Koji polovni auto do 5 000 €? (uvoz)

poruka: 21
|
čitano: 34.051
|
moderatori: DrNasty, pirat, Lazarus Long, XXX-Man, vincimus
1
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
6 godina
neaktivan
offline
Koji polovni auto do 5 000 €? (uvoz)
Pozdrav, ovih dana dizem 5 soma za auto, planiram ga uvesti iz Njemacke. Racunam da cu platiti 1000-1500€ za papire/porez itd pa mi ostaje 3500-4000€ za auto.

Oglase gledam na autoscout24 i mobile.de
evo par oglasa..

ne uzimam u obzir renault, peugeot, citroen..Škoda prolazi

ne prelazim vise od 20000 godisnje pa mi dizelas ne treba + skuplje je odrzavanje..

moze preporuka auta, zasto da, zasto ne, ako ne, koji drugi u toj klasi odabrati..
12 godina
offline
Koji polovni auto do 5 000 €? (uvoz)

Prvo bi ti preporucio da za tu cifru ne uzimas iz vana auto jer kada platis sve papire do registracije (Znaci ostaje jos i registracija) doci ce te na isto a za tu lovu kupis isti ako ne i bolji auto tu kod nas.
Svi ti auti koje si ti sada trenutno naveo nisu ispod 150co2/komisiji sto znaci da ce te papiri do registracije biti otprilike izmedu 14 i 18 tisuca kuna.
Zakon od 1.1.2017 je upravo to napravio da se ne isplati uvoziti stare krame i to su s razlogom napravili zato i je sad postalo ne isplativo tako nesto uvoziti, kod uvoza se gledaju novija vozila ovo ostalo nema sta gledati jer za isti novac dobijes to i kod nas jos se ne moras zahebavati da nabavis ovo/ono nego sjednes i vozis.

6 godina
neaktivan
offline
Re: Koji polovni auto do 5 000 €? (uvoz)
da ali problem je u tome sto se kod nas nikad ne zna..dosta auta je uvezeno zadnjih par godina, skinute su kilometraze, usminkani su izvana dok su iznutra stara krama, nisu servisirani u ovlastenom servisu, tj nije toliko bitno ali stavljaju se kineski dijelovi umjesto originalnih, dok kod auta sa servisnom knjigom to nije slucaj. Recimo gledam ovu prastaru bmw trojku ili cak peticu, kod nas se prodaje po duplo vecoj cijeni, a rijetko koji ima ispod 300 000km + ako uzmemo u obzir nase savrsene ceste..ali prihvacam tvoj savjet

kakvi su seat i alfa?
13 godina
offline
Koji polovni auto do 5 000 €? (uvoz)

Nisu ni vani auti tip top. Itekako ima krševa i skidanja kilometraže. 

Treba dobro otvoriti oči i ne kupovati auto bez detaljnog pregleda.

 

Imaš na internetu onaj kalkulator je pa vidi koliko će te cca. Ispast sve skupa. Ali ti po ovim gore slikama gledaš malo jače aute sa ne baš malim co2

Ništa ne ostavljam nezavrš
8 godina
neaktivan
offline
Re: Koji polovni auto do 5 000 €? (uvoz)

Pogledaj si focusa 2006. na više benzinca 1.6 nije da ide ne znam kako ali frend mi ga ima i super zadovoljan je s njim, na netu dosta pohvala za vozna svojstva i općenito za sam auto. Seat ti ima motore od VW ostatak ne znam,viđam ih dosta po gradu (leon 2006. +)  isti vlasnici duugo vremena nekako bi iz toga zaključio da ih služe dobro. Što se tiče starih švaba (koje kakve 3ice i 5ice, ja bi to lagano zaobišao da sam na tvom mjestu to je sve izvozano do bola, preko nekoliko vlasnika a poznavajući mentalitet balkanaca 90% vlasnika su bili kojekakvi "rođaci" i ostali tip seljačina vulgaris, o servisima da ne pričam, poznanik kupio 330 xd od tipa koji ga je vozio 3 godine bez servisa i ičega jer nije imao para za to obaviti , ali bitno da se vidio u beemweu).

12 godina
offline
Koji polovni auto do 5 000 €? (uvoz)

Daj stari okani se kupnje vani za tako male pare. Za tih 5keura kod nas možeš upiknuti sasvim pristojne aute + vidiš ga uživo + možeš ga furat kod svog mehe da ti provjeri i tako to. Ne troši pare bezveze.

Ja sam upiknuo Seat Ibizu dizelaša 2006. za 3800 eura sa 160tkm. Za 5 možeš dobiti još bolje a ne ove drloge koje gledaš iz 1999. i 2001. 

http://www.youtube.com/radiopulsfm
Poruka je uređivana zadnji put uto 27.6.2017 16:25 (energyman).
13 godina
odjavljen
offline
Re: Koji polovni auto do 5 000 €? (uvoz)
motorhead kaže...
da ali problem je u tome sto se kod nas nikad ne zna..dosta auta je uvezeno zadnjih par godina, skinute su kilometraze, usminkani su izvana dok su iznutra stara krama, nisu servisirani u ovlastenom servisu, tj nije toliko bitno ali stavljaju se kineski dijelovi umjesto originalnih, dok kod auta sa servisnom knjigom to nije slucaj. Recimo gledam ovu prastaru bmw trojku ili cak peticu, kod nas se prodaje po duplo vecoj cijeni, a rijetko koji ima ispod 300 000km + ako uzmemo u obzir nase savrsene ceste..ali prihvacam tvoj savjet

kakvi su seat i alfa?

 Ja sam sa ocem uvezao Golf 4 iz Njemačke. Prvi i zadnji put da uvozim auto, prvi i zadnji put da kupujem VW. Imao je 140t km, sa 155t sam morao promjeniti motor. A auto bio u tip top stanju. Platio papire više nego auto, i sad gledam kako da ga se riješim i uzmem nešto stabilno (najvjerojatnije japanac, stvarno više jedino njima vjerujem)

12 godina
offline
Koji polovni auto do 5 000 €? (uvoz)

Poslusaj sto ti govorimo za tvoje dobro, za 5 tisuca eurica uzmes sasvim pristojan autic i tu kod nas, znas kako kazu strpljen spasen.

12 godina
offline
Re: Koji polovni auto do 5 000 €? (uvoz)

auti su sareni.... kolko vidim, ne kupujes stedljivi obiteljski dizelcic, pa stoga, okani se coravog posla, svi ti dobro govore... to kaj je auto servisiran vani, znači isto ko da je servisiran pri nama, osim kaj auti znaju ponekad imati malo bolje/bogatije pakete opreme, i njemačka je zemlja ko i svaka druga, i tam ljudi voze k raznim mehaničarima, i ak misliš da se u servisima vani ugrađuju originalni dijeloi samo, to je dosta naivno stajalište/uvjerenje, btw, zamjenski dijelovi (ovisno od proizvođača) nisu loši, ja osobno svoj auto servisiram kod frenda od prvog dana, prvi sam vlasnik, auto ima 170000 i auto je ok, nikad nisu originalni dijelovi išli na njega jer je to bacanje novaca, po meni...

 

ove bmw-e, kaj si naveo u postu, pa kod nas za 4 do 5t€ kupis 330ci, a 320 ili 318 ili 316 (po meni jednako nezanimljivi pa uzet 316 ili 320, nema razlike) najdeš i za 3000€, 100%...

http://www.njuskalo.hr/auti/bmw-serija-3-coupe-330ci-oglas-18855645

 

kao što su gore svi naveli, vani gledaš krševe za 2500€ koji budu te s uvozom došli 5000... tu za 5tis možeš dobar auto kupiti

 

evo ti filtrirane tvoje kriterije na njuškalu, mislim da je izbor poprilično šaren

http://www.njuskalo.hr/auti?price%5Bmin%5D=4500&price%5Bmax%5D=5500&yearManufactured%5Bmin%5D=2000&motorPower%5Bmin%5D=100&motorPower%5Bmax%5D=900

http://c2club.co.uk/showthread.php?306-My-baby...-**progress-update**/page3
Poruka je uređivana zadnji put pet 30.6.2017 9:12 (Kirian).
12 godina
neaktivan
offline
Koji polovni auto do 5 000 €? (uvoz)

ja misli da vani jedva cekaju nekog naivca koji ce doc na 1 dan .. nesto mu uvaliti i nikad ga vise vidjet..  

xfact
13 godina
neaktivan
offline
Koji polovni auto do 5 000 €? (uvoz)

Trošarine jesu skupe, ali je činjenica da je ponuda puno, puno bolja.
Kod nas je ili naj naj osnovnija oprema, ili je izrabljeni krš.

 

Teta uzela Pandu, 1.2 60ks, 2006. godina, 41000 km, ful oprema(tempomat, auto klima, automatik, sve na struju) za 5000€. A na to još 1500€ trošarina.
Je, ona ima relativno nov auto, ali je činjenica da je platila 11 godina staru pandu 7000€.

 

Treba uzeti auto sa 20000 km, još dobiješ miris novog auta, a puno je jeftiniji. I ne treba uzimati 20 godina staru e klasu sa 180 tisuća km. Auto sa preko 150 uzmeš da ga se izrauba do kraja i baci. Da, ljudi voze aute sa 250 tisuća, ali ili su grob ili je pola toga novo. Ili je Mazda.

Jedino kad si debil kao ja, pa uzmeš nov auto iz salona i onda ti ga je žao. Ovako da sam uzeo za 10k€ nešto, vozio dvije godine, prodao za 8, opet uzeo nešto za 10 i tako u krug, bilo bi mi bolje nego da imam jednog od 20k€ i da gubim novce svakim danom. Ali taj je nov i ti si mu prvi vlasnik, to znači, ali i košta 

Ne predaj se nikada osim kad moraš - Grunf
11 godina
offline
Re: Koji polovni auto do 5 000 €? (uvoz)
footballer kaže...
motorhead kaže...
da ali problem je u tome sto se kod nas nikad ne zna..dosta auta je uvezeno zadnjih par godina, skinute su kilometraze, usminkani su izvana dok su iznutra stara krama, nisu servisirani u ovlastenom servisu, tj nije toliko bitno ali stavljaju se kineski dijelovi umjesto originalnih, dok kod auta sa servisnom knjigom to nije slucaj. Recimo gledam ovu prastaru bmw trojku ili cak peticu, kod nas se prodaje po duplo vecoj cijeni, a rijetko koji ima ispod 300 000km + ako uzmemo u obzir nase savrsene ceste..ali prihvacam tvoj savjet

kakvi su seat i alfa?

 Ja sam sa ocem uvezao Golf 4 iz Njemačke. Prvi i zadnji put da uvozim auto, prvi i zadnji put da kupujem VW. Imao je 140t km, sa 155t sam morao promjeniti motor. A auto bio u tip top stanju. Platio papire više nego auto, i sad gledam kako da ga se riješim i uzmem nešto stabilno (najvjerojatnije japanac, stvarno više jedino njima vjerujem)

 Golf 4 sa 150tkm ne postoji. Nije ti vw kriv sto si ti kupio isluzenu ragu i nisi pazio pri kupnji

PSN:Tomislav025
10 godina
offline
Koji polovni auto do 5 000 €? (uvoz)

Ove starudije imaju puno CO2 tako da će ti unos biti skuplji od 1500 EUR. Auto nakon toga treba i registrirati i servisirati, a ovi baš izgledaju kao rupe bez dna. Servisnu zaboravi, servisna se napravi po naruđbi kakvu hoćeš i na to padaju naivni. Po meni bolje za 5000 EUR kod nas kupi auto, npr. Seat Leon ili nešto što nije iz uvoza i vozi.

9 godina
neaktivan
offline
Re: Koji polovni auto do 5 000 €? (uvoz)
chutac kaže...

Teta uzela Pandu, 1.2 60ks, 2006. godina, 41000 km, ful oprema(tempomat, auto klima, automatik, sve na struju) za 5000€. A na to još 1500€ trošarina.

Je, ona ima relativno nov auto, ali je činjenica da je platila 11 godina staru pandu 7000€.

 Čuj, bez uvrede, ali teta ti je popušila. Pa platila je stari auto 50 i nešto tisuća kuna, star 11 godina. Pa novi Twingo ili Clio imaš za 75000, 80000 tisuća kuna. A vjerojatno se može tu ubaciti i neka dodatna oprema u cijenu ako se zna pregovarati. Mislim, i novi Clio ima i regulator brzine i klimu, a da ne spominjem koliko je sigurniji od auta starog 11 godina. Novi auti imaju po desetak zračnih jastuka, novi dizajn karoserije koji je puno bolji i čvršći, a i novi auto sigurno manje troši od auta iz doba kad je beznzin bio 7 kuna. Da imam izbor stari auto za 50 i nešto i novi za 75 bez ikakvog razmišljanja bio uzeo novi. Pogedaj samo koliko ljudi pogine na cesti i to upravo jer je vozni park u Hrvatskoj star više od desetljeća i ti auti jednostavno nemaju dovoljno sigurnosnih mjera za današnje vrijeme. Kad se gleda auto, treba prvo misliti o sigurnosti, a kerefeki i sve ostalo treba ići poslije.

Bolje biti ratnik u vrtu nego vrtlar u ratu!
Poruka je uređivana zadnji put pon 3.7.2017 21:29 (JozoBozo121).
12 godina
offline
Koji polovni auto do 5 000 €? (uvoz)

Vani ti vec dugo djeluje mafija koja doslovno štanca automobile koji su ušminkani za nase trzište,posebno se to odnosi na Mecke,Bembure,Audije-koji su koristeni kao taxi vozila za predenih 500 000 km.

Koriste one folije koje odljepe,skinu kilometrazu i šibaj na Balkan.Isto tako krivotvore se servisne knjižice.

Bolje je kupiti vozilo koje je kupljeno u Hrvatskoj,jer mozes na stanici za tehnicki pregled za 12 KN provjeriti stvarnu kilometražu vozila.

Kolega gore je preporucio Focusa,ja opet velim da bjezis od toga,jer dosta je skupo odrzavanje-isto vrijedi i za Meganea,razne Citroene.

Moja preporuka ti je recimo Opel Astra H i njene inačice.

Postao si sliku Stila,u tome slucaju biraj samo 1.9 JTD,sve ostalo je šrot!

 

Ovo ti govorim iz osobnoga iskustva

Ako želiš pobijediti,ne smiješ izgubiti!
13 godina
neaktivan
offline
Re: Koji polovni auto do 5 000 €? (uvoz)

Ja nisam imao veze sa time, da jesam, ne bi bila ni Panda, ni uvoz, ali što je, tu je.


To je prvenstveno gradski auto, za sve drugo imaju drugi auto pa im ne smeta.
A Twingo za 70000(najjeftiniji) je katastrofa. Prozori na kurlbu, nema klime, plastični kotači, ... . A slično opremljen Twingo duplo skuplji(doslovno). Je, ima bočne zračne jastuke, ESP, bla bla, ali za auto koji radi 5 km dnevno(doslovno) je to nepotrebno.

Meni je ta Pandica super za grad. Lako manevriraš, automatik super radi, što će ti više.

 

 

EDIT: Milka, ne bih se složio. Kažeš Astra H? H kao haha?
Ona je kod nas obiteljski radni konj i niš joj ne valja. Što škripi, što je glasna, ali problem je što je jako slaba po pitanju prijevoza.

Em je nepraktična, mala, em je 1.3 dizel najslabiji motor na svijetu. Ali je dovoljno dobra da ide. Ne ide kao Vaneo 1.7 kojeg je naslijedila, ali ide.

Ne predaj se nikada osim kad moraš - Grunf
Poruka je uređivana zadnji put pon 3.7.2017 22:32 (chutac).
12 godina
offline
Re: Koji polovni auto do 5 000 €? (uvoz)
Hehe zaboravio sam da te Astrice imaju inacicu 1.3.Prvenstveno sam mislio na 1.7 ili 2.0 dizelku ili Gtc verziju.Nisam cuo jos da se ljudi zale na njih pogotovo za benzinke,ali eto koliko vidim sada ima ih i skartova.
Ako želiš pobijediti,ne smiješ izgubiti!
14 godina
offline
Koji polovni auto do 5 000 €? (uvoz)

Nitko covjeku ne govori za odrzavanje. I da ostavi barem 1000€ na popravke. 

Don’t make a habit out of choosing what feels good over what’s actually good for you.
6 godina
neaktivan
offline
Koji polovni auto do 5 000 €? (uvoz)

Dobro, hvala svima na savjetima. Ipak ne mislim uvoziti auto..moze preporuka do 5k ali u HR

Poruka je uređivana zadnji put pon 10.7.2017 11:54 (motorhead).
11 godina
offline
Re: Koji polovni auto do 5 000 €? (uvoz)

chutac

 

Ispričavam se na upadu, ali ako imaš još koju tetu, molim te pogledaj pa javi budeš li zainteresiran. :)

 

Peugeot 206 1.4 Sporty

 

Može i kolega pogledati. Naravno, ako je promijenio preferencije...

13 godina
neaktivan
offline
Re: Koji polovni auto do 5 000 €? (uvoz)

Nije zainteresirana, želi automatik 

Ne predaj se nikada osim kad moraš - Grunf
1
Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice