Reklamacija u HG Spotu

poruka: 321
|
čitano: 45.250
|
moderatori: vincimus, Lazarus Long
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
10 godina
offline
Re: Reklamacija u HG Spotu
AMD_IT kaže...
nicky.sl kaže...

Neće ti takvo nešto ponudit osim uz nadoplatu

To sam uzeo kao hipotetski primjer.

Ako je to što imaju jedino da je sprecifikacijama isto onda ti ne mogu ponuditi slabije/jeftinije?

 Hipotetski rečeno tko će ti dat nešto što košta 1600kn za nešto što si platio 1000kn ???

 

Vratiće ti novac.

neda mi se
7 godina
protjeran
offline
Re: Reklamacija u HG Spotu
nicky.sl kaže...
AMD_IT kaže...
nicky.sl kaže...

Neće ti takvo nešto ponudit osim uz nadoplatu

To sam uzeo kao hipotetski primjer.

Ako je to što imaju jedino da je sprecifikacijama isto onda ti ne mogu ponuditi slabije/jeftinije?

 Hipotetski rečeno tko će ti dat nešto što košta 1600kn za nešto što si platio 1000kn ???

 

Vratiće ti novac.

Ako sam dobro shvatio, moraju ti ponuditi ekvivalentan proizvod (u ovom slučaju skuplji no što si ga platio) a ako to odbiješ onda ide povrat novca?

8 godina
protjeran
offline
Re: Reklamacija u HG Spotu
nicky.sl kaže...

 Hipotetski rečeno tko će ti dat nešto što košta 1600kn za nešto što si platio 1000kn ???

 

Vratiće ti novac.

 Daj nemoj pisat svašta...

Forumi su puni primjera gdje su ljudi dobivali bolje i skuplje stvari ako više nema artikla kupljenog prije koju godinu...

Trgovini je UVIJEK bolje dati i skuplji artikl nego vraćati novce jer ionako je "skupoća" nečega relativan pojam kao i vrijednost novca u određeno vrijeme i pitanje je koliko taj artikl zaista košta uvoznika, koliko je na njemu zarada i šta mu se u konačnici isplati.

 

Tako da nemoj kategorički tvrditi što će trgovac napraviti, sve je stvar dogovora i situacije.

9 godina
offline
Re: Reklamacija u HG Spotu
AMD_IT kaže...

Što ako pod brojem dva trgovac ponudi ekvivalentnu karticu po performansama ali skuplju?

 Opet ti biras dal ces uopce pristat na to. Netko hoce, netko nece, jer bez obzira sto je skuplja, nekom to moze ne odgovarat. Neki ce prihvatit cisto radi toga da je mogu prodat pa ce se nadat da ce prodajom zaradit nesto.

AMD_IT kaže...

Ako sam dobro shvatio, moraju ti ponuditi ekvivalentan proizvod (u ovom slučaju skuplji no što si ga platio) a ako to odbiješ onda ide povrat novca?

 Moraju ti ponudit tocno ono sto si kupio, ako nema, sve dalje ide uz tvoj pristanak, s tim da bi postenije bilo da odmah ponude nesto u novcanoj vrijednosti kartice koju si kupio, jer pretpostavljam da bi to 90% ljudi prihvatilo, al eto, jos uvijek je vise onih kojima prodje app metoda "ekvivalentnog" proizvoda koji vrijedi manje danas nego onih koji traze povrat novca pa s tim novce kupe sto hoce. Kad se ovo izjednaci (odnosno kad ljudi shvate svoja prava) ponuda ekvivalentnog proizvoda po cijeni ce postat neki standard jer i dalje je trgovini bolje da ti zamjeni karticu za drugu karticu nego da ti vrati novce.

7 godina
protjeran
offline
Re: Reklamacija u HG Spotu
sandokan111 kaže...
AMD_IT kaže...

Što ako pod brojem dva trgovac ponudi ekvivalentnu karticu po performansama ali skuplju?

 Opet ti biras dal ces uopce pristat na to. Netko hoce, netko nece, jer bez obzira sto je skuplja, nekom to moze ne odgovarat. Neki ce prihvatit cisto radi toga da je mogu prodat pa ce se nadat da ce prodajom zaradit nesto.

AMD_IT kaže...

Ako sam dobro shvatio, moraju ti ponuditi ekvivalentan proizvod (u ovom slučaju skuplji no što si ga platio) a ako to odbiješ onda ide povrat novca?

 Moraju ti ponudit tocno ono sto si kupio, ako nema, sve dalje ide uz tvoj pristanak, s tim da bi postenije bilo da odmah ponude nesto u novcanoj vrijednosti kartice koju si kupio, jer pretpostavljam da bi to 90% ljudi prihvatilo, al eto, jos uvijek je vise onih kojima prodje app metoda "ekvivalentnog" proizvoda koji vrijedi manje danas nego onih koji traze povrat novca pa s tim novce kupe sto hoce. Kad se ovo izjednaci (odnosno kad ljudi shvate svoja prava) ponuda ekvivalentnog proizvoda po cijeni ce postat neki standard jer i dalje je trgovini bolje da ti zamjeni karticu za drugu karticu nego da ti vrati novce.

Ako ti ponude nešto što je skuplje od onog što si platio, i to nešto ti se ne sviđa pa recimo prodaš za 1200 kn a platio si 1000 kn.

Opet kupiš negdje drugdje to što si imao za 1000 kn i ostane ti 200 kn.

U tom slučaju profitiraš?

Poruka je uređivana zadnji put pet 6.1.2017 21:28 (AMD_IT).
10 godina
offline
Re: Reklamacija u HG Spotu

Takav trgovac koji za nešto od 1000kn daje proizvod od 1600kn neće dugo bit trgovac

neda mi se
7 godina
protjeran
offline
Re: Reklamacija u HG Spotu
nicky.sl kaže...

Takav trgovac koji za nešto od 1000kn daje proizvod od 1600kn neće dugo bit trgovac

Uzeo sam za primjer.

8 godina
protjeran
offline
Re: Reklamacija u HG Spotu
nicky.sl kaže...

Takav trgovac koji za nešto od 1000kn daje proizvod od 1600kn neće dugo bit trgovac

 Opet lupetaš o nečemu što ne razumiješ, ne daje trgovac taj predmet nego je ovlašten servis/uvoznik taj koji odobrava zamjenu i daje drugi proizvod, pošto nemaš uvid u njihovo poslovanje onda nemaš pojma kakve su njihove marže, koliko njih koštaju proizvodi i šta se njima ISPLATI.

Neće ti dati proizvod koji košta 600 kn više nakon 2 tjedna od kupnje, ali nakon 2-3 godine njima je sigurno puno isplativije dati drugi proizvod (skuplji) nego vraćati bilo kakve novce.

7 godina
protjeran
offline
Re: Reklamacija u HG Spotu
tommy_vercetti kaže...
nicky.sl kaže...

Takav trgovac koji za nešto od 1000kn daje proizvod od 1600kn neće dugo bit trgovac

 Opet lupetaš o nečemu što ne razumiješ, ne daje trgovac taj predmet nego je ovlašten servis/uvoznik taj koji odobrava zamjenu i daje drugi proizvod, pošto nemaš uvid u njihovo poslovanje onda nemaš pojma kakve su njihove marže, koliko njih koštaju proizvodi i šta se njima ISPLATI.

Neće ti dati proizvod koji košta 600 kn više nakon 2 tjedna od kupnje, ali nakon 2-3 godine njima je sigurno puno isplativije dati drugi proizvod (skuplji) nego vraćati bilo kakve novce.

Naveo si točne informacije, ali činjenica jest da kada kupac dođe u trgovinu je trgovac taj koji mu možda i na licu mjesta zamjeni uređaj ili nakon što je servis utvrdio da je proizvod neispravan.

Kupac često ima komunikaciju samo sa trgovcem i ne zna za pozadinu priče, odnosno nije svjestan dogovora između trgovca i proizvođača.

Zato kupci najčešće napadaju trgovce jer su oni prva stanica a često i jedina prilikom reklamacije.

10 godina
offline
Re: Reklamacija u HG Spotu

Ti kao imaš pojma jelda ??? Da imaš nebi takve gluposti tako prosipao.

 

Evo da završim ovu glupu diskusiju reći ću da si potpuno u pravu i sve je tako kako ti kažeš a sad u krpe crtić je završio.

neda mi se
8 godina
protjeran
offline
Re: Reklamacija u HG Spotu
nicky.sl kaže...

Ti kao imaš pojma jelda ??? Da imaš nebi takve gluposti tako prosipao.

Što je točno glupost? To da ti ne znaš kako funkcionira sustav uvoznik/trgovac/kupac?

I nije diskusija glupa nego su glupi samo tvoji komentari o nečemu o čemu pojma nemaš, a petljaš se u to.

Zamisli, trgovac će propasti ako kupcu ponudi artikl par stotina skuplji koji ionako daje uvoznik... stvarno provaljuješ gluposti.

 

Evo najnoviji primjer, čovjeku uvoznik odobrio grafičku po cijeni od 2500 kn, a ona košta 5000 ili koliko već:

http://www.bug.hr/forum/topic/it-trgovine/protishr-dojmovi/234308.aspx?page=1&jumpto=5269344&sort=asc&view=flat

a nisu morali...

Toliko o tvom laprdanju.

10 godina
offline
Re: Reklamacija u HG Spotu

Kakav ti je to primjer i kakve veze ima s ovom temom ???

Vidiš u tom slučaju je stvar zeznija onaj tko ažurira web trgovinu i tu razliku će platit isti taj šljaker koji je i zeznuo stvar.

 

 

neda mi se
8 godina
protjeran
offline
Re: Reklamacija u HG Spotu
Ima veze jer ti pokazuje da uvoznika proizvodi koštaju puno manje nego što im je prodajna cijena.
Dali su mu grafičku za 2500kn i svejedno su zaradili.
I neće nikakav radnik išta platiti jer kupcu nisu ni morali ništa isporučiti, njihova dobra volja.
Lupetaš sa svakim postom, baš te krenulo, nemoj se više sramotiti.
 
1 1 hvala 0
10 godina
offline
Re: Reklamacija u HG Spotu

To ti misliš da neće platit, hoće itekako hoće.

S ovim postom si pokazao koliko vrijediš a izgleda da živiš u nekakvoj bajci. Alo osvijesti se i pogledaj oko sebe, ne živimo u idealnom svijetu.

neda mi se
8 godina
protjeran
offline
Re: Reklamacija u HG Spotu
Pa dobro jel tebi treba nacrtati da trgovina nema ništa s time? Uvoznik je odobrio da mu se proda po manjoj cijeni, znači, razlika ide na njiihov račun.
Ista stvar je i kad trgovina da kupcu skuplji proizvod, to odobri uvoznik, trgovac nema nikakav minus.
To bi već i dijete od 8 godina shvatilo.
 
0 1 hvala 0
10 godina
offline
Re: Reklamacija u HG Spotu

odustajem

neda mi se
7 godina
protjeran
offline
Re: Reklamacija u HG Spotu
tommy_vercetti kaže...
Pa dobro jel tebi treba nacrtati da trgovina nema ništa s time? Uvoznik je odobrio da mu se proda po manjoj cijeni, znači, razlika ide na njiihov račun.
Ista stvar je i kad trgovina da kupcu skuplji proizvod, to odobri uvoznik, trgovac nema nikakav minus.
To bi već i dijete od 8 godina shvatilo.

Onda ne rade trgovine po logici. Zašto to kažem, zato jer iz prve ruke znam da trgovci mijenjaju ili zaprimaju za servis.

Jasno mi je da je uvoznik taj koji na kraju kompenzira, uzima tu robu nazad. 

Ali poanta je da je trgovac taj koji često donosi odluku. U dogovoru sa uvoznikom.

Poruka je uređivana zadnji put pet 6.1.2017 23:58 (AMD_IT).
8 godina
protjeran
offline
Re: Reklamacija u HG Spotu
Trgovac donosi odluke onda kad može i kad je stvar jasna i jednostavna za riješiti.
Ne znam šta se tu ima više filozofirat kad je sve rečeno, svaki slučaj je poseban i vidio sam masu puta da su ljudi dobivali bolje i skuplje artikle, nikakva novost,sve ovisi o okolnostima.
 
0 1 hvala 0
9 godina
offline
Re: Reklamacija u HG Spotu
AMD_IT kaže...

Ako ti ponude nešto što je skuplje od onog što si platio, i to nešto ti se ne sviđa pa recimo prodaš za 1200 kn a platio si 1000 kn.

Opet kupiš negdje drugdje to što si imao za 1000 kn i ostane ti 200 kn.

U tom slučaju profitiraš?

 Naravno.

Isto kao da ti ponude nesto za 500kn umjesto 1000 i ti pristanes, a ti svojim trgovackim umijecem to prodas za 1200 i opet ti ostane 200 i profitirao si. Al to je potpuno irelevantno.

9 godina
offline
Re: Reklamacija u HG Spotu
Igzy20 kaže...

Ekipa, imam problema sa svojim Coolermaster Octane setom kupljenim u HG Spotu (tj. sadašnjem HG Shopu). Zanimaju me iskustva sa reklamacijama da vidim dal mi se uopće isplati slati na reklamaciju ili da se poštedim muke i odmah skupim novce za nešto drugo.

 

Stvar je u tome da je miš koma. Par dana nakon kupnje tipka za mjenjanje boja je počela štekati, ponekad se ne vrati, kotačić škripi za poluditi, 2 mjeseca od kupnje miš je počeo raditi dvoklik na lijevoj tipki, a prije par dana i boje na mišu su podivljale i počinje različito svjetliti.

 

Koliko brzo otprilike riješavaju reklamacije?

Znam da dižem staru temu, ali evo da završim svoju zavrzlamu sa reklamacijom. Odužilo se zbog nekih privatnih stvari i tek je nedavno set otišao na servis. U međuvremenu nisam ni morao slati jer se u Varaždinu otvorila poslovnica Hg Spota, tako da je set odnesen kod njih, a oni su dalje proslijedili u ZG.

 

17.03. sam predao set, a u četvrtak je javljeno da je reklamacija prošla i da mi je stigao novi set. Nikakvih problema nije bilo, meni osobno tih 3 tjedna spada u razumni rok, profesionalnost i ljubaznost osoblja je bila na nivou. Izgleda da je baš neki problem sa setom bio pošto ovaj novi radi puno uglađenije i bolje. U svakom slučaju ja sam jako zadovoljan kako se to razvilo.

 

Osobno sam imao jako puno problema sa Hg Spotom, puno svađa sa neljubaznim, bahatim i neprofesionalnim trgovcima koji su radili tamo, ali za ovu ekipu iz Varaždina ne mogu da ne uputim pohvale.

 

Možda će nekome ovo iskustvo pomoći, pa neka se nađe tu.

Molim nove članove da mi ne šalju PM u vezi ETS 2 multiplayera jer više ne odgovaram na takve poruke. Sve je objašnjeno u temi! Dajte si malo truda i u par minuta ćete pronaći sve odgovore.
13 godina
offline
Reklamacija u HG Spotu

Vjerojatno neće ništa značiti pošto je to bilo dosta davno ali... Isto Vž poslovnica tamo negdje 2008., prije nego je Makro Mikro tamo preuzeo prostor (sad se vratio HG Spot opet na isto mjesto)... Kupio sam cijelu konfiguraciju i otišla grafa nedugo nakon kupnje (8600GT koliko se sjećam). Odnio cijeli komp tamo jer je imao onu naljepnicu pa nisam ništa otvarao, oni testirali i kaže lik da će grafu zamjeniti i da će me nazvati kad to riješe. Otišao sam na kavu i za nekih pol sata-sat vremena nazovu me na mob i vele možete si doći po komp. Jako ugodno iskustvo. Ponavljam, to je bilo 2008. tamo negdje, ne znam da li se što promjenilo u politici, kakvi su radnici i koji rade jer nisam bio tamo odavno već ali morao sam to podijeliti s vama.

Moj PC  
3 0 hvala 0
Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice