7,2 mbps
Bnet - iskustva općenito ?
- poruka: 4.148
- |
- čitano: 1.660.095
- |
- moderatori:
Lazarus Long, pirat, XXX-Man, DrNasty, vincimus
- +/- sve poruke
- ravni prikaz
- starije poruke gore
Razmišljam uzeti VIP-ov trio paket sa 50/7.5 internetom, a trenutno sam na Optimi.
Brzina parice mi je maksimalno 10 Mbita (provjerio sa Optimom), ali me u VIPu uvjeravaju da će mi omogućiti brzinu od 50 Mbita, kao da je moguće i da su to provjerili.
Tko je sad u pravu? Jesu u VIPu neki čudotvorci ili lažu?
Unaprijed hvala.
Da, VIP agentica mi je stalno naglašavala kako oni imaju Bnetovu infrastrukturu. Međutim, nazvao sam Bnet gdje su mi rekli da na mojoj lokaciji kakvu paricu imam sad, imao bi i kod njih. Dakle, 10 mbita. Ne znam da li riskirati s VIPom ili ne.
Provjeri po svojoj adresi dostupnost na b-netovim stranicama. Možda nije riječ o parici, nego kabelu.
Provjeri po svojoj adresi dostupnost na b-netovim stranicama. Možda nije riječ o parici, nego kabelu.
Ne, nemam opciju kabla, provjerio sam. Thanks.
Pozdrav
Ne znam više kaj da radim i di da se žalim jer nikako da rješe jednostavnu situaciju...
Potpisao sam 25.05.15 u BNET-ovom centru ugovor na velesajmu - promijenu sa 2d superbrzi ( kojem mi je istekla obveza ) i hd paket na 3d superbrzi+ ( zbog 50mb/s ) i HD paket i HBO i sad kroz par dana me trebao zvati tehničar, donjet novi HD receiver dati šifre za HBO Go i pustiti 50mb/s no međutim ništa..
Kroz par dana zovem službu za korisnike di mi kažu bude unutar 12 dana ( ja živim u Zagrebu u zgradi di je bnet već od kad postoji ) pa nije bilo za 12 dana a zovem opet pa se izmotavaju da nije zaprimljen nalog pa bude za par dana, pa opet ništa i opet zove i da ne duljim zvao sam ih bar 10 puta do danas ( prošlo je mj dana jučer - od kad sam potpisao ugovor ), pisao sam im mail pritužbe na koji nisam dobio odgovor, dobio sam ime od jedne cure koja radi u služni za korisnike pa me onda zvkam i ja nju ali onda uporno šalje to ( ne znam kome, kao da su ovi u centrali neka tajna organizacija pa nemaju broj telefona ) i ne dobiva nikakav odgovor....
Eto kaj sad da ja radim, do sad sam bio zadovoljan s njima pa sam htio "pojačati" odnos no međutim eto dobio sam da ne kažem kaj....
Jel ima ko od Vas iskustva ili koga da zovem da mi sesmiluju i pošalju tehničara na 5 minuta da mi da hd receiver i da mi pusti 50mb/s ( ne znam kak to rade )..
Hvala
lp
Davor
Hmm, ja sam postao novi korisnik Bneta od prije mjesec dana, uzeo sam bas taj 3D paket radi 50/10 mbit, kad mi je čovjek dosao instalirati to i kad smo isli provjeriti imao sam 50/3 umjesto 50/10, reko kaj je ovo, a on meni neznam ja to, nije to moj posao, reko aj kući onda i poššalji mi onog ko je. Otprilike im je trebalo 15 dana da srede NOD koji je bio problem svima ali se nitko od korisnika nije zalio eto jedino ja. Sad je to sređeno, jos samo da na svojim stranicama mojbnet srede datume jel ispada da sam potpisao na 2.5 godine pa im sad dosadjujem po tom pitanju. Naime oni su početkom 5 mjeseca presli na novi sustav pa se i oni sami bas ne snalaze dobro s tim. Što se tiče tvog problema zaista je nerazumno od njih da ti omoguće ono što si zatražio i potpisao, a obzirom da kad dobiju potpis ok korisnika onda se služe svim i svačim kako bi našli neke razloge za neudovoljavanjem svog djela ugovora. Srećom postoji i tom problemu rješenje, ako te gospoda ignoriraju i po ugovoru ti neisporučuju uslugu, raskini taj ugovor ili ako baš želiš to onda im reci da ćeš se obratiti HAKOM-u sa žalbom pa nek onda razmišljaju kad ih opale kaznom, a čuo sam da su kazne nemale za operatere koji su neodgovorni prema korisnicima.
Neznam da li sam pomogao ili ne ali bori se za svoja prava svim dozvoljenim sredstvima ...
Oprez sa promjenom TV usluga jer majku im vise nemaju receiver sa karticom već je sada spojen na router tako da je meni propao CI modul koji sam platio 550 kn a da ne govorim kako sada moram imati kabel od 15 metara razvucen preko sobe
Kaj se tice brzine, moja je 49,2/10,1 tako da s te strane nema problema.
Ja sam potpisao ugovor za super Internet još 23.06. i danas je dva tjedna i nitko me ne kontaktira? Strašno, zgrada ima bnet, čak je i u tom stanu bio i Internet, sve što trebaju uradit je donijeti konfigurirani router i to spojiti.. Posao od 5 minuta, ali mene nitko ne kontaktira iako je danas točno dva tjedna.. Zvao sam više puta službu za korisnike ali od njih nikakve pomoći.. Jel ima netko neki prijedlog, sinoć vidim tehničara u zgradi pokraj svoje i taman sam ga htio pitat jel mi može pomoć ali je pobjego.. Inače, iz Osijeka sam..
Ja sam potpisao ugovor za super Internet još 23.06. i danas je dva tjedna i nitko me ne kontaktira? Strašno, zgrada ima bnet, čak je i u tom stanu bio i Internet, sve što trebaju uradit je donijeti konfigurirani router i to spojiti.. Posao od 5 minuta, ali mene nitko ne kontaktira iako je danas točno dva tjedna.. Zvao sam više puta službu za korisnike ali od njih nikakve pomoći.. Jel ima netko neki prijedlog, sinoć vidim tehničara u zgradi pokraj svoje i taman sam ga htio pitat jel mi može pomoć ali je pobjego.. Inače, iz Osijeka sam..
Evo došli danas i uveli Internet za 8 minuta.. Nakon 17 (13 radnih) dana čekanja..
Hm, jučer i danas mi u 6 popodne b net padne na 1.5 megabit/s. neznan koji je k... nisan prisa limit ja mislin tek san na 160 gb
Hm, jučer i danas mi u 6 popodne b net padne na 1.5 megabit/s. neznan koji je k... nisan prisa limit ja mislin tek san na 160 gb
edit. ili san priša limit? Zna li ko koliki je b net mjesečni internet limit?
Ovisno o paketu kojeg koristiš. Imaš pdf na ovom linku - Kodeks ponašanja na internetu pa vidiš tablicu u samom pdfu: ovisno o zakupljenim brzinama koliko je limit za tvoju brzinu.
Ok nazvao sam ih, 560!! mi je promet navodno. greška. Navodno sam 17.7. skinuo 350GB prometa... Neka greška koja će se nadam se otklonuti
Postovanje,
Ispricavam se ako je vec bilo price na ovu temu, pa me slobodno uputite na stranicu na kojoj je raspravljano, ako je. Ukratko, nije mi bas najjasniji pristup BNETa dovodjenju novih i zadrzavanju postojecih pretplatnika kojima je istekao ugovor. Sad vidim, na njihovim stranicama, kao 159 kuna, umjesto 255kn, za Super 3D za nove korisnike u trajanju od 6 mjeseci, a kao 99kuna 3 mjeseca za postojece BNET 3D korisnike i to kao do 31.07.. Ne vidim načina na koji BNET moze raditi ovu razliku u praksi, a i koga god pitam ispada da to pise na webu, a u sluzbi za korisnike/reklamacije na kraju ispadne kako oni odluce cesto i sa vecim popustima za postojece korisnike. Ukratko pitanje bi bilo sto je trenutno najpovoljnija opcija za postojeceg BNET 3D korisnika kojemu je istekao ugovor ako zeli nesto ustediti. Sto je sad najpovoljnija opcija ili je bolje cekati iza ljeta neke bolje akcije za prelaske?
Hvala unaprijed.
Ja ti mogu reći kako sam prošla nedavno (htjela sam povećati brzinu na 50/10), a također sam dugogodišnji korisnik 3D paketa i nisam bila pod ugovornom obvezom.
Poslala sam im upit vezan uz "Briljantnu promociju" koja je tada bila aktualna (ne znam da li je još uvijek) pa su mi odgovorili sljedeće:
Pogodnosti "Briljantne promocije" odnose se na nove korisnike, sukladno tome, navedenu ponudu niste u mogućnosti iskoristiti.
Kao postojećoj korisnici možemo Vam omogućiti prelazak na Super+ 3D paket uz 50% popusta prva 3 mjeseca pretplate.
Najbolje da ih kontaktiraš i pitaš što ti sve mogu ponuditi tj. koje su ti opcije ovisno o tvojim željama. Mislim da čak postoji mogućnost gdje možeš ukinuti sadašnju uslugu (obzirom da nisi pod ugovornom obvezom) i nanovo se prijaviti kao "novi korisnik" te onda iskoristiti trenutne promocije, iako osobno nisam inzistirala na tome. Ukratko, u mom slučaju su bili prilično susretljivi :)
Hvala. U tome i je problem sto ispada da su glupo definirali pravila i onda te dovode u situaciju da se kao boris za svoja prava. Sad ima sluzbeno da za postojece korisnike je moguc novi ugovor na 24mj s tim da prva 3 placas 99, sto je valja 60% popusta, ali koliko cujem neki prelaze kao da su novi, a neki dobivaju druge popuste. Zasto jednostavno, kad moze...
pa ako ti je isteka dvogodišnji ugovor 3D paketa, lipo odeš u Bnet službu za korisnike i odjaviš internet i telefon i samo ostaneš na osnovnom paketu TV, vraćanje opreme i sami postupak traje 10-15min...nakon toga otiđeš u najbliži Bnetov centar i tražiš proširenje paketa sa 1(TV) na 3D paket..pogoosti su ti da prvih 12 mjeseci plaćaš 88,95kn a drugih 12 mjeseci 269,00kn, dobiješ 50Mbit/s, snimalicu i ostale pogodnosti...to ti je način na koji ćeš najviše uštedit...mana je šta ćeš morat čekat maksimalno 12 radnih dana da ti ponovo uvedu internet i telefon...
A vidim da se piše da dolaze i novi ruteri/modemi. Pa me zanima ako neko ima info o kojim se točno modelima radi, ja imam trenutno stari Thompson koji sam od njih dobil prije jedno 5 godina. (rječ je o 3D paketu osnovnom).
I drugo prije se standardno dobivo žičani modem, a za wireless se plaćalo posebno, sad čitam uvjete pa kao piše da svi 3D paketi po defoltu dolaze s wireless modemima i da se kao ne plaća dodatna naknada, jel može neko potvrdit?
Hvala.
A vidim da se piše da dolaze i novi ruteri/modemi. Pa me zanima ako neko ima info o kojim se točno modelima radi, ja imam trenutno stari Thompson koji sam od njih dobil prije jedno 5 godina. (rječ je o 3D paketu osnovnom).
I drugo prije se standardno dobivo žičani modem, a za wireless se plaćalo posebno, sad čitam uvjete pa kao piše da svi 3D paketi po defoltu dolaze s wireless modemima i da se kao ne plaća dodatna naknada, jel može neko potvrdit?
Hvala.
Wireless sada ide po difoltu te se dodatno ne naplaćuje (također sam prije imala žičani).
Model rutera ti mogu pogledati kada dođem doma.
.
Kao dugogodišnji korisnik u zadnjih par mjeseci imao sam par kontakata s B-netom.Toliko sam toliko oduševljen njihovom brzinom, profesionalnošću i korektnošću da jednostavno moram prenijeti svoja iskustva.
- Nije mi ispravno radio portforward na routeru.Nakon kontaktiranja podrške rekli su se povratno javiti i stvarno jesu, za cca 7-10dana.I tako više puta.
- Trebao sam daljinski za njihov digitalni receiver i zovem korisničku podršku gdje ga mogu nabaviti.Operater mi odgovara na prodajnom mjestu u Aveniji Dubrovnik ili Avenue Mallu, ali da ne znaju gdje točno i imaju li ih.Nakon toga moje pitanje je bilo kako bih to mogao provjeriti obzirom da na njihovoj stranici nema kontakt telefona ili maila.Odgovor je glasio: jedino da odete do njih, jer oni ih također ne mogu kontaktirati.
- Htio sam prijeći na novi paket, ali kao što je ovdje već više puta iskazano, kao postojeći korisnik dobivam manje pogodnosti od novih.Tako je bilo i kod njihovih prijašnjih akcija.Dio koji nedostaje je da u slučaju da želim otkazati ugovor i sklopiti novi, onda moram čekati na raskid cca 7 dana, te do 40 dana za spajanje.Da prelazim s drugog operatera to bi bilo obavljeno u puno kraćem roku.Prije svega poslao sam im upit mailom, gdje sam tražio i obrasce za uslugu, ali nisam nikada dobio odgovor.Sam zahtjev sam potvrdio 31.7., u međuvremenu zvao par puta, ali još uvijek nitko nije došao.Nalazim se cca 5 minuta od njihovog sjedišta, a potrebno je samo promijeniti router.
Da, bice si im ti jedini korisnik kojeg imaju.
Da, bice si im ti jedini korisnik kojeg imaju.
A ti si zaposlenik B-neta pa se brineš?
Kao dugogodišnji korisnik u zadnjih par mjeseci imao sam par kontakata s B-netom.Toliko sam toliko oduševljen njihovom brzinom, profesionalnošću i korektnošću da jednostavno moram prenijeti svoja iskustva.
- Nije mi ispravno radio portforward na routeru.Nakon kontaktiranja podrške rekli su se povratno javiti i stvarno jesu, za cca 7-10dana.I tako više puta.
- Trebao sam daljinski za njihov digitalni receiver i zovem korisničku podršku gdje ga mogu nabaviti.Operater mi odgovara na prodajnom mjestu u Aveniji Dubrovnik ili Avenue Mallu, ali da ne znaju gdje točno i imaju li ih.Nakon toga moje pitanje je bilo kako bih to mogao provjeriti obzirom da na njihovoj stranici nema kontakt telefona ili maila.Odgovor je glasio: jedino da odete do njih, jer oni ih također ne mogu kontaktirati.
- Htio sam prijeći na novi paket, ali kao što je ovdje već više puta iskazano, kao postojeći korisnik dobivam manje pogodnosti od novih.Tako je bilo i kod njihovih prijašnjih akcija.Dio koji nedostaje je da u slučaju da želim otkazati ugovor i sklopiti novi, onda moram čekati na raskid cca 7 dana, te do 40 dana za spajanje.Da prelazim s drugog operatera to bi bilo obavljeno u puno kraćem roku.Prije svega poslao sam im upit mailom, gdje sam tražio i obrasce za uslugu, ali nisam nikada dobio odgovor.Sam zahtjev sam potvrdio 31.7., u međuvremenu zvao par puta, ali još uvijek nitko nije došao.Nalazim se cca 5 minuta od njihovog sjedišta, a potrebno je samo promijeniti router.
Šta ti ne radi na daljinskom?
Šta ti ne radi na daljinskom?
Razbio sam daljinski, to je davno riješeno.Poanta je bila kako u Bnetu nisu znali gdje ga točno mogu nabaviti, niti sam ja to mogao provjeriti jer prodajna mjesta nije moguće kontaktirati.Ni njihova podrška ih nije mogla kontaktirati.
Šta ti ne radi na daljinskom?
Razbio sam daljinski, to je davno riješeno.Poanta je bila kako u Bnetu nisu znali gdje ga točno mogu nabaviti, niti sam ja to mogao provjeriti jer prodajna mjesta nije moguće kontaktirati.Ni njihova podrška ih nije mogla kontaktirati.
Moja iskustva sa prijavom kvarova su pozitivna.
Zadnje mi je krepao trafo na receiver-u. Sljedeči dan su došli i zamjenili.
Malo razgovarao sa tehničarem i požalio se na par sitnica (kada brzo mjenjam programe, resetira se receiver ili skoči na kanal broj2) - > rješenje: promjena daljinskog. Pa ako ima tko takav problem...
Šteta što sam morao čekati drugi dan i što sam nisam mogao otići u Avenue Mall da uzmem drugi trafo, ali hebiga. Mogu jedan dan izdržati bez proširenog paketa.
Zadnje mi je krepao trafo na receiver-u. Sljedeči dan su došli i zamjenili.
Malo razgovarao sa tehničarem i požalio se na par sitnica (kada brzo mjenjam programe, resetira se receiver ili skoči na kanal broj2) - > rješenje: promjena daljinskog. Pa ako ima tko takav problem...
Šteta što sam morao čekati drugi dan i što sam nisam mogao otići u Avenue Mall da uzmem drugi trafo, ali hebiga. Mogu jedan dan izdržati bez proširenog paketa.
Nećeš naći daljinski u AM-u, nego u njihovoj poslovnici na Velesajmu.
Tražio sam novi paket prije 24 dana, i još uvijek se nitko iz B-neta nije javio.