Programer / suradnja - imam ideju za program...

poruka: 82
|
čitano: 10.147
|
moderatori: Lazarus Long, XXX-Man, vincimus
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
12 godina
neaktivan
offline
Programer / suradnja - imam ideju za program...

Evo ovu temu bih posvetio svima koji traže programera (bilo kojeg jezika) a da sve bude u jednoj temi ... znači da se ne otvara stalno ista tema.

 

Ja sam početnik u C++-u i sada sam na poljima, i kroz malo učenja i promatranja interneta došao sam na jednu ideju za novi software. Naime, ne mogu reći o čemu se radi, to je više inovacija nego prava ideja ali mislim da bi bilo jako dobro to napraviti i da bi se kasnije dalo i zaraditi od toga (nije velika para ali mislim da se lakše od ovoga ne bi moglo zaraditi), te imam planove kako bismo organizirali poslovni plan -> pri tome ne mislim na zaradu preko noći i neću nikome obećavati zaradu. 

Ako je itko zainteresiran neka mi se javi na p.p. (molio bih samo ozbiljne ponude) i više bih volio da je software pisan u C++-u (za početak Windows platforma). 

 

Pozdrav.

These are dark time, there is no denying. Our world has prehaps faced no greater threat than it does today!
Moj PC  
0 0 hvala 0
12 godina
neaktivan
offline
Programer / suradnja - imam ideju za program...

Windows 9? {#}

Poruka je uređivana zadnji put čet 3.11.2011 18:24 (TracerCPP).
Moj PC  
19 0 hvala 0
12 godina
neaktivan
offline
Re: Programer / suradnja - imam ideju za program..
TracerCPP kaže...

Windows 9? {#}

 

These are dark time, there is no denying. Our world has prehaps faced no greater threat than it does today!
Poruka je uređivana zadnji put čet 10.11.2011 18:58 (Sherminator).
12 godina
neaktivan
offline
Re: Programer / suradnja - imam ideju za program..
Sherminator kaže...
 ali mislim da se lakše od ovoga ne bi moglo zaraditi)

LOL, šta ti misliš, da je programiranje "ništa lakše",...

Polako uči programiranje, kad zađeš malo u teže oblasti, neće ti biti "ništa lakše".

Sherminator kaže...