Owerwatch anyone?!
Anyway, kao što je rečeno, smeta, stalno je tu, ali tog je bilo i u BF4 i živcirali smo se, ali smo svejedno igrali.
Ipak mi je element "zanimljiva igra" utjecajnija na overall expierence od šugavih problema.
A vjerujem da će se stanje popraviti, kad pređu s AWS-a na Azure, a to će se dogoditi kad dođe verzija igre za Xbox.
Ti to ozbijno usporedjujes igru sto ima 100 puta manju mapu i 10 puta manje igraca?!
Ne?
Zamislimo scenarij.
BF max. broj igrača je 64 + 2 commandera, po jedan sa svake strane.
U najboljem slučaju, da nitko ne izađe, ostaje ti u rundi od 45 minuta svih 66 ljudi živo.
Ovdje, u početnom slučaju, u 99% slučajeva starta oko 90 ljudi, rijetko sad viđam, doduše na test serveru da starta 100 ljudi.
I ljudi su razbacani po cijeloj mapi, doslovno.
I kako vrijeme odmiče, ostaje živo sve manje ljudi, jasno.
A performanse igre u pubgu jedino na početku prvih par minuta su užasne, narednih par minuta se već sredi.
Dok kod BF-a, vrlo često imaš dio mape gdje ti je 70% servera u fajtu i igra jednako dobro radi.
My point is, BF je AAA naslov, dosta dobro optimiziran. Pogotovo s region lockom po serverima da ti neće dati da se spojiš ako imaš vrijednost pinga veću od XX ms.
Kod pubga je problem što tog nema i ti, kao i svi drugi se mogu spojiti na neki drugi server i trovati ostalim igračima iz te regije život.
Nadam se da sam bio dovoljno jasan.
Jedino u prilog tvojoj konstataciji ide to da je mapa, u većini slučajeva manja.
No, nije baš 100x Erangel veći, od recimo Golmud Rallwaya, zar ne?