Evo gledao sam po forumu i nema baš tema koje spominju garanciju kada se radi o samom računalu i njegovim komponentama. Pokrenuo sam ovu temu jer me zanimaju vaša iskustva s pokvarenim djelovima te kao se izboriti za priznavanje garancije ukoliko dođe do kvara. Nedavno sam kupio neke djelove za komp imaju garanciju dvije godine pa me zanima dali se garancija priznaje ako sam ih sam ugradio. (ništa od dotičnih stvari nije "crklo" samo me zanima informativno !!!!) Nikada mi se nije dogodilo da je neki dio crko ali me zanima sad što napraviti i kako postupiti ukoliko dođe do kvara!
Garancija na računalne komponente!
- poruka: 51
- |
- čitano: 12.919
- |
- moderatori:
DrNasty, pirat, XXX-Man, Lazarus Long, vincimus
Obzirom da danas hrpa komponenti ima garanciju 24, 36 ili 60 mjeseci, a ti uzmeš komp u komadu s garancijom 12 ili 24 mjeseci, tu ima prostora za manipulaciju, posebno ako ćeš ostati vjeran i probleme rješavati na istom mjestu. No, s druge strane ako ti nešto ne vrisne u prvih mjesec dana, mala je vjerojatnost da neće preživjeti garantno vrijeme.
Svaki puta kada mi nešto rikne, odem na ovlašteni servis sa cijelom kantom (90% svega što imam je kupljeno u HgSpotu), napravim se glup i velim "Je, čujte, meni se kompjuter neče vužgat!". Za dan-dva dobijem ili a) ispravno računalo (ili što je već bilo u pitanju) ili b) zamjenjena komponenta koja je u istom cijenovnom rangu kao i pokvarena u vrijeme kada je bila kupljena (ja molim boga da mi nešto crkne pri isteku garancije) ili c) vrate mi punu cijenu koju sam platio.
Najgore je kada se ti ideš pravit važan i petljat se u serviserov poso, i, napravit glupost nad glupostima, učit ga njegovom poslu. E, onda ti ni dragi bog ne bu uspio dokazat reklamaciju i ostvarit pravo na obeštećenje.
Ja sam uzimao comp u komadima, ne cijeli u jednoj trgovini nego u par trgovina.
Uglavnom riknula matična nakon 6-7mj korištenja sama od sebe (za gigabyte-a ništa čudno) i ništa. Rastavim cijeli kompjuter, matičnu obrišem vratim stari NB cooler na nju, upakujem ju u njezinu kutiji i pravac -> ve-mil.
Veliš crni ekran, nereagira ovo ono , nakon 2 dana te zovu i dobiješ novu matičnu. I svi sretni i zadovoljni pogotovo ja jer sam imao 770-ds3 rev1.0, a dobio sam rev2.0(stara sb600 ova sb700,stara 125W cpu support, nova 140W cpu support) hehe no i ta je trajala čak 1 dan, i opet na servis i dobio opet novu, ali mojom greškom je nastradala
Mislim da mi više ništa nije riknulo u zadnjih 5god, a da nije mojom greškom (nedavno grafička).
Dali se garancija vrača na stari broj dana nakon zamjene ? Evo npr. Imam napajanje kojemu je garancija 24 mj i sad ono crkne i povuče sa sobom zbog svoje pogreške matičnu grfau ili neku drugu komponentu dali je proizvođač odgovoran za to i dali dobijem nove komponente?
Dali se garancija vrača na stari broj dana nakon zamjene ? Evo npr. Imam napajanje kojemu je garancija 24 mj i sad ono crkne i povuče sa sobom zbog svoje pogreške matičnu grfau ili neku drugu komponentu dali je proizvođač odgovoran za to i dali dobijem nove komponente?
Nedobiješ ništa osim novog napajanja ako je unutar garancije.
Za ostale komponente moraš tražit posebno garanciju, osim ako je kompjuter kupljen cijeli u jednoj trgovini , onda ga odneseš cijeloga i sve ti zamijene što je riknulo.
Da ali ako ostale komponente nemaju garanciju samo napajanje i ono crkne zajedno s nekim ostalim komopnentama ... a utvrdi se da je napajanje tomu uzrok dali se može tražiti zamjena ostalih komponenti. Ako ne mislim da je to još jedna rupa u zakonu!!!
Drugo pitanje dali se garancija nakon zamjene neke komponente nastavlja s početnim vremenskim periodom npr. nešto crkne u 11 mj od 24 i to se zamjeni dali se garancija vrača na 24 mj
npr. kupim komp u ADM-u. oni mi sloze komp. kako sad vrijedi garancija? za sve komponente isto ili...? cuo sam da stave neku naljepnicu (ako oni slazu konfu) i ako otvoris kuciste da ne vrijedi garancija. je li to istina?
ljudi, odgovorite. plz
Po zakonu, ako ne postoji neka rupa, svaka komponenta ima svoju garanciju, a garancija štićena naljepnicom se odnosi samo na kompletno računalo. Znaći nakon isteka te garancije, oni će zamijeniti matičnu koja ima dulju garanciju, ali nije njihov problem ako komp radi nestabilno, a ne znaš koja komponenta stvara problem.
npr. kupim komp u ADM-u. oni mi sloze komp. kako sad vrijedi garancija? za sve komponente isto ili...? cuo sam da stave neku naljepnicu (ako oni slazu konfu) i ako otvoris kuciste da ne vrijedi garancija. je li to istina?
ljudi, odgovorite. plz
U ADM-u garancija ti vrijedi na svaku komponetu posebno, ak skines naljepcnicu garancija i dalje vrijedi, samo gubis besplatnu dijagnostiku kvara!
nisam na to mislio evo ovako dali je proizvođač ili trgovac odgovoran ako njegova komponenta pod grancijom ošteti drugu a i sama je crkla . Dali se u tom slučaju da pregovarat ili tako nešto o zamjeni druge komponente koja nije pod garancijom
Ne, jedino ako je na uređaju naznačeno da pokriva štetu do određene cifre (npr. na UPS-ovima je to često), ali i to je u pravilu ograničena na EU i sl. U slučaju da je i ta druga komponenta pod garancijom, u pravilu ćeš je moći zamijeniti. Ako je u istom dučanu, ne bi trebalo biti problema, a ako nije, samo kažeš da ne znaš zašto, jednostavno se komp normalno ugasio, poslije se više nije mogao upaliti/ta komponenta nije radila. Ako je komp pod garancijom s naljepnicom, tad se nemaš što misliti.
Eo ja sam kolko znate neki OC-o proc i mislim da je maticna riknula i sad sam makno bateriju i clearo cmos i opet nis,nea slike i dal bi ja mogo odnjet njima maticnu (neam stock cooler) i dal bi oni mogli skuzit da je crkla?
zanima me ako imam garanciju na cijelo računalo npr 1godinu a na kutiji od proca piše 3 godine kak onda to ide mislim jel proc ima garanciju 1 god ili 3
itko !!!! ocito ne
itko !!!! ocito ne
U kojoj trgovini?
zanima me ako imam garanciju na cijelo računalo npr 1godinu a na kutiji od proca piše 3 godine kak onda to ide mislim jel proc ima garanciju 1 god ili 3
sve je unutar kutije i kutija imaju garanciju 1 god.
Ako kupuješ u dijelovima svaka komponenta pojedinačno.
Tako bi trebalo biti, naravno možeš se ti registrirat na proizvođačev site pa tamo možeš zatražit garanciju koliko je ima komponenta sama.
Imam razer exactmat podlgu koju sam kupio prije 3 mjeseca i planiram tražiti garanciju jer nisam zadovoljan s podlogom! U opisu proizvoda na razer-ovim stranicama piše da je otporna na trošenje ali u mom slučaju nije jer mi se speed strana počela trošiti i miš ne klizi kako bi trebao. Da ali ce mi priznati garanciju!
Imam razer exactmat podlgu koju sam kupio prije 3 mjeseca i planiram tražiti garanciju jer nisam zadovoljan s podlogom! U opisu proizvoda na razer-ovim stranicama piše da je otporna na trošenje ali u mom slučaju nije jer mi se speed strana počela trošiti i miš ne klizi kako bi trebao. Da ali ce mi priznati garanciju!
Naravno da neće...
Fizička oštećenja ne spadaju u jamstvo.
da ali u opisu ove podloge stoji citiram: (An anodized aluminum surface ensures durability)
da ali u opisu ove podloge stoji citiram: (An anodized aluminum surface ensures durability)
Piše i na plotu...
Shvati da sva ta istraživanja su napravljena kao nekakav prosjek.
Dakle nekakav opći prosjek sa normalnom uporabom,
bez znojnih ruku/nogu, psećih dlaka, piva i čokolade...
http://www.links.hr/index.php?option=artikl&id_artikl=101.800.047
Ovdje piše da jamstva nema... Dakle za mene je to ključno.
Jamstva nema na potrošnu robu.
Zamisli da ti netko dođe i kaže "gledajte, kupio sam paket od 500 papira,
ali mi se smočio, dajte mi novi"...
Imam razer exactmat podlgu koju sam kupio prije 3 mjeseca i planiram tražiti garanciju jer nisam zadovoljan s podlogom! U opisu proizvoda na razer-ovim stranicama piše da je otporna na trošenje ali u mom slučaju nije jer mi se speed strana počela trošiti i miš ne klizi kako bi trebao. Da ali ce mi priznati garanciju!
E,majstore. Ovo podcrtano je ključno. To ti je kao da kažeš: "Kupio sam auto prije 3 mjeseca i prešao u njemu 50 000 km. Nešto mi je spor,vratite mi pare."
Inače imaš rok od 7-8 dana da vratiš robu kojom nisi zadovoljan.
zanima me jel ostvariva garancija npr. ja sam kupio komp i stavili su mi garanciju na cijeli komp znaci kao nesmijem ga otvarat .. no u medjuvremenu ja sam dodao novu grafu, cooler za proc, 2gb rama (sam ugradio) ...
i npr. sad meni hard ispusta cudne zvukove i jel ja njima mogu poslati samo hard jer znam da je hard 100% ... jel vrijedi garancija?
taj hard sam kupio s tim kompom ... znaci kod njih ...
Ja sam uzimao comp u komadima, ne cijeli u jednoj trgovini nego u par trgovina.
Uglavnom riknula matična nakon 6-7mj korištenja sama od sebe (za gigabyte-a ništa čudno) i ništa. Rastavim cijeli kompjuter, matičnu obrišem vratim stari NB cooler na nju, upakujem ju u njezinu kutiji i pravac -> ve-mil.
Veliš crni ekran, nereagira ovo ono , nakon 2 dana te zovu i dobiješ novu matičnu. I svi sretni i zadovoljni pogotovo ja jer sam imao 770-ds3 rev1.0, a dobio sam rev2.0(stara sb600 ova sb700,stara 125W cpu support, nova 140W cpu support) hehe no i ta je trajala čak 1 dan, i opet na servis i dobio opet novu, ali mojom greškom je nastradala
Mislim da mi više ništa nije riknulo u zadnjih 5god, a da nije mojom greškom (nedavno grafička).
Ti se to za*ebavaš jelda???? Imam na starom kompu gigabyte-icu staru 10 godina sa pentium ( Northwood ) 2.4 i nikada nista. Ako se tebi desi kvar ne znači da se svima isto mora desit, nemoj generalizirat stvari....
zanima me jel ostvariva garancija npr. ja sam kupio komp i stavili su mi garanciju na cijeli komp znaci kao nesmijem ga otvarat .. no u medjuvremenu ja sam dodao novu grafu, cooler za proc, 2gb rama (sam ugradio) ...
i npr. sad meni hard ispusta cudne zvukove i jel ja njima mogu poslati samo hard jer znam da je hard 100% ... jel vrijedi garancija?
taj hard sam kupio s tim kompom ... znaci kod njih ...
Ja sam uzimao comp u komadima, ne cijeli u jednoj trgovini nego u par trgovina.
Uglavnom riknula matična nakon 6-7mj korištenja sama od sebe (za gigabyte-a ništa čudno) i ništa. Rastavim cijeli kompjuter, matičnu obrišem vratim stari NB cooler na nju, upakujem ju u njezinu kutiji i pravac -> ve-mil.
rebelsy: brijem da nemaš garanciju pošto si otvorio komp, jedino ako si ga kupio posebno kasnije, pa ti ima garanciju, inače ovako ja mislim da nemaš ako si ga dobio već posloženog u kompu...
Hyperion: ja baš imam gigabyte matičnu i najčešće sam do sad imao gigabytove i sve 10, nikad problema snjima... stoga netreba to uzimat zdravo za gotovo....
zanima me npr. miša sam kupio prije 6 dana ... i ako sam ja nezadovoljan s njim ja im mogu vratiti miša i traziti zamjenu ili neki drugi miš ?
radi se o admu ...
Ja sam kupio cijelo računalo u jednom dućanu i dobio naljepnicu na spoj na kućištu,imam li garanciju na svaku komponentu posebno?
Ja sam kupio cijelo računalo u jednom dućanu i dobio naljepnicu na spoj na kućištu,imam li garanciju na svaku komponentu posebno?
Ako si sam sastavljao a oni ti s upakirali sve onda da ali ako si kupio gotovou konfiguraciju onda mislim da ne nego na cijeli komp godinu/dvije (ovisno sta ti pise tamo)
Ja sam kupio cijelo računalo u jednom dućanu i dobio naljepnicu na spoj na kućištu,imam li garanciju na svaku komponentu posebno?
Ako si sam sastavljao a oni ti s upakirali sve onda da ali ako si kupio gotovou konfiguraciju onda mislim da ne nego na cijeli komp godinu/dvije (ovisno sta ti pise tamo)
Krivo. Garanciju u oba slučaja imaš na komponente. Kada ti oni slože konfiguraciju, stave ti naljepnicu. Ako je ti skineš, nikom ništa, i dalje imaš garanciju (uostalom lako se ona zalijepi natrag) na svaku komponentu.
Dok ti imaš tu naljepnicu, ako se nešto pokvari, nitko te neće ništa pitat, oni su složili, njima se pokvarilo i to oni moraju popravit. Ako pak skineš naljepnicu, i nešto se pokvari, znači da si ti nešto prčkao i da si možda i ti kriv.
Ja sam kupio cijelo računalo u jednom dućanu i dobio naljepnicu na spoj na kućištu,imam li garanciju na svaku komponentu posebno?
Ako si sam sastavljao a oni ti s upakirali sve onda da ali ako si kupio gotovou konfiguraciju onda mislim da ne nego na cijeli komp godinu/dvije (ovisno sta ti pise tamo)
Krivo. Garanciju u oba slučaja imaš na komponente. Kada ti oni slože konfiguraciju, stave ti naljepnicu. Ako je ti skineš, nikom ništa, i dalje imaš garanciju (uostalom lako se ona zalijepi natrag) na svaku komponentu.
Dok ti imaš tu naljepnicu, ako se nešto pokvari, nitko te neće ništa pitat, oni su složili, njima se pokvarilo i to oni moraju popravit. Ako pak skineš naljepnicu, i nešto se pokvari, znači da si ti nešto prčkao i da si možda i ti kriv.
čemu onda naljepnica,ako ju skineš i dalje važi garancija ? i daj ljudi odfakajte s garancijama. koja je garancija za 300 kn piva ? jetra ili ?