Pozdrav i postovanje svim clanovima foruma!
Prica ide ovako...
Do prije par dana bio sam ponosni vlasnik Galaxy-a A8, kupljenog u Vipu.
Mobitel me odlicno sluzio godinu dana i bio sam ocaran njegovim glatkim radom dok ga prije par dana nisam izgubio.
Stoga, odlucio sam se za kupnju istog takvog... ovaj put sam ga kupio u makromikru jer u Vipu vise nije bilo.
Kada sam ga raspakirao prvo mi je malo bilo cudno sto su oni papirici uz mobitel na talijanskom,
europska verzija je SM-A530F (kao i prosli) tako da valjda nema veze u kojoj se zemlji prodaje... ovaj je isti samo za Italiju,
komponente su iste a mobitel otkljucan.
Ubacim ja karticu, i upalim mobitel kad on mi izbaci neke hijeroglife na ruskom.
Nista, upalim google translate i prevedem... kaze da stisnem OK da aktivira karticu i ponovno postavi postavke i resetira mob.
Resetira se i pise da nesto "brise" kao kad se radi tvornicki reset, zavrsi, prodjem pocetno podesavanje i imam sta vidjet.
Mobitel nije ni blijeda sjena onog proslog... SVE BLAGO SJECKA!!!
Znaci, launcher, aplikacije... nista ne ide glatko i sve je uz dozu sjeckanja - sto mi se na proslom nije desilo nikada ni
kada je bio krcat aplikacijama i datotekama. Nijedna animacija na ovom mobitelu nije glatka.
Mobitel je stigao sa 8.0 Oreo, instalirao sam sve nadogradnje do 9.0 pie, tvornicki resetirao mobitel nakon svega, azurirao sve aplikacije ali sve i dalje sjecka.
Sve moguce sam isprobao od brisanja cache, tvornickog reseta, sto je uzaludno jer je mobitel nov a nijednu drugu aplikaciju osim njegovih nisam instalirao.
Probao sam ja i one developer opcije, brzine animacija, ali isto je sve i nema puno smisla...
Ima li tko kakvu ideju?
Na kutiji od mobitela pise da je ovlasteni servis Agram servis.
Dali da saljem i reklamiram, dali je moguce da je tvornicka greska?
Hvala unaprijed na odgovorima...