Instar informatika

poruka: 484
|
čitano: 266.694
|
moderatori: vincimus, Lazarus Long
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
9 godina
offline
Instar informatika

Kako ti se laptop od 10k kuna pregrijava ?!

 
1 0 hvala 0
10 godina
offline
Instar informatika

To i mene zanima. Isto kao sto me zanima kako ce cooler od 80 kuna hladiti laptop koji se pregrijava.

Moj PC  
1 0 hvala 0
9 godina
offline
Instar informatika

Pretpostavljam da je stock cooler zamjenio s ovim coolerom od 89kn?! Al i dalje mi nije jasno zasto jednostavno nisi vratio stock cooler i sve ok? Zasto bi opce mjenjao stock cooler za cooler od 89kn?

 
0 2 hvala 0
11 godina
offline
Re: Instar informatika

Mislim da priča o cooling padu, ne klasičnom hladnjaku. No i dalje ostaje pitanje kako to da se pregrijava, i zašto nije reklamirao laptop a ne pad?

12 godina
offline
Instar informatika

Mislite da se bude više ikada javio? Teško... ni prvi, ni zadnji

Moj PC  
0 0 hvala 0
11 godina
offline
Re: Instar informatika
Law Abiding Citizen kaže...
Kupio laptop od 10,000kn u Instar Informatici
, najskuplji bezicni joystick i MS cooler od 90kn sve unutar 1mj.

Ms cooler sam vratio 3 puta, treci put mi je voditelj ducana obecao da cu dobit skuplji za zamjenu sto sam dolazio 4 puta u ducan , trosio benzin, itd. .

Danas ih zovem u servis, kazu "odobreno ti je" . Dodjem u ducan oni traze novcanu nadoplatu za cooler. Ja trazim voditelja smjene. Dolazi isti lik koji mi je prije obecao zamjenu i pravi se lud kaze da nije.

Trazio sam povrat novca, dobio ga i otiso.

Od 89kn kolko kosta cooler, 4 puta ic iz sesveta do heinzelove i onda da te tako obrade ko mladog majmuna, nije zabavno.

Nit imam svoje novce, nit imam svoj cooler a laptop od 10.000kn takodjer kupljen od njih se bez coolera pregrijava.

Kolko covjek mora novaca potrosit u tom ducanu a da mu se malo izadje u susret? Ocito nema granice

Napravili su budalu od mene. Potrosili moje novce jer nezanju poslovat.

Zadnji put da sam lipe potrosio u njihovim ducanima ili ikome savjetovao da tamo kupuje

 Šta se desilo kad si se probudio?

Pazi ti ovu recenicu "Nit imam svoje novce, nit imam svoj cooler a laptop od 10.000kn takodjer kupljen od njih se bez coolera pregrijava. "
Kako ti se laptop od 10k pregirjava bez collera?
Ali pazi ovo pljunuo si za laptop 10k kuna a uzeo si coller za 80 kn sta ti to nije malo cudno?

Svasta covijek procita na ovom forumu.

u nevolji ne treba plakati vec traziti ljeka
7 godina
neaktivan
offline
Instar informatika

Evo, ulogirala sam se na forum samo zato da podijelim svoje NEGATIVNO iskustvo. 16.12.2016. sam odnijela mobitel na popravak, i iako je bilo najavljeno da će popravak trajati tjedan, maksimalno dva, tek 19.1.2017. godine su mi javili da je mobitel popravljen, ali kada sam došla kući, shvatila sam da mobitel UOPĆE NIJE POPRAVLJEN. Problem je bio u tome što se mobitel nije htio puniti (kako je i navedeno u prijavi), a jedino što je servis napravio u tih više od mjesec dana je to DA SU SAMO STAVILI NOVU BATERIJU iako u bateriji uopće nije bio problem, a kvar uopće nisu uklonili i čim se prvi puta baterija ispraznila, mobitel opet nije radio jer se i dalje nije mogao puniti. Prema evidenciji, mobitel su počeli popravljati tek 3.1.2017. godine i u računu piše da je popravak trajao 15 MINUTA! (Iako je mobitel bio na popravku duže od mjesec dana i jedino što su napravili u tih više od mjesec dana je to da su mu zamijenili bateriju).

 

INSTAR je odbio bilo kakav povrat novca ili davanje novog uređaja i ograđivao se da je to stvar servisa, a oni na taj servis s kojim surađuju NEMAJU NIKAKAV UTJECAJ. Dakle, izdali su mi garanciju za ono što sam pošteno platila, ali najednom ne mogu garantirati ništa. Ponudili su mi jedino to da mobitel PONOVNO ide na popravak kako bi se utvrdilo što je kvar (i rekli da nemaju pojma koliko će to ponovno trajati), iako je tamo bio više od mjesec dana upravo zato, da utvrde što je kvar. Dakle, INSTAR uopće ne može utjecati na servis s kojim surađuju, a taj servis, osim što je NEVJEROJATNO BAHAT, još ni NE OBAVLJA SVOJ POSAO jer očito imaju debele veze zbog kojih se ne moraju brinuti. Dakle u INSTAR trgovini možete kupiti što hoćete, oni će vam to ljubazno isporučiti i dati vam garanciju, ali kada s tom istom garancijom dođete popraviti svoj uređaj, možete se samo krenuti moliti JER INSTAR VAM ZAPRAVO NE MOŽE GARANTIRATI NIŠTA JER NEMAJU APSOLUTNO NIKAKAV UTJECAJ NA SERVIS S KOJIM SURAĐUJU. Jedino što znaju je ograđivati se da je to stvar servisa. Ja mobitel nisam kupila kod servisa. Kupila sam kod njih. Oni su mi dali garanciju, a ja njima novce. 

 

Stvar je u tome su me cijelo vrijeme pravili budalom i da to svjesno rade. Dakle, ja sam svoj mobitel pošteno platila, dobila sam za njega garanciju koja bi mi trebala nešto garantirati, ali ću ostati i bez novog uređaja i bez povrata novca za uređaj na koje zakonski imam pravo. Ne pristajem ponovno prolaziti sve ovo ispočetka i čekati mjesec, dva, tri. Frustrirana sam, ljuta, razočarana i ogorčena. Priču ću proširiti maksimalno koliko mogu i zvati inspekciju. Da ne govorim koliko puta sam morala ići u njihovu poslovnicu (koja mi je sat vremena u jednom, sat u drugom smjeru) zbog njihovih hirova i cirkusa. Žalibože vremena, živaca i novca. Bježite dok možete i kupite nešto kod nekoga čija garancija vam nešto zapravo može garantirati i kod nekoga tko će biti sposoban preuzeti odgovornost kada vam se uređaj pokvari. To vam savjetujem od srca da vam se ne dogodi da pogubite sve živce i novce kao ja. Lijep pozdrav.

 
2 1 hvala 1
12 godina
offline
Instar informatika

Gdje je mobitel bio na servisu? Imaš papir od servisa? Može slika?

Moj PC  
0 0 hvala 0
11 godina
offline
Re: Instar informatika

Pa vidiš, stvarno je stvar ovlaštenog servisa a ne trgovine. Jesu oni poslali mob u servis - jesu, jesu li ga vratili tebi nakon što ga je servis vratio kao popravljenog - jesu. Nakon što ti nisi bila zadovoljna jer mob nije popravljen, jesu li ti ponudili da ga pošalju u ovlašteni servis - jesu no ti si odbila. Tu priča završava, možeš nosit mob u servis osobno ako misliš da ćeš postić bolji rezultat no ako je servis stvarno loš kako pričaš - sretno s tim i nemoj krivit trgovinu za tuđi nemar/nerad.

14 godina
offline
Re: Instar informatika
km93 kaže...

Evo, ulogirala sam se na forum samo zato da podijelim svoje NEGATIVNO iskustvo. 16.12.2016. sam odnijela mobitel na popravak, i iako je bilo najavljeno da će popravak trajati tjedan, maksimalno dva, tek 19.1.2017. godine su mi javili da je mobitel popravljen, ali kada sam došla kući, shvatila sam da mobitel UOPĆE NIJE POPRAVLJEN. Problem je bio u tome što se mobitel nije htio puniti (kako je i navedeno u prijavi), a jedino što je servis napravio u tih više od mjesec dana je to DA SU SAMO STAVILI NOVU BATERIJU iako u bateriji uopće nije bio problem, a kvar uopće nisu uklonili i čim se prvi puta baterija ispraznila, mobitel opet nije radio jer se i dalje nije mogao puniti. Prema evidenciji, mobitel su počeli popravljati tek 3.1.2017. godine i u računu piše da je popravak trajao 15 MINUTA! (Iako je mobitel bio na popravku duže od mjesec dana i jedino što su napravili u tih više od mjesec dana je to da su mu zamijenili bateriju).

 

INSTAR je odbio bilo kakav povrat novca ili davanje novog uređaja i ograđivao se da je to stvar servisa, a oni na taj servis s kojim surađuju NEMAJU NIKAKAV UTJECAJ. Dakle, izdali su mi garanciju za ono što sam pošteno platila, ali najednom ne mogu garantirati ništa. Ponudili su mi jedino to da mobitel PONOVNO ide na popravak kako bi se utvrdilo što je kvar (i rekli da nemaju pojma koliko će to ponovno trajati), iako je tamo bio više od mjesec dana upravo zato, da utvrde što je kvar. Dakle, INSTAR uopće ne može utjecati na servis s kojim surađuju, a taj servis, osim što je NEVJEROJATNO BAHAT, još ni NE OBAVLJA SVOJ POSAO jer očito imaju debele veze zbog kojih se ne moraju brinuti. Dakle u INSTAR trgovini možete kupiti što hoćete, oni će vam to ljubazno isporučiti i dati vam garanciju, ali kada s tom istom garancijom dođete popraviti svoj uređaj, možete se samo krenuti moliti JER INSTAR VAM ZAPRAVO NE MOŽE GARANTIRATI NIŠTA JER NEMAJU APSOLUTNO NIKAKAV UTJECAJ NA SERVIS S KOJIM SURAĐUJU. Jedino što znaju je ograđivati se da je to stvar servisa. Ja mobitel nisam kupila kod servisa. Kupila sam kod njih. Oni su mi dali garanciju, a ja njima novce. 

 

Stvar je u tome su me cijelo vrijeme pravili budalom i da to svjesno rade. Dakle, ja sam svoj mobitel pošteno platila, dobila sam za njega garanciju koja bi mi trebala nešto garantirati, ali ću ostati i bez novog uređaja i bez povrata novca za uređaj na koje zakonski imam pravo. Ne pristajem ponovno prolaziti sve ovo ispočetka i čekati mjesec, dva, tri. Frustrirana sam, ljuta, razočarana i ogorčena. Priču ću proširiti maksimalno koliko mogu i zvati inspekciju. Da ne govorim koliko puta sam morala ići u njihovu poslovnicu (koja mi je sat vremena u jednom, sat u drugom smjeru) zbog njihovih hirova i cirkusa. Žalibože vremena, živaca i novca. Bježite dok možete i kupite nešto kod nekoga čija garancija vam nešto zapravo može garantirati i kod nekoga tko će biti sposoban preuzeti odgovornost kada vam se uređaj pokvari. To vam savjetujem od srca da vam se ne dogodi da pogubite sve živce i novce kao ja. Lijep pozdrav.

 Malo si pobrkala lončiće i sad zbog svoje neinformirnosti svaljuješ sve u krivi smjer.

Kupila si mobitel i dobila jamstveni list.

Ne daj Bože da si to pročitala, jel tak?

Na jamstvenom listu ti piše tko je davatelj jamstva i koliko isto traje te tko ti je ovlašteni servis.

Da si kupila taj mobitel u bilo kojem dućanu, opet bi ti išao u isti servis i jednako bi čekala.

Jer dućani ne popravljaju mobitele, tablete, laptope(u jamstvu), veš mašine, fenove, televizore, kosilice, bušilice ili sokovnike.

Dućani ih (pre)prodaju.

A servisi servisiraju.

7 godina
neaktivan
offline
Re: Instar informatika

Nisam ja pobrkala nikakve lončiće, ljudi kada kupuju mobitel žele znati s kim imaju posla i što im se pritom garantira, ja sam im samo iznijela što Instar garantira, a to je ništa. Ja sam njima dala novce, ne servisu. Što se tiče jamstvenog lista, jamstveni list u INSTARU nisam ni dobila nego sam dobila samo račun koji je ujendo i jamstveni list, a na kojemu od konkretnih podataka oko servisiranja mobitela ne piše gotovo ništa jer je najlakše tako, ne navesti ništa pa ništa ni ne biti dužan. Nema potrebe za nagađanjima poput tih da nisam pročitala garanciju jer sam dobro iščitala sve što sam tamo dobila kao i Zakon o zaštiti potrošača. Usput, prema Duštvu za zaštitu potrošača koje sam također kontaktirala, takav način izdavanja odnosno neizdavanja garancije je također materijal za inspekciju. Materijal za inspekciju prema Zakonu o zaštiti potrošača im je bilo još i to što je mobitel 28 dana bio na popravku, a kada bih ih ponovo kontaktirala i navela da je bio još duže i da su ga vratili nepopravljenog, vjerujem da bi njihov stav bio samo još više na štetu Instara, s punim pravom. 

12 godina
offline
Instar informatika

Možeš li navesti koji članci su točno ovdje za inspekciju?

Jer 28 dana nije sigurno... A i po ovome što si ti napisala nisu kršili nikakav zakon jer su prihvatili tvoju reklamaciju i prosljedili u servis, da su odbili to bi bilo drugo... Jamstveni list kod mobitela je u većini slučajeva u kutiji di je mobitel, ili jedan papir ili ona debela knjižica...a na njoj imaš naveden jedan servis ili više njih

 

Ovdje se sigurno radi o Agramu, jer oni su poznati po šlampavosti... Ako se radi o njima, vidi s trgovinom da li ima neki drugi servis za taj mob pa odnesite tamo.

 

Moj savjet je da se ne natežeš jer nemaš nikakva prava po zakonu, već da ih lijepo zamoliš da stisnu servis i da to srede brzo i kako treba. Bahaćenjem a nisi u pravu nećeš ništa postići ;) Pametno, lagano i sve će biti sređeno.

Poruka je uređivana zadnji put sri 25.1.2017 8:53 (FakeDeath).
Moj PC  
2 1 hvala 0
14 godina
offline
Re: Instar informatika
km93 kaže...

Nisam ja pobrkala nikakve lončiće, ljudi kada kupuju mobitel žele znati s kim imaju posla i što im se pritom garantira, ja sam im samo iznijela što Instar garantira, a to je ništa. Ja sam njima dala novce, ne servisu. Što se tiče jamstvenog lista, jamstveni list u INSTARU nisam ni dobila nego sam dobila samo račun koji je ujendo i jamstveni list, a na kojemu od konkretnih podataka oko servisiranja mobitela ne piše gotovo ništa jer je najlakše tako, ne navesti ništa pa ništa ni ne biti dužan. Nema potrebe za nagađanjima poput tih da nisam pročitala garanciju jer sam dobro iščitala sve što sam tamo dobila kao i Zakon o zaštiti potrošača. Usput, prema Duštvu za zaštitu potrošača koje sam također kontaktirala, takav način izdavanja odnosno neizdavanja garancije je također materijal za inspekciju. Materijal za inspekciju prema Zakonu o zaštiti potrošača im je bilo još i to što je mobitel 28 dana bio na popravku, a kada bih ih ponovo kontaktirala i navela da je bio još duže i da su ga vratili nepopravljenog, vjerujem da bi njihov stav bio samo još više na štetu Instara, s punim pravom. 

 Daj napiši o kojem se mobitelu radi?

Kad si ga kupila i jel uopće u jamstvu?

Jel ti Instar ponudio zamjenski uređaj?

Da li je ovlašteni servis ponovno prihvatio uređaj i potvrdio da opet ne radi?

12 godina
offline
Instar informatika

Prvo neke slike kao dokaz...pa ćemo onda dalje pomagati. Ovako nema smisla.

Moj PC  
4 0 hvala 0
16 godina
offline
Instar informatika

Kao kupac i prodavač u dučanu informatičke opreme znam da je kupcima jezik brži od mozga, jer ga niti ne koriste prilikom razgovora koji bi trebao biti sve samo ne bahat, arogantan i prijeteći. Kao prodavač mogu potvrditi da ljudi nemaju pojma da prodavači nemaju moć im izlaziti u susret ako se drže pravila poslovanja jer u tom slučaju mogu biti kolateralna žrtva u napucavanju servis-dučan-kupac. A opet znam da prodavači rade grešku pa da utješe kupce blebeču i obečavaju gluposti koje u 98% slučajeva ne mogu ispuniti.

Isto tako greška kupaca je generaliziranje i prihvačanje iznimaka kao pravila - iskustvo s jednim dučanom prihvačaju kao konačno i objektivno dok je to veoma daleko od toga.

Greška prodavača je također generaliziranje kupaca, ali... u 99% slučajeva kupac sam prouzroči problem tako da sam na strani prodavača (koji doslovno trpi tuđa sranja).

Iskustvo me naučilo da treba biti priseban, spreman informacijama, spreman na kompromis, biti ljubazan i smiren i sve se može riješiti na obostrano zadovoljstvo. Sumnjam da bi si ijedna iole ozbiljna firma dopustila muljanja zbog jednog mobitela, laptopa od 10000 kuna sa 89kuna cooling padom ili slično. Svaki trgovac, prodavač, dučan će se trgati za svakog kupca i tu nema mjesta bahatosti i aroganciji.

 

Zato preporučujem svakom kupcu da se ostavi interneta prilikom rešavanja svojih problema. Nemam ništa protiv udruga ali one su večinom pune nadrkanih, bahatih i arogantnih ljudi kojima je životna misija zagorčavati život svima jer su imali neki problem kojeg zbog svoje jadne naravi nisu mogli riješiti. 

Ok, svi mi imamo neka svoja prava i ne znaju svi sve, ali biti toliko paničan i sumnjičav prema svemu je opčenito loša životna filozofija.

 

 

 

Moj PC  
1 0 hvala 0
9 godina
offline
Re: Instar informatika
FakeDeath kaže...

Možeš li navesti koji članci su točno ovdje za inspekciju?

 Navela je, neispunjenje jamstvenog lista.

 

Ovo ostalo sto je navela je vise problem slampavog servisa i nebrige, kako trgovine tako i kupca jer mjesec dana za promjenu baterije je katastrofa jer se vjerojatno ni jedan ni drugi ni treci nisu zanimali sto je s tim mobitelom pa je zato toliko dugo trajalo. Nije tu bilo nekih drugih vecih problema.

ukay1000 kaže...
Zato preporučujem svakom kupcu da se ostavi interneta prilikom rešavanja svojih problema. Nemam ništa protiv udruga ali one su večinom pune nadrkanih, bahatih i arogantnih ljudi kojima je životna misija zagorčavati život svima jer su imali neki problem kojeg zbog svoje jadne naravi nisu mogli riješiti.

 Naravno da to preporucas jer na taj nacin imas manje problema i vise app metoda koje mozes prodat kupcima koje prolaze a protivne su zakonu. San svakog prodavaca. Udruge o potrosacima su sve samo ne pune "nadrkanih, bahatih i arogantnih" ljudi, jer ako je to tvoj dojam, ocito si kao prodavac svakakve gluposti pricao kupcima pa kad su ti se kupci vratili s savjetima iz tih istih udruga si morao pojesti go*no jer ti nisu prosle svakojake app metode. Drugog razloga nema, posto sam imao milion kontakata s ljudima iz tih udruga i nitko ni najmanje nije bio arogantan, bahat i nadrkan.

16 godina
offline
Re: Instar informatika
sandokan111 kaže...
ukay1000 kaže...
Zato preporučujem svakom kupcu da se ostavi interneta prilikom rešavanja svojih problema. Nemam ništa protiv udruga ali one su večinom pune nadrkanih, bahatih i arogantnih ljudi kojima je životna misija zagorčavati život svima jer su imali neki problem kojeg zbog svoje jadne naravi nisu mogli riješiti.

 Naravno da to preporucas jer na taj nacin imas manje problema i vise app metoda koje mozes prodat kupcima koje prolaze a protivne su zakonu. San svakog prodavaca. Udruge o potrosacima su sve samo ne pune "nadrkanih, bahatih i arogantnih" ljudi, jer ako je to tvoj dojam, ocito si kao prodavac svakakve gluposti pricao kupcima pa kad su ti se kupci vratili s savjetima iz tih istih udruga si morao pojesti go*no jer ti nisu prosle svakojake app metode. Drugog razloga nema, posto sam imao milion kontakata s ljudima iz tih udruga i nitko ni najmanje nije bio arogantan, bahat i nadrkan.

 Apsolutno sve udruge su pune nadrkanaca. Osobno poznam nekoliko članova udruge Potrošač koji su mi radili probleme i znam kakva je to ekipa. Nikakve gluposti ne pričam kupcima jer mi ti kupci stavljaju djetetu kruh na stol, a udruge prvo što u startu svima preporučuju jest "prijeti sa DORH-om, sudom, inspektoratom..." itd. što je van svih pameti ako imaš malo racionalnog mozga.

A ako si imao milijon kontakata s takvima najvjerojatnije spadaš u ekipu koja pri kupovini koristi minimum potonjeg pa se poslije tuče s prodavačima kako i zašto jer mu je bilo "uvaljeno".

Uostalom, da mi se netko od kupaca vrati prijeteći sa takvim udrugama prvo što bi napravio jest zamolio da napusti polovnicu pod prijetnjom pozivanja policije jer su mi vlastiti živci i zdravlje važniji od nezadovoljnog kupca koji, ako ne pokaže minimum manira i bontona, samnom nema šanse.

Postoje pravne službe u firmama i nek se kupac bahče sa njima. Prodavači nemaju veze sa problemima kupaca osim ako ih sami nisu proizveli i tu je priči kraj a.k.a. EOD.

9 godina
offline
Re: Instar informatika
ukay1000 kaže...

Apsolutno sve udruge su pune nadrkanaca. Osobno poznam nekoliko članova udruge Potrošač koji su mi radili probleme i znam kakva je to ekipa

Rofl. Ajd da cujem iz kojeg dijela hrvatske? U Zagrebu ih sve znam, cak i one koje ne znas da rade u uredu, u Splitu samo jednog. Zagrebacki su sve samo ne ovo sto opisujes. Radili su ti probleme jer si vjerojatno pricao gluposti, i zasluzujes probleme radi tog.

ukay1000 kaže...

A ako si imao milijon kontakata s takvima najvjerojatnije spadaš u ekipu koja pri kupovini koristi minimum potonjeg pa se poslije tuče s prodavačima kako i zašto jer mu je bilo "uvaljeno".

Uostalom, da mi se netko od kupaca vrati prijeteći sa takvim udrugama prvo što bi napravio jest zamolio da napusti polovnicu pod prijetnjom pozivanja policije jer su mi vlastiti živci i zdravlje važniji od nezadovoljnog kupca koji, ako ne pokaže minimum manira i bontona, samnom nema šanse.

Postoje pravne službe u firmama i nek se kupac bahče sa njima. Prodavači nemaju veze sa problemima kupaca osim ako ih sami nisu proizveli i tu je priči kraj a.k.a. EOD.

 Lel. Tocno to, postoje pravne sluzbe, al eto, neuki prodavaci se cesto nadju pozvani da odredjuju sto je tocno i sto ne, i onda kad mu usljedi pisana prituzba pred inspektoratom gdje pravna sluzba nemoze pismeno napisat ono sto prodavac sve moze natrabunjat, prodavac mora pojest go*no i od nadredjenih i od kupca, pa se zato radjaju ovakvi kao ti kojima su udruge pune "nadrkanih, bahatih i arogantnih ljudi".

 

8 godina
protjeran
offline
Re: Instar informatika
sandokan111 kaže...

 Navela je, neispunjenje jamstvenog lista.

 I šta je tu prekršeno? Koji članak? Opet lupaš bezveze.

8 godina
protjeran
offline
Re: Instar informatika
FakeDeath kaže...

Prvo neke slike kao dokaz...pa ćemo onda dalje pomagati. Ovako nema smisla.

 Upravo to, previše je ovakvih izmišljenih "problema" i pljuvanja po trgovinama bez ikakvih dokaza i konkretnih informacija i to sve od strane nekog lika koji se tek registrirao.

7 godina
neaktivan
offline
Instar informatika

Ja ovo stvarno ne razumijem. Ova tema je i otvorena jer ljudi žele čuti iskustva drugih s Instarom. Ja sam im upravo rekla svoje. Ne razumijem zašto pljujete po mom negativnom iskustvu jer ni ja nisam pljuvala po vašem pozitivnom. Događaju se i pozitivna i negativna, ne razumijem gdje je problem i po kojoj logici ja nemam pravo ispričati svoje negativno iskustvo bez da ga netko popljuje? Pustite ljude neka iznesu svoja iskustva, zbog toga je ova tema i otvorena, a onda će onaj tko želi sam odlučiti hoće li tamo nešto kupiti ili ne, ne trebaju im vaša odvjetnička nagađanja o situaciji koju komentirate iz fotelje, a kroz koju niste prošli. Imajte na umu da ovo što pljujete po mom slučaju se sutra može dogoditi i vama, a onda ćete vidjeti kako ćete potpuno promijeniti svoju priču nakon što vam netko kome ste dali pare priredi jednaki cirkus. Nadalje, nisam došla ovdje se svađati niti ikome dokazivati da nisam "izmišljeni lik", pogotovo se neću svađati s nekim tko govori kako kupci imaju brži jezik od mozga jer mozga ni nemaju, a taj netko tko to govori nema niti osnove pismenosti niti osnove kulture. Nismo djeca da se vrijeđamo preko interneta. Umjesto da ste solidarni s drugima jer će se to prije ili kasnije dogoditi i nekom drugom i trećem pa možda i vama, vi branite to da radi tko šta hoće i kako hoće. Zato nam i je tako super u toj našoj Hrvatskoj. Pustite ljude neka iznesu svoja iskustva. Zato je tema otvorena. Ako je vaše bilo pozitivno, ne znači da je nečije tuđe isto bilo pozitivno. Ne pametujte previše oko nečega što niste prošli jer da ovo prolazite, pričali biste vi puno drugačije. 

Poruka je uređivana zadnji put sri 25.1.2017 15:35 (km93).
 
3 1 hvala 0
16 godina
offline
Re: Instar informatika
sandokan111 kaže...
ukay1000 kaže...

Apsolutno sve udruge su pune nadrkanaca. Osobno poznam nekoliko članova udruge Potrošač koji su mi radili probleme i znam kakva je to ekipa

Rofl. Ajd da cujem iz kojeg dijela hrvatske? U Zagrebu ih sve znam, cak i one koje ne znas da rade u uredu, u Splitu samo jednog. Zagrebacki su sve samo ne ovo sto opisujes. Radili su ti probleme jer si vjerojatno pricao gluposti, i zasluzujes probleme radi tog.

ukay1000 kaže...

A ako si imao milijon kontakata s takvima najvjerojatnije spadaš u ekipu koja pri kupovini koristi minimum potonjeg pa se poslije tuče s prodavačima kako i zašto jer mu je bilo "uvaljeno".

Uostalom, da mi se netko od kupaca vrati prijeteći sa takvim udrugama prvo što bi napravio jest zamolio da napusti polovnicu pod prijetnjom pozivanja policije jer su mi vlastiti živci i zdravlje važniji od nezadovoljnog kupca koji, ako ne pokaže minimum manira i bontona, samnom nema šanse.

Postoje pravne službe u firmama i nek se kupac bahče sa njima. Prodavači nemaju veze sa problemima kupaca osim ako ih sami nisu proizveli i tu je priči kraj a.k.a. EOD.

 Lel. Tocno to, postoje pravne sluzbe, al eto, neuki prodavaci se cesto nadju pozvani da odredjuju sto je tocno i sto ne, i onda kad mu usljedi pisana prituzba pred inspektoratom gdje pravna sluzba nemoze pismeno napisat ono sto prodavac sve moze natrabunjat, prodavac mora pojest go*no i od nadredjenih i od kupca, pa se zato radjaju ovakvi kao ti kojima su udruge pune "nadrkanih, bahatih i arogantnih ljudi".

 

 Znal sam da imas veze s tim scumom od udruga cim ih tako branis. Uglavnom, zagrebacki potrosac je vec popil nekoliko prituzaba da se prilikom poziva davaju savjeti odvjetnika i odvjetnickih ureda koji bi im "rijesili problem bez prevelikih problema". Pitam se zasto jedna udruga uopce spominje koji odvjetnik je dobar. Ups, cek da probam pogoditi. Ruka ruku mije...

Vecina pisanih prituzaba zavrsava u korist prodavaca jer su kupci ti koji vecinom pokusavaju (uz pomoc scumerskih udruga) izkamciti nekakvu lovu jer kao "imaju love, ko ih *ebe" moto. Uglavnom ne prolazi, pa se kenja po forumima kak je firma u banani, kak je servis prelos, kak su prodavaci nekulturni i ne pokazivaju postovanja (kojeg ni oni sami ne pokazuju) itd...

Uvijek cu biti na strani prodavaca jer, iako ima losih iznimaka koji su sramota "struci", znam da je s ljudima najteze raditi i ugoditi (posto to cijeli zivot i radim, znam o cemu pricam, sigurno ne slaufam pimpica iza telefona u udruzi potrosac i ljudima dajem savjete kako postati smece od covjeka).

 

km93 Iskreno nikoga ne zanima tvoje fiktivno lose iskustvo gdje si dosla pljuvati firmu na IT forum bez ijednog dokaza.

 

Poruka je uređivana zadnji put sri 25.1.2017 16:09 (ukay1000).
14 godina
offline
Instar informatika

Općenito, prodavač bi te "zavaljao" kad god može, bubreg bi ti odnio... kod instara sam kupovao 2 puta, jednom reklamirao monitor bez većih poteškoća. Najveća gamad (isprika ali moram ih tako nazvati) su u Links-a u Splitu....j...užas, najbolji su mi Futura IT. Jednom su mi krivio namontirali procesor i iskrivili jedan pin te nije radio, poslao im mail, rekao im da sam ja to riješio, fino mi se ispričali, nudili reklamaciju i novi procesor (iako nisam trebao sam prčkati) ali pošto je sa ovim bilo sve 5 nisam htio... pošto su bili ljubazni od prve  do zadnje rečenice  opet sam kupovao kod njih iako nisu najjeftiniji. Sada sam kupio grafu iako sam mogao proći jeftinije kod linksa...ali nebih ima dao lipe više. Dakle samo razumno i ljudski i sve se da riješiti ali da su uglavnom prodavači seronje...jesu. Ovaj gore što se opravdava...daj molim te...pa rijetko koji je pošten od prve i prizna sva prava kupca...imate marže da glava zaboli...pogledajte EU trgovine...zaboli vas.... za kupcem i njegovim pravom sve dok ne postanemo očajni i ne zaprijetimo inspekcijom....da je sve po zakonu nebi je se niti bojali... Čast iznimkama ali danas ih jakooo malo. 

Frka85
Moj PC  
0 3 hvala 0
7 godina
neaktivan
offline
Re: Instar informatika

Nije tvoje da procjenjuješ koga zanima moje iskustvo, a koga ne, svatko može govoriti samo u svoje ime, tako i ti. Sigurna sam da ima ljudi koje će itekako zanimati i ja im od srca savjetujem da sačuvaju svoje živce. To da se sada idem baviti slikanjem računa i papirologije (možda i osobne i oiba i broja kartice?) kako bih tebi dokazala da je moja priča istinita mi ne pada na pamet. Ljudi će već znati prepoznati i bez tvog odvjetništva u što će vjerovati. Tko hoće neka posluša, tko neće neka zaobiđe moj komentar. Ne razumijem zašto si tako angažiran u slijepom branjenju Instara kada je OČITO da je ono što se dogodilo sramotno loše i nije vrijedno nikakvog branjenja.

8 godina
protjeran
offline
Re: Instar informatika
km93 kaže...

Nije tvoje da procjenjuješ koga zanima moje iskustvo, a koga ne, svatko može govoriti samo u svoje ime, tako i ti. Sigurna sam da ima ljudi koje će itekako zanimati i ja im od srca savjetujem da sačuvaju svoje živce. To da se sada idem baviti slikanjem računa i papirologije (možda i osobne i oiba i broja kartice?) kako bih tebi dokazala da je moja priča istinita mi ne pada na pamet. Ljudi će već znati prepoznati i bez tvog odvjetništva u što će vjerovati. Tko hoće neka posluša, tko neće neka zaobiđe moj komentar. Ne razumijem zašto si tako angažiran u slijepom branjenju Instara kada je OČITO da je ono što se dogodilo sramotno loše i nije vrijedno nikakvog branjenja.

 Daj više postavi skeniran račun ili neki dokaz servisa ili prestani trolat.

11 godina
offline
Re: Instar informatika

Apsolutno! Slažem se - sramotno loše ponašanje, ALI od strane servisa, ne trgovine.

16 godina
offline
Re: Instar informatika
stručnjak kaže...

Općenito, prodavač bi te "zavaljao" kad god može, bubreg bi ti odnio... kod instara sam kupovao 2 puta, jednom reklamirao monitor bez većih poteškoća. Najveća gamad (isprika ali moram ih tako nazvati) su u Links-a u Splitu....j...užas, najbolji su mi Futura IT. Jednom su mi krivio namontirali procesor i iskrivili jedan pin te nije radio, poslao im mail, rekao im da sam ja to riješio, fino mi se ispričali, nudili reklamaciju i novi procesor (iako nisam trebao sam prčkati) ali pošto je sa ovim bilo sve 5 nisam htio... pošto su bili ljubazni od prve  do zadnje rečenice  opet sam kupovao kod njih iako nisu najjeftiniji. Sada sam kupio grafu iako sam mogao proći jeftinije kod linksa...ali nebih ima dao lipe više. Dakle samo razumno i ljudski i sve se da riješiti ali da su uglavnom prodavači seronje...jesu. Ovaj gore što se opravdava...daj molim te...pa rijetko koji je pošten od prve i prizna sva prava kupca...imate marže da glava zaboli...pogledajte EU trgovine...zaboli vas.... za kupcem i njegovim pravom sve dok ne postanemo očajni i ne zaprijetimo inspekcijom....da je sve po zakonu nebi je se niti bojali... Čast iznimkama ali danas ih jakooo malo. 

 Isto kao sto bi te i kupac zavaljao.

Kupi kod tebe, nadje isti takav na njuskalu, promjeni kutije i naljepnice, reklamira, odobri mu se novi, proda jedan drugi ostaje za cijenu njuskala...

Kupi procesor, dode doma, prisili ga, izvine pinove i zeli novi...

Kupi graficku, mjesec dana prije isteka ju prisili cackalicama u venilatoru da umre, reklamira i dobije novu - dvije serije noviju za cijenu koju je platio, a graficka ne vrijedi pisljive fige...

Ili reklamira nesto bez racuna, ili sa svojim racunom i kune se da je kupljeno BAS TU.

Ili reklamacija proizvoda sa krivim serijskim brojem...

 

Ako mislis da su marze prevelike kad si tako pametan (u sto sumnjam) otvori firmu, plati prodavace (prave, pametne ne one koji ce te izvaljat), plati prostor i rezije, plati logistiku, web, knjigovodstvo, zastitu pa da te vidim dokle ces stici... Propast ces 101%.

 

8 godina
offline
Re: Instar informatika
Da je uitinu tako kako pričaš, dokazati tako nešto ti ne bi trebao biti problem.
14 godina
offline
Re: Instar informatika
Antoniio22 kaže...
Da je uitinu tako kako pričaš, dokazati tako nešto ti ne bi trebao biti problem.

 Slažem  se varalica je bilo i biti će.... Šinjorina koja se javila da ima problema sa mobitelom, naime stavr je vrlo jednostavna, Vi ste otišli u trgovinu i kupili mobitel, oni su vam dužni dati račun i garantni list (u kojem obliku na njima je). Ako vam se u garantnom roku (mislim da je zakonski min 2 god) pokvari, u ovom slučaju mobitel, ako kvar nije uzrokovan vašom krivicom, a želite ga reklamirati, dužni ste odnijeti mobitel u trgovinu gdje je kupljen te priložiti račun i garantni list, niste dužni donijeti kutiju niti ikakvu ambalažu, kao što neki kažu da moraš, odnosno neće da prihvate garanciju bez iste. Trgovac je dužan uzeti uređaj i o svom trošku proslijediti uređaj serviseru. Tu vaša briga prestaje...dalje je na komunikaciji TRGOVAC - SERVIS. Vi ste sklopili ugovor sa trgovcem a ne sa servisom (račun pri kupnji je ugovor između trgovca i kupca, prava jednih i drugih je uređena zakonom). Niste dužni nikako komunicirati sa servisom. Trgovac je dužan obavijestiti kupca kada uređaj dođe sa popravka...Također nema roka u kojem je trgovac (serviser) dužan popraviti uređaj nego je to neki "razuman" rok.

Ukoliko u tom roku problem nije riješen, razgovarajte, ukoliko ne ide sve lijepo prijavite nadležnim institucijama, pa ako treba i EU zaštiti potrošača. SRETNO

Frka85
12 godina
offline
Re: Instar informatika
km93 kaže...

 

 Mi smo tu da ti pomognemo, jer baš naprotiv, dosta nas znaju što treba napraviti jer su prošli to xxx puta na svojim leđima te se znamo ponašati kao ljudi i sve lako riješiti pa čak i sa onim kompliciranim servisima/trgovinama.

 

Ja ti garantiram da ti mogu pomoći da se to sve brzo i bezbolno riješi, ali ti si ta koja sebi mora pomoći (strpljenje i manje vikanja) i dati nam neki konkretan dokaz da je to što pričaš istina i tko je zapravo servis koji je odgovoran za tvoj mobitel.

 

Napadaš trgovinu, napadaš nas, a jednostavno možeš uslikati nalog servisa bez tvojeg imena i podataka i idemo onda dalje riješavati zajedno ostalo.

 

Do tada sve ovo što pišeš ne znaći ništa ni nama, ni nekim novim kupcima. Niti će ikome išta pomoći. A uz sve ispadaš bahata ili bahat pa i da je istina, nije ni čudo da si prošla/prošao tako kako jesi/ako jesi.

Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice