Ima netko ideju, što sad?
Napraviti svoj? Gdje nabaviti konektore i kako znati koji pin gdje spojiti?
Ili se ima negdje za nabaviti takav kablić?
Daj mi pošalji PP za dan-dva ako ti se ne javim prije, mislim da imam negdje takav kabel...
Ima netko ideju, što sad?
Napraviti svoj? Gdje nabaviti konektore i kako znati koji pin gdje spojiti?
Ili se ima negdje za nabaviti takav kablić?
Daj mi pošalji PP za dan-dva ako ti se ne javim prije, mislim da imam negdje takav kabel...
Samo RCA (kompozitni) i SCART imaju VHS izlaz
Aha, ta kartica ima samo F konektore (nisam gledao manual, al su to signali iz demodulatora, odnosno antenskh sustava - možda se može izvući RF signal iz videorekordera), ili se baci u samogradnju ako nema gotovih kabela:
http://www.electroschematics.com/4937/s-video-to-rca-cable/
Daj mi pošalji PP za dan-dva ako ti se ne javim prije, mislim da imam negdje takav kabel...
Imam i ja jedan takav, ali mislim da je bez kondenzatora, ne znam jel šljaka ok na taj način...
Samo RCA (kompozitni) i SCART imaju VHS izlaz
Aha, ta kartica ima samo F konektore (nisam gledao manual, al su to signali iz demodulatora, odnosno antenskh sustava - možda se može izvući RF signal iz videorekordera), ili se baci u samogradnju ako nema gotovih kabela:
http://www.electroschematics.com/4937/s-video-to-rca-cable/
Sad tek vidim, sorry. Ignoriraj karticu, izgleda da US verzija ima takve konektore, kod mene su standardni antenski:
I ovo na kartici nije S-video, onda bi mi bilo lako. Nekakav 8 pinski koji je bio po defaultu na nekim AMD (ATI) karticama.
Ima netko ideju, što sad?
Napraviti svoj? Gdje nabaviti konektore i kako znati koji pin gdje spojiti?
Ili se ima negdje za nabaviti takav kablić?
Daj mi pošalji PP za dan-dva ako ti se ne javim prije, mislim da imam negdje takav kabel...
HVALA!!
Ja sam imao hrpu kablića, sve nestalo kod preseljenja prije koju godinu...
Sad tek vidim, sorry. Ignoriraj karticu, izgleda da US verzija ima takve konektore, kod mene su standardni antenski:
I ovo na kartici nije S-video, onda bi mi bilo lako. Nekakav 8 pinski koji je bio po defaultu na nekim AMD (ATI) karticama.
Onda idi na varijantu s antenskim kabelom (ako se dobro sjećam, koristio sam: http://www.chris-tv.com ).
A kaj se tiče tog S-video konektora, jesi ziher da nije 7 pinski ?
Sad kad te vidim, sjetim se da sam ti zaboravio reći da ono o potrošnji u PWM-u nije istina što si napisao.
Kad sam mjerio amperažu, amperaža nije bila ista kad je PWM bio na 255, i na 32(razlika od 0.02A).
P.S.: Dal je potrebno hlađenje za ove LED-ice od 3W?
Sad kad te vidim, sjetim se da sam ti zaboravio reći da ono o potrošnji u PWM-u nije istina što si napisao.
Kad sam mjerio amperažu, amperaža nije bila ista kad je PWM bio na 255, i na 32(razlika od 0.02A).
Nemreš to tak mjeriti, jer to nije pravilni signal (bar kaj se tiče instrumenta) - samo osciloskop ili mjerenje na ulazu sklopa uz pretpostavku efikasnosti.
P.S. kaj ti nije čudno da fula više nego kaj ledice uopće vuku struje?
Edit: kaj se tiče 3W ledica, ni ne pomišljaj ih goniti bez hladnjaka.
Sad tek vidim, sorry. Ignoriraj karticu, izgleda da US verzija ima takve konektore, kod mene su standardni antenski:
I ovo na kartici nije S-video, onda bi mi bilo lako. Nekakav 8 pinski koji je bio po defaultu na nekim AMD (ATI) karticama.
Onda idi na varijantu s antenskim kabelom (ako se dobro sjećam, koristio sam: http://www.chris-tv.com ).
A kaj se tiče tog S-video konektora, jesi ziher da nije 7 pinski ?
Je, već sam ga našao, baš taj softver, hvala :D
Ma, htio bi čim kvalitetniju sliku, ovo mi je valjda zadnja prilika da prebacim stare VHS kazete prije nego završe u smeću.
Ali, hvala, ako ne dobijem kabel, koaksijalac mi je jedini način.
EDIT:
Sad kad te vidim, sjetim se da sam ti zaboravio reći da ono o potrošnji u PWM-u nije istina što si napisao.
Kad sam mjerio amperažu, amperaža nije bila ista kad je PWM bio na 255, i na 32(razlika od 0.02A).
Nemreš to tak mjeriti, jer to nije pravilni signal (bar kaj se tiče instrumenta) - samo osciloskop ili mjerenje na ulazu sklopa uz pretpostavku efikasnosti.
P.S. kaj ti nije čudno da fula više nego kaj ledice uopće vuku struje?
Edit: kaj se tiče 3W ledica, ni ne pomišljaj ih goniti bez hladnjaka.
Mjerio sam ukupnu struju, ne struju samo za LED-icu. Kad je PWM bio na 100 posto, išlo je 0.07A, s nižim PWM-om je išlo 0.05A.
Zašto? Troše 500mA, a rekao si da može do 0.7A na sobnoj....
Mjerio sam ukupnu struju, ne struju samo za LED-icu. Kad je PWM bio na 100 posto, išlo je 0.07A, s nižim PWM-om je išlo 0.05A.
Zašto? Troše 500mA, a rekao si da može do 0.7A na sobnoj....
Velim ti, instrument ti ne može točno mjeriti kad imaš PWM signal - mjeri izlaz iz naponskog konvertera u trenutku kad nema upaljenih trošila ali programski kod radi (potrošnja Arduina) i onda kad su ledice upaljene, pa oduzmi vrijednosti, razlika je potrošnja ledica.
Tako ćeš vidjeti stvarnu potrošnju.
Ili osciloskopom.
I 0.07 A ti je 70 mA, a ne 700.
A kaj se tiče maksimalne struje koju mogu povući na sobnoj temperaturi, to te ne brine, jer ih ne možeš hladiti koliko treba, a razlika u jačini svjetla u odnosu na manje vrijednosti struje je zanemariva (zapravo samo većom strujom povećavaš zagrijavanje ledice i ubijaš ju).
Uglavnom, ti imaš 5-10 mm ledice ako se dobro sjećam (20 mA, i ne tjeraj ih na više od 15 mA ako želiš da bar malo požive).
A kaj se tiče ovih infracrvenih 3W kaj si linkao, bez brige - ne pomaže puno u rastu Sative , rađe se prebaci na Tutankhamon
Je, već sam ga našao, baš taj softver, hvala :D
Ma, htio bi čim kvalitetniju sliku, ovo mi je valjda zadnja prilika da prebacim stare VHS kazete prije nego završe u smeću.
Ali, hvala, ako ne dobijem kabel, koaksijalac mi je jedini način.
Po slikama mi se čini da je to bio ovaj adapter:
Uglavnom, možeš ti iskoristiti i normalni S video konektor ako su pinovi za video input neki od onih koji postoje na normalnom S video konektoru.
Ali, koaks i antenski konektor su ti najlakše i najjeftinije rješenje.
Je, već sam ga našao, baš taj softver, hvala :D
Ma, htio bi čim kvalitetniju sliku, ovo mi je valjda zadnja prilika da prebacim stare VHS kazete prije nego završe u smeću.
Ali, hvala, ako ne dobijem kabel, koaksijalac mi je jedini način.
Po slikama mi se čini da je to bio ovaj adapter:
http://www.ebay.com/itm/ATI-6140014200G-8-Pin-S-VIDEO-M-TO-RCA-Composite-F-Video-Adapter-BRAND-NEW-/251593772827?hash=item3a94284f1b:g:DRMAAOSwirZTwhWf
Ali onda ostanem bez audio ulaza u komp.
Pa bi trebao posebno snimati chinch na audio in na zvučnoj, pa spajati video i zvuk.. :D
Da, ipak je RF ulaz najbolje rješenje.
Glupo je uopće se gnjaviti sa S video kabelima.
Barem normalnih 75 Ω muško-ženskih ima u svakom dućanu...
Dal se analogni hall senzor može koristiti kao digitalni? Trebam interrupt.
Ili moram uzimati komparator?
Dal se analogni hall senzor može koristiti kao digitalni? Trebam interrupt.
Ili moram uzimati komparator?
moze...
Dal se analogni hall senzor može koristiti kao digitalni? Trebam interrupt.
Ili moram uzimati komparator?
moze...
Znači samo spojim izlaz hall senzora na dinitalni pin 2?
Dal se analogni hall senzor može koristiti kao digitalni? Trebam interrupt.
Ili moram uzimati komparator?
moze...
Znači samo spojim izlaz hall senzora na dinitalni pin 2?
Ne sjećaš se da smo raspravljali već o tome? Ne može! Kako bi moglo!? Hall senzor ti ne daje 0-5V izlaz, nego 2,5V +/- nekoliko stotina mV u ovisnosti o orijentaciji i blizini magneta.
Postoje i hall prekidači, ali kod njih ne možeš regulirati udaljenost na kojoj će okinuti.
Znači samo spojim izlaz hall senzora na dinitalni pin 2?
Spoji ga tak da ti okida tranzistor koji je spojen na logičku jedinicu (5V).
Dal se analogni hall senzor može koristiti kao digitalni? Trebam interrupt.
Ili moram uzimati komparator?
moze...
Znači samo spojim izlaz hall senzora na dinitalni pin 2?
Ne sjećaš se da smo raspravljali već o tome? Ne može! Kako bi moglo!? Hall senzor ti ne daje 0-5V izlaz, nego 2,5V +/- nekoliko stotina mV u ovisnosti o orijentaciji i blizini magneta.
Postoje i hall prekidači, ali kod njih ne možeš regulirati udaljenost na kojoj će okinuti.
Znam, sjećam se.
Ubacio sam i hall sklopke - http://www.ebay.com/itm/10pcs-New-Hall-element-49E-OH49E-SS49E-linear-Hall-switch-/130821835470?hash=item1e7596cace:g:H9UAAOSw9a5XPq0T
Dal se analogni hall senzor može koristiti kao digitalni? Trebam interrupt.
Ili moram uzimati komparator?
moze...
Znači samo spojim izlaz hall senzora na dinitalni pin 2?
da, s tim da moras vodit racuna o orjentaciji magneta da bi dobia raspon od blizu 0 do 2.5V
Ne sjećaš se da smo raspravljali već o tome? Ne može! Kako bi moglo!? Hall senzor ti ne daje 0-5V izlaz, nego 2,5V +/- nekoliko stotina mV u ovisnosti o orijentaciji i blizini magneta.
Postoje i hall prekidači, ali kod njih ne možeš regulirati udaljenost na kojoj će okinuti.
allegro a1301 ima osjetljivost 2.5mV/G, neodimijski magneti daju i preko 1000G sto je dovoljno da s ispravnom orjentacijom magneta povuce napon prema nuli. 2.5V sdruge strane ce vecina sklopova prepoznat kao log.1.
da je idealno - nije, da je nemoguce - to se lako eksperimentom pokaze i dokaze jeli ili nije...
Imam problem s napajanjem(PC, daje 20A na 12V, overkill za navedenu primjenu) na koje je spojena LED traka(RGB 5050, cca 2m) i pojacalo 12V.
E sad je problem kad je bilo koja od komponenti LED trake dimmana(ili R ili G ili B, driver je do 3x4A), zvucnici u tom slucaju emitiraju zvuk visoke frekvencije, onaj tipicni zvuk za PWM kod DC motorica na niskim okretajima.
Naravno sve je ok kad se koriste 2 napajanja, ali mene zanima dal je moguce sloziti kakav filter koji ce pojacalu davati napon bez oscilacija koje proizvodi RGB kontroler ili naravno smanjiti oscilacije direktno na RGB kontroleru.
Imam problem s napajanjem(PC, daje 20A na 12V, overkill za navedenu primjenu) na koje je spojena LED traka(RGB 5050, cca 2m) i pojacalo 12V.
E sad je problem kad je bilo koja od komponenti LED trake dimmana(ili R ili G ili B, driver je do 3x4A), zvucnici u tom slucaju emitiraju zvuk visoke frekvencije, onaj tipicni zvuk za PWM kod DC motorica na niskim okretajima.
Naravno sve je ok kad se koriste 2 napajanja, ali mene zanima dal je moguce sloziti kakav filter koji ce pojacalu davati napon bez oscilacija koje proizvodi RGB kontroler ili naravno smanjiti oscilacije direktno na RGB kontroleru.
Već kad smo kod zujanja. Kad sam spojio LED traku(1m, 3528) na 12V(booster), sve je radilo kako treba(jest da se mal booster mal previše grijao). Odlučio sam spojiti tu traku na MOSFET i preko PWM-a kontrolirati traku(booster je i dalje na 12V), sve je radilo, no problem je bio što je booster(zavojnica pretpostavljam) radila takav iritantan zvuk zujanja da sam potpuno odustao od LED trake(bacio oko $6). Ne mislim koristiti cijeli metar, već možda jednu - eventualno dvije serije(znači šest LED-ica). Također na taj booster sam mislio ubost još jednu LED traku(isto seriju-dvije). Jel mi netko može pojasniti uzrok? Kako riješiti to?
Povećati freq. na kojoj radi PWM!!! Dakle, dignuti freq. iznad čujnog spektra! E sada, to za sobom povlači neke druge, specifične probleme (design PCB-a točnije rečeno tj. uračunavanje RLC-a same PCB u rezonantnom dijelu PWM-a, ....).
.....
Mislim da je baksa to riješio audio izolacijskim (ground loop) transformatorom na audio ulazu pojačala.
Filtriranje filterima ti automatski uništi i zvuk, pa je trafo bolje rješenje (zapravo i jedino moguće u ovakvom slučaju).
...
Zalijepi zavojnicu ljepilom, bočno za PCB, ali ne previše, jer se grije, pa joj treba protok zraka.
.....
Mislim da je baksa to riješio audio izolacijskim (ground loop) transformatorom na audio ulazu pojačala.
Filtriranje filterima ti automatski uništi i zvuk, pa je trafo bolje rješenje (zapravo i jedino moguće u ovakvom slučaju).
Kako ce mi to pomoci?
Meni nije problem cistoca audio signala nego 12V napajanja pojacala.
Sad moze biti i da ja ne kuzim kako to funkcionira, budem malo proucio po netu, ali mislim da nije to ono sto trazim.
Jer kolko vidim to se spaja na audio ulaz, a ja i kad nemam nista spojeno na ulaz, a led traka je u PWM stanju(ima samo napajanje opet ima taj high pitch sound)
povecanje PWM frekvencije nije opcija jer se radi o gotovom sklopu s shenzhena
Povećati freq. na kojoj radi PWM!!! Dakle, dignuti freq. iznad čujnog spektra! E sada, to za sobom povlači neke druge, specifične probleme (design PCB-a točnije rečeno tj. uračunavanje RLC-a same PCB u rezonantnom dijelu PWM-a, ....).
Misliš povečati PWM na maksimum(255)? Pa onda bi direkt na izvor spojio.
.....
Mislim da je baksa to riješio audio izolacijskim (ground loop) transformatorom na audio ulazu pojačala.
Filtriranje filterima ti automatski uništi i zvuk, pa je trafo bolje rješenje (zapravo i jedino moguće u ovakvom slučaju).
...
Zalijepi zavojnicu ljepilom, bočno za PCB, ali ne previše, jer se grije, pa joj treba protok zraka.
Mislio sam svakako na zavojnicu zalijepiti(s nekim ljepilom što je Baksa stavio) radijator. No ne vidim kakve veze temperatura ima veze s rezonancijom?
Povećati freq. na kojoj radi PWM!!! Dakle, dignuti freq. iznad čujnog spektra! E sada, to za sobom povlači neke druge, specifične probleme (design PCB-a točnije rečeno tj. uračunavanje RLC-a same PCB u rezonantnom dijelu PWM-a, ....).
Misliš povečati PWM na maksimum(255)? Pa onda bi direkt na izvor spojio.
Pricamo o frekvenciji pwm signala sto je u potpunosti druga stvar, jednostavno receno:
frekvencija signala nam odreduje kolko puta u sekundi mi saljemo jednu periodu signala van iz kontrolera, a ovo sto si ti napisao je vrijeme unutar te jedne periode kad je signal u logickoj jedinici.
Povećati freq. na kojoj radi PWM!!! Dakle, dignuti freq. iznad čujnog spektra! E sada, to za sobom povlači neke druge, specifične probleme (design PCB-a točnije rečeno tj. uračunavanje RLC-a same PCB u rezonantnom dijelu PWM-a, ....).
Misliš povečati PWM na maksimum(255)? Pa onda bi direkt na izvor spojio.
Pricamo o frekvenciji pwm signala sto je u potpunosti druga stvar, jednostavno receno:
frekvencija signala nam odreduje kolko puta u sekundi mi saljemo jednu periodu signala van iz kontrolera, a ovo sto si ti napisao je vrijeme unutar te jedne periode kad je signal u logickoj jedinici.
Ahaaa, to je 500 Hz, i mislim da se ne može promijeniti.
@ Može, al narušava ostale funkcije koje mi opet trebaju :/