Jel vam to neki dobar prijatelj pa svi moraju znati da je dobio unapredjenje u VIPu ili sta?
- +/- sve poruke
- ravni prikaz
- starije poruke gore
Svaka ti čast Ivane legendo došao si ko naručen, nadam se da ćeš malo osvježiti situaciju u vipu, nemogu dočekat daljnje inovacije vipneta...
Živio
Sad cu ja u tcom pa cu napraviti haos pa ce se o meni pisati u Bug kako sam postao neki k.
Sad cu ja u tcom pa cu napraviti haos pa ce se o meni pisati u Bug kako sam postao neki k.
Po čemu bi se istaknuo kad svaki drugi koji kroči tamo napravi kaos...ako si njihov korisnik znaš da drugačije ne ide
Pa ja cu nakon nekog vremena radit toliki haos da ce Bug morati pisati o meni kad dodem na vlast.
komentari iznad (kao ni moj) nisu usmjereni protiv lika i djela herr gabrića nego "vijesti" per se. koga boli qqruz tko upravlja telekom operaterom?! hoće li sad, kao nekad, čestitati rođendane korisnicima? slati poštom sitnice u vrijeme darivanja? biti manje profitno pohlepni? uvesti radni sustav bez mobbinga? naučiti hrvatski (npr. toilet regional senior manager na vizitki) u korporacijskim i vanjskim komunikacijama? neće. zaboravili su ga odavno. govno bilo, govno ostalo.
komentari iznad (kao ni moj) nisu usmjereni protiv lika i djela herr gabrića nego "vijesti" per se. koga boli qqruz tko upravlja telekom operaterom?! hoće li sad, kao nekad, čestitati rođendane korisnicima? slati poštom sitnice u vrijeme darivanja? biti manje profitno pohlepni? uvesti radni sustav bez mobbinga? naučiti hrvatski (npr. toilet regional senior manager na vizitki) u korporacijskim i vanjskim komunikacijama? neće. zaboravili su ga odavno. govno bilo, govno ostalo.
Herr Miro je dobio promo email od Vipa, proslijedio ga dalje na web u svrhu odrzavanja dobrih odnosa. Sljedece godinu ce opet imati neku "promociju" u magazinu i dobar rucak. Stari lisac kao ti trebao bi da zna kako funkcioniraju takve stvari.
Obično kad dođu novi direktori naj*** radnici (čast izuzecima,nije namjenjeno dotičnom gospodinu).
U večini slučajeva su to kao neki experti za smanjivanje troškova......smanjenje toplog obroka,smanjenje plaća,reorganizacija to jest ukidanje neki radni mjesta,unošenje straha/očaja/nesigurnosti....
Ne mogu svojim znanjem opravdati svoja direktorska mjesta jer nisu tome dorasli pa onda na sve načine pokušavaju ostaviti dojam uspješnog poslodavca ......