Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena... izdvojena tema

poruka: 4.140
|
čitano: 1.281.922
|
moderatori: Lazarus Long, vincimus, pirat, XXX-Man
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
13 godina
neaktivan
offline
Re: Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena
Mortix kaže...

pa zapravo može gnjaviti direktno i proizvođača,ne znam doduše da li Asus ima ured u Hrvatskoj...

 Nemaju , sve ide preko regionalnog ureda u Srbiji. 

Meni su dosta pomogli oko zadnje reklamacije laptopa u ADM-u . Laptop je poslan u ADM, kvar je ustanovljen te je izdana potvrda za novim ( u ADM-u nisu imali takav isti pa sam taj iznos potrošio u ADM-u na novu konfiguraciju ) .
Uglavnom, riješeno pozitivno i u roku 10 dana ( od slanja laptopa do izdavanja konfiguracije ) uz pomoć Asus podrške .

9 godina
offline
Re: Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena
Mortix kaže...

a di piše da mu je odobren novi monitor?

Prilicno je jasno napisao "da ceka novi monitor". Valjda je tako neku formulaciju sastavio na osnovu neceg sto je dobio kao potvrdu od trgovca. Ili mislis da ovak ljudi izmisljaju recenice? Prije mislim da te opet citanje ne ide. Evo i potvrdio je ispod da je novi monitor odobren i da "se ceka".

Mortix kaže...

znači predan je monitor na prodajno mjesto,oni će ga o svom trošku poslati na servis. servis će utvrditi ima li ili nema kvar i popraviti monitor ili u dogovoru sa proizvođačem dati odobrenje za novi. kao što sam naveo,kod Asusa su užasni rokovi isporuke rezervnih dijelova pa se vjerojatno čeka.

 Evo znaci jos jedan trgovac ili serviser.

Ajde, sad kad je ustanovljeno (valjda si i ti sad to ustanovio) da mu je odobren novi monitor, reci ti meni sto on ceka? Da taj monitor dodje od proizvodjaca? A trgovac isti takav ima na lageru? Objasni mi cekanje.

Azmo kaže...
2. Prema informacijama koje su mi dali u ADM dućanu NOVI MONITOR JE ODOBREN i on JE NA PUTU! Kad će stići to je veliko pitanje je NE ZNAJU? Što onda da radim? Čekam? Tražim povrat love?

 Heh, cim su ti rekli da je odobren trebao si traziti novi ODMAH iz njihove trgovine. Kao sto sam napisao, prenijeli su trosak trgovanja i reklamacije na tebe, pa ti nemas 3 tjedna monitor umjesto da su oni imali negativnu bilancu za taj izdani monitor 3 tjedna dok im dodje ovaj novi i zaje*avali se s knjigama. Al lakse je ovako sta ne :P

Kako je nedostatak ustanovljen, novi monitor odobren, ali ga trgovac nije izdao, ja bi trazio sada povrat novca natrag jer si ti bez nove stvari vec 3 tjedna iako oni tu istu stvar u trgovini imaju ali ti je nisu htjeli isporuciti. Samim time odnosi izmedju kupca i trgovca su naruseni te trazis povrat novca a novu stvar ces kupiti u drugoj trgovini. Fino bi to poslao njima i inspekciji. Naravno, to ce te trajati jos nekakvih 15ak dana, al ti mozda u tom roku monitor stigne pa te odbiju nakon sto inspekcija posalje upit ADM-u sto je s tim. Svejedno, nista ne kosta poslat kad su vec oni tebe za*ebali.

Mortix kaže...

pa zapravo može gnjaviti direktno i proizvođača,ne znam doduše da li Asus ima ured u Hrvatskoj...

 Molim nemoj gluposti pisat. Njegov ugovor je s trgovinom, ne s proizvodjacem. Vec je obavio reklamaciju u trgovini ali su je oni polovicno odradili. Problem je u trgovini, ne u Asusu jer njega apsolutno ne zanima koliko je asus brz/spor u rjesavanju djelova, novih uredjaja, kompenzacije i cega vec ne. To je problem trgovine.

7 godina
neaktivan
offline
Re: Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena
mstaglicic kaže...
Mortix kaže...

pa zapravo može gnjaviti direktno i proizvođača,ne znam doduše da li Asus ima ured u Hrvatskoj...

 Nemaju , sve ide preko regionalnog ureda u Srbiji. 

Meni su dosta pomogli oko zadnje reklamacije laptopa u ADM-u . Laptop je poslan u ADM, kvar je ustanovljen te je izdana potvrda za novim ( u ADM-u nisu imali takav isti pa sam taj iznos potrošio u ADM-u na novu konfiguraciju ) .
Uglavnom, riješeno pozitivno i u roku 10 dana ( od slanja laptopa do izdavanja konfiguracije ) uz pomoć Asus podrške .

eto,pozitivno rješenje problema u suradnji sa proizvođačem (istim onim koji daje jamstvo na uređaj xD). ali što mi ostali znamo,Sandokan je popio svu pamet svijeta :)

 

7 godina
neaktivan
offline
Re: Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena
sandokan111 kaže...

 Evo znaci jos jedan trgovac ili serviser.

Ajde, sad kad je ustanovljeno (valjda si i ti sad to ustanovio) da mu je odobren novi monitor, reci ti meni sto on ceka? Da taj monitor dodje od proizvodjaca? A trgovac isti takav ima na lageru? Objasni mi cekanje.


 Molim nemoj gluposti pisat. Njegov ugovor je s trgovinom, ne s proizvodjacem. Vec je obavio reklamaciju u trgovini ali su je oni polovicno odradili. Problem je u trgovini, ne u Asusu jer njega apsolutno ne zanima koliko je asus brz/spor u rjesavanju djelova, novih uredjaja, kompenzacije i cega vec ne. To je problem trgovine.

zašto ti meni postavljaš ta pitanja,pa ti znaš bolje i od trgovaca i od servisera? na kraju će čovjek čekati dok ne stigne monitor i što može? poslati tvoju fantomsku inspekciju koja će ustanovit što? da nije popravljen / zamijenjen u još fantomskijem "razumnom roku" ? xD

 

13 godina
neaktivan
offline
Re: Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena
Mortix kaže...
mstaglicic kaže...
Mortix kaže...

pa zapravo može gnjaviti direktno i proizvođača,ne znam doduše da li Asus ima ured u Hrvatskoj...

 Nemaju , sve ide preko regionalnog ureda u Srbiji. 

Meni su dosta pomogli oko zadnje reklamacije laptopa u ADM-u . Laptop je poslan u ADM, kvar je ustanovljen te je izdana potvrda za novim ( u ADM-u nisu imali takav isti pa sam taj iznos potrošio u ADM-u na novu konfiguraciju ) .
Uglavnom, riješeno pozitivno i u roku 10 dana ( od slanja laptopa do izdavanja konfiguracije ) uz pomoć Asus podrške .

eto,pozitivno rješenje problema u suradnji sa proizvođačem (istim onim koji daje jamstvo na uređaj xD). ali što mi ostali znamo,Sandokan je popio svu pamet svijeta :)

 

 Da, pokazali su se vrlo susretljivi ( i više nego što bi očekivao ) . Na laptopu je trebalo mjenjat ploču radi kvara tipkovnice i audio izlaza , na što su u servisu rekli da im treba oko mjesec i pol dana. To sam proslijedio u Asus podršku gdje su mi rekli kako to nije istina i da se to riješi u kraćem roku. Nakon dogovora putem e-maila rekli su da samo pošaljem u servis i da ukoliko nema fizičkih oštećenja , odmah ide financijsko odobrenje prema trgovini. 

Isplati se kontaktirat podršku proizvođača svakako , meni je pomoglo i u slučaju kad su u System One razbili Dell laptop pa pokušali prebaciti krivnju na mene i Overseas  - tu je Dellova korisnička služba bila upoznata sa svim i dosta su pomogli u tom slučaju .  

7 godina
protjeran
offline
Re: Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena
Sandokan nastupa kao kupac i to je ok. U raspravi je najbolje imati sve strane.
 
0 0 hvala 0
7 godina
protjeran
offline
Re: Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena
Sandokan nastupa kao kupac i to je ok. U raspravi je najbolje imati sve strane.
 
0 0 hvala 0
15 godina
offline
Re: Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena
mstaglicic kaže...
.. 

 Da, pokazali su se vrlo susretljivi ( i više nego što bi očekivao ) . Na laptopu je trebalo mjenjat ploču radi kvara tipkovnice i audio izlaza , na što su u servisu rekli da im treba oko mjesec i pol dana. To sam proslijedio u Asus podršku gdje su mi rekli kako to nije istina i da se to riješi u kraćem roku. Nakon dogovora putem e-maila rekli su da samo pošaljem u servis i da ukoliko nema fizičkih oštećenja , odmah ide financijsko odobrenje prema trgovini. 
..

 

AMD_IT kaže...
Sandokan nastupa kao kupac i to je ok. U raspravi je najbolje imati sve strane.

-vidi ovo gore.. boldano. To je ono o čemu se govori, kao zakonski rokovi, kranji rokovi, razumni rokovi i ono što se realno može obaviti kao servis ako imaš potrebno.

-dakle, ovlašteni servis je bubnuo mjesec i pol, 45 dana.. i to je OK? Pazi, ne neki mali od tetke, nego (neš ti titule) ovlašteni servis! :)

-a tko je ovlašteni servis za pc-shop komponente? 99%? = sam trgovac, njegov servis koji je u istoj prostoriji ili vrata do.. kojeg on plaća, koji je njegov djelatnik mada može biti formalno dvije odvojene firme.

Mjesec i pol bi bilo s dostavom kaićem na vesla.. dok sam posao servisa ne može biti više od pola sata, sat.. Dostava robe je ugl u roku od par dana, do par tjedana ako se čeka kontingent. Pod garancijom, obaveza distributera je osigurati rezervne dijelove (a to on ne radi, lager).. time već postoji mogućnost da ga se kazni, da izgubi licencu i sl.. ali ne kod nas, .. i uvijek će kod nas biti tako dok se to dozvoljava, dok je to 'normalno'. Razumni rok, je nešto normalno, razumno, ne kranji rok i ne nepostojeći od 45 dana.

 

sad, to usporedi s primjerom, gdje je novi monitor već odobren i kupac čeka već tri tjedna.. što? isporuku? Slučajno ili neki problem? Tko radi taj problem, tko ga može riješiti? Što je tu razuman rok?

-u tom primjeru, konkretnom, ne možeš opet govoriti o tome da ti kao trgovac tražiš neku diagnostiku ovlaštenog servisa, niti trgovac išta u tome treba tražiti, samo posredovati. Telefon dobavljača ima, halo 'Pere' di je roba? .. koliko to traje?

C64/TurboModul-OpenSourceProject.org.cn.部分作品为网上收集整理,供开源爱好者学习使用
Poruka je uređivana zadnji put sri 29.3.2017 19:18 (ihush).
7 godina
neaktivan
offline
Re: Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena
ihush kaže...
mstaglicic kaže...
.. 

 Da, pokazali su se vrlo susretljivi ( i više nego što bi očekivao ) . Na laptopu je trebalo mjenjat ploču radi kvara tipkovnice i audio izlaza , na što su u servisu rekli da im treba oko mjesec i pol dana. To sam proslijedio u Asus podršku gdje su mi rekli kako to nije istina i da se to riješi u kraćem roku. Nakon dogovora putem e-maila rekli su da samo pošaljem u servis i da ukoliko nema fizičkih oštećenja , odmah ide financijsko odobrenje prema trgovini. 
..

 

AMD_IT kaže...
Sandokan nastupa kao kupac i to je ok. U raspravi je najbolje imati sve strane.

-vidi ovo gore.. boldano. To je ono o čemu se govori, kao zakonski rokovi, kranji rokovi, razumni rokovi i ono što se realno može obaviti kao servis ako imaš potrebno.

-dakle, ovlašteni servis je bubnuo mjesec i pol, 45 dana.. i to je OK? Pazi, ne neki mali od tetke, nego (neš ti titule) ovlašteni servis! :)

-a tko je ovlašteni servis za pc-shop komponente? 99%? = sam trgovac, njegov servis koji je u istoj prostoriji ili vrata do.. kojeg on plaća, koji je njegov djelatnik mada može biti formalno dvije odvojene firme.

Mjesec i pol bi bilo s dostavom kaićem na vesla.. dok sam posao servisa ne može biti više od pola sata, sat.. Dostava robe je ugl u roku od par dana, do par tjedana ako se čeka kontingent. Pod garancijom, obaveza distributera je osigurati rezervne dijelove (a to on ne radi, lager).. time već postoji mogućnost da ga se kazni, da izgubi licencu i sl.. ali ne kod nas, .. i uvijek će kod nas biti tako dok se to dozvoljava, dok je to 'normalno'. Razumni rok, je nešto normalno, razumno, ne kranji rok i ne nepostojeći od 45 dana.

 

sad, to usporedi s primjerom, gdje je novi monitor već odobren i kupac čeka već tri tjedna.. što? isporuku? Slučajno ili neki problem? Tko radi taj problem, tko ga može riješiti? Što je tu razuman rok?

-u tom primjeru, konkretnom, ne možeš opet govoriti o tome da ti kao trgovac tražiš neku diagnostiku ovlaštenog servisa, niti trgovac išta u tome treba tražiti, samo posredovati. Telefon dobavljača ima, halo 'Pere' di je roba? .. koliko to traje?

 

kakve veze ima distributer sa rezervnim dijelovima? da li pričamo o popravcima ili zamjenama zasebnih komponenti kupljenih posebno? i opet,zašto bi distributer bio obavezan držati išta na lageru?

vezano uz ovaj slučaj,da li je čovjek odnio monitor na reklamciju prije 3 tjedna ili su mu prije 3 tjedna javili da je odobren novi?

ja se slažem da je 3 tjedna puno za rješavanje reklamacije,prvi bi poludio da moram čekat toliko,ali ne možeš po forumima piskarati i ljudima davati savjete ako nemaš pojma o objektivnim razlozima zašto se čeka uopće. a to nitko ovdje ne zna kolko god filozofirali svi skupa.

najbolje za svaki kurac zvati inspekcije...

15 godina
offline
Re: Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena
Mortix kaže...
..

kakve veze ima distributer sa rezervnim dijelovima?..

 -distributer?

distributer

distributer (franc. distributeur, od kasnolat. distributor: djelitelj, razdavač), vanjskotrgovinski posrednik, samostalni zastupnik koji posluje u svoje ime i za svoj račun, s isključivim pravom prodaje proizvoda svojega dobavljača (principala) na određenom tržištu temeljem distributerskog ugovora. Distributer preprodaje robu trgovcima na veliko i trgovcima na malo ili prodaje robu putem trgovačkog putnika. Robu kupuje za gotovinu, plaća je odmah ili uz kratkoročni kredit, a od principala dobiva → rabat u postotku od fakturnog iznosa kupljene robe, što je i njegova zarada.

 

-za neku robu, on osigurava sve na određenom tržištu, kao predstavnik proizvođača, tu spada npr upute-prijevod, sve u vezi zakona, organizacije servisa.., dakle, kako to misliš da nema veze? Upravo distributer to radi, nije distributer malac na biciklu koji dostavlja paket, ako misliš na to.. :) nego predstavnik proizvođača na tržištu. Drugi način da proizvođač otvori svoje predstavništvo-filiijalu.. to je samo razlika u nazivu i vlasništvu firme, ista funkcija za konkretno tržište. Upravo njegov posao je sve što se tiče te robe, ide kroz njega, ne mimo njega. SVE ili nije distributer nego običan trgovac.

 

Mortix kaže...
..

vezano uz ovaj slučaj,da li je čovjek odnio monitor na reklamciju prije 3 tjedna ili su mu prije 3 tjedna javili da je odobren novi?

ja se slažem da je 3 tjedna puno za rješavanje reklamacije,prvi bi poludio da moram čekat toliko,ali ne možeš po forumima piskarati i ljudima davati savjete ako nemaš pojma o objektivnim razlozima zašto se čeka uopće. a to nitko ovdje ne zna kolko god filozofirali svi skupa.

najbolje za svaki kurac zvati inspekcije...

 - jel zbog kurca zoveš.. nekoga, nije tema, btw, krati, editiraj nepotrebne quotove, lakše-smislenije je. Ne gubi živce, nema potrebe (ili ignoriraj).

- ok, kažeš puno je, kažeš ne znamo dovoljno.. pa opet, imaš mišljenje-stav.. isti argument ne vrijedi za tebe? Posljednjih 4-5 str, je oko otezanja, rokova, razumnih i ono što se ponekad kaže džonom na kupca.. kad se namjerno oteže. Svaki rok, dostave neke robe, dostupnost.. se može znati, mora se znati u današnjem poslovanju. Trgovac ako želi, to zna i kaže kupcu. Ako ne želi, ako namjerno oteže, što tad kupac može? Koristiti onu rečenicu 'zakurac'? ili što? predloži, savijetuj... pridonesi temi. :) Ako ti je pak prekokurca, tad ne moraš ;-)

C64/TurboModul-OpenSourceProject.org.cn.部分作品为网上收集整理,供开源爱好者学习使用
Poruka je uređivana zadnji put sri 29.3.2017 19:58 (ihush).
7 godina
neaktivan
offline
Re: Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena

rezervne dijelove servis nabavlja od proizvođača (ili njihove pod kompanije). možda se ne razumijemo oko toga što je rezervni dio?

15 godina
offline
Re: Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena
Mortix kaže...

rezervne dijelove servis nabavlja od proizvođača (ili njihove pod kompanije). možda se ne razumijemo oko toga što je rezervni dio?

 koji servis? O kojem servisu pričaš? Ovlašteni servis? Razlikuješ li uopće te riječi-terminologiju?

Znaš li što su zakonski uvijeti za prodaju neke robe na nekom tržištu, npr HR? Prvo to prolistaj, pa nastavi, pliz, OK?

 

edit: eto ti jedna C/P za početak, pogledaj što je u tom članku, pa ponovi pitanje ako nije jasnije.. izvor NN-zakon o trgovini, uvoz..

Proizvođač je obvezan na području utvrđenom ugovorom iz stavka 1. ovoga članka; prodavati robu i ustupati prava isključivo distributoru s kojim je sklopio distribucijski ugovor u okviru kupoprodajnih aranžmana, kojima se pobliže određuju uvjeti i način prodaje, ispuniti sve narudžbe u granicama razumnih količina i rokova; na distributora prenijeti poslovna znanja, tehničku i komercijalnu pomoć, osposobiti ga za poseban način prodaje i servisiranje proizvoda iz ugovora; te da neće na istom području prodavati robu iz ugovora preko vlastitih poslovnih jedinica ili zastupnika.

.. ili ovako, npr intel proizvodi CPU, koji naš trgovac kupuje direktno od intela? Znaš li koje su količine/cijene tada? Misliš da serviser kad mu treba procesor to naručuje direktno do intela? LOL :) eto..

C64/TurboModul-OpenSourceProject.org.cn.部分作品为网上收集整理,供开源爱好者学习使用
Poruka je uređivana zadnji put sri 29.3.2017 20:16 (ihush).
7 godina
neaktivan
offline
Re: Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena
ihush kaže...
Mortix kaže...

rezervne dijelove servis nabavlja od proizvođača (ili njihove pod kompanije). možda se ne razumijemo oko toga što je rezervni dio?

 koji servis? O kojem servisu pričaš? Ovlašteni servis? Razlikuješ li uopće te riječi-terminologiju?

Znaš li što su zakonski uvijeti za prodaju neke robe na nekom tržištu, npr HR? Prvo to prolistaj, pa nastavi, pliz, OK?

 

edit: eto ti jedna C/P za početak, pogledaj što je u tom članku, pa ponovi pitanje ako nije jasnije.. izvor NN-zakon o trgovini, uvoz..

Proizvođač je obvezan na području utvrđenom ugovorom iz stavka 1. ovoga članka; prodavati robu i ustupati prava isključivo distributoru s kojim je sklopio distribucijski ugovor u okviru kupoprodajnih aranžmana, kojima se pobliže određuju uvjeti i način prodaje, ispuniti sve narudžbe u granicama razumnih količina i rokova; na distributora prenijeti poslovna znanja, tehničku i komercijalnu pomoć, osposobiti ga za poseban način prodaje i servisiranje proizvoda iz ugovora; te da neće na istom području prodavati robu iz ugovora preko vlastitih poslovnih jedinica ili zastupnika.

pa konkretno pričamo o ovom Asus monitoru. uvoznik i distributer je Msan,znači po tebi oni ga i servisiraju?

edit: ti uporno pričaš o komponentama računala koje se mogu kupiti zasebno...a svaki slučaj na zadnjih nekoliko stranica se odnosi na brand uređaje koji sa time nemaju veze.

ja u kope,ti u špade.

Poruka je uređivana zadnji put sri 29.3.2017 20:19 (Mortix).
15 godina
offline
Re: Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena

da/ne.. ovisi kako ćeš tumačiti odgovor, MSAN kao uvoznik (veliki, distributer), organizira i ovlašteni servis, MS+Recro=MR, Rugvica/NZ.. mora, kao i deklaracije koje se lijepe na kutije, čarape, svaku robu za tržište. Dakle, da MSan to servisira, servisirati znači obavlja, ne samo kao značenje u riječi servis-radiona.. on to opslužuje-organizira. Serviser zove MSan, od njega dobije dio, ne zove King (maloprodaju, mada će možda od tamo povući neki potreban dio..). Jasnije? :)

 

svaka roba je brand roba, jel to komponenta kao VGA ili monitor, oboje može biti ASUS, može biti isti uvoznik-distributer, ne mora..

Pravila su ista, za sve robe, nebitno jel PC ili monitor, odnosno, hp npr ne proizvodi baš ništa, njegov monitor je možda asusov.. ali je na plalstici hp logo, no hp može imati svoju mrežu, servis predstavništvo kao lenovo ili može kroz msan..

druga roba, komponenta, VGA, ne mora biti ASUSovo, npr GB, Matrox, Asr, .. može jednako biti kroz msan može biti kroz trećeg distributera. Svaka roba mora imati deklaraciju, servis itd.

-drugi trgovački lanci kao merkatone, lidl, .. .možda koriste svoje dobavljače, pošto smo EU, moguće/isto. Tad neki hp notebook može biti pod različitim garancijama, distributerima (mada to principal u principu izbjegava).

 

-zapravo ne vidim što sad tvrdiš, u čemu je problem? :)

-uopće ne razumiješ ili upadneš usred neke poruke pa ne znaš na što referiram.. kad kažem za PC, to se odnosi na ovaj forum-teme, ne na druge robe kao TV-mob-bicikle i sl. nego na garanciju, uvijete jamstva, pozivanje na mat.nedostatak i sl. Jer PC komponente i brand računala (laptop i sl) imaju dužu garanciju, +2god nadalje, tako da nema potrebe pozivati se na mat.nedostatak. Pojedine komponente imaju garanciju npr 3-5 godina.. kao i laptopovi recimo 3 ili dokupljeno jamstvo do 5g.. o tome govorim, da je ovo PC primarna tema, ne ostale ne-PC robe (komponente) za koje se često preporuča pozivanje na materijalni nedostatak a tad je sve stvar između kupca i trgovca. Garancija je za PC bolja opcija, trgovac tad nema razlog bilo što otezati (osim kad ima neki drugi razlog).

Na to, uvoznik-distributer, mora osigurati npr servis, rezervne dijelove.. to ti govori prošli odgovor-zakon. To za druge robe ne mora biti, grah, bicikl, suncobran.. =mat.nedostatak, za PC uvijek imaš garanciju. Kao razlika između osnove na koju se kupac poziva prilikom reklamacije. Uopće me pri tome ne zanima tvoje tumačenje brandova, laptopa i sl. nego roba kao PC tj garancija, logitech miš koji ima garanciju 5 godina itd. To govorim, ali ne razumiješ. :) ... i onda u špade. :))

C64/TurboModul-OpenSourceProject.org.cn.部分作品为网上收集整理,供开源爱好者学习使用
Poruka je uređivana zadnji put sri 29.3.2017 22:19 (ihush).
7 godina
neaktivan
offline
Re: Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena
ihush kaže...

da/ne.. ovisi kako ćeš tumačiti odgovor, MSAN kao uvoznik (veliki, distributer), organizira i ovlašteni servis, MS+Recro=MR, Rugvica/NZ.. mora, kao i deklaracije koje se lijepe na kutije, čarape, svaku robu za tržište. Dakle, da MSan to servisira, servisirati znači obavlja, ne samo kao značenje u riječi servis-radiona.. on to opslužuje-organizira. Serviser zove MSan, od njega dobije dio, ne zove King (maloprodaju, mada će možda od tamo povući neki potreban dio..). Jasnije? :)

 e vidiš ne. MR servis (mada zasebna firma,ne MSAN) više nije ovlašteni servis za ASus nego System One koji nema veze sa Msanom. a rezervni dio za asus laptop,mobitel,monitor će dobiti direktno od asusa ili pod firme iz njihove grupacije. jasnije?

15 godina
offline
Re: Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena
Mortix kaže...
ihush kaže...

da/ne.. ovisi kako ćeš tumačiti odgovor, MSAN kao uvoznik (veliki, distributer), organizira i ovlašteni servis, MS+Recro=MR, Rugvica/NZ.. mora, kao i deklaracije koje se lijepe na kutije, čarape, svaku robu za tržište. Dakle, da MSan to servisira, servisirati znači obavlja, ne samo kao značenje u riječi servis-radiona.. on to opslužuje-organizira. Serviser zove MSan, od njega dobije dio, ne zove King (maloprodaju, mada će možda od tamo povući neki potreban dio..). Jasnije? :)

 e vidiš ne. MR servis (mada zasebna firma,ne MSAN) više nije ovlašteni servis za ASus nego System One koji nema veze sa Msanom. a rezervni dio za asus laptop,mobitel,monitor će dobiti direktno od asusa ili pod firme iz njihove grupacije. jasnije?

- nevažno.. :) tebi nije jasnije.

- jer ako je do jučer bio uvoznik msan, servis mr, kupac je to kupio jučer, ima jučerašnju garanciju.. sutra će to možda biti netko treći. Zakonske obaveze, kao garancija, ostaju. Jedanko ako se pojavi neki novi brand, netko će ga uvoziti.

- naravno, to može biti razlog čekanja gorespomenutog monitora.. ali i to trgovac može reći kupcu, razlog čekanja, 'raspetljavanja'.. jer trgovac to zna, mora znati, jer od toga živi.

 

edit: zapravo ti kažeš u prošlom postu, uvoznik je msan.. :) sporedno za temu, a sad kao poentiraš promjenom uvoznika za asus.. onaj tko je uvezao, piše na garanciji.

C64/TurboModul-OpenSourceProject.org.cn.部分作品为网上收集整理,供开源爱好者学习使用
Poruka je uređivana zadnji put sri 29.3.2017 20:46 (ihush).
7 godina
neaktivan
offline
Re: Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena

sa tobom nema smisla uopće raspravljati išta,svaki post ti je po nekoliko puta editiran i dodavane i mijenane stvari da te bog ne može ispratiti više.

ako ti misliš da znaš bolje od nekoga tko radi u baš jednom takvom ovlaštenom servisu,piši i dalje i dalje po svome. korisnici će sigurno profitirati.

doviđenja.

9 godina
offline
Re: Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena
Mortix kaže...

zašto ti meni postavljaš ta pitanja,pa ti znaš bolje i od trgovaca i od servisera?

Pa ja tebi postavljam pitanje jer ti branis drugu stranu. Ako nesto branis, valjda imas neke argumente iza toga? Ili samo branis zato jer si jedan od tih (trgovac/serviser) pa branis sebe i svoje da ti ne rade probleme kad prebacujes troskove na kupca? Jer ako nije ovo onda molim te, objasni cemu cekanje. Ja sam, kao sto si vec i sam shvatio, sveznadar, pa sam iznio zasto cekanje. Ti branis drugu stranu pa mi objasni cemu cekanje.

Mortix kaže...

poslati tvoju fantomsku inspekciju koja će ustanovit što? da nije popravljen / zamijenjen u još fantomskijem "razumnom roku" ? xD

Nikakva fantomska inspekcija, vec ona prava, trzna, koje se ti kao trgovac jako bojis ocigledno, valjda taj strah dolazi s razlogom. Ja osobno u ovom slucaju bi dobio novce natrag istog trena kad bi mi monitor bio odobren za zamjenu, a oni ga u trgovini ne bi isporucili, tako da ne bih cekao ovoliko a inspekcija bi vec davno odradila svoje. Da mi kojim slucajem, dodje netko s ovakvom pricom savjetovao bih mu istu stvar koju sam tu savjetovao, i prilicno sam siguran da bi on novce dobio natrag. Nisi prvi trgovac koji brani stranu trgovine i jasno je iz kojih to razloga radis, samo ti fale argumenti za isto.

Mortix kaže...
najbolje za svaki kurac zvati inspekcije...

 Sto te strah udario :P Ne za svaku stvar, al za bilokakvo sikaniranje kupca gdje ga se pokusava iti malo prevariti, pogotovo ako trgovine imaju praksu da to rade, obavezno svaki put na inspekciju. Za svaki slucaj koji se pojavi na forumu da ga je neka trgovina muljala, ima valjda jos 100 za koje nikad necemo cut. Sto prije takve trgovine propadnu ili prestanu s takvom praksom, to ce nam bit bolje.

 

Nazalost, narod koji je izasao iz socijalizma kad je sve bilo "drzavno" i kad si ulaskom u trgovinu mogao dobit iskren odgovor i savjet trgovca je davno nestalo, ali se praksa kupaca zadrzala, pa i dalje misle da ulaskom u trgovinu mogu dobit iskren odgovor i savjet, ne racunajuci da je kapitalizam to davno pregazio i da taj trgovac s kojim prica samo gleda svoju racunicu na kraju dana, te samim time, svaki savjet koji kupac dobije vodi ka tome da trgovina vise zaradi. Samim time, i sve ove kvazi prevare prolaze. Ako smo vec to pokupili od zapada, mozemo i neko zakonodavno uredjenje, a prava potrosaca dolaze s tim, pa je vrijeme da trgovci i tu praksu usvoje, a ne samo sto im odgovara.

Mortix kaže...

eto,pozitivno rješenje problema u suradnji sa proizvođačem (istim onim koji daje jamstvo na uređaj xD). ali što mi ostali znamo,Sandokan je popio svu pamet svijeta :)

 Tebi i dalje nije jasno da je posao trgovine da obavi to s proizvodjacem NE KUPCA?

Poruka je uređivana zadnji put sri 29.3.2017 21:27 (sandokan111).
9 godina
offline
Re: Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena
Mortix kaže...

ako ti misliš da znaš bolje od nekoga tko radi u baš jednom takvom ovlaštenom servisu,piši i dalje i dalje po svome. korisnici će sigurno profitirati.

Zalosno ali istinito, da zna, tako da bi bilo vrijeme, da ti kao serviser, ako te ovako nesto zanima, se obrazujes. Proucis malo ZOO i ZZP, zovnes malo na telefon udruge za zastitu potrosaca pa popricas o pitanjima koja ti nisu jasna. Da to svak napravi puno manje problema bi bilo. Nisi ni prvi koji radi "u toj bransi" a da nezna zakone, s tim da ti kao serviser ni neznam sto imas s kupcima i njihovim pravima, osim kad predlazete zamjene "ovisno o performansama" sto je notorna izmisljotina.

Mortix kaže...

doviđenja.

 Pozdravljen bio.

7 godina
neaktivan
offline
Re: Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena
sandokan111 kaže...
Mortix kaže...

ako ti misliš da znaš bolje od nekoga tko radi u baš jednom takvom ovlaštenom servisu,piši i dalje i dalje po svome. korisnici će sigurno profitirati.

Zalosno ali istinito, da zna, tako da bi bilo vrijeme, da ti kao serviser, ako te ovako nesto zanima, se obrazujes. Proucis malo ZOO i ZZP, zovnes malo na telefon udruge za zastitu potrosaca pa popricas o pitanjima koja ti nisu jasna. Da to svak napravi puno manje problema bi bilo. Nisi ni prvi koji radi "u toj bransi" a da nezna zakone, s tim da ti kao serviser ni neznam sto imas s kupcima i njihovim pravima, osim kad predlazete zamjene "ovisno o performansama" sto je notorna izmisljotina.

Mortix kaže...

doviđenja.

 Pozdravljen bio.

nigdje nisam napisao da sam serviser,samo da radim u servisu i dio posla mi je direktno vezan uz jamstva.

daj citiraj moj post di sam napisao nešto netočno pa da prodiskutiramo to malo.

vjerovao ili ne,uključio sam se u ovu temu da pomognem ljudima,iskreno me zaboli za trgovce. a još manje za know-it-all tipove.

7 godina
neaktivan
offline
Re: Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena
sandokan111 kaže...

Mortix kaže...

eto,pozitivno rješenje problema u suradnji sa proizvođačem (istim onim koji daje jamstvo na uređaj xD). ali što mi ostali znamo,Sandokan je popio svu pamet svijeta :)

 Tebi i dalje nije jasno da je posao trgovine da obavi to s proizvodjacem NE KUPCA?

 znači,oboje damo dodatnu mogućnost korisniku za traženje svojih prava ali po tebi je to negativna stvar? na koji se način to uopće kosi sa ovim što si ti napisao???

15 godina
offline
Re: Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena
Mortix kaže...
..

daj citiraj moj post di sam napisao nešto netočno..

servis, nabava dijelova, .. imaš i citat iz NN.

no to preskačeš? :)

C64/TurboModul-OpenSourceProject.org.cn.部分作品为网上收集整理,供开源爱好者学习使用
7 godina
neaktivan
offline
Re: Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena
ihush kaže...
Mortix kaže...
..

daj citiraj moj post di sam napisao nešto netočno..

servis, nabava dijelova, .. imaš i citat iz NN.

no to preskačeš? :)

ma što preskačem? servis ima ugovor sa proizvođačem uređaja za servisiranje uređaja u jamstvu i nabavu rezervnih dijelova,distributer sa tim nema veze,već sam ti rekao to.

znači,opet ponavljam ili se ne kužimo ili koji vrag?

 

15 godina
offline
Re: Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena
Mortix kaže...
ihush kaže...
..,distributer sa tim nema veze,već sam ti rekao to.

znači,opet ponavljam ili se ne kužimo ili koji vrag?

 

 - razumiješ li da je ono citat zakona o trgovini, iz NN? Razumiješ li koliko griješiš, odbijaš bilo koji argument.. pročitaj, boldano ti je.

 

+ da se izbjegnu daljnje zabune, tema je o reklamaciji, garancija/mat.nedostatak, dakle ne samo popravak/otklanjanje kvara, koji bi neki servis mogao npr crknuta MBO, nevažno koja/brand, zamijenti nekim drugim, van garancije, plaćeni popravak, nego pod garancijom ili na trošak trgovca, ovlašteni servis, ne neki servis. Tad isključivo ide originalan dio ili novac. (mada se kupac može dogovoriti kako želi).

C64/TurboModul-OpenSourceProject.org.cn.部分作品为网上收集整理,供开源爱好者学习使用
Poruka je uređivana zadnji put sri 29.3.2017 22:17 (ihush).
7 godina
neaktivan
offline
Re: Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena
ihush kaže...
Mortix kaže...
ihush kaže...
..,distributer sa tim nema veze,već sam ti rekao to.

znači,opet ponavljam ili se ne kužimo ili koji vrag?

 

 - razumiješ li da je ono citat zakona o trgovini, iz NN? Razumiješ li koliko griješiš, odbijaš bilo koji argument.. pročitaj, boldano ti je.

 

+ da se izbjegnu daljnje zabune, tema je o reklamaciji, garancija/mat.nedostatak, dakle ne samo popravak/otklanjanje kvara, koji bi neki servis mogao npr crknuta MBO, nevažno koja/brand, zamijenti nekim drugim, van garancije, plaćeni popravak, nego pod garancijom ili na trošak trgovca, ovlašteni servis, ne neki servis. Tad isključivo ide originalan dio ili novac. (mada se kupac može dogovoriti kako želi).

   ne znam što bi rekao,taj zakon se odnosi na isključivu distribuciju. većina distributera kod nas uvoze iste važnije brandove (lenovo,hp,acer itd) pa pretpostavljam da nemaju takav ugovor, već ugovor o servisiranju njihovih uređaja imaju ovlašteni servisi. 

15 godina
offline
Re: Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena
Mortix kaže...
.. već ugovor o servisiranju njihovih uređaja imaju ovlašteni servisi

- ok kad kažeš ovlašteni servis, što to znači? Tko ga je ovlastio, za što? Tko drugi nego proizvođač/distributer s kojim ima direktan ugovor, tj oni ga moraju stvoriti ili uzmu postojeći servis kao partnera..

- ovlašteni servis se koristi kao riječ u jednini (mreža servisa je distribucijia pokrivenost tržišta..).

- proizvođač im daje sve potrebno, alate, znanje, plaću, ugovorom. Dijele dio kolača veleprodaje tog tržišta.

- u pravilu, izbijegava se višestruko pokrivanje-preklapanje na konkretnom tržištu.

- sve poslove, lokalne, obavlja distributer u ime proizvođača (zbog npr jezika, zakona, sjedišta, sudske nadležnosti u slučaju spora i sl.). To ti kaže i onaj članak, ne ja, ne moje neko mišljenje/tumačenje. Zato nemoj ni svoje mišljenje uzeti kao nešto nepogriješivog, vrlo lako može ispasti da si do sad bio u zabludi. :)

 

+ postoji čak i eskluziva, brandovi, ne trpe konkurenta, tako u nekim trgovinama/servisima nećeš naći onaj drugi brand, jer im je takav ugovor s proizvođačem branda za koji rade. Ista stvar kad npr pogledaš policu tcom i vip mobitela, nikad nećeš vidjeti na jednoj polici zajedno, uvijek odvojeno (dobiju policu) ili samo jedan od njih. Eto, to je ovlašteni servis. Dok stručnost-osposobljenst, atest za neki posao nema s tim veze. Servis koji nema takav ugovor, može popraviti, ali nema veze s npr reklamacijom. Pošto takav servis ugl za PC otvara-stvara sam trgovac/pcshop, jasan je interes, odnos, tj nema mjesta izvlačenja na servis..

C64/TurboModul-OpenSourceProject.org.cn.部分作品为网上收集整理,供开源爱好者学习使用
Poruka je uređivana zadnji put čet 30.3.2017 0:08 (ihush).
7 godina
neaktivan
offline
Re: Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena
ihush kaže...
Mortix kaže...
.. već ugovor o servisiranju njihovih uređaja imaju ovlašteni servisi

- ok kad kažeš ovlašteni servis, što to znači? Tko ga je ovlastio, za što? Tko drugi nego proizvođač/distributer s kojim ima direktan ugovor, tj oni ga moraju stvoriti ili uzmu postojeći servis kao partnera..

- ovlašteni servis se koristi kao riječ u jednini (mreža servisa je distribucijia pokrivenost tržišta..).

- proizvođač im daje sve potrebno, alate, znanje, plaću, ugovorom. Dijele dio kolača veleprodaje tog tržišta.

- u pravilu, izbijegava se višestruko pokrivanje-preklapanje na konkretnom tržištu.

- sve poslove, lokalne, obavlja distributer u ime proizvođača (zbog npr jezika, zakona, sjedišta, sudske nadležnosti u slučaju spora i sl.). To ti kaže i onaj članak, ne ja, ne moje neko mišljenje/tumačenje. Zato nemoj ni svoje mišljenje uzeti kao nešto nepogriješivog, vrlo lako može ispasti da si do sad bio u zabludi. :)

 

+ postoji čak i eskluziva, brandovi, ne trpe konkurenta, tako u nekim trgovinama/servisima nećeš naći onaj drugi brand, jer im je takav ugovor s proizvođačem branda za koji rade. Ista stvar kad npr pogledaš policu tcom i vip mobitela, nikad nećeš vidjeti na jednoj polici zajedno, uvijek odvojeno (dobiju policu) ili samo jedan od njih. Eto, to je ovlašteni servis. Dok stručnost-osposobljenst, atest za neki posao nema s tim veze. Servis koji nema takav ugovor, može popraviti, ali nema veze s npr reklamacijom. Pošto takav servis ugl za PC otvara-stvara sam trgovac/pcshop, jasan je interes, odnos, tj nema mjesta izvlačenja na servis..

 

HP,Lenovo,Asus,Dell itd nemaju jednog isključivog distributera u Hrvatskoj da bi on odrađivao sve poslove za njih. mogu raditi sa jednim ili više lokalnih distributera i neovisno o tome dati svoje ovlaštenje kojem god ONI servisu žele.

pa tako na primjer HP ima svoju mrežu servisa :

http://h40026.www4.hp.com/podrska.htm

Lenovo ima svoju,Acer ima svoju itd.

slažem se da neki distributeri imaju isključive distribucije i da za to oni sami organiziraju servis ali to se ne odnosi na VEĆINU slučajeva ovdje.

cijela ova priča je počela oko tog Asus monitora,kojeg je možda uvezao MSAN i prodao ADM ali je servis System one i oni sa MSAN-om i ADM-om nisu vezani ugovorom nego sa Asusom direktno.

7 godina
protjeran
offline
Re: Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena
Neće ti oni to shvatiti.
9 godina
offline
Re: Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena
Mortix kaže...

nigdje nisam napisao da sam serviser,samo da radim u servisu i dio posla mi je direktno vezan uz jamstva.

daj citiraj moj post di sam napisao nešto netočno pa da prodiskutiramo to malo.

 Nisi pisao "netocno" jer vise manje nisi nista rekao konkretno kad ti se postavilo konkretno pitanje. Al eto, za tebe par stvari koje nisu bile kako spada

a) nakon sto je napisao da "ceka novi monitor" ti si napisao da se nezna dal mu je odobren novi monitor, sto je potpuno nepotrebno razvodnjavanje price.

b) upucujes da se obrati proizvodjacu, a to nije njegov posao

c) dajes genericka objasnjenja za stvari koje ocito nisu kako spada, a to bi bilo da mu monitor nisu zamjenili na licu mjesta i dali novi jer ga imaju a novi mu je odobren vec on mora cekat dok se oni iskompenziraju s dobavljacem i da im zamjenski stigne

 

Znaci ako hoces diskutirat onda mi objasni ono prije pitanje, ja sam svoje objasnjenje dao i uputu kako bi napravio jer trgovina nije postupika kako treba.

Mortix kaže...
sandokan111 kaže...
Ajde, sad kad je ustanovljeno (valjda si i ti sad to ustanovio) da mu je odobren novi monitor, reci ti meni sto on ceka? Da taj monitor dodje od proizvodjaca? A trgovac isti takav ima na lageru? Objasni mi cekanje.

zašto ti meni postavljaš ta pitanja,pa ti znaš bolje i od trgovaca i od servisera? na kraju će čovjek čekati dok ne stigne monitor i što može? poslati tvoju fantomsku inspekciju koja će ustanovit što? da nije popravljen / zamijenjen u još fantomskijem "razumnom roku" ? xD

.....

Mortix kaže...

znači,oboje damo dodatnu mogućnost korisniku za traženje svojih prava ali po tebi je to negativna stvar? na koji se način to uopće kosi sa ovim što si ti napisao???

 Kako se ne kosi? Znaci imamo slucaj kad je njemu ovlasteni servis rekao da ce morat cekat 45 dana na reklamaciju, on se obratio proizvodjacu i rjesili su to skupa s ovlastenim u 10 dana. Znaci tko je tu bio u krivu? Ocito je razumni rok za ovako nesto 10 dana a ovlasteni je s 45 dana prekrsio isti rok te samim time i zakonsku regulativu.

Kako je trgovina u krivu? Tako jer je proces reklamacija NJEN POSAO. Znaci nije pitanje moze li se kupac obratit proizvodjacu/distributeru/komegod da pozuri slucaj. Pitanje je da je to POSAO TRGOVINE da se stvar obavi u razumnom roku, ne kupca. Kao sto sam vec prije naveo, kad se dijeli profit, nisam vidio igdje da trgovci to dijele s svojim kupcima. Ako si se vec upustio u neki posao, onda si prihvatio sve sto taj posao nosi sa sobom, a to je i reklamacijski postupak. Ti vjerojatno radis neki posao, uzmimo da imas tajnicu koja za tebe obavlja kopiranje, nosi papire iz odjela u odjel i slicno. Da li ti mozes to sam napravit? Naravno da mozes. Da li je to tvoj posao? Nije. Nije jer si placen za nesto drugo sto ta ista tajnica ne moze radit. I sad uzmimo slucaj da das tajnici da ti nesto iskopira i ona ti kaze "ok sefe, treba mi 5 dana za to", a ti mozes uzet istu stvar i odmah otic iskopirat, ti i dalje mislis da je ok da ti to uzmes sam i odes iskopirat jer eto, tajnica ti je dala rok od 5 dana a tebi to treba odmah i odmah se moze napravit, al eto, ona je odredila 5 dana na osnovu nicega. Bas se pitam koliko bi ta tajnica imala posao.

E pa ista stvar je i s reklamacijskim postupkom u vezi trgovina-kupac. Ja sam placanjem tog proizvoda u njihovoj trgovini, izmedju ostalog, PLATIO NJIH DA OBAVE REKLAMACIJSKI POSTUPAK ZA MENE AKO DO NJEGA DODJE isto kao sto ti placas tu tajnicu da obavlja svoj posao. Nekuzim sto ti tu nije jasno. Ono sto je u svemu tome tuzno je da on misli da je njemu ADM pomogao i bio dobra trgovina u cijelom ovom slucaju, a da se nije sam snasao cekao bi 45 dana bez razloga isto kao sto ovaj ceka monitor :)

AMD_IT kaže...
Neće ti oni to shvatiti.

Ne shvacate vi da zakoni drzave u kojoj poslujete > kojekakvi dogovori dobavljaca, proizvodjaca, servisera i inih pa stoga i dalje kruze price "takva je politika firme" i slicne gluposti.

7 godina
neaktivan
offline
Re: Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena
sandokan111 kaže...

 Nisi pisao "netocno" jer vise manje nisi nista rekao konkretno kad ti se postavilo konkretno pitanje. Al eto, za tebe par stvari koje nisu bile kako spada

a) nakon sto je napisao da "ceka novi monitor" ti si napisao da se nezna dal mu je odobren novi monitor, sto je potpuno nepotrebno razvodnjavanje price.

b) upucujes da se obrati proizvodjacu, a to nije njegov posao

c) dajes genericka objasnjenja za stvari koje ocito nisu kako spada, a to bi bilo da mu monitor nisu zamjenili na licu mjesta i dali novi jer ga imaju a novi mu je odobren vec on mora cekat dok se oni iskompenziraju s dobavljacem i da im zamjenski stigne

 

Znaci ako hoces diskutirat onda mi objasni ono prije pitanje, ja sam svoje objasnjenje dao i uputu kako bi napravio jer trgovina nije postupika kako treba.

a) to što on "nešto čeka" ne znači da je i takvo činjenično stanje,u tom trenutku nismo znali da mu je (ako uopće i je) trgovina rekla da je odobren novi uređaj,niti znamo kada su mu to rekli. možda je to bilo dan prije nego je on napisao svoj post pa "razumni rokovi" nikako ne dolaze u pitanje. sa obzirom da nemamo cijelo činjenično stanje crno na bijelo,ni ti ni ja nemamo pojma da li je sve napravljeno kako treba i u roku.

b) nije njegov posao,ali je dodatan način za vršiti pritisak da bi dobio svoj uređaj nazad. za nekoga ko se kakti bori za prava korisnika to bi trebao biti plus. ti bi mu naravno predložio inspekciju što bi trajalo 3 puta duže nego ovo što sam ja predložio.

c) i opet bez kompletne slike ni ti ni ja ne znamo da li je trgovina postupila kako treba. to kako bi ti napravio nešto ne mora nužno značiti da je to i ispravno....po forumima je naravno najlakše laprdati anonimno (pa tako i meni).

E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice