i kaciga se može iskoristiti samo jednom. ali ak je baš tad nemaš na razvodnoj kutiji ...
pe se: dosad sam "potrošio" 4 kacige na kršbumtras, a tek me krenulo
i kaciga se može iskoristiti samo jednom. ali ak je baš tad nemaš na razvodnoj kutiji ...
pe se: dosad sam "potrošio" 4 kacige na kršbumtras, a tek me krenulo
Jednokratnost i nije neka mana, pogotovo ako su kapsule jeftine, te ako je sustav dovoljno inteligentan da se ne aktivira kad nije nužno. Ipak je razlika između failsafe mehanizama i sustava aktivne pomoći u vožnji.
A zašto se zrak ne bi mogao stalno komprimirati tijekom rada motora?
Mogao bi, ali pitanje je koliki tlak treba (recimo, one CO2 patrone za gumu na bicilki napuhati su na sobnoj temperaturi oko 56 bara), koliko bi takav kompresor težio, utjecao na performanse motora, trajao u takvim uvjetima...
Ponekad je proklizavanje jedini manevar za izbjegavanje puno goreg ishoda.
i kaciga se može iskoristiti samo jednom. ali ak je baš tad nemaš na razvodnoj kutiji ...
Kolega !
Da vi ne postojite mi za 80 % tema ne bi ni znali da postoje.
Hvala vam.
Druga strana priče je to što bi jednokratne patrone služile isključivo za spriječiti neminovni pad, dok bi sustav koji se sam puni veliki broj vozača koristio kao aktivno pomagalo u vožnji dok jednom ne zakaže.
Baš me zanima koliko je ovaj što mi je dao TD vozio motor.
Ponekad je proklizavanje jedini manevar za izbjegavanje puno goreg ishoda.
Istina. Tako je jednom dijete od 2-3 godine izletjelo na cestu,
roditelji su se iza kombia raspricali, i dijete neopazeno izjurilo.
Gulio sam asfalt, motor je zavrsio ispod kombija (vozio sam mozda 70 max),
ali djetetu nije bilo nista na svu srecu.
Premda sam bio kriv za prometnu nesrecu, vlasnik kombija i otac djeteta je platio
stetu oba vozila. Ima dobrih i razumnih ljudi. A ja sam prosao na svu srecu samo
sa masnicama i istegnucima.
Zalegnut do poda izlazim iz krivine a u susret mi dolazi kombi koji pretiče autobus. Pustio motor da klizne, ja za njim na livadu. cca 120km/h. Meni skoro ništa (odijelo+kaciga) a ni motor nije puno stradao.
Bitna stvar, za one koji ne znaju, da je bilo kakav utjecaj na nagib motora istovremeno i utjecaj na njegovu putanju. Ako govorimo o sportskoj vožnji, naginjanjem se upravlja, volanom kontrolira naginjanje. Ako se netko boji proklizavanja nek vozi auto.
Super funkcionira s pomoćnim kotačima - koji imaju još k tome i amortizere, di je demonstracija u realnim uvjetima?
BTW, nebi bilo na odmet kao safety feature ako bi radilo kak tvrde.
Sorry za Offtopic, al kad smo već kod stabilizacije vozila, bacite oko na ovo.
Super funkcionira s pomoćnim kotačima - koji imaju još k tome i amortizere, di je demonstracija u realnim uvjetima?
BTW, nebi bilo na odmet kao safety feature ako bi radilo kak tvrde.
Sorry za Offtopic, al kad smo već kod stabilizacije vozila, bacite oko na ovo.
Ti nisi pogledao video do kraja ili šta?
Ja baš i nebi da mi se motor uspravi u zavoju, pa da mi "opadne z nogara".
Zalegnut do poda izlazim iz krivine a u susret mi dolazi kombi koji pretiče autobus. Pustio motor da klizne, ja za njim na livadu. cca 120km/h. Meni skoro ništa (odijelo+kaciga) a ni motor nije puno stradao.
Bitna stvar, za one koji ne znaju, da je bilo kakav utjecaj na nagib motora istovremeno i utjecaj na njegovu putanju. Ako govorimo o sportskoj vožnji, naginjanjem se upravlja, volanom kontrolira naginjanje. Ako se netko boji proklizavanja nek vozi auto.
Govoris o jednom od milijun slucajeva. Isto onda mozes argumentirat za automobile, a vidi, kontrole protiv proklizavanja postoje kod valjda 99% svih automobila godine 2010+
Super funkcionira s pomoćnim kotačima - koji imaju još k tome i amortizere, di je demonstracija u realnim uvjetima?
BTW, nebi bilo na odmet kao safety feature ako bi radilo kak tvrde.
Sorry za Offtopic, al kad smo već kod stabilizacije vozila, bacite oko na ovo.
Ti nisi pogledao video do kraja ili šta?
Sad jesam, stopiral sam ga kod demonstracije sa mlaznicama, svejedno, vidi se ono kaj sam komentiral u prošlom postu: motor ti se uspravi i onda gubiš putanju, a to je nepoželjno u zavoju (premda kad bi se to ukomponiralo sa TC-om i cornering ABS-om možda bi moglo funkcionirati).
Sad jesam, stopiral sam ga kod demonstracije sa mlaznicama, svejedno, vidi se ono kaj sam komentiral u prošlom postu: motor ti se uspravi i onda gubiš putanju, a to je nepoželjno u zavoju (premda kad bi se to ukomponiralo sa TC-om i cornering ABS-om možda bi moglo funkcionirati).
Ne vozim motor pa ne mogu reći iz prve ruke, ali nije li ipak takvo uspravljanje manje nepoželjno od pada u 99% situacija? Također, čini mi se da je ovo zasad proof of concept i sigurno će biti još dosta razvoja, promjena, testiranja do komercijalne upotrebe.
Govoris o jednom od milijun slucajeva. Isto onda mozes argumentirat za automobile, a vidi, kontrole protiv proklizavanja postoje kod valjda 99% svih automobila godine 2010+
Ne, ne govorim o jednom od milijun slučajeva. Pitaj bilo koga ko vozi motor, pogotovo sportski. Svak je imao takvu situaciju.
Ja baš i nebi da mi se motor uspravi u zavoju, pa da mi "opadne z nogara".
U videu djeluje kao da je pri tom i značajno usporio, pa se uspio vratiti na putanju. Pitanje je kako je povezano s drugim sustavim, a ako može usporiti i stabilizirati motor, onda je dobro. Jedini problem je što gaće vjerojatno stradaju...
Sad jesam, stopiral sam ga kod demonstracije sa mlaznicama, svejedno, vidi se ono kaj sam komentiral u prošlom postu: motor ti se uspravi i onda gubiš putanju, a to je nepoželjno u zavoju (premda kad bi se to ukomponiralo sa TC-om i cornering ABS-om možda bi moglo funkcionirati).
Ne vozim motor pa ne mogu reći iz prve ruke, ali nije li ipak takvo uspravljanje manje nepoželjno od pada u 99% situacija? Također, čini mi se da je ovo zasad proof of concept i sigurno će biti još dosta razvoja, promjena, testiranja do komercijalne upotrebe.
Motor je specifična naprava. Apsolutno sve je podređeno vozaču koji u svakom trenutku mora imati apsolutnu kontrolu. Ko želi razmišljati o nekakvoj pomoći pri vožnji nek se ostavi ćorava posla i vozi auto. Proklizavanje je način pada sa najmanjim posljedicama.
Motor je specifična naprava. Apsolutno sve je podređeno vozaču koji u svakom trenutku mora imati apsolutnu kontrolu. Ko želi razmišljati o nekakvoj pomoći pri vožnji nek se ostavi ćorava posla i vozi auto. Proklizavanje je način pada sa najmanjim posljedicama.
Aha. Uživaj još par godina dok ne počnu pričati o samovozećim motorima
Aha. Uživaj još par godina dok ne počnu pričati o samovozećim motorima
Nemam ja ništa protiv toga. Sigurno će biti tržišno prihvaćeni kad i ako dođu u funkcionalnu fazu. Na to gledam kao na popularizaciju skutera. Skuter je sigurno za 95% ljudi bolja opcija od sportskog motora. A za 5% ostalih će se naći već nešto.
Sad jesam, stopiral sam ga kod demonstracije sa mlaznicama, svejedno, vidi se ono kaj sam komentiral u prošlom postu: motor ti se uspravi i onda gubiš putanju, a to je nepoželjno u zavoju (premda kad bi se to ukomponiralo sa TC-om i cornering ABS-om možda bi moglo funkcionirati).
Ne vozim motor pa ne mogu reći iz prve ruke, ali nije li ipak takvo uspravljanje manje nepoželjno od pada u 99% situacija? Također, čini mi se da je ovo zasad proof of concept i sigurno će biti još dosta razvoja, promjena, testiranja do komercijalne upotrebe.
Kad na motoru u zavoju pipneš kočnicu (lagano, inače si odma na podu) on se počne uspravljati i onda hoće ići ravno, a ravno u zavoju obično bude u nagorem slučaju ograda, boljem graba ili livada. Sad si zamisli da ideš direktno u ogradu ili grabu - letiš prek motora sam tak. A kad ti pobjegne zadnja guma i sklizne motor u zavoju pustiš ga i ti se poslje smicaš za njim, a i šteta na motoru bude puno manja (normalno, ak nisi uletil u zavoj ko neumni).