sigurnost)

ako oces 99% siguran skinuti torrent uclani se na neki privatni tracker i otamo skidaj...nikad se nemos potpuno zastiti pogotovo ako skidas sa javnih trackera

Q6600 @ 3.0 GHZ, 1.39V 2x2 GB Redline Mushkin 1000 mhz (5-5-5@15) Gainward HD 4870 512 MB Western Digital Caviar 640 GB Fortron 650w Spire Fourier IV
 
0 0 hvala 0
16 godina
neaktivan
offline
Torrent(sigurnost)