lako tako kad ne radis vikendima i prakticki od jutra do mraka, pa da ti to diktira formulu 1 :)
disclaimer: ne radim vise tako, ali je tako bilo 4g...
lako tako kad ne radis vikendima i prakticki od jutra do mraka, pa da ti to diktira formulu 1 :)
disclaimer: ne radim vise tako, ali je tako bilo 4g...
sramota jedna, monaco u punom toku, a nitko ne komentira nista...
DI STE? jebete? :D
Izgubila se ona draž, nije više zanimljivo sjedit sat i pol, te gledati procesiju iz kruga u krug.
Kad netko pobijedi sa 1 brzinom manje sto rev koju posluku porati!?
Izgubila se ona draž, nije više zanimljivo sjedit sat i pol, te gledati procesiju iz kruga u krug.
Ja se nebi složio... Pratio sam F1 i sve u vezi toga dugo godina... od Hilla i Villeneuvea do Hakinnena i Schumijeve dominacije. Nakon toga sve manje jer je postalo jako dosadno. Pobjede su odlučivale više dobre strategije i zaustavljanja u boxevima nego sama trka i dueli. Skoro sam prestao pratiti uopće ali zadnjih par godina i promjena koje su donešene ipak postaje sve zanimljivije i sad opet jedva čekam trke i pratim više manje sve u vezi F1 :)
ugl, imao sam malu buku doma, pa nisam uspio skuziti pol toga, a pogotovo hamiltonov team radio, tj njega...kako on prica, ko neka baba...svih cujem normalno i razumijem, pa i kimija...
sta je bilo s njime? nesto se zalio na sta?
a sta je bilo sa ricciardom, koliko brzina na kraju je imao? ili je bilo nesto drugo u pitanju? ne kuzim zasto horner usporeduje ga sa schumacherom, pa kako sam skuzio daniel je imao sve brzine osim neke pri vrhu, a schumacher je bio samo u 5., bi vidio kako bi pobjedio daniel da je imao samo 5. kako bi izvlacio 2. sektor i zadnje zavoje u 5.
ugl, imao sam malu buku doma, pa nisam uspio skuziti pol toga, a pogotovo hamiltonov team radio, tj njega...kako on prica, ko neka baba...svih cujem normalno i razumijem, pa i kimija...
sta je bilo s njime? nesto se zalio na sta?
a sta je bilo sa ricciardom, koliko brzina na kraju je imao? ili je bilo nesto drugo u pitanju? ne kuzim zasto horner usporeduje ga sa schumacherom, pa kako sam skuzio daniel je imao sve brzine osim neke pri vrhu, a schumacher je bio samo u 5., bi vidio kako bi pobjedio daniel da je imao samo 5. kako bi izvlacio 2. sektor i zadnje zavoje u 5.
Ricciardo je vozio sa 6. brzina pola staze i onda je gubio u tunelu i ciljnoj ravnini vrijeme, ali nije ga mogo Vettel stic, puno bolji je Red Bull u monte carlu. A Hamilton je plakao preko radia nekoliko puta radi guma, a ovi mu kratko odgovorili svaki put, da svi imaju iste gume haha
vozio stalno u 6.? ili vozio sa prvih 6 brzina? negdje sam malo prije citao da nije imao samo zadnju brzinu (a to je 8.) ne kuzim nis vise...
jer ako je vozio sa SAMO 6. onda je dobro i ispalo...ali ako je imao prvih 6, onda nije toliki peh, jedino sta sam skuzio da je na ciljnoj bio 20-30kmh sporiji od vettela, pa mi nije jasno kako ga nije uspio stic...
Kad netko pobijedi sa 1 brzinom manje sto rev koju posluku porati!?
a sta je bilo sa ricciardom, koliko brzina na kraju je imao? ili je bilo nesto drugo u pitanju? ne kuzim zasto horner usporeduje ga sa schumacherom, pa kako sam skuzio daniel je imao sve brzine osim neke pri vrhu, a schumacher je bio samo u 5., bi vidio kako bi pobjedio daniel da je imao samo 5. kako bi izvlacio 2. sektor i zadnje zavoje u 5.
Ricciardo je vozio sa 6. brzina pola staze i onda je gubio u tunelu i ciljnoj ravnini vrijeme, ali nije ga mogo Vettel stic, puno bolji je Red Bull u monte carlu. A Hamilton je plakao preko radia nekoliko puta radi guma, a ovi mu kratko odgovorili svaki put, da svi imaju iste gume haha
vozio stalno u 6.? ili vozio sa prvih 6 brzina? negdje sam malo prije citao da nije imao samo zadnju brzinu (a to je 8.) ne kuzim nis vise...
jer ako je vozio sa SAMO 6. onda je dobro i ispalo...ali ako je imao prvih 6, onda nije toliki peh, jedino sta sam skuzio da je na ciljnoj bio 20-30kmh sporiji od vettela, pa mi nije jasno kako ga nije uspio stic...
Znači negdje oko četvrtine - trećine utrke je izgubio 7 i 8 brzinu i MGU-K.
Problem kod gubitka MGU-K je gubitak cca 25% snage, što je u Monacu manji problem od druge posljedice gubitka MGU-K a to je problemi sa stražnjim kočnicama. Jer zbog načina na koji MGU-K funkcionira, da bi se maksimizirali dobitci njegovog postojanja sve momčadi imaju daleko manje stražnje kočnice nego što su ih imali prije nego je MGU-K postojao. Zato jer MGU-K preuzima dobar dio sile usporavanja na sebe. S obzirom da je Ricci ostao bez MGU-K to automatski znači da je imao problema sa zadnjim kočnicama, tj njihovim pregrijavanjem, zbog toga je morao prilično promijeniti svoj način vožnje tijekom više od dvije trećine utrke.
Veličina poduhvata kojeg je ostvario se vidi po tome da je došao do cilja, i to prvi, i to ne kao glava vlakića već sa solidnom prednošću. Ok, tome je pridonijela konfiguracija staze i problemi sa gumama ostalih, ali gume su imali svi iste, on i starije od nekih, a imao je i bolid sa velikim problemom.
Moga je Vett slobodno uc s njim u cilj sa minimalnim zaostatkom ali zasto riskirat,ubacio je u drugi mod i odvozio sigurno do kraja,RB je po svemu sudeci imao problem sa max brzinom koja je bila nekih 15-20 kn/h bila manja od Ferraria ali nebitno kad staza nije takva da bi se mogao iskoristit taj nedostatak!Ubrzanja i drzanje gripa su bila na visini zadatka sve do 6 brzine sto se na kraju pokazalo dovoljno,nisam nesto impresioniran podvigom Ricarda(mada mi je drag vozac)
Moga je Vett slobodno uc s njim u cilj sa minimalnim zaostatkom ali zasto riskirat,ubacio je u drugi mod i odvozio sigurno do kraja,RB je po svemu sudeci imao problem sa max brzinom koja je bila nekih 15-20 kn/h bila manja od Ferraria ali nebitno kad staza nije takva da bi se mogao iskoristit taj nedostatak!Ubrzanja i drzanje gripa su bila na visini zadatka sve do 6 brzine sto se na kraju pokazalo dovoljno,nisam nesto impresioniran podvigom Ricarda(mada mi je drag vozac)
Vettel je i sam rekao da nije mogao pratit Ricciarda i da je čak i sa velikim problemima sa bolidom ovaj bio brži od njega, tako da ne, nije mogao uc u cilj sa minimalnim zaostatkom.
I je, imao je sreće Ricciardo da su ovih par iza njega imali problema sa gumama i da im bolid očito nije optimalan za Monaco, ali odvozit gotovo 3 četvrtine Monaca sa 160 ks manje i sa praktički polu upotrebljivim stražnjim kočnicama - to je prilično impresivno, barem meni, pogotovo ovaj dio sa kočnicama.
Uostalom glupo je reć da se taj nedostatak snage nije mogao iskoristit kad smo vidjeli nekoliko preticanja tokom utrke i u niti jednom od njih bolid koji je izgubio poziciju nije imao ni 10% Riccievog hendikepa u odnosu na onoga koji ga pretiče.
Riccardo nije bio zaglavljen u šestoj - imao je sve brzine od prve do šeste. Za Monako je bitno ubrzanje i grip, a ne maksimalna brzina. Za njega bi bilo veće sranje da nije imao prve 3 brzine.
ili da je ostao u 6., onda bi ga se moglo usporedivati sa schumacherom...
Da je zaostao u 6. brzini dvije trećine utrke ne da nebi bio prvi nego bi kasnio par krugova za ostalima.
Tako je -stoga je svaka usporedba sa Šumaherom besmislena. On je imao samo petu brzinu (od 6 ukupno) tada i to u Španiji.
I odmah SC, ni pola kruga nisu proši.
ekipa koja gleda preko morningstream-a, dali vama slika svako malo prekida, trza i ponavljaju se dijelovi od po par sekundi?
ova je utrka "kao trebala" bit puna pretjecanja i napetosti, kad ono ziva dosada
ova je utrka "kao trebala" bit puna pretjecanja i napetosti, kad ono ziva dosada
iz godine u godinu sve lošije i lošije
VETTLE <3
Evo čini se da je stvar riješena prema očekivanjima...RBR bi trebao uskoro objaviti da prelazi na Hondu. Bilo je i vrijeme nakog toliko vremena takvog odnosa...
Baš me zanima sad što će biti sa Aston Martin sponzorstvom...i kako će se sve to dalje razvijati.
EDIT: evo i službeno je...
LeClerc je odličan...
A Grosjean.. šta reći
blagoslovljen bio dan kad ferrari odjebe kimija više, pa ne mogu ga gledat svaki q3 kako usere stvari
dabogda potpisali leclerca za iducu godinu već
McLaren je pokazo pravo lice zadnje dvije staze, sramota stvarno da ovako propane tim poput njih, za Williams isto neman rijeci, valjda ce bit bolje.
Meni je žao Ferrarija. Vettel nikako da dođe na svoje. Što ti vrijedi dobar Ferrari, ako Hamiton dobije dobre bodove kada je loš, a kada je dobar je prvi. Vettel bi trebao dobiti 4-5 trka za redom da to ima smisla.
A Kimi neka ide jesti sladoled... novci mu ne trebaju, vozi preko one stvari. Vettelu paše da nema pritisak, ali Kimi mu neće moći pomoći da dođe do naslova.
Opet Fia kažnjava Ferrari. Nemaju smisla više ovakve kazne.
Opet Fia kažnjava Ferrari. Nemaju smisla više ovakve kazne.
Kazna kao kazna je po meni u redu, ono što nije u redu je da su užasno nekonzistentni i recimo više ovakvih istih slučajeva nisu bili kažnjeni u Kanadi na kvalifikacijama (jedan od kojih je između ostalog bio blokiranje Vettela).
Opet Fia kažnjava Ferrari. Nemaju smisla više ovakve kazne.
Lol, da opet...totalno ne zasluženo ne? Dobio je 5 sekundi prošli vikend, a hladno se zabio u Bottasa na startu i uništio mu utrku. 5 sekundi!!! Ja sam se doslovno smijao kad sam vidio tu kaznu. Nije da su se malo dotaknuli pa je Bottasu otpao endplate ili nešto slično...