Otkazvanje narudžbe

poruka: 10
|
čitano: 2.505
|
moderatori: DrNasty, pirat, Lazarus Long, XXX-Man, vincimus
1
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
5 mjeseci
offline
Otkazvanje narudžbe

poz, jučer naručim proc, uredno se naplate, danas dolazi sljedeći mail: 

 

--

 

Poštovani,

 

Vezano uz vašu narudžbu pod brojem 00168xxxx za artikl CPU AMD Ryzen 7 5800X

 

javljam Vam kako nismo u mogućnosti isporučiti proizvod po navedenoj cijeni zbog krivo navedene cijene proizvoda,

 

te smo primorani otkazati Vašu narudžbu.

 

Isprike zbog nastale neugodnosti.

 

Srdačan pozdrav

 

-- 

 

znam da ce kes vreatit, ali ja hocu procesor! 

znam da je bilo ono s nike prosle godine zbog krive cijene pa me zanima dali imam šanse za tako nešto ovdje?

 

proc je bio 197,76 EUR, tak da nije neki baš veliki zajeb

Poruka je uređivana zadnji put pet 26.1.2024 15:28 (Marijo642).
15 godina
online
Re: Otkazvanje narudžbe

Situacija koja se često događa, naletiš na artikl u dućanu s jednom cijenom, ali na blagajni te iznenade sasvim drugom cifrom.

Prema zakonu o zaštiti potrošača, trgovci bi trebali poštivati istaknutu maloprodajnu cijenu na samom proizvodu, ali često to nije slučaj.

Have you tried turning it off and on again?
15 godina
offline
Re: Otkazvanje narudžbe

-u normalnoj uređenoj državi, u normalnom stanju.. prijaviš inspektoratu i dobiješ.. tj to je to. ali... inspektorata skoro da nema, nema djelatnika, sudovi ne rade.. pa neovisno što imaš pravo, dok ga ne ostvariš nemaš ga..

-kraće, uzaludno, no ipak prijavi, traži, probaj.. no isplati li se? čak da time 'zaradiš' 1000€ i da sustav funkcionira to može potrajati dok na kraju priče ne moraš dobiti naknadu dok ćeš uvjek dobiti svoj novac, jer zakon-sud ne služe mogućoj zaradi nego dokazivo i naknadi štete.. itd. dok za manje nema smisla jače gurati, troškovi i trajanje a sve plaćaš dok se spor ne okonča tek tad se možeš naplatiti od druge strane.. i tad ako i imaš 'zaradu' platio si odvjetnika više itd.

 

-sitnica, kao važno.. ako neke robe nema, cpu, tad ti ga ne moraju, ne mogu isporučiti, tad je to 'viša sila'.. tj za tebe je 'dobro' što je greška u cijeni, robu imaju.. tad je moraju prodati po istaknutoj (i naplaćenoj) cijeni, neovisno čija je greška.. tj oni mogu potraživati naknadu za njihovu štetu od one osobe koja je grešku napravila, npr netko treći za webshop, no ako je to njihovo.. tj to se tebe ne tiče, no ti-mi nismo sud i ako druga strana to ne želi tad jedino prijava nešto može riješiti.

-mingo.hr. .. no sad su šanse minimalne, prije par godina su bili odlični.. možda se sad sve popravi, sretno..

C64/TurboModul-OpenSourceProject.org.cn.部分作品为网上收集整理,供开源爱好者学习使用
9 godina
offline
Otkazvanje narudžbe

Koji je to dućan? Da zbog 20€ idu otkazivat narudužbu je malo čudno, osim ak nije neki kvazi pa im je svaki euro bitan.

5 mjeseci
offline
Re: Otkazvanje narudžbe

hvala svima na odgovorima, sad vidim da nisam naveo da se radi o Sancta Domenica Webshopu

 

EDIT: sad gledam, dodali su nazad proc na webshop ali po cijeni od 284,27 EUR

Poruka je uređivana zadnji put sub 27.1.2024 8:06 (Marijo642).
5 mjeseci
offline
Otkazvanje narudžbe

Update 2:

 

Moj odgovor na mail:

 

Poštovani, ovaj e-mail, zajedno sa računom je prosljeđen inspekciji. 

 

Lp

 

Današnji odgovor odgovorne osobe is SD:

 

Poštovani,

 

Isprike zbog čekanja na odgovor.

 

Artikl CPU AMD Ryzen 7 5800X ćemo isporučiti po cijeni navedenoj na računu.

 

 

Srdačan pozdrav

 

---

 

Ipak se može 💪

15 godina
offline
Re: Otkazvanje narudžbe

- APP metoda, zato treba tražiti...

C64/TurboModul-OpenSourceProject.org.cn.部分作品为网上收集整理,供开源爱好者学习使用
5 godina
offline
Re: Otkazvanje narudžbe
Ivan M. kaže...

Situacija koja se često događa, naletiš na artikl u dućanu s jednom cijenom, ali na blagajni te iznenade sasvim drugom cifrom.

Prema zakonu o zaštiti potrošača, trgovci bi trebali poštivati istaknutu maloprodajnu cijenu na samom proizvodu, ali često to nije slučaj.

 Pa nije bas isto. Kada vidis cijenu na polici ti taj artikal nisi jos kupio ali je naravno kaznjivo. U ovom slucaju artikal je kupljen i placen i samim tim je sklopljen ugovor koji obavezuje obadvije strane i zato se artikal mora isporuciti po cijeni po kojoj je placen. 

15 godina
offline
Re: Otkazvanje narudžbe
Posmatrač kaže...
Ivan M. kaže...

Situacija koja se često događa, naletiš na artikl u dućanu s jednom cijenom, ali na blagajni te iznenade sasvim drugom cifrom.

Prema zakonu o zaštiti potrošača, trgovci bi trebali poštivati istaknutu maloprodajnu cijenu na samom proizvodu, ali često to nije slučaj.

 Pa nije bas isto. Kada vidis cijenu na polici ti taj artikal nisi jos kupio ali je naravno kaznjivo. U ovom slucaju artikal je kupljen i placen i samim tim je sklopljen ugovor koji obavezuje obadvije strane i zato se artikal mora isporuciti po cijeni po kojoj je placen. 

 -da, točno, zakon.

+ u webshopu je roba već plaćena, izdan račun, .. mora biti dostupna jer je izdavanje računa bez robe kažnjivo (minus stanje), odnosno sustav je odavno povezan pa trgovina-distributer imaju zajedničku bazu-podatke, kao da je jedna trgovina u pitanju, ne dvije-odvojene firme...

-tj njihov problem, njihova ili nečija greška, bilo čija.. tko je napravio grešku, taj je za nju odgvovoran i snosi posljedice-troškove.. ako je to netko treći tad trgovac može njega utužiti, ako je sama trgovina tad jednostavno mora poštivati zakon + popraviti sustav ako dozvoljava takve greške.

-naravno trgovac će uvjek postaviti neki disklajmer, odricanje odgovornosti za bilo što, točnost cijena, slika-sadržaj.. no to je tek bulšit, tj trgovac ne piše i tumači zakon, nego ga mora poštivati-provoditi ... no obično će na prvu pokušati odbiti-negirati.. kao u ovom primjeru, pa ako kupac traži, tad će pametan trgovac znajući zakon i pravila igre odgovoriti upravo ovako, neovisno tko je kriv-pogriješio.. tj to je njegov problem.

C64/TurboModul-OpenSourceProject.org.cn.部分作品为网上收集整理,供开源爱好者学习使用
15 godina
offline
Re: Otkazvanje narudžbe

to sto su ispostovali ti je cista sreca (a i vjerojatno im je marketinski jednostavnije i jeftinije ovako)

 

pred par godina za black friday/cyber monday u links.hr webshopu se meni desava ista stvar, coolermaster tipkovnica umjesto 990kn bila je 450kn, oglasavano kao veliki cyber monday popust koji je moguce iskoristiti samo preko WEBSHOPA

 

narucim, platim odmah karticom, novci skinuti, racun dobijam na email

 

kroz 5 dana javljaju se gospoda iz linksa da je doslo do greske webshopa zbog navale za cyber monday te da tipkovnicu necu dobiti

 

isto sve dokumentirao na email, rekao da se javljam mingo, drzavnom inspektoratu i HGK, to sve na kraju i odradio, pismeni prigovori

 

kroz 2 mjeseca dolazi odgovor od drzavnog inspektorata da je tu doslo do propusta, links je u krivu, izreceno je UPOZORENJE

 

od tipkovnice nista, vuk pojeo magare, upozorenje su dobili i nasmijali se i zivot ide dalje u hrvatskoj

 

uglavnom teska klosarija

I knew a man who once said: Death smiles at us all. All a man can do is smile back.
1
Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice