System One

poruka: 50
|
čitano: 25.934
|
moderatori: vincimus, Lazarus Long
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
9 godina
offline
Re: System One
Provincija kaže...
(popraćeno mailom, pisani trag) i , vidi vraga, prča se promijenila, imam pravo na naknadu štete

 Standard croatia :)

12 godina
neaktivan
offline
System One

Moje iskustvo:

 

Predao laptop sa neispravnim Hard dsikom, hard disk neispravan 100%, testiran s razlicitim alatima i vise puta.

 

Sama komunikacija uzasna, nitko me ne kontaktira. Sam ih nazovem nakon XY dana, oni kazu da je laptop vec poslan i da je savrseno ispravan. Razgovaram sa nekim tko misli da sam otvorio racunalo prvi put i prodaje mi maglu sa nekim testovima koje su kao "vrtili", ja svjestan da mu ne mogu nista na telefonu, prihvacam njegov potez znajuci da se igra nastavlja. Laptop se vraca, prljav i prsnjav, disk za 2 dana opet prolupa, ja opet vrtim sve testove, opet im sve saljem, sve prilozeno opet, oni opet vrte svoje testove i kazu d aje dobro sve, ja im poslajem da nije, i nesto se pozovem na korisnicka prava, i oni meni bez ikakvog maila i obrazlozenja samo posalju laptop sa novim diskom, i opet prljav i prasnjav, a nigdje nikkavih papira. Ugl, jako neozbiljno, neorganizirano i moram priznat jako bahato. Ovo je mislim najgora kritika koju sam za ikoga napisao, ali ovo nije ni pola sta mislim o njima.

 
0 0 hvala 0
15 godina
offline
Re: System One
Evo da se ja javim na kraju...
Tablet je "nestao" pri povratku iz servisa.
Cca 20tak mailova i poziva.
Cca 25 dana nakon što je popravljen?
Lijepa pomoć iz ministarstva.
Pouka dana...sve skenirajte i snimajte od slanja do povrata...i ako možete izbjegavajte ih jer tako neozbiljnu komunikaciju nisam odavno vidio...
Moj PC  
0 0 hvala 0
12 godina
offline
System One

trebao bi slat laptop(asus n551jm) koji je pod garancijom jos 4 mjeseci njima da ga ociste(grije se do 96C proc u igrama), hard disk mi skljoca povremeno i ugrade caddy za taj isti disk (napraviuo bi to sam al ode gara vrit), al sad kako citam iskustva sam na cudu.

nema bas ni jedno pozitivno iskustvo? il da se osiguram koliko mogu da poslikam i posnimam cijeli laptop prije slanja?

žalosno je da moram brinut o usluzi u ovlastenom servisu jednog asusa :/

Moj PC  
0 0 hvala 0
9 godina
offline
System One

Poslikaj obvezno.

 
0 0 hvala 0
14 godina
offline
Re: System One
MEDO11 kaže...

trebao bi slat laptop(asus n551jm) koji je pod garancijom jos 4 mjeseci njima da ga ociste(grije se do 96C proc u igrama), hard disk mi skljoca povremeno i ugrade caddy za taj isti disk (napraviuo bi to sam al ode gara vrit), al sad kako citam iskustva sam na cudu.

nema bas ni jedno pozitivno iskustvo? il da se osiguram koliko mogu da poslikam i posnimam cijeli laptop prije slanja?

žalosno je da moram brinut o usluzi u ovlastenom servisu jednog asusa :/

 Čišćenje računala i promjenu paste ne moraš obavljati u ovlaštenom servisu.

Velika većina naših IT trgovina ima svoje servise u kojima možeš dobiti tu uslugu.

9 godina
offline
System One

Neznam bas. Evo smo reklamirali nesto u linksa, laptop pa sam prije nego ga posaljemo u servis zamolio njih da premjeste ssd u drugi slot pa su rekli da ne smije on to nista otvarat ako je pod garancijom. Cudno mi da links onda nema tako nesto.

 
0 0 hvala 0
16 godina
offline
Re: System One
Evo da ja napisem svoje iskustvo s ovim supcinama. Slao tablet na popravak. Kurirska sluzba dosla s nekakvim hrdjavim kombijem. Reko ajd, kaj sada, nije kombi kriv nikaj. I dam ja. Cekam tjedan dana. Zove overseas za tablet. Reko jupi popravljen. Dojde lik da mi uruci, velim da je to bilo relativno brzo, a on meni vrne da nije ni popravljen - supcine ga nisu podigle jer rade do 4 pa nije bilo nikoga da ga taj dan uzme, ni sljedeci... Ako neko iz tog servisa ovo cita - supcine na kvadrat, debili i kretencine. Nadam se da cete propast i zavrsit u dugovima.
9 godina
offline
System One

Inace, ovaj nas laptop je isto isao u system one. Nemogu rec da mi se cini da su ista napravili, dosao natrag s istim problemom, samo su u biosu nesto nastimavali

 
0 0 hvala 0
12 godina
neaktivan
offline
System One

System One je jedan od najgorih i najneprofesionalnijih servisa s kojim sam se ikada susreo, a u IT industriji sam od 2003. godine. Već sam pisao na jednom drugom forumu, ali svakako mislim da je svima u interesu da i ovdje ponovim sve...

 

Ukratko: premium poslovni laptop kupljen 2014. godine, u garanciji.

  • 02.09.2016. prijenosno računalo je poslano u ovlašteni servis (SYSTEM ONE), dakle prije 57 dana, s detaljnim opisom kvara koje jamstvo pokriva.
  • 22.09.2016. iz ovlaštenog servisa javljaju mi kako su iz Dell-a poslali krivi dio za popravak računala.
  • 28.09.2016. iz ovlaštenog servisa javljaju mi kako su iz Dell-a OPET poslali krivi dio za popravak računala.
  • 12.10.2016. iz ovlaštenog servisa javljaju kako je poslan zahtjev za odobrenjem za novo računalo obzirom da se moje NE MOŽE (?!) popraviti.


Obzirom na barem 10 mojih poziva prema Dell premium supportu i ovlaštenom servisu, uz NEVIĐENI BEZOBRAZLUK, spuštanje slušalice, neodgovaranje na pozive, nepoštivanje dogovora da će mi se povratno javiti (Dell), odlučujem se objaviti sve javno na što mi Dell danas, nakon 57 dana javlja:

Poštovani, prema dogovoru s kolegama koji su Vas kontaktirali, naš ovlašteni servis još će jednom dati sve od sebe da popravi Vaš laptop, a ukoliko to neće biti moguće, bit će Vam vraćen novac. Lijep pozdrav!

i

Poštovani, žao nam je zbog situacije u kojoj se našao naš korisnik, no otpočetka nastojimo riješiti situaciju na odostrano zadovoljstvo. Iako se rješavanje nažalost odužilo, radimo na ovom slučaju te smo se zbog toga i čuli s korisnikom osobno. Unaprijed hvala na razumijevanju i lijep pozdrav svima.

Ukratko: KATASTROFA

 
0 0 hvala 0
9 godina
offline
System One

A mogao si i sve to obavit tako da si poslao laptop trgovini gdje si kupio laptop i nakon odredjenog perioda fino trazio povrat novca pa nek se trgovina nateze s njima.

Ruzno malo da se i DELL ovako pokvario s ovim zanovjetanjem/natezanjem. Nekoc su bili premium. Ocito su vidjeli na kakvo su trziste dosli pa su se prilagodili :) Meni ovo vise izgleda da je DELL sjebo motku, ne system one.

Poruka je uređivana zadnji put sub 29.10.2016 18:00 (sandokan111).
 
1 0 hvala 0
12 godina
offline
System One

Baš to...zašto nisi slao u trgovinu di si kupio? Oni bi mogli puno više urigirati nego ti i sve bi se bolje i prije rješilo.

Moj PC  
0 0 hvala 0
12 godina
neaktivan
offline
System One

Pitanje je sigurno na mjestu, a vjerujem i moj odgovor - nisam slao Mikronisu iz 2 razloga:

 

-ušteda na vremenu (po mojoj procjeni 5-8 dana)

-činjenica da se radi o Dell-u i ovlaštenom servisu

 

Očito da sam odabrao krivi servis...

 

Iz razgovora sa zastupnicima Dell-a u Hrvatskoj mogu vam potvrditi da imaju isto misljenje o System One-u i s njima prozivljavaju iste probleme kao i mi. Pitanje je - ODAKLE IM VISE LICENCA DA BUDU OVLASTENI SERVIS?

 

Najnoviji biser od SYSTEM ONE-a:

 

- Mikronis se upetljao u pricu na moju zamolbu... i pripremili su za mene novi laptop i backup mojih podataka iz hard diska i povrat torbe koja je u System One-u. No, dan poslije dolazi e-mail od Mikronisa da se sve stopira jer su iz System One-a javili da sam ja upoznat sa situacijom i da pristajem čekati još vremena dok se moje staro računalo popravi. Naravno ja to nikada nisam rekao.

 

Dell premium telefonski support - DNO DNA. Barem 4 razlicita agenta sam detaljno upoznao s problemom, sva 4 su mi se obecala povratno javiti - NITKO NIKADA NIJE  NAZVAO.

Jučer, nakon te frke ujutro i laži od strane System One-a sam opet iz očaja zvao Dell support... (engleski jezik:

agent 1 : sve ispričam, dakle cca 5 minuta, prespoji me drugom

agent 2: sve ispričam, cca 5 min, i kaže da će me ipak prespojit dalje. ja poludio.

agent 3: nikad se nije javio, prekinuli su mi razgovor!

 


System one - DNO DNA

 

Pohvale Mikronisu na angažmanu, očekujem ovih dana novo računalo ......

 

 

 
0 0 hvala 0
14 godina
neaktivan
offline
System One

Tema je stara ali oni su užas, treba ih prijavit, zatvorit. Dell monitor DOA, radi se o modelu U2715H, došao sa udubljenim ekranom u kutu, već mjesec dana kod njih, već nakon par dana se znalo da je prihvaćena DOA ali evo mjesec dana prošlo ja nemam monitor, zvat ću ih na telefon i objasnit neke stvari. Kod nas svakakve firme mogu poslovat to je strašno. I taj Dell je propao kad ovakvim panjevima daju da im bude ovlašteni. A o jednom laptopu koji je bio kod njih na servisu 50 dana neću trošit riječi, zamijenili su disk pa nije radila mrežna, promijenili taj dio pa nije radila grafika, da bi na kraju sve iznutra promijenili. Strašno kakav škart od servisa.

 
1 0 hvala 0
6 godina
offline
System One

Eto, nisam ni ja na vrijeme nasao ovu temu, pa sam (budala) na savjet ASUS-ovih IT-evaca poslao svoj laptop u ovlasteni servis(S1), proslo je 3 mjeseca, dafinitivno najgora firma s kojom sam ikad imao nevolju "suradjivati". Od toga da se na poruke ne odgovara po mjesec dana, do toga da su nakon 2.5 mjeseca shvatili da im je dijagnoza kvara pogrešna te su tražili dodatnih 6000+ kuna za popravak (traže da im se novci unaprijed uplate, do tada su već dobili 1300 kuna, po početnoj procjeni da je otišao ekran). Na zadnju poruku, da mi vrate laptop i novce, odgovorili su prije mjesec dana, od onda ih svakodnevno zovem i šaljem mailove, no bez ikakvog uspjeha. Zanima me, imam li kakvo pravo na tužbu ili im poslati inspekciju ili neki vrag već?

 
0 0 hvala 0
9 godina
offline
System One

Mnogo toga si izostavio.

Dakle, imao si laptop koji se pokvario (sto se pokvarilo?) te si ga odnio u servis na popravak (da li je to bila reklamacija jer je u garanciji ili cisto popravak pokvarenog laptopa jer nema vise garancije?). Nakon toga su oni nesto dijagnosicirali (pokvaren ekran) i trazili 1300 kn koje si platio. To su popravili i sad traze 6000kn za sto tocno? I sto je tocno s ekranom, dal ga je trebalo mijenjat ili ne?

 
0 0 hvala 0
6 godina
offline
Re: System One

Dakle ovako, 2 dana nakon isteka garancije, na laptopu se nešto dogodilo sa ekranom, počeo je davati pikseliziranu boju, koja bi nekad bila zelena, nekad bijela, nekad plava, ukoliko se poveže sa hdmi ili dp kablom na vanjski monitor, daje skroz normalnu sliku. Zbog toga što laptop koristim za posao i studiranje, poslao sam mail asus web-u kako bi me savjetovali da li da ga nosim u dućan (links) ili šaljem na servis, na što su mi poslali mail da je puno bolje slati izravno na servis. Dakle, laptop nema garanciju. Nakon što im je laptop poslan, odgovorili su sa porukom da je "ustanovljena neispravnost LCD panela" te da to košta 1300 kuna i želim li popraviti, na što ja naravno odgovaram sa da. Nakon toga šaljem im potvrdu uplate te ih za 2 tjedna pitam kako popravak napreduje, odgovaraju kako nemaju još ekran, no očekuju ga za par dana. nakon ovog im šaljem još nekoliko mailova, no, gospoda odgovaraju tek 28 dana kasnije, kako problem zamjenom lcd-a nije riješen te da misle da je idući uzrok matična ploča te mi "nude zamjenu za 6000+ ili povrat sredstava", na što ja tražim povrat sredstava jer eto, nisam ni ja vesla sisao. Nakon toga (od polovine prošlog mjeseca), tek su mi sada sve vratili, nakon što sam izgubio 30% od ovo malo kose što imam. Radim na RealSense kameri i taj mi je laptop jedino što mogu koristiti a da ima intelov procesor (ko mi je kriv kaj amd fangayam) tako da sam prošla 3 mjeseca proveo gledajući u zid.
P.S. rastavljajući laptop, vidim da su uspjeli čak i proklete police za HDD okrenut na krivu stranu, pa dobro kolki babun moras biti, zivote dragi!!!!!

9 godina
offline
System One

To je vec malo jasnije.

Ovaj povrat sredstava su ti vratili onih 1300 ?

 
0 0 hvala 0
15 godina
odjavljen
offline
Re: System One
Ohanzee1911 kaže...

P.S. rastavljajući laptop, vidim da su uspjeli čak i proklete police za HDD okrenut na krivu stranu, pa dobro kolki babun moras biti, zivote dragi!!!!!

 Hahaha. Nista cudno. Pretpostavljam i tko je to napravio. *****e do prije 2 dana nisam znao da mi tzv. 'prijatelj' iz djetinjstva tamo radi...

Ne bi mu dao da mi ponisti i kartu u tramvaju, a kamoli nesto vise kada se sjetim sto je sve kemijao i na koji nacin... Uvijek imao visak dijelova nakon sastavljanja . Na stranu sve, ali moram vidjeti za sto su zastupnici i sto dalje od njih.

Poruka je uređivana zadnji put sub 6.1.2018 2:29 (Mrgud Veliki).
15 godina
neaktivan
offline
System One

Fuj, da se može dati -10, zasluženo bi dobili. Ovo je upozorenje svima koji misle preko njih naručiti rezervne dijelove! Očito je njihov modus operandi sljedeći: oni kažu da je dio dostupan, vi uplatite novce i onda čekate ko budala 3-4 tjedna, onda vam oni jave da dio nažalost nije dostupan, što su znali unaprijed, samo su vaši novci stajali na njihovom računu mjesec dana, beskamatno ste im posudili. Katastrofa od servisa, prevaranati, mutikaše, i prodavači magle. Ne gubite svoje dragocjeno vrijeme, naručite potrebni dio direktno iz nekog EU shopa ili iz KIne!

Poruka je uređivana zadnji put čet 27.12.2018 12:58 (moonyena).
Moj PC  
0 0 hvala 0
Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice