Reklamacija u HG Spotu

poruka: 321
|
čitano: 45.244
|
moderatori: vincimus, Lazarus Long
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
8 godina
neaktivan
offline
Moj PC  
1 0 hvala 3
9 godina
offline
Re: Reklamacija u HG Spotu
hrčak kaže...

Sad su mi javili da ili cu prihvatiti gtx 1050 ti 4 gb koja kosta nova 1300 do 1400 kn ili ce oni ju slati gtx 760 u msi da je poprave. Dali se mogu pozvati na koji zakon ili nesto jer nikad nisam bio u ovoj situaciji. Oni mi uporno govore da mi nemogu zamijenit po vrijednosti nego samo po jacini.

 Sve je jasno. Dobija se onoliko koliko pise na racunu, al se prave grbavi jer sad za te pare dobijes puno bolju karticu. Od svega sto su napisali stoji jedino sto su napisali, da mogu slati karticu MSI-u da ti dostave istu takvu/popravljenu. To je mali gamble, al osobno sumnjam u tako nesto.

 

Znaci imas mali gamble da ces dobit istu takvu popravljenu, ili dobit povrat novca koliko pise na racunu i s tim novcima mozes kupit nesto puno jace danas. Izbor je tvoj, nikako njihov i nedaj se navuc na prevare.

11 godina
offline
Reklamacija u HG Spotu

Rekao sam Microlineu za zakone i sve rekli su da su oni samo uvoznik i da nemogu nista i da kontaktiram hg spot. Hg spot mi je javio da je moguc povrat cjelokupnog iznosa ali samo ako uvoznik to odobri kada se reklamacija rijesi. Jos jedno malo glupo pitanje, vraca mi se cjelokupni iznos s pdv-om ili bez pdv-a?

Poruka je uređivana zadnji put pet 2.12.2016 13:56 (hrčak).
Moj PC  
0 0 hvala 0
11 godina
offline
Reklamacija u HG Spotu

S PDV na način na koji je plaćeno.

 
1 0 hvala 1
11 godina
offline
Reklamacija u HG Spotu

Microline kaze da ako hocu da mi odobre povrat novca da moraju slati direkt u msi i da se to ceka minimalno 45 dana i vise a graficka je jod njih vec vise od 2 tjedna, a kada sam rekao da po zakonu hocu onda graficku do te vrijednosti koju sam platio onda samo govore da oni nemogu nista, da se obratim hg spotu

Poruka je uređivana zadnji put pet 2.12.2016 14:36 (hrčak).
Moj PC  
0 0 hvala 0
11 godina
offline
Reklamacija u HG Spotu

Pa nit nemaju oni ništa s tim, moraš stiskati HG Spot a ne uvoznika. HG Spot će tražiti od njih odobrenje.

 
0 0 hvala 1
11 godina
offline
Reklamacija u HG Spotu

Aha, ok. Njima sam poslao mail ali vec duze vrijeme ne odgovaraju. Kako ce se dalje odvijati situacija javim. Hvala svima na pomoci. Lp

Moj PC  
1 0 hvala 0
9 godina
offline
Reklamacija u HG Spotu

Nemas se ti sto pregovarat s microlineom i zaboravi da postoje.

Kontaktiraj HG spot i vidi sto kazu (osim ovog da microline mora odobrit). Proslo je 2 tjedna. Ako ti kazu jos 45 dana rok blabla gluposti, fino nemoj vise cekat nego prijavi sve trznoj inspekciji pa ces vidjet kako se stvari brze rjesavaju i nema vise natezanja.

 
5 0 hvala 1
11 godina
offline
Reklamacija u HG Spotu

Hg spot kaze da moze povrat novca i da ce mi odmah uplatit na racun kada uvoznik odobri a uvoznik govori da u slucaju povrata novca ce slat graficku u ovlasteni msi servis i da ce to trajat minimalno 45 dana i postoji mogucnost da oni nekak promijene cip tj. da ga leme nemam pojima.

Moj PC  
0 0 hvala 0
9 godina
offline
Reklamacija u HG Spotu

Bezveze se vrtimo u krug.

Stvarno neznam sta te briga sto uvoznik kaze. To se tebe apsolutno ne tice, s njima prica hgspot. Salji hgspotu i u odnosu na njihov odgovor napravi kako sam ti napisao. Ako kazu da cekaju, pitaj koliko, ako je vise od par dana salji fino na inspektorat i cekaj maks 15 dana rjesenje spora. Oni neka tih 45 dana objasnjavaju inspektoratu. Znaci, uzmi svoj mail, izbrisi sve kontakte koji imaju veze s microlineom/uvoznikom/kimegod i fino samo pricaj s hgspotom. Sve napismeno. Ako si krenuo emailom, nastavi, ali prijavu inspektoratu fino salji pismeno s povratnicom hgspotu i inspektoratu i to je to. Kraj price.

Poruka je uređivana zadnji put pet 2.12.2016 18:27 (sandokan111).
 
0 0 hvala 1
12 godina
protjeran
offline
Re: Reklamacija u HG Spotu
sandokan111 kaže...

Bezveze se vrtimo u krug.

Stvarno neznam sta te briga sto uvoznik kaze. To se tebe apsolutno ne tice, s njima prica hgspot. Salji hgspotu i u odnosu na njihov odgovor napravi kako sam ti napisao. Ako kazu da cekaju, pitaj koliko, ako je vise od par dana salji fino na inspektorat i cekaj maks 15 dana rjesenje spora. Oni neka tih 45 dana objasnjavaju inspektoratu. Znaci, uzmi svoj mail, izbrisi sve kontakte koji imaju veze s microlineom/uvoznikom/kimegod i fino samo pricaj s hgspotom. Sve napismeno. Ako si krenuo emailom, nastavi, ali prijavu inspektoratu fino salji pismeno s povratnicom hgspotu i inspektoratu i to je to. Kraj price.

 Jel ste vi djeca po ovom forumu ili šta vi pišete čovjeku bedastoće ??

kao prvo

 

1. Ti si dobio adekvatnu zamjenu za svoju karticu, to šta sad košta manje je stvar šta ide tehnologija naprijed i bok a ako ti netko da odobrenje to je čisto njihova volja

2. MSI ima jako zajebanu politiku za RMA i Microline ako ti da odobrenje sebe mogu samo u minus gurat

3. Onaj šta je gore pisao kao za popravit gamble i to.. dečko sa kojeg ti marsa padaš ??? Hrvati su navikli na reklamacije i bogovske priče.. to se sve popravlja bez problem šta god da je

4.  45 dana i ? može bit i 70 dana ! jel ima zakonski rok ? nema !

11 godina
neaktivan
offline
Re: Reklamacija u HG Spotu
hrčak kaže...

Rekao sam Microlineu za zakone i sve rekli su da su oni samo uvoznik i da nemogu nista i da kontaktiram hg spot. Hg spot mi je javio da je moguc povrat cjelokupnog iznosa ali samo ako uvoznik to odobri kada se reklamacija rijesi. Jos jedno malo glupo pitanje, vraca mi se cjelokupni iznos s pdv-om ili bez pdv-a?

 Cijeli se iznos vraća.

 

Ovako sam ja sa FX 8350 amd - Asbis (zastupnik za amd) - Protis prošli tjedan. Lova mi se isplatila u 7 dana slanja pokvarenog procesora u zagreb iz splita.

 

Nazva Asbis: Dali ovaj procesor ima garanciju neznam što se desilo s njim samo je stao raditi!?  (znam što se desilo voltaže su ga pokvarile u biosu ili napajanje pokvareno zbog drkanja tih voltaža non stop)

Asbis: Pošaljite slike procesora, jeli pin koji savinut

Ja: Nije, izgleda ko nov samo ima crno među pinovima od izgorenog procesora tipično. Pošaljem u mailu slike.

Asbis mailom: Kontaktirali smo amd procesor prolazi garanciju

ja: šaljem procesor poštom s Dopisom i računom

ne javljaju se 3 dana

ja zovem 4 dan, kaže u asbisu neznam di je procesor referent

Zovem 6 dan referenta direktno (potpisao se u mailu imenom i prezimenom), lik kaže: Samo malo idem pogledati

Zove me nakon po ure, procesor je prošao garanciju, nemamo vam vratiti novi, tražite povrat novca od Protisa.

Ja zovem odma protis: Rekli su to i to, dajte mi računovodstvo. kaže lik, ja sam zadužen za povrat novca.

Ja: Što tribam napravit, Asbis kaže da zatražim novac od vas, referent x y procesor y z broj telefona referenta u asbisu 01....

Protis: Molim vas pošaljeite broj račuan u banci i račun kupljenog procesora mailom

Nakon 3 ure stiže mail, stavljen je nalog za povrat sredstava,

 

Sutra silo 1350 kn

youtube.com/summercroatia http://steamcommunity.com/profiles/76561197984431248
12 godina
protjeran
offline
Reklamacija u HG Spotu

Dobro to je tvoj slučaj ok i opet ponavljam nije MSI.. nisi ni svjesttn koje su muke oko RMA sa MSI stvarima

Moj PC  
0 1 hvala 0
8 godina
neaktivan
offline
Re: Reklamacija u HG Spotu
Bulldozer kaže...
sandokan111 kaže...

Bezveze se vrtimo u krug.

Stvarno neznam sta te briga sto uvoznik kaze. To se tebe apsolutno ne tice, s njima prica hgspot. Salji hgspotu i u odnosu na njihov odgovor napravi kako sam ti napisao. Ako kazu da cekaju, pitaj koliko, ako je vise od par dana salji fino na inspektorat i cekaj maks 15 dana rjesenje spora. Oni neka tih 45 dana objasnjavaju inspektoratu. Znaci, uzmi svoj mail, izbrisi sve kontakte koji imaju veze s microlineom/uvoznikom/kimegod i fino samo pricaj s hgspotom. Sve napismeno. Ako si krenuo emailom, nastavi, ali prijavu inspektoratu fino salji pismeno s povratnicom hgspotu i inspektoratu i to je to. Kraj price.

 Jel ste vi djeca po ovom forumu ili šta vi pišete čovjeku bedastoće ??

kao prvo

 

1. Ti si dobio adekvatnu zamjenu za svoju karticu, to šta sad košta manje je stvar šta ide tehnologija naprijed i bok a ako ti netko da odobrenje to je čisto njihova volja

2. MSI ima jako zajebanu politiku za RMA i Microline ako ti da odobrenje sebe mogu samo u minus gurat

3. Onaj šta je gore pisao kao za popravit gamble i to.. dečko sa kojeg ti marsa padaš ??? Hrvati su navikli na reklamacije i bogovske priče.. to se sve popravlja bez problem šta god da je

4.  45 dana i ? može bit i 70 dana ! jel ima zakonski rok ? nema !

  

"Adekvatna" zamjena nije ono što trgovac procijeni, već isti taj proizvod ili proizvod u protuvrijednosti onog koji se reklamira. To je pod uvjetom da je kupac suglasan sa ponuđenim proizvodom, u protivnom ide povrat novaca. Govorim iz iskustva budući da sam reklamirao do sada 3 proizvoda (jedan je čak bio iz ED-a :) , tu je bila potrebna upotreba i formalnog prigovora na ovu stranicu https://prijava.mingo.hr/CD/prijava.jsp)

Poruka je uređivana zadnji put sub 3.12.2016 10:57 (BebacMan).
14 godina
offline
Re: Reklamacija u HG Spotu
hrčak kaže...

Microline kaze da ako hocu da mi odobre povrat novca da moraju slati direkt u msi i da se to ceka minimalno 45 dana i vise a graficka je jod njih vec vise od 2 tjedna, a kada sam rekao da po zakonu hocu onda graficku do te vrijednosti koju sam platio onda samo govore da oni nemogu nista, da se obratim hg spotu

 Ukratko, reci HGspotu da ne želiš zamjensku karticu koju ti nudi uvoznik.

HGspot će ti dati da odabereš bilo što drugo u vrijednosti tvojeg iznosa koji si dao za karticu.

Vjerojatno će ti dati i da odabereš neki skuplji proizvod uz nadoplatu.

 

Nema nikakvog čekanja ni kockanja.

15 godina
offline
Re: Reklamacija u HG Spotu
Bulldozer kaže...
..
kao prvo

 

..

 -ne lupetaj... :)

zamijena (identična) ili povrat novca po računu, sve ostalo je izbor kupca. Nešto sasvim drugo hoće li se kupac izboriti za svoja prava, kako ..

 

-prvi korak je ne pristajati na igranje pingponga, sve se riješava s trgovcem, traži se (svaki dan) stanje, radni nalog.. besmsleno je čekati nedefinirani rok. Postoji samo razumni rok a to nema veze s 45 dana koje su u nekim snovima trgovci izvukli i koriste kao 'argument'.

 

+ zamjenom, dobija se novi račun i nova garancija. U suprotnom kupac nek traži isključivo povrat novca nikakve druge zamjene (osim identične komponente). .. tad ako želi može kupiti ili promijeniti trgovinu.

C64/TurboModul-OpenSourceProject.org.cn.部分作品为网上收集整理,供开源爱好者学习使用
Poruka je uređivana zadnji put sub 3.12.2016 11:49 (ihush).
13 godina
offline
Re: Reklamacija u HG Spotu
Bulldozer kaže...

Dobro to je tvoj slučaj ok i opet ponavljam nije MSI.. nisi ni svjesttn koje su muke oko RMA sa MSI stvarima

 E vidiš ja imam totalno drukčije iskustvo s MSI-em od ove tvoje izjave. Početkom prošle godine rješavao sam preko Microline-a reklamaciju grafičke kartice, oni ju poslali u MSI a MSI im poslao drugu, sve skupa 3 tjedna trajalo.

12 godina
protjeran
offline
Re: Reklamacija u HG Spotu
ihush kaže...
Bulldozer kaže...
..
kao prvo

 

..

 -ne lupetaj... :)

zamijena (identična) ili povrat novca po računu, sve ostalo je izbor kupca. Nešto sasvim drugo hoće li se kupac izboriti za svoja prava, kako ..

 

-prvi korak je ne pristajati na igranje pingponga, sve se riješava s trgovcem, traži se (svaki dan) stanje, radni nalog.. besmsleno je čekati nedefinirani rok. Postoji samo razumni rok a to nema veze s 45 dana koje su u nekim snovima trgovci izvukli i koriste kao 'argument'.

 

+ zamjenom, dobija se novi račun i nova garancija. U suprotnom kupac nek traži isključivo povrat novca nikakve druge zamjene (osim identične komponente). .. tad ako želi može kupiti ili promijeniti trgovinu.

 

molim te daj ne pričaj gluposti, svi mi jako dobro znamo šta je ovdje pola foruma napravilo a i šta misliš da microline/asbis nema evidenciju ??

 

ja znam osobno za sigurno 20 forumaša koji kupuju tak starije kartice koje su bile plaćene masno pa ih kure i traže pare ili odobrenja

 

pa da uvoznici to vam svima rade pa propali bi

 

 

9 godina
offline
Re: Reklamacija u HG Spotu
Bulldozer kaže...

Jel ste vi djeca po ovom forumu ili šta vi pišete čovjeku bedastoće ??

kao prvo

 

1. Ti si dobio adekvatnu zamjenu za svoju karticu, to šta sad košta manje je stvar šta ide tehnologija naprijed i bok a ako ti netko da odobrenje to je čisto njihova volja

2. MSI ima jako zajebanu politiku za RMA i Microline ako ti da odobrenje sebe mogu samo u minus gurat

3. Onaj šta je gore pisao kao za popravit gamble i to.. dečko sa kojeg ti marsa padaš ??? Hrvati su navikli na reklamacije i bogovske priče.. to se sve popravlja bez problem šta god da je

4.  45 dana i ? može bit i 70 dana ! jel ima zakonski rok ? nema !

 Kako volim kad ovakvi specijalci ulete u rasprave. U svakom threadu se pojavi jedan svako 3-4 mjeseca. Ako si vec tako odrastao, trebao bi znati kako zakoni funkcioniraju, www.zakon.hr, odi pa se educiraj.

Nakon toga, kad smanjis bahatost, malo razmisli sto je napisano, i ako pretpostavis da je to netko napisao zapitaj se zasto je napisao, jer je ocito da nisu djeca pisala. Sad krenimo od bedastoca koje si natrubio u postu.

 

1. Ako nismo djeca, ajde mi pokazi neki zakon koji podupire ovu notornu glupost koju si napisao. Jer je valjda jasno da drzava funkcionira po nekakvim zakonima. Ako si se postavio tako kako si se postavio, pretpostavljam da radis u nekom kvazi servisu koji se ovako ponasa prema kupcima pa bi bilo vrijeme da se educirate skupno, jer je ocito nekakva politika firme

2. Boli kupca uvo kakvu politiku MSI ima, a jos ga vise boli dal se microline gura u minus ili ne. Kao sto sam napisao, treba izbrisat sve njihove mailove i s njima vise nikad nista ne pricat jer nema nikakvog odnosa s njima.

3. taj "decko" sam bio ja. Drago mi je da me tako oslovljavas, vec dugo nitko nije, hvala na tome. Gamble je zato jer se cesto stvari ne popravljaju, a po stavu koji je njemu izrecen vrlo lako je moguce da je ovo nacin APP metode da ga plase. Stvarno stanje je da ako nema ISTE TAKVE kartice on dobija novce natrag i s tim novcima sada moze puno bolju karticu kupit. A isto tako moze dobit i istu takvu popravljenu. To je gamble.

4. Daj mi, vrsni strucnjace, jedan slucaj koji ti je prosao da si servisirao nesto 70 dana a da je bilo prijavljeno inspekciji na vrijeme. Ti kvazi rokovi za popravke od 70 dana prolaze samo kod naivaca koji jadni slusaju ljude po servisima misleci da im ovi hoce pomoci, a u biti ih zavlace i zajebaju i boli ih uvo za njih. Kao sto sam rekao, jedna prijava trznoj inspekciji, pa ce ovakav slucaj malo nadic rank lokalnog servisercica na pultu i doc do nekog u tvrtci koji stvarno i ima neku odgovornost i koji je upoznat sa zakonima, pa kad bude morao napismeno poslat "dobijate adekvatni proizvod ne onoliko koliko pise na racunu" ce dobro razmislit i posut se pepelom jer za ovako nesto ce ga trzna opalit s finom kaznicom koja ide u proracun. Bilo bi fino kad si tako educiran da i ovakav neki odgovor napismeni pokazes, po mogucnosti s zigom firme, ja cu ga na svoju ruku prosljedit trznoj inspekciji i izvjestit forum o rezultatu prijave.

15 godina
offline
Re: Reklamacija u HG Spotu
Bulldozer kaže...
...

pa da uvoznici to vam svima rade pa propali bi

 

 

-lupetaš gluposti na kvadrat.. :)

-nitko neće propasti zbog garancije, to je stvar proizvođača (ili muljaže trgovca). Trgovac dobije .. on je samo posrednik za ostvarivanje garancije. Stare navike, rada na crno.. su nešto drugo (tad iza njih ne stoji proizvođač-distributer i tad je to njihov trošak, ali tako je to u bizu, zarada->odgovornost). Pod garancijom, trgovac nema baš ništa s tim osim posredovanja.

C64/TurboModul-OpenSourceProject.org.cn.部分作品为网上收集整理,供开源爱好者学习使用
9 godina
offline
Re: Reklamacija u HG Spotu
ihush kaže...
Pod garancijom, trgovac nema baš ništa s tim osim posredovanja.

 Lik ocito radi kao nekakav serviser negdje gdje su mu ovi od iznad rekli sto da govori ljudima, a da pritom ne razumije da su mu to rekli jer se APP metodom pokusavaju rjesit reklamacija jer su ljudi i dalje naivni, a da ga pritom stavalju u govna jer govori stvari suprotne zakonu, al valjda i on misli da se oni "brinu" za njega kao i kupci koji APP metodom cekaju 70 dana. Pojam garancije mu je kineski jezik vjerojatno.

12 godina
protjeran
offline
Reklamacija u HG Spotu

Onda tako radi Links, UZI Shop, HG Shop.. :)

 

 

Moj PC  
0 0 hvala 0
11 godina
offline
Re: Reklamacija u HG Spotu
Zanimljive su i cijene u ovom slucaju, msi 760 2gb tf je ekvivalent danasnjoj msi 1060 3gb gaming x

Ova 760 je placena 2300, a 1060 se da naci i za manje od 2000...

I onda se grinta da cijene rastu iz serije u seriju :)))
Moj PC  
3 0 hvala 0
7 godina
protjeran
offline
Re: Reklamacija u HG Spotu
picajzla0707 kaže...
Zanimljive su i cijene u ovom slucaju, msi 760 2gb tf je ekvivalent danasnjoj msi 1060 3gb gaming x

Ova 760 je placena 2300, a 1060 se da naci i za manje od 2000...

I onda se grinta da cijene rastu iz serije u seriju :)))

Da.

Nego, što se tiče ranijih postova.

Ne poznajem nikoga tko je dobio novac za utvrđeno pokvarenu graf. karticu.

Toga ima samo kod nas.

Kod nas si sretan da dobiješ adekvatnu karticu, dakle, barem iste brzine, sličnu po performansama a nečesto ljudi dobiju bržu ali jeftiniju, što ti kažeš a to im nije zakonski pravilno.

I za to bi se mogao obratiti inspekciji.

 

Osim toga iskvareni smo do srži.

Poznajem i ja ekipu koja jeftino kupuje grafičke (i ostalu inf. opremu) pred istekom trogodišnje garancije, dobiju novu, novu prodaju i opet ponovo.

 

Tko vodi evidenciju ?!

NITKO.

Momci lijepo žive od toga.

Rade nekakav hladni lem i nekakve piz**** da se ne može primjetiti da su oni pokvarili grafičku, matičnu, CPU i sl.

 

Rade sistematski, ne idu stalno u istu trgovinu nego ih mijenjaju, a hvala bogu ima ih dosta.

9 godina
offline
Re: Reklamacija u HG Spotu
Tony Marconi kaže...
Ne poznajem nikoga tko je dobio novac za utvrđeno pokvarenu graf. karticu.

Ili poznas jako malo ljudi, ili se ne zanimas dovoljno. Evo par postova iznad imas primjer.

Tony Marconi kaže...
Osim toga iskvareni smo do srži.

Poznajem i ja ekipu koja jeftino kupuje grafičke (i ostalu inf. opremu) pred istekom trogodišnje garancije, dobiju novu, novu prodaju i opet ponovo.

Tko vodi evidenciju ?!

NITKO.

Momci lijepo žive od toga.

Rade nekakav hladni lem i nekakve piz**** da se ne može primjetiti da su oni pokvarili grafičku, matičnu, CPU i sl.

Rade sistematski, ne idu stalno u istu trgovinu nego ih mijenjaju, a hvala bogu ima ih dosta.

U ovakve price je glupo ulazit jer su ovo kaznena djela prevare. Ima ekipe koja i pljacka trafike, sistematski i ne uvijek iste. Ima ekipe koja i tuce ukradene kreditne kartice, sistematski i ne uvijek iste. Uglavnom, shvatio si sto sam mislio. Ovako nesto je potpuno nebitno za nas i za cijeli proces reklamacije.

11 godina
offline
Reklamacija u HG Spotu

Neznam zasto kolege mene optuzuju da sam ju namjerno skurio, prica ide ovako, karticu sam kupio preko njuske za dobru cijenu ali bez garancije i racuna, kartica je radila i nakon 2 tjedna su prozujuli ventovi i valjda je radila na velikim temperaturama i krepala. Mislio sam si super, grafa krepala a nemas racun i garanciju, mozes ju bacit u smece. Onda sam se raspitao po forumu tko je uvoznik za msi graficke da mi provijere preko serijskog broja dali ima garanciju. Poslao njima upit i rekli su da je jos par mjeseci pod garancijom. Zovem covjeka da se bar sjeti gdje je kupio graficku da mi ducan iskopa racun da ju mogu reklamirat. Covjek mi je rekao da je kupljena u Hg spotu i rekao okviran datum kupnje. Javio se Hg spotu i rekao za situaciju, oni mi nasli racun  i mogao sam reklamirati graficku.

Moj PC  
1 0 hvala 0
7 godina
protjeran
offline
Re: Reklamacija u HG Spotu
sandokan111 kaže...

U ovakve price je glupo ulazit jer su ovo kaznena djela prevare. Ima ekipe koja i pljacka trafike, sistematski i ne uvijek iste. Ima ekipe koja i tuce ukradene kreditne kartice, sistematski i ne uvijek iste. Uglavnom, shvatio si sto sam mislio. Ovako nesto je potpuno nebitno za nas i za cijeli proces reklamacije.

Taj kriminal se baš tiče nas i BITNO JE kod procesa reklamacije.

Kakve veze kiosci i njihovo obijanje imaju s grafičkim karticama ?!

Ali ovi što lažiraju kvarove kartica direktno utječu na tvoju reklamaciju.

Zbog takvih likova tvoju će karticu i tebe dobro provjeriti prije no što dobiješ novu. 

Zbog takvih likova ćeš čekati 45 dana, a da nije njih dobio bi karticu za 5 dana.

16 godina
protjeran
offline
Re: Reklamacija u HG Spotu
Tony Marconi kaže...

Ne poznajem nikoga tko je dobio novac za utvrđeno pokvarenu graf. karticu.

 

 Meni Links uredno vratio novce nakon što sam odbio zamjensku grafičku (Imamo R9 Nano a ponudili mi RX480). Ovlašteni servis je bio Asbis.

život je sladoled, liži ga, pazi da ti ne kapne na gaće, ako kapne, ne brini prat će oni deterdžent koji skida sve maće
14 godina
offline
Re: Reklamacija u HG Spotu
hrčak kaže...

Neznam zasto kolege mene optuzuju da sam ju namjerno skurio, prica ide ovako, karticu sam kupio preko njuske za dobru cijenu ali bez garancije i racuna, kartica je radila i nakon 2 tjedna su prozujuli ventovi i valjda je radila na velikim temperaturama i krepala. Mislio sam si super, grafa krepala a nemas racun i garanciju, mozes ju bacit u smece. Onda sam se raspitao po forumu tko je uvoznik za msi graficke da mi provijere preko serijskog broja dali ima garanciju. Poslao njima upit i rekli su da je jos par mjeseci pod garancijom. Zovem covjeka da se bar sjeti gdje je kupio graficku da mi ducan iskopa racun da ju mogu reklamirat. Covjek mi je rekao da je kupljena u Hg spotu i rekao okviran datum kupnje. Javio se Hg spotu i rekao za situaciju, oni mi nasli racun  i mogao sam reklamirati graficku.

 Znači HGspot ti je izašao u susret iako nije trebao jer nisi imao račun.

Budi sretan da išta dobiješ s obzirom da nemaš nikakav dokaz o kupovini.

12 godina
protjeran
offline
Re: Reklamacija u HG Spotu
syxe kaže...

 Znači HGspot ti je izašao u susret iako nije trebao jer nisi imao račun.

Budi sretan da išta dobiješ s obzirom da nemaš nikakav dokaz o kupovini.

 Baš to, nude mu ok zamjenu, a on njima citira neke zakone iako je napravio reklamaciju bez papira... :facepalm:

Pa što nisu oni tebi citirali zakone koji kažu da kupac mora predočiti ovjeren jamstveni list/račun prilikom reklamacije?

Izlaze ti u susret i traže tvoj račun iako ne moraju i ti se nakon toga još imaš obraza pozivati na zakone i od njih nešto zahtjevati?

Sramota.

Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice