Šef Volkswagena popljuvao Teslu

poruka: 117
|
čitano: 24.673
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
Ovo je tema za komentiranje sadržaja Bug.hr portala. U nastavku se nalaze komentari na "Šef Volkswagena popljuvao Teslu".
16 godina
offline
Šef Volkswagena popljuvao Teslu

Evo novih problema za švabe;
http://www.telegram.hr/politika-kriminal/nakon-posljednjih-skandala-u-njemackoj-autoindustriji-dizel-motorima-izgleda-nema-spasa/amp/

"Njemački tjednik Der Spiegel izvijestio je kako se u EU sumnja da je pet njemačkih automobilskih koncerna na zajedničkim sastancima na kojima je bilo šezdesetak industrijskih odbora s 200 stručnjaka, raspravljalo o razvoju vozila, kočnicama, benzinskim i dizel motorima, spojkama i mjenjačima te sustavima za obradu ispušnih plinova.

U Bruxellesu se smatra da su na tim sastancima dogovarane zajedničke cijene i troškove čime su stekli prednost pred francuskom i talijanskom konkurencijom te su tako prekršili pravila o slobodnom tržišnom natjecanju. Ako se potvrde te sumnje, Europske agencije za zaštitu tržišnog natjecanja mogla bi svim tim kompanija odrediti iznimno teške kazne koje mogu iznositi i do 10 posto godišnjeg prihoda. Što znači da bi im mogle biti odrezane kazne i od više milijardi eura jer pravila EU zabranjuju kartele i restriktivne poslovne sporazume."

http://www.bug.hr/forum/post/lcd-plazma-televizori/stvarni-vlasnici-brandova/2909836.aspx
Moj PC  
1 0 hvala 1
12 godina
offline
Re: Šef Volkswagena popljuvao Teslu
Pozdrav MikroChip700!

Sa dijelom tvoga mišljenja se slažem, no sa većim dijelom si falio.
Nafte i plina ima jako puno i skoro svugdje gdje se buši, nalaze se velike količine istoga. Kako su se počele topiti polarne kape i tamo se pičelo bušiti i gle čuda nafte i plina ima u potocima.
Firme koje se bave eksploatacijom i distribucijom nafte najvrijednije su firme na svijetu ( stvarno i na burzama). Pred par godina gledao sam CNN gdje se govorilo o Petrobrasu čija je vrijednost bila oko trilijun američkih dollara (od milja Petrosaurus) i o kineskoj nacionalnoj naftnoj industriji koja je tu vrijednost trebala prebaciti.
Ne znam kako misliš izbaciti naftu iz uporabe. Ima je svuda. Od farmacije i kozmetičke, preko poljoprivredne do prehrambene industrije.

Same naftne firme su užasno močne i imaju jake lobije. Tesla će imati sve osim dosadne budućnosti.

vicious
16 godina
neaktivan
offline
Re: Šef Volkswagena popljuvao Teslu
viciousone kaže...
Kako su se počele topiti polarne kape

Ne znam kako misliš izbaciti naftu iz uporabe. Ima je svuda. 

 Pročitaj prvu rečenicu, pa drugu. Onda opet prvu, pa nastavi u krug.

Imamo nova kola radi dojma, imamo stav kad nemamo pojma...
16 godina
offline
Šef Volkswagena popljuvao Teslu

Da je Mueller samo citirao naseg Dragu, gdje bi mu bio kraj :)

 

Svi su oni mafijanti u finim odijelima... Sve vise se upire prstom u drugoga iz kojekakvih razloga, a vecina ima putra na glavi.

Truth in engineering.
 
1 0 hvala 0
8 godina
offline
Re: Šef Volkswagena popljuvao Teslu
Eh, moral, etika i slicne trice u biznisu. I to jos od naftnog, auto ili bilo kojeg lobija...
Ma nemojte me...
Sef Das auta nasao moralizirati.
Ne kazem da je Musk cvijece, niti da ce konacno poslovno uspjeti s Teslom, ali je zatresao stare monopole i to je dobro.
BTW, malo offtopic, ali govori o etici u poslu, nesto sto mnogi u IT-u ne znaju: kad su Philips i Sony patentirali CD imali su odmah i CDR tehnologiju, ali su ga namjerno gurnuli u ladicu na 10 godina da prvo namlate pare na CD-u. Jel to eticno?
Ne vrijedi se zivcirati oko ovih stvari, jer veliki diktiraju tempo. Dobro je da se pojavi netko tko ih prodrma i tjera da se pomaknu... Zato je pojava Muska i Tesle generalno dobra, bez obzira na sve njegove negativnosti.
Life is jazz. Play it cool.
Moj PC  
3 0 hvala 0
12 godina
offline
Re: Šef Volkswagena popljuvao Teslu
Feudalac kaže...
markoBT kaže...

 

 

Ustalom mislim da Teslina glavna ideja nije proizvodnja el.automobila nego baterija za njih. Shvačaju oni da na tom polju ne mogu konkurirat Toyoti, VW, GM i ostalima. Zato će Gigafactory proizvodit baterije, a ne automobile.

 Mislim da je obrnuto; da je tesla itekako svjestan da je ključna komponenta el. automobila upravo baterija i da je posjedovanje tehhologije i proizvodnih kapaciteta biti ili ne biti. bez toga je to utrka prema dnu, rad za kikiriki uz štancanje miliona konfekcijskih komada automobila ili bilo čega drugog.

ostalo potrebno za proizvodnju automobila je samo pitanje novca, nemalog, naravno. preše i alati za velikoserijsku proizvodnju koštaju stotine miliona dolara/eura.

 Ovdje griješiš. Ključna komponenta svakog automobila pa tako i električnog su podvozje i kočnice. Sve je pitanje novca pa tako i baterije. Upravo zbog toga Tesla nema nikakvu prednost nad konkurencijom. Razlika između Tesle i ostalih kompanija je što tesla proizvodi isključivo električne automobile dok konkurencija proizvodi električne i ostale. To ostalima daje mogućnost prilagođavanja trenutnim uvjetima na tržištu. Danas tržište trazi<5% električnih automobila i VW ih toliko proizvodi. Kada/ako tržište bude tražilo 10,15,50...100% električnih automobila VW (i ostali) će ih toliko proizvoditi. Proizvodne kapacitete imaju, iskustvo u proizvodnji imaju a sve što im u određenom trenutku zatreba a nemaju, mogu kupiti jer imaju ogromne financijske kapacitete. Zato danas "ostali" zarađuju prodavajući automobile a Tesla prodavajući dionice. Koliko dugo će biti zanimljivi investitorima ne ovisi o Tesli nego o konkurenciji. Plan vraćanja američke autoindustrije na dane stare slave nema baš solidne temelje i sve fino izgleda dok je sitni novac u igri. Apple je zato odustao.

8 godina
offline
Re: Šef Volkswagena popljuvao Teslu

Složio bih se s tobom da je ovjes ključna komponenta kada bi smo razgovarali o udobnosti vožnje, ovdje je tema prednost u odnosu na konkurenciju. Kod izrade karoserije, ovjesa i ostalih pratećih dijelova nema ničeg novog - svi rade na isti način, Istim alatima, istim robotima, dijelove kupuju od istih dobavljača. Međutim, trenutno ne možeš kupiti 100 kWh paket baterija uopće a kamoli u količinama koje bi išle prema milionima komada po godini i još da su atestirani za automobilske uvjete. Ono sto svatko radi potpuno custom za sebe je toliko skupo da košta vise od potpunog klasičnog automobila iste veličine i performansi. Tu uskače Tesla s proizvodnim kapacitetima, ugovorima o opskrbi sirovinama, znanjem Itd. Pa nedavno ti je objavljeno tu na forumu da VW planira uložiti desetke milijardi u eko vozila. Sto misliš u koju komponentu će većina novca otići? Međutim, Tesla je gubitaš samo zato sto se žele agresivno širiti pa ulazu u nove tvornice, razvoj, vlastitu mrežu punionica Itd. Misliš da bi vukovi s wall Streeta već pet godina njegovu kompaniju držali vrednijom od gm-a da gube novac na prodaji samih automobila?? Pogledaj njihova financijska izvješća - na vozilima zarađuju. 

Kaj se tiče očekivanja tržišta koje spominješ - ono postoji samo zbog Tesle. A kupci ne znaju sto žele dok im se to ne ugura u grlo. Tko je htio kupiti pametni telefon s ekranom osjetljivim na dodir, svi su se sprdali s tom idejom, a danas vise nema Nokie. Auti malo duže traju pa su i promjene sporije, ali s pravim baterijama i autopilotom - klasika bi se mogla naći u problemima prije nego sto misli

Ja rekoh
Poruka je uređivana zadnji put ned 22.10.2017 11:37 (Feudalac).
15 godina
offline
Šef Volkswagena popljuvao Teslu

mislim da nema smisla pljuvati aute, ali njihove vozače ... 

I know that you believe you understand what you think I said, but I am not sure you realize that what you heard is not what I meant.
Moj PC  
4 0 hvala 0
13 godina
offline
Re: Šef Volkswagena popljuvao Teslu
Ajar kaže...

mislim da nema smisla pljuvati aute, ali njihove vozače ... 

Paaaaaaaa, ako "tvojem" WV-u TDI modelu je fingirano CO2 u ispušnim plinovima, u samom startu, zbog čega pljuvati vlasnika/vozača ne nužno ?! 

Osim možda što je debil, pa je investirao u takvu prvoklasnu bjelosvjetsku prijevaru/obmanu?!?! 

 

A tko će penale u tom slučaju u stvari platiti?! 

ATJ Lučko
12 godina
offline
Re: Šef Volkswagena popljuvao Teslu
Feudalac kaže...

Složio bih se s tobom da je ovjes ključna komponenta kada bi smo razgovarali o udobnosti vožnje, ovdje je tema prednost u odnosu na konkurenciju. Kod izrade karoserije, ovjesa i ostalih pratećih dijelova nema ničeg novog - svi rade na isti način, Istim alatima, istim robotima, dijelove kupuju od istih dobavljača. Međutim, trenutno ne možeš kupiti 100 kWh paket baterija uopće a kamoli u količinama koje bi išle prema milionima komada po godini i još da su atestirani za automobilske uvjete. Ono sto svatko radi potpuno custom za sebe je toliko skupo da košta vise od potpunog klasičnog automobila iste veličine i performansi. Tu uskače Tesla s proizvodnim kapacitetima, ugovorima o opskrbi sirovinama, znanjem Itd. Pa nedavno ti je objavljeno tu na forumu da VW planira uložiti desetke milijardi u eko vozila. Sto misliš u koju komponentu će većina novca otići? Međutim, Tesla je gubitaš samo zato sto se žele agresivno širiti pa ulazu u nove tvornice, razvoj, vlastitu mrežu punionica Itd. Misliš da bi vukovi s wall Streeta već pet godina njegovu kompaniju držali vrednijom od gm-a da gube novac na prodaji samih automobila?? Pogledaj njihova financijska izvješća - na vozilima zarađuju. 

Kaj se tiče očekivanja tržišta koje spominješ - ono postoji samo zbog Tesle. A kupci ne znaju sto žele dok im se to ne ugura u grlo. Tko je htio kupiti pametni telefon s ekranom osjetljivim na dodir, svi su se sprdali s tom idejom, a danas vise nema Nokie. Auti malo duže traju pa su i promjene sporije, ali s pravim baterijama i autopilotom - klasika bi se mogla naći u problemima prije nego sto misli

 Ne rade svi iste automobile. Krećeš s krivom pretpostavkom. Baterija-elektromotor ili motor s unutarnjim izgaranjem je samo mali dio kompletnog proizvoda pa tako identičan pogon možeš pronaći u automobilima tri puta različite cijene (kad smo kod VW-a onda su to Škoda Fabia i VW Passat).

Problem Tesle je da mora stvarati infrastrukturu jer inače njihov jedini proizvod nema smisla. Ta infrastruktura nije besplatna i ona se naplaćuje kupcima automobila. Zato automobil košta 3-4x više od stvarne vrijednosti. Ne zbog cijene baterije i elektromotora. Dapače, u toj bateriji i elektromotoru ima puno manje tehnologije i stvarne vrijednosti nego u modernom benzin/dizel motoru. Razlika između Teslinog pristupa električnim automobilima i pristupa "ostalih" je u tome što Tesla forsira električne automobile više srednje klase (dakle putničke automobile i SUV) dok ostali baziraju na male gradske automobile i sportaše. Tesla zato jer im je to jedini proizvod a ostali jer električni automobil s infrastrukturom kao što je danas jednostavno nije dobra opcija za duža putovanja.

Što se tiče Wall streeta, sve su to smiješno mali iznosi i lako se nabere potrebna količina investitora koji žele biti prisutni u nekom rizičnom segmentu s iznosima koji se mogu umnogostručiti a ako propadnu nisu vrijedni spomena. Nitko ne želi da im promakne novi Microsoft, Google, Apple... znači firma s potencijalom da se minimalno ulaganje u pravo vrijeme pretvori u bogatstvo. Uz sve to, tu je i moderni patriotizam kojeg politika promovira (a oni znaju moć politike). Svima je jasno da se klasična američka autoindustrija nikada neće oporaviti pa onda ulažu tamo gdje šanse ipak postoji.

Ako Tesla i uspije postati bitan igrač u autoindustriji neće to postati zbog svog dosadašnjeg rada nego zbog politike jer će Amerika njen uspjeh tretirati kao nacionalni interes.

14 godina
offline
Šef Volkswagena popljuvao Teslu

S jedne strane je u pravu - omjer proizvedenih Tesli i VW je ogroman u korist VW, ali to će se polako promijeniti. Htio priznati ili ne, Tesla je uveo revoluciju u proizvodnju električnih automobila i pritisnuo sve ostale proizvođače da se prihvate planova i razvoja električnih automobila. Izgleda da je proces proizvodnje električnih automobila dosegnuo točku sa koje više nema povratka, a proizvođačima dizelskih i benzinskih smrdljivaca se to ne sviđa jer moraju izvući debelu lovu za razvoj svojih modela. Za još samo nekoliko godina, električni i benzici će biti izjednačeni, a nakon toga će smrdljivci otiću u "ropotarnicu povijesti" kako se često voli reći. I zato nije nikakvo čudo da vlasnici velikih koncerna kako što su VW, Chrysler i ostali protiv električnih vozila, jer će ostati bez zarade, a na kraju i bez posla, ako se ne prilagode, a to traži veliku lovu.

dolazim odmah - Godo
Moj PC  
0 1 hvala 0
15 godina
offline
Šef Volkswagena popljuvao Teslu

dok fosilci "odu u povijest" ja ću već biti, kao dio zemljopisa (the mirogoj underground), u povijesti - pushing the daisies. 

I know that you believe you understand what you think I said, but I am not sure you realize that what you heard is not what I meant.
Poruka je uređivana zadnji put ned 22.10.2017 16:39 (Ajar).
Moj PC  
0 0 hvala 0
16 godina
offline
Re: Šef Volkswagena popljuvao Teslu
učo kaže...

S jedne strane je u pravu - omjer proizvedenih Tesli i VW je ogroman u korist VW, ali to će se polako promijeniti. Htio priznati ili ne, Tesla je uveo revoluciju u proizvodnju električnih automobila i pritisnuo sve ostale proizvođače da se prihvate planova i razvoja električnih automobila. Izgleda da je proces proizvodnje električnih automobila dosegnuo točku sa koje više nema povratka, a proizvođačima dizelskih i benzinskih smrdljivaca se to ne sviđa jer moraju izvući debelu lovu za razvoj svojih modela. Za još samo nekoliko godina, električni i benzici će biti izjednačeni, a nakon toga će smrdljivci otiću u "ropotarnicu povijesti" kako se često voli reći. I zato nije nikakvo čudo da vlasnici velikih koncerna kako što su VW, Chrysler i ostali protiv električnih vozila, jer će ostati bez zarade, a na kraju i bez posla, ako se ne prilagode, a to traži veliku lovu.

 

Pogledaj malo el. auta prodana ovo ljeto u EU. Jel vidiš koje su to brojkice i di je u svemu tu Tesla?

 

https://cleantechnica.com/2017/09/30/europe-august-2017/

 

 

I nemoj molim te opet počet pričati bajke o Tesli, jer ništa se tu revolucionarno nije dogodilo i neće. Ta tehnologija je svima poznata, dostupna i usvojena odavna. Čak je i mali Rimac uspio sklopit nekoliko auta, pa onda moš' mislit koja je to 'revolucija' od tehnologije.

 

Veliki proizvođači automobila proizvode taman onoliko el.auta, kolika je realna potražnja i da mogu pokriti gubitke sa subvencijama.

 

Imaju znanje, kapacitete i stručnih radnika, ako sutra krenu masovno proizvodit el.auta, Tesla&ostali sitniši će bankrotirati drugi dan i preuzet će ih glavni igrači za 1kn.

You are like the Michael Jordan of being a son of a bitch.
Poruka je uređivana zadnji put ned 22.10.2017 15:24 (memulica).
7 godina
neaktivan
offline
Šef Volkswagena popljuvao Teslu

Kao prvo.
Djelomično se treba složiti sa gospodinom Mullerom!
Jednostavno rečeno u autoindustriji mora postojati neka sinergija.
Trebaju sve pogonske jedinice biti u nekoj jednakosti...


VW je izgradio ugled koji ima više od desetljeća. Oni su izvrsni automobili visoke kvalitete po pitanju završne obrade i kvaliteta materijala, ali vrlo tradicionalni, tako da ne možete očekivati od njih nekakav ludi dizajn ili nešto vrlo uzbudljivo jer bi tako izgubili svoje ključne kupce.
Dobivate materijale visoke kvalitete, veliku pozornost na detalje i prilagodbu i završetak (gotovo uvijek najbolji u klasi), učinkovitost, pouzdanost, puno prostora, profinjenost, uvijek vrhunska tehnologija u smislu motora i prijenosnika, kao i ostali dijelovi tehnologije da druge marke obično stavljaju u svoje automobile jednu generaciju nakon VW.
Navođenjem VW-a kao nepouzdanog, je u neku ruku točno!
Kako sagledamo ralnost,istinu opet u neku ruku takvu „lošu pouzdanost“ mogu pravdati značajno novijoj neprednijoj mehanici, te kao tehnološkim rešenjima,
Volkswagen kao i ostali europljani,nude noviju tehnologiju,koja niti je do kraja usavršena,niti se dići sa pouzdanošću,pa sami ste imali teks te izjavu Hyundaievog rukovodilica da njemački proizvođači ulažu u glupava tehnička rešenja.
Nesporno je da Europljani nude bolje mjenjače(DC,HD,u svakome pogledu,bolje inovativnije motore ( sustavi upravljanja motorima :Valvetronic, MultiAir,Valve deactivation (ACT))( engine management: fap,scr,dpf...), napredniji kočione sustave(Emergency brake assist(eba))
moderniji upravljački mehanizam kao i ovjes,... dodamo li tome :tehnologiju svjetla,razne sustave potpore vozaču,sigurnosne sustave,itd..
Da ne govorim o kvaliteti materijala kao i o završnoj obradi (spojevima plastike,spojevima limarije) to im je velika prednost!
Sve su to prednosti Njemaca,Europljanja naspram ostalih u autoindustriji!!
I sve ih to koša dobre pouzdanosti...razlog zbog kojek nisu na vrhu po pitanju iste!

No ima i crna strana Volkswagena...
Nemoralni i neetički odnosi unutar same grupacije, i ono najgore, štednja!
Štednja i profit,sama szž i problem cijele priče.Štednjom do većeg profita.To je zamka gdje su upali apsolutno svi!
Gleda se na svaki "cent",uzimaju se ponude od najjeftinijih dobavljača,jednostavno škrtare na stvarima tipa ( uvidi samo podizače prozora na starijim VW vozilima,podosta problema i kvarova sa istim i to sve zbog par centi),gdje gube kredibilitet kupaca osobitu na tržištu Amerike,gdje je odviše pouzdanost na prvome mjestu. Takvo što ne treba podržati!

Btw...danas je lakše napraviti pouzdan automobil nego tehnološki napredan automobil.




 
1 0 hvala 0
7 godina
neaktivan
offline
Re: Šef Volkswagena popljuvao Teslu
MasterOfDisaster kaže...
Psiho246 kaže...
PzKpfw kaže...

Nego, zanima dal' vi mislite da je VW precijenjeni po svojoj kvaliteti ili ipak vrijedi tih para kaj se traži za njega, bilo da je novi, bilo da je polovni???

 

 Svi auti VW koncerna su kvalitetom bolji od konkurencije.

Tko si ti da to tvrdiš!!!!! Si vozio sva druga vozila i marke pa da znaš šta pričaš, da li je itko ikada napravio takvo testiranje - NIJE! Tvoja izjava je totalno subjektivna, irelevantna i totalno neistinita.

Uživaj u svojoj folciki, ali molim te ne piši gluposti iza kojih ne postoji nikakvo testiranje niti relevantni dokazi.

Psiho246 opravdavaš svoj nick sa ovako blesavom izjavom.

 Tko si ti da to tvrdiš!!!!!!!!!! ?
Treba razlikovati kvalitetu od pouzdanosti!!!
Kvalitetom u smislu : završne obrade,kvalitete materijala,motorizacije(imaš brdo motora na izbor),tehnoloških rešenja...
Pouzdani nisu!

Uvidimo malo neke detalje,dolazimo do razloga zašto su neki automobili skuplji unutar iste klase...to da li je to precijenjen neću ulaziti!

Honda+Civic+10+generacije Honda+Civic+10+generacije
Renault+Megane+4+generacije Renault+Megane+4+generacije
Mazda+3+BN+serije+(posljedni+facelift) Mazda+3+BN+serije+(posljedni+facelift)
Volkswagen+Golf+7+generacije Volkswagen+Golf+7+generacije
Poruka je uređivana zadnji put ned 22.10.2017 16:46 (carcrash).
11 godina
offline
Re: Šef Volkswagena popljuvao Teslu
učo kaže...

... VW, Chrysler i ostali protiv električnih vozila, jer će ostati bez zarade, a na kraju i bez posla, ako se ne prilagode, a to traži veliku lovu.

A Tesli ne treba velika lova. On može jeftino proizvodit automobile. Samo VW-u treba velika lova (koju VW ima, za razliku od Tesle).

 

Preše neće znati štancat karoserije za el.automobile, roboti ih neće znati zavarivati, a radnici sve to sastavit?

 

A Tesla ne zna ono šta ovi drugi znaju: kako proizvest milijune automobila godišnje i kako ih prodat. Ako misliš da je to nevažno onda se ljuto varaš. To je najvažnije. I najteže za naučit. 

Poruka je uređivana zadnji put ned 22.10.2017 16:54 (markoBT).
14 godina
offline
Re: Šef Volkswagena popljuvao Teslu
carcrash kaže...
MasterOfDisaster kaže...
Psiho246 kaže...
PzKpfw kaže...

Nego, zanima dal' vi mislite da je VW precijenjeni po svojoj kvaliteti ili ipak vrijedi tih para kaj se traži za njega, bilo da je novi, bilo da je polovni???

 

 Svi auti VW koncerna su kvalitetom bolji od konkurencije.

Tko si ti da to tvrdiš!!!!! Si vozio sva druga vozila i marke pa da znaš šta pričaš, da li je itko ikada napravio takvo testiranje - NIJE! Tvoja izjava je totalno subjektivna, irelevantna i totalno neistinita.

Uživaj u svojoj folciki, ali molim te ne piši gluposti iza kojih ne postoji nikakvo testiranje niti relevantni dokazi.

Psiho246 opravdavaš svoj nick sa ovako blesavom izjavom.

 Tko si ti da to tvrdiš!!!!!!!!!! ?
Treba razlikovati kvalitetu od pouzdanosti!!!
Kvalitetom u smislu : završne obrade,kvalitete materijala,motorizacije(imaš brdo motora na izbor),tehnoloških rešenja...
Pouzdani nisu!

Uvidimo malo neke detalje,dolazimo do razloga zašto su neki automobili skuplji unutar iste klase...to da li je to precijenjen neću ulaziti!

Znači VW je kvalitetniji jer se ispod volana i iza papučica ima tapecirung - pa jel se ti zahebavaš!!!!!!!

Sva sreća pa si ti kompetentan i definitivno znaš da je VW kvalitetniji i pouzdaniji od drugih marki vozila.

A kada se već dotičeš motora, Renault motor dizel 1.5dCi je prodao svoj motor puno "jačim" brendovima od sebe koji nisu u njegovom vlasništvu, a ne kao VW koji kupi Seata, Škodu, itd pa im uvaljuje svoje mašine pod mus, e sad Škodi krenulo jer je jeftinija od VW, e sad švabo udri po Škodi jer mu ruši prodaju VW koji panjevi .

 

Uglavnom mogu samo reći WE AGREE TO DISAGREE.

 

A o cijeni VW vozila neću ni komentirati jer to apsolutno nema smisla, tko voli nek izvoli, ali ta vozila ne vrijede te novce ni blizu.

Jedina prednost VW vozila je ta da kod nas jako sporo gube vrijednost i to se isplati onima koji često mijenjaju vozila, ali ostalo je horor.

 

Udobnost VW vozila naspram npr. fracuza je živi horor. Ljudi koji imaju VW i dođu u moj "jadni" Megane, te se ne mogu načuditi kako je udoban, čak i zadnja klupa - komentirala kolegica koja ima Passat-a isto moje godište Megane-a - da se razumjemo Passat i Megane nisu ista klasa i u Passatu ima više mjesta, ali je klasično njemački neudoban do bola.

 

Toliko o VW, da mi ga netko pokloni dao bi ga u oglase taj dan.

12 godina
offline
Re: Šef Volkswagena popljuvao Teslu
carcrash kaže...

Pouzdani nisu!

Uvidimo malo neke detalje,dolazimo do razloga zašto su neki automobili skuplji unutar iste klase...to da li je to precijenjen neću ulaziti!

 Hm, pouzdanost nije kvaliteta a 10 kvadratnih centimetara tepecirunga jeste? Zanimljivo razmišljanje! A što kad se tapecirung počne odljepljivati kao u gotovo svakom VW-u nakon par godina?

Što se tiče više početne cijene to je zato što bolje drži cijenu kao polovan a bolje je drži jer na svakom smetlištu možeš kupiti rezervne dijelove.

Još se sjećam kako mi je susjed jednom rekao kako mu je najpametnija odluka u životu bila kupiti Golfa jer ga može sevisirati na svakom kutu a dijelova ima gdje hoćeš i vrlo su jeftini. Kaže da je morao kupiti toliko dijelova za Japanca da bi bankrotirao.

E sad, ima tu nešto :)

Ja sam prije par godina Toyotom velikom brzinom udario psa koji je pretrčavao cestu. Napuknut branik i nosač fara. Šteta mrtav pas i 14 000kn(pokrio kasko).

No zato u 200 000km nikada niti jedan kvar. Ništa. Ja ne znam koliko košta lamela, zupčasti (nemam ga), ventil na katalizatoru, pumpa... A ne da štedim auto nego ga gazim ko tovara. Mehaničar se naljutio kad sam došao na izmjenu ulja nakon 35 000. 

Jednostavno, on je moj rob i kada crkne kupit ću opet novog Japanca. Ali đubre ne da neće crkne nego ne pokazuje nikakve znakove starosti, istrošenosti, kvarove, šuškanje... Osim što je užasno prljav i ogreban na par mjesta, po svemu ostalom je ko nov. Da ga idem prodati možda bi za njega dobio 6-7K€. Golfa kojeg možeš kupiti za toliko novca ne bi poželio ni neprijatelju.

7 godina
neaktivan
offline
Re: Šef Volkswagena popljuvao Teslu
MasterOfDisaster kaže...
carcrash kaže...
MasterOfDisaster kaže...
Psiho246 kaže...
PzKpfw kaže...

Nego, zanima dal' vi mislite da je VW precijenjeni po svojoj kvaliteti ili ipak vrijedi tih para kaj se traži za njega, bilo da je novi, bilo da je polovni???

 

 Svi auti VW koncerna su kvalitetom bolji od konkurencije.

Tko si ti da to tvrdiš!!!!! Si vozio sva druga vozila i marke pa da znaš šta pričaš, da li je itko ikada napravio takvo testiranje - NIJE! Tvoja izjava je totalno subjektivna, irelevantna i totalno neistinita.

Uživaj u svojoj folciki, ali molim te ne piši gluposti iza kojih ne postoji nikakvo testiranje niti relevantni dokazi.

Psiho246 opravdavaš svoj nick sa ovako blesavom izjavom.

 Tko si ti da to tvrdiš!!!!!!!!!! ?
Treba razlikovati kvalitetu od pouzdanosti!!!
Kvalitetom u smislu : završne obrade,kvalitete materijala,motorizacije(imaš brdo motora na izbor),tehnoloških rešenja...
Pouzdani nisu!

Uvidimo malo neke detalje,dolazimo do razloga zašto su neki automobili skuplji unutar iste klase...to da li je to precijenjen neću ulaziti!

Znači VW je kvalitetniji jer se ispod volana i iza papučica ima tapecirung - pa jel se ti zahebavaš!!!!!!!

Sva sreća pa si ti kompetentan i definitivno znaš da je VW kvalitetniji i pouzdaniji od drugih marki vozila.

A kada se već dotičeš motora, Renault motor dizel 1.5dCi je prodao svoj motor puno "jačim" brendovima od sebe koji nisu u njegovom vlasništvu, a ne kao VW koji kupi Seata, Škodu, itd pa im uvaljuje svoje mašine pod mus, e sad Škodi krenulo jer je jeftinija od VW, e sad švabo udri po Škodi jer mu ruši prodaju VW koji panjevi .

 

Uglavnom mogu samo reći 

 

A o cijeni VW vozila neću ni komentirati jer to apsolutno nema smisla, tko voli nek izvoli, ali ta vozila ne vrijede te novce ni blizu.

Jedina prednost VW vozila je ta da kod nas jako sporo gube vrijednost i to se isplati onima koji često mijenjaju vozila, ali ostalo je horor.

 

Udobnost VW vozila naspram npr. fracuza je živi horor. Ljudi koji imaju VW i dođu u moj "jadni" Megane, te se ne mogu načuditi kako je udoban, čak i zadnja klupa - komentirala kolegica koja ima Passat-a isto moje godište Megane-a - da se razumjemo Passat i Megane nisu ista klasa i u Passatu ima više mjesta, ali je klasično njemački neudoban do bola.

 

Toliko o VW, da mi ga netko pokloni dao bi ga u oglase taj dan.

 
Nemojmo ulaziti u banalne činjenice!
To sam naveo kao neki ogledni primjer gdje uvelike razlikuje od konkourencije u nepremium segmentu!
I nisu to jedini detalji,od tapeciranih pretinaca u vratima, te ostalih pretinaca koji su obloženi gumom il tkaninom.
Naveo sam lijepo i skladno neke argumente i jasno sam istaknuo da VW nije najpouzdaniji proizvođač niti će sa svojom politikom kojom vodi u ogledno vrijeme to i biti.
To što je Renault svoj 1.5 dci prodao jačim igračima (Mercedesu) to je sasvim druga priča.
1.5dci je po svojim osobnostima jedan od najpouzdanijih dizelaša trenutno na tržištu,jednostavno iako je tehnoloski stari,apsolutno je sve na njemu svedeno do izrazito velike pouzdanosti.
Mana mu je jedino što i nije baš ekološki.
To što se Mercedes okrenuo na taj potez...
To se zove "cost cutting"
A sve u svrhu zarade i ogromnih profita... 
Pa je tako vjerojatno Renault bio najjeftiniji u ponudi dotičnih agregata, naravno Mercedes kao bazu za osnovne i slabije modele uzeo Renaultov... 
Jer se Mercedesu ne isplati razvijati ništa ispod 2.0, mada je to diskutabilno...

Udobnost je izrazito iracionalan pojam.Njemci su takvi,šta je tu je,gledaju samo na profit.
Pa tako nažalost da VW u svim paketima nudi sportski ovjes kao osnovni,ako hoćeš comfort naravno kao u svemu moraš nadoplatiti,naravno VW ima i nekoliko vrsta sjedala u ponudi koja se opet doplata.
A i uz DCC (Dinamic Chassis control) "udobnost" koju nazivaš svela se na margine.
U današnje vrijeme apsolutno je glupavo raspravljati o udobnosti. 

Poruka je uređivana zadnji put ned 22.10.2017 19:20 (carcrash).
7 godina
neaktivan
offline
Re: Šef Volkswagena popljuvao Teslu
BlueMax kaže...
carcrash kaže...

Pouzdani nisu!

Uvidimo malo neke detalje,dolazimo do razloga zašto su neki automobili skuplji unutar iste klase...to da li je to precijenjen neću ulaziti!

 Hm, pouzdanost nije kvaliteta a 10 kvadratnih centimetara tepecirunga jeste? Zanimljivo razmišljanje! A što kad se tapecirung počne odljepljivati kao u gotovo svakom VW-u nakon par godina?

Što se tiče više početne cijene to je zato što bolje drži cijenu kao polovan a bolje je drži jer na svakom smetlištu možeš kupiti rezervne dijelove.

Još se sjećam kako mi je susjed jednom rekao kako mu je najpametnija odluka u životu bila kupiti Golfa jer ga može sevisirati na svakom kutu a dijelova ima gdje hoćeš i vrlo su jeftini. Kaže da je morao kupiti toliko dijelova za Japanca da bi bankrotirao.

E sad, ima tu nešto :)

Ja sam prije par godina Toyotom velikom brzinom udario psa koji je pretrčavao cestu. Napuknut branik i nosač fara. Šteta mrtav pas i 14 000kn(pokrio kasko).

No zato u 200 000km nikada niti jedan kvar. Ništa. Ja ne znam koliko košta lamela, zupčasti (nemam ga), ventil na katalizatoru, pumpa... A ne da štedim auto nego ga gazim ko tovara. Mehaničar se naljutio kad sam došao na izmjenu ulja nakon 35 000. 

Jednostavno, on je moj rob i kada crkne kupit ću opet novog Japanca. Ali đubre ne da neće crkne nego ne pokazuje nikakve znakove starosti, istrošenosti, kvarove, šuškanje... Osim što je užasno prljav i ogreban na par mjesta, po svemu ostalom je ko nov. Da ga idem prodati možda bi za njega dobio 6-7K€. Golfa kojeg možeš kupiti za toliko novca ne bi poželio ni neprijatelju.

 Pouzdanost je pouzdanost!
I ne radi se samo o tepecirongu,već i o brdo drugih detalja...tapeciranih pretinaca u vratima, te ostalih pretinaca koji su obloženi gumom il tkaninom,tapecirane kopče od pojasa,...

U današnje doba skoro ni za jedan proizvođač nije problem nabaviti djelove i u pravilu ih gotovo ima svugdje,na svakome kontinentu.
Naravno da će lakše nabaviti dijelove od Eu proizvođača automobila u Europi,nego li u Americi i Australiji gdje prevladavaju Japanski proizvođači.
Pred godinu dana poznanik(daljni) susjed je sa svojim drguim automobilom (Golf 3) također udario psa,gdje je nastala šteta samo na braniku,da bi cijenu popravka u servsi naveli preko 6500 kn...
Za automobil starosti 22 godine...no vlasnik automobila se nagodio sa vlasnikom psa...
Apsolutno podržavam činjenicu da tko ne želi imati problema sa automobilom u današnje doba neka kupi Japanskog proizvođača,izuzev to što su limarijski loši i velikog broja opoziva.
Sa njime ćeš imati najmanje problema!
Kako vulkanezrei kažu,drveni kotač se ne buši.
Ipak Japanci u pravilu u svoje automobile ugrađuju stariju i provjerenu tehnologiju,to je njihov "moto" na kojem su sagradili imidž.
Nisu kao Njemci koji na svu silu guraju razne tehnološke novotarije,samo da budu prvi ,naravno što ih košta i pouzdanosti.


VW-attention to details-kopča pojasa obložena tkaninom VW-attention to details-kopča pojasa obložena tkaninom
12 godina
offline
Šef Volkswagena popljuvao Teslu

Brkaš kvalitetu s završnom obradom. A čak i ta završna obrada ima i svoju kvalitetu pa ako u A6 nakon tri godine pribadačama moraš vračati plafon gdje mu je mjesto onda tu nema govora o kvaliteti. Ako na Golfu lonac ispuha propadne za 5 godina i 100k km a na Hondi Accord je ko nov nakon 16 godina i pola milijuna km onda se govori o razlici kvalitete. Naravno, ni današnji Accord kvalitetom nije na nivou tog iz 2000 ali je još uvijek puno kvalitetniji nego bilo koji VW (kompletna grupacija). A sad su tu koreanci koji pušu za vrat svima. Europljanima dizajnom, Japancima kvalitetom a svima cijenom, servisnom mrežom i jamstvom. Pošto je tema ipak Tesla...

 
5 0 hvala 0
16 godina
offline
Re: Šef Volkswagena popljuvao Teslu
BlueMax kaže...

Brkaš kvalitetu s završnom obradom. A čak i ta završna obrada ima i svoju kvalitetu pa ako u A6 nakon tri godine pribadačama moraš vračati plafon gdje mu je mjesto onda tu nema govora o kvaliteti. Ako na Golfu lonac ispuha propadne za 5 godina i 100k km a na Hondi Accord je ko nov nakon 16 godina i pola milijuna km onda se govori o razlici kvalitete. Naravno, ni današnji Accord kvalitetom nije na nivou tog iz 2000 ali je još uvijek puno kvalitetniji nego bilo koji VW (kompletna grupacija). A sad su tu koreanci koji pušu za vrat svima. Europljanima dizajnom, Japancima kvalitetom a svima cijenom, servisnom mrežom i jamstvom. Pošto je tema ipak Tesla...

 Stvarno mi se ne sviđa umjetni pliš/tapison na svemu. Kako pobrisati blatnu fleku sa te kopče za pojas? Meni je sasvim normalno da po ovakvom vremenu uđem blatan u auto kad se vraćam iz izleta. Ovo su offtopic gluposti. Pogledajte što danas, u 2017. godini VW prodaje pod bazični model za 13. 000 eura ?!?!
Moramo li pogledati što za taj novac nudi konkurencija? http://www.index.hr/auto/clanak/necete-vjerovati-kako-izgleda-interijer-baznog-vw-pola/1001433.aspx
No to ne mijenja na činjenici da direktor VW ima dosta pravo u opisivanju tesle kao "konkurencije. Ljudi brkaju hype sa pravim ciframa prodaje i zastupljenošću modela. Koliko košta servis tesle u hrvatskoj? Nikoliko, nemoguće ju je servisirati. TO dakle nije NIKAKVA konkurencija VW naravno ne samo u hrv, 
nego i svjetu. Zaboravljamo da svijet nije USA. VW prodaje milijune vozila u južnoj americi, africi, aziji. Plus svega, kako je i rečeno - da sutra dođe zakon o zabrani prodaje vozila na unutarnje sagorijevanje, VW, kao i ostale firmetine poput psa, toyote i ostalih će do kraja godine prodavati jednaku količinu električnih ili vodikovih vozila. 

http://www.bug.hr/forum/post/lcd-plazma-televizori/stvarni-vlasnici-brandova/2909836.aspx
15 godina
neaktivan
offline
Re: Šef Volkswagena popljuvao Teslu
Jedva cekam da ti naftni gadovi propadnu i oni drugi koji naftu pumpaju.

Moj sljedeci je Model S il X. Imao sam hrpu auta i poludio od popravaka od novih do polovnih. Tesla je i za to zakon.
 
1 0 hvala 0
12 godina
offline
Šef Volkswagena popljuvao Teslu

carcrash, pricas gluposti. VW ne stavlja sportski ovjes u svoja auta bez nadoplate nego je jednostavno ovjes tvrdi naspram francuza sto je tipicno za svabska auta, a oni o ovjesu nemaju pojma dovoljno je pogledati elk testove novije MQB platforme da se dode do toga zakljucka. Takav "attention to detail" sa slike sam vidio i u Fordu i Opelu, a vjerovatno je tako i kod ostalih tako da ne znam sto je tu posebno.

 

 

 

Poruka je uređivana zadnji put pon 23.10.2017 13:09 (ivanzu).
 
1 0 hvala 0
8 godina
offline
Re: Šef Volkswagena popljuvao Teslu
Malo precjenjuješ mogućnosti skaliranja proizvodnje za VW i bilo koga drugog. Teslina gigafactory košta oko pet milijardi i kad bude potpuno dovršena za tri godine moći će, ako sve bude išlo po planu, zadovoljiti potrebe za milion i pol vozila. VW ih prodaje preko deset milijuna u godini sto znaci da bi mu trebalo sedam giga tvornica ili tridesetpet milijardi plus nekoliko godina za izgradnju. Govorimo o količini koja je nekoliko puta veća od sadašnje proizvodnje svih liion baterija u svijetu. pa To pomnoži s ostatkom proizvodnje automobila. Tesla ima prednost u svemu osim u poznavanju serijske proizvodnje na milionskoj skali, ali to nije nešto sto se ne može kupiti na slobodnom tržištu rada, vani su milioni radnika s iskustvom na tom području. Drugo, nije vozilo samo komad lima s četiri kotača, oni imaju strahovito pozitivan imidž te prednost od jedno dvije godine u tehnologiji autopilota koji je danas vruća tema i vrlo poželjan fičer.
Ja rekoh
14 godina
odjavljen
offline
Re: Šef Volkswagena popljuvao Teslu
Pa za teslu ni nema nekih posebnih servisa osim ako ga ne slupas.
http://www.bug.hr/forum/post/predstavljanje/slike-vaseg-hardvera/1959989.aspx
14 godina
offline
Šef Volkswagena popljuvao Teslu

Gledajte momci, osnova švapske auto industrije nisu ni VW ni Audi ni BMW ni Mercedes niti Porsche...

 

to je Bosch, kao glavni teškaš, pa onda još par proizvođača modularnih rješenja za nabrojane u prvom retku (ZF npr...)

 

Kolega radi u ZFu u Koblenzu, njihovoj podružnici za razvoj kočnica (s ABSom, ASRom i ostalim điđama elektronskim)...

znate koliko ima razvojnih inženjera tamo?

 

2000 kom ! samo za razvoj kočnica (on je recimo "gubio nevinost" radeći na zadnjoj generaciji Merca S klase - W222 predstavljenog u lipnju) !!!

 

Koliko ima Tesla razvojnih inženjera? i naravno, koje  patente (i to nove revolucionarne) ima Tesla? znači prave game-changere, ne prvi uspješni model nečega što je tek danas tehnološki moguće, ekonomski isplativo a poznato već 50+ godina?

 

 

Ju je je? Je ju je!
Moj PC  
1 0 hvala 0
13 godina
offline
Re: Šef Volkswagena popljuvao Teslu
Stric_Jura kaže...

Gledajte momci, osnova švapske auto industrije nisu ni VW ni Audi ni BMW ni Mercedes niti Porsche...

 

to je Bosch, kao glavni teškaš, pa onda još par proizvođača modularnih rješenja za nabrojane u prvom retku (ZF npr...)

 

Kolega radi u ZFu u Koblenzu, njihovoj podružnici za razvoj kočnica (s ABSom, ASRom i ostalim điđama elektronskim)...

znate koliko ima razvojnih inženjera tamo?

 

2000 kom ! samo za razvoj kočnica (on je recimo "gubio nevinost" radeći na zadnjoj generaciji Merca S klase - W222 predstavljenog u lipnju) !!!

 

Koliko ima Tesla razvojnih inženjera? i naravno, koje  patente (i to nove revolucionarne) ima Tesla? znači prave game-changere, ne prvi uspješni model nečega što je tek danas tehnološki moguće, ekonomski isplativo a poznato već 50+ godina?

 

 

Upravo to, koliko "pojedini brendovi" sudjeluju u nečijoj proizvodnji cjelokupnog proizvoda, recimo onaj naš "staklar" iz Lipika 

Da se malo parafraziram, nadovežem na širu sliku, nije neka novost da postoje specijalizirani brendovi za neke dijeloven njima krajnji proizvod, pa to što neki brend koristi "njihove" proizvode, ustvari produkte nekih tajnih tehnologija, u kompletu je to ipak samo gadget/auto onog nazivano "originalnog" kao prvog proizvođača! 

Pitanje je sada tko proizvodi motor, pogonsku jedinicu, da ne spominjem sve dijelove do zadnjeg vršnog dijela ispušnog sustava, jer je onda zanimljivo, tko je kriv za lažno krivo prezentirana mjerenja CO2, koja su se prije dieselgate afere podvaljivala?! 

 

WV kao brendu u sklopu koncerna, je zadnji tko može/smije ikoga prozivati da je Pedro ili Joža, kada su sami u situaciji da imaju tone putra na glavi! 

ATJ Lučko
12 godina
offline
Šef Volkswagena popljuvao Teslu

Motore u 99% slucajeva dizajnira i proizvodi auto proizvodac, tako isto karoseriju i dizajn ovjesa, jedino sam primjetio da tvrtke kao ZF proizvode mjenjace za druge. Kriv je iskljucivo VW jer je koristio neki test mode koji je bosch ugradio samo za testiranje ,a ne da se vara na eko testu.

Poruka je uređivana zadnji put pon 23.10.2017 14:00 (ivanzu).
 
1 0 hvala 0
13 godina
offline
Re: Šef Volkswagena popljuvao Teslu
ivanzu kaže...

Motore u 99% slucajeva dizajnira i proizvodi auto proizvodac, tako isto karoseriju i dizajn ovjesa, jedino sam primjetio da tvrtke kao ZF proizvode mjenjace za druge. Kriv je iskljucivo VW jer je koristio neki test mode koji je bosch ugradio samo za testiranje ,a ne da se vara na eko testu.

U pravu ste, i niste u pravu kolega 

 

U pravu ste kada kažete da "motore proizvodi proizvođač auta", ali to danas ne pije vodu! 

Niste u pravu jer danas postoje "neki ugovori" pa tako BMW za modele 1 i 2 koristi čini mi se Peugeot-ove motore, u svako slučaju ne svoje, isto tako i Aston Martin neke Mercedesove motore! 

 

Slažem se sa činjenicom da je pumpu radio BOSH, mjenjače ZF, felge recimo BBS, a audio CLARION, ali me zato čudi mučanje "tog BOSH-a" kada se nije oglasio SAM prije, prije nego se steklo uvijete za dieselgate?! 

Upravo zato, prvi WV pa zatim i sam BOSH bi trebali snositi uvjerljive financijske kazne, bez ikakvog prava "podizanja glave" da bi se usudili pomisliti nekoga prozivati za nešto, možda! 

ATJ Lučko
Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice