Kupujem novi auto na jesen - Polo GTI

poruka: 54
|
čitano: 31.978
|
moderatori: DrNasty, pirat, Lazarus Long, XXX-Man, vincimus
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
14 godina
neaktivan
offline
Kupujem novi auto na jesen - Polo GTI

Nakon dosta vaganja i mozganja, čini se da je izbor pao na

. Prema svemu što sam pročitao i pogledao video review-ove te speed / control testove, auto je jednostavno mrak i moram priznati da sam se jednostavno zaljubio u tom malo čudo. E sad... Ima nekoliko stvari koje me muče, pa ako netko ima iskustva s navedenim feature-ima, bilo bi super da ih podijeli s nama.

 

Prvo, kako se DSG mjenjač ponaša u real life situacijama (moram priznati da ga dosad nisam probao)? Iako preferiram manualne mjenjače, DSG svi jako hvale (pa i oni najzagriženiji manual shift freakovi)... No ima li nešto na što bi trebalo posebno obratiti pažnju, odnosno nešto što gdje je DSG inferioran manualnom mjenjaču?

 

Dalje, kako se kontrole Tiptronica ponašaju na volanu? Preciznije, auto će povremeno voziti i cura pa me zanima kako stoje stvari sa istima u kombinaciji sa nježnim ženskim rukama? Smijeh

 

I na kraju, Tempomat - da ili ne? Auto će svakodnevno raditi min. 50-ak km, s time da će jedno 50% toga otpadati na vožnju po Zg. avenijama. Mislite li da se u toj situaciji isplati ulagati u Tempomat, odnosno hoće li uopće moći doći do izražaja? Nekako sam skeptičan prema tome, ali opet - možda netko zna bolje...

Retry. Reboot. Reinstall. Reformat.
15 godina
neaktivan
offline
Kupujem novi auto na jesen - Polo GTI

Zašto ne odeš na testu vožnju?

14 godina
neaktivan
offline
RE: Kupujem novi auto na jesen - Polo GTI
franky kaže...

Zašto ne odeš na testu vožnju?

 

Možda mi je nešto promaknulo, ali nisam našao VW partnera kod kojeg bi se Polo GTI mogao provozati?

Retry. Reboot. Reinstall. Reformat.
16 godina
neaktivan
offline
Kupujem novi auto na jesen - Polo GTI
13 godina
neaktivan
offline
RE: Kupujem novi auto na jesen - Polo GTI
Prvo i osnovno, auto nije loš, lijep je, ali ima i boljih i jeftinijih, kao Renault Clio Sport... Ako malo pogledaš, to je najbolji mali sportski auto već nekoliko godina za redom... Što se tiče DSG mjenjača, odi u salon i traži bilo koji auto sa DSGom da isprobas jer ja sam probo i nije mi se svidio, kod Golfa 5 GTI sa DSGom mi je pri vožnji kroz zavoj kad stisnes gas da što brže izađem iz zavoja prebacivao u višu! ALO, ne možeš mi to napravit... Još jedna stvar, servis DSG mjenjača košta kao suho zlato...
16 godina
neaktivan
offline
Kupujem novi auto na jesen - Polo GTI

dobar izbor, cestitam. nije ni skup 137k.

kao fan malih gt jurilica, cestitam. 

nisam do sada vozio pola gt,ali ostat ces odusevljen nakon prvog djira ;)

 

ja 98% na jesen idem na ovo dolje cudo (imao sam starog gti-a), premda je polo gti samo 12k kuna skuplji.

 

teško vrijeme za matore
16 godina
neaktivan
offline
RE: Kupujem novi auto na jesen - Polo GTI
Ivan1902 kaže...
ima i boljih i jeftinijih

Slažem se, preskup je za ono što nudi. Gledam cjenik i šokiran sam činjenicom da automobil sa početnom cijenom od 137.500 kn nema u osnovnoj opremi neke stvari koje su postale standard - npr. maglenke, senzor za kišu, automatska klima, grijanje sjedala - čime se cijena za tren popne preko 150.000 kn.

- ako gori zeleno, ne znači da sam tu -
14 godina
neaktivan
offline
RE: Kupujem novi auto na jesen - Polo GTI
Ivan1902 kaže...
Prvo i osnovno, auto nije loš, lijep je, ali ima i boljih i jeftinijih, kao Renault Clio Sport...

 

A ne, ne ne... Clio ne želim kupovati ni za živu glavu. Nakon što je kolegica s njim bila u servisima za razno razne gluposti nema nikakve šanse. A vjerojatno najsmiješnija stvar je bila ova zadnja situacija koja joj se dogodila - počela joj je blinkati "nepostojeća" lampica (o kojoj uopće nema spomena u manualu). Ispostavilo se nakon dosta mozganja da ta lampica označava par mogućih problema kod dizel agregata... A stvar je u tome da ona vozi - benzinca. Hehe...? Izlanuo se

Retry. Reboot. Reinstall. Reformat.
14 godina
offline
RE: Kupujem novi auto na jesen - Polo GTI
Ivan1902 kaže...
Prvo i osnovno, auto nije loš, lijep je, ali ima i boljih i jeftinijih, kao Renault Clio Sport... Ako malo pogledaš, to je najbolji mali sportski auto već nekoliko godina za redom... Što se tiče DSG mjenjača, odi u salon i traži bilo koji auto sa DSGom da isprobas jer ja sam probo i nije mi se svidio, kod Golfa 5 GTI sa DSGom mi je pri vožnji kroz zavoj kad stisnes gas da što brže izađem iz zavoja prebacivao u višu! ALO, ne možeš mi to napravit... Još jedna stvar, servis DSG mjenjača košta kao suho zlato...

  Slažem se u potpunosti. Clio je zmaj i najbolji sportski među malim autima. Ja bih prije recimo uzeo Fiestu, zakon je za vožnju i u osnovnom paketu, a ako oćeš malo jači motor i bolji mjenjač postoji verzija sa 120 ks. Usput, moje mišljenje o novom polu: svi auti iz koncerna vw ,a tako i polo su tolko prenapuhani i precjenjeni da mi je muka. Ako imaš mogućnosti probaj druge pruizvođače i nećeš požaliti. I još nešto, sin mi ima Fabiju, koja dijeli masu dijelova sa golfom četvorkom. To auto me je toliko razčaralo da više nikada neću kupiti auto iz tog koncerna. A dijelovi su im skupi za po.....ti.

13 godina
protjeran
offline
Kupujem novi auto na jesen - Polo GTI

A jesi gledao Golf 6?

16 godina
offline
RE: Kupujem novi auto na jesen - Polo GTI
vlad0 kaže...

A ne, ne ne... Clio ne želim kupovati ni za živu glavu. Nakon što je kolegica s njim bila u servisima za razno razne gluposti nema nikakve šanse. A vjerojatno najsmiješnija stvar je bila ova zadnja situacija koja joj se dogodila - počela joj je blinkati "nepostojeća" lampica (o kojoj uopće nema spomena u manualu). Ispostavilo se nakon dosta mozganja da ta lampica označava par mogućih problema kod dizel agregata... A stvar je u tome da ona vozi - benzinca. Hehe...? Izlanuo se

Iznimka potvrđuje pravilo..  ;)

 

I VW se kvari, bez brige..

 

Tempomat obavezno, po meni manual je manual, a što se tiče Pola ili Clia, probaj oba prije kupnje..  Ja bi uvijek kupio Renault, definitivno najbolja vozna svojstva u svojim (sportskim) klasama.. Renault Sport odjel jednostavno zna napraviti čistokrvnog sportaša.. plus, za neku normalnu cijenu njemca, napucaš Renaulta hrpom opreme, od kup ovjesa pa nadalje.. ;)

Odabrao Đelo Hadžiselimović, preveo Saša Kolka. tekst čitao Miljenko Kokot..
13 godina
neaktivan
offline
RE: Kupujem novi auto na jesen - Polo GTI
Pretpostavljam da je riječ o 197, znam, čuo sam i još većih gluposti, jednostavno trebaš imat sreće i ne dobit auto iz međusmjene :-D
Isto tako da je novi 200 nezamislivo kvalitetniji i bolji od 197, valjda je to što se više ne prozivode u Dieppeu, iako bi trebali postojati neki standardi oko toga...
Još jedna stvar oko DSGa, kad ga budeš vozio na probnoj, obrati pažnju na to kako mjenja u nižu, kao da je napravljen da mjenja isključivo iz niže u više, dok obrnuto nešto 'šteka', sporiji je...
Kako ti se čini Bocanegra?
15 godina
offline
RE: Kupujem novi auto na jesen - Polo GTI
ferovca1 kaže...
vlad0 kaže...

A ne, ne ne... Clio ne želim kupovati ni za živu glavu. Nakon što je kolegica s njim bila u servisima za razno razne gluposti nema nikakve šanse. A vjerojatno najsmiješnija stvar je bila ova zadnja situacija koja joj se dogodila - počela joj je blinkati "nepostojeća" lampica (o kojoj uopće nema spomena u manualu). Ispostavilo se nakon dosta mozganja da ta lampica označava par mogućih problema kod dizel agregata... A stvar je u tome da ona vozi - benzinca. Hehe...? Izlanuo se

Iznimka potvrđuje pravilo..  ;)

 

I VW se kvari, bez brige..

 

Tempomat obavezno, po meni manual je manual, a što se tiče Pola ili Clia, probaj oba prije kupnje..  Ja bi uvijek kupio Renault, definitivno najbolja vozna svojstva u svojim (sportskim) klasama.. Renault Sport odjel jednostavno zna napraviti čistokrvnog sportaša.. plus, za neku normalnu cijenu njemca, napucaš Renaulta hrpom opreme, od kup ovjesa pa nadalje.. ;)

Ovaj moj tekst sad nece imat veze ra Cliom ili Polom ali eto vozim Renaul Meganea 2002 godina, na njemu su samo mjenjane stari koje odlaze tj potrosni materijali, pakne svjecice, akomulator i te sitnice nikad nikakvih problema, a posto eto takoder poznam dosta ljudi koji voze renaul aute nisam nikog cuo da se za nista zali osim jbga skup servis u ovlastenom servisu, ali to je tako manje vise za svaki auto, opet polo uopce nije los auto dapace meni je jako lijep a i znam da su vw pouzdani auti, samo razmisli i o troskovima poslije npr, kasko osiguranje ti je duplo skuplje za vw vozilo nego za renault, ford i slicno, zato sta je vw auto danas auto koji se vecinom krade...

 

Znam to jer radim u osiguravajucem drustvu..

14 godina
neaktivan
offline
RE: Kupujem novi auto na jesen - Polo GTI
toxic kaže...

Znam to jer radim u osiguravajucem drustvu..

 

Jel bi ti bio problem izbaciti neku brojku iz glave o kojoj cifri se radi? Usporedba par modela u toj klasi (uključujući i VW Polo GTI)? Čisto informativno.

 

Retry. Reboot. Reinstall. Reformat.
14 godina
offline
Kupujem novi auto na jesen - Polo GTI
Koji bi mi auto preporucili kao jednom 18-ogodisnjaku za voznju gradom i par puta u godini bih otisao u liku? Rabljeni, da nije skup i da je manji(kao clio)?
How yes no.
16 godina
offline
RE: Kupujem novi auto na jesen - Polo GTI
toxic kaže...
 ..osim jbga skup servis u ovlastenom servisu, ali to je tako manje vise za svaki auto..

 

A da probaš van Zagreba (ako si u zg).. ovlašteni servisi u manjim gradovima imaju duplo manju satnicu, ne računaju gluposti tipa potrošene krpice, wd i sl... a usluga bolja, nisi samo broj kao u zg.. ;)

 

EZY-E kaže...
Koji bi mi auto preporucili kao jednom 18-ogodisnjaku za voznju gradom i par puta u godini bih otisao u liku? Rabljeni, da nije skup i da je manji(kao clio)?

 

Clio.. :)

 

Imaš ih 5 godišnjaka po 25-30k kn, porez 250 kn godišnje, registracija+ osiguranje sve skupa 1800 kn (50% bonusa), potrošnja 6 litara..

Odabrao Đelo Hadžiselimović, preveo Saša Kolka. tekst čitao Miljenko Kokot..
15 godina
offline
Kupujem novi auto na jesen - Polo GTI

Ako ti se sviđa dsg mjenjač, a želiš neku gradsku jurilicu, ja bi ti radije predložio nekog drugog iz VAG koncerna, naravno mislim na IBIZU!

Još nema motora jačeg od 100ks, ali uskoro bi trebala doći CUPRA a onda će to biti 180ks u malom pakiranju, a to nije ni blizu nekom francuzu!

i da, za Vag koncern uvjek imaš rezoervni djelova xĐ

14 godina
neaktivan
offline
RE: Kupujem novi auto na jesen - Polo GTI
vlad0 kaže...
toxic kaže...

Znam to jer radim u osiguravajucem drustvu..

 

Jel bi ti bio problem izbaciti neku brojku iz glave o kojoj cifri se radi? Usporedba par modela u toj klasi (uključujući i VW Polo GTI)? Čisto informativno.

 

 

Evo baš sam pogledao kalkulator na vašim stranicama i to onda ispada nekakvih 7k kn godišnje za 1. godinu sa obveznim osiguranjem + full kaskom za VW Polo GTI... Pa to i nije strašno. (P.S. Naravno da neću auto registirati u Zagrebu. Namigiva)

 

Retry. Reboot. Reinstall. Reformat.
14 godina
offline
Kupujem novi auto na jesen - Polo GTI
Rooswelt, volim ja seat-e ali su preskupi za mene :) kakav je fiat punto ili fiesta?
How yes no.
14 godina
offline
Kupujem novi auto na jesen - Polo GTI
Rooswelt, volim ja seat-e ali su preskupi za mene :) kakav je fiat punto ili fiesta?
How yes no.
14 godina
neaktivan
offline
RE: Kupujem novi auto na jesen - Polo GTI
EZY-E kaže...
Rooswelt, volim ja seat-e ali su preskupi za mene :) kakav je fiat punto ili fiesta?

 

Fiesta je OK auto (frend ju ima), ali kad ga natrpaš s ljudima/stvarima onda se motor zna pomučiti da to sve izvuče (imaš osjećaj da te auto moli da ipak malo smanjiš gas). Inače sa 2-3 ljudi, sasvim pristojno vuče. Iako iz nekog razloga nikako ne mogu prijeći preko one 'svemirske' kontrolne ploče.

 

Zapravo, cijelo ovo vrijeme sam se dvoumio između Fieste Sport i Pola GTI (sa opremom koju planiram uzeti, cijenom su tu negdje), ali ipak je na kraju Polo dobio više plusića od mene. Samo nisam probao još tu GTI verziju. Budem dogovorio neku testnu vožnju pa ću vam javiti dojmove.

 

Fiat Punto je po meni preskup za ono što nudi + nije još debuggiran do kraja (ako misliš na nove modele), te bi ga na tvom mjestu izbjegavao.

Retry. Reboot. Reinstall. Reformat.
15 godina
offline
RE: Kupujem novi auto na jesen - Polo GTI
EZY-E kaže...
Rooswelt, volim ja seat-e ali su preskupi za mene :) kakav je fiat punto ili fiesta?

Ja sam vladi davao prijedlog.

a za te manje pare, ipak pogledaj nekog clio-a ili čak i meganea

vlad0 kaže...
EZY-E kaže...
Rooswelt, volim ja seat-e ali su preskupi za mene :) kakav je fiat punto ili fiesta?

 

Fiesta je OK auto (frend ju ima), ali kad ga natrpaš s ljudima/stvarima onda se motor zna pomučiti da to sve izvuče (imaš osjećaj da te auto moli da ipak malo smanjiš gas). Inače sa 2-3 ljudi, sasvim pristojno vuče. Iako iz nekog razloga nikako ne mogu prijeći preko one 'svemirske' kontrolne ploče.

 

Zapravo, cijelo ovo vrijeme sam se dvoumio između Fieste Sport i Pola GTI (sa opremom koju planiram uzeti, cijenom su tu negdje), ali ipak je na kraju Polo dobio više plusića od mene. Samo nisam probao još tu GTI verziju. Budem dogovorio neku testnu vožnju pa ću vam javiti dojmove.

 

Fiat Punto je po meni preskup za ono što nudi + nije još debuggiran do kraja (ako misliš na nove modele), te bi ga na tvom mjestu izbjegavao.

A jesi ti razmišljo o Ibiza Cupri xĐ

14 godina
offline
Kupujem novi auto na jesen - Polo GTI
A koja je razlika izmedu clio-a 1, 2 i 3?
How yes no.
14 godina
offline
RE: Kupujem novi auto na jesen - Polo GTI
 vlad0 kaže...

Nakon dosta vaganja i mozganja, čini se da je izbor pao na

. Prema svemu što sam pročitao i pogledao video review-ove te speed / control testove, auto je jednostavno mrak i moram priznati da sam se jednostavno zaljubio u tom malo čudo. E sad... Ima nekoliko stvari koje me muče, pa ako netko ima iskustva s navedenim feature-ima, bilo bi super da ih podijeli s nama.

 

Prvo, kako se DSG mjenjač ponaša u real life situacijama (moram priznati da ga dosad nisam probao)? Iako preferiram manualne mjenjače, DSG svi jako hvale (pa i oni najzagriženiji manual shift freakovi)... No ima li nešto na što bi trebalo posebno obratiti pažnju, odnosno nešto što gdje je DSG inferioran manualnom mjenjaču?

 

Dalje, kako se kontrole Tiptronica ponašaju na volanu? Preciznije, auto će povremeno voziti i cura pa me zanima kako stoje stvari sa istima u kombinaciji sa nježnim ženskim rukama? Smijeh

 

I na kraju, Tempomat - da ili ne? Auto će svakodnevno raditi min. 50-ak km, s time da će jedno 50% toga otpadati na vožnju po Zg. avenijama. Mislite li da se u toj situaciji isplati ulagati u Tempomat, odnosno hoće li uopće moći doći do izražaja? Nekako sam skeptičan prema tome, ali opet - možda netko zna bolje...

Gle ovako.... Nisam ljubitelj njemačkih autaCool ali frend mi je sada kupio passata sa highline opremom + individual ( znači jedini u hrvatskoj s takvom opremom; tako on kaže) znači ima SVE ali ama baš SVE moguće u tom autu.

 

 

Dao mi je djirBelji se Preheben osjećaj prvi put sam se susreo i upravljao DSG i mogu ti reći da sam ostao pod utiscima i dan danas pre dobra stvar ne trza pri izmjenu brzine ( duplo kvačilo za parne i neparne brzine ). svaki peni se isplati u taj mijenjač dati ali ima jednu veliku manu, a ta je da ako mijenjač crkne možeš slobodno počet tražit novi.. Eto ja sam ti prenio svoje utiske iz prve ruke pa tako da ti odlučiš...... E da na krakovima volana ( iza ) ima još kontrole za veću i manju brzinu 

A single death is a tragedy; a million deaths is a statistic. Joseph Stalin
14 godina
neaktivan
offline
RE: Kupujem novi auto na jesen - Polo GTI
macak kaže...
Ivan1902 kaže...
ima i boljih i jeftinijih

Slažem se, preskup je za ono što nudi. Gledam cjenik i šokiran sam činjenicom da automobil sa početnom cijenom od 137.500 kn nema u osnovnoj opremi neke stvari koje su postale standard - npr. maglenke, senzor za kišu, automatska klima, grijanje sjedala - čime se cijena za tren popne preko 150.000 kn.

A čuj, u serijsku opremu su natrpali već hrpu toga s time da ukupnu cijenu dosta diže DSG prijenos, to svakako treba uzeti u obzir. Anyhow, da ne kopaš bezveze ja već imam sve izvađeno:

 

Serijska oprema

  • 2 automatska sigurnosna pojasa sprijeda, podesiva po visini, sa zatezačima
  • 2 sigurnosno optimirana naslona za glavu sprijeda
  • 2 svjetla za čitanje naprijed i svjetlo otraga
  • 3 automatska sigurnosna pojasa straga
  • 3 naslona za glavu straga
  • ABS - sustav protiv blokiranja kotača
  • ASR - sustav protiv proklizavanja pogonskih kotača
  • Automatski DSG mjenjač sa 7 stupnjeva prijenosa i Tiptronic funkcijom
  • Bočni pokazivači smjera integrirani u kućišta vanjskih osvrtnih zrcala
  • Bočni zračni jastuci u prednjim sjedalima
  • Brisač zadnjeg stakla s intervalnim uključivanjem
  • Brisači s 4 stupanjskim intervalnim uključivanjem
  • Centralno zaključavanje s daljinskim upravljanjem
  • Crna proširenja pragova
  • Djeljiva i preklopiva stražnja klupa 1/3,2/3
  • Dnevna svjetla
  • Dvostruki završetak ispušne cijevi
  • ESP - elektronski program stabilnosti
  • El. podesiva i grijana vanjska osvrtna zrcala, integrirani pokazivači smjera
  • El. podizači prozora
  • Elektrohidraulički servoupravljač
  • Elektronska blokada diferencijala XDS
  • Elektronska blokada protiv otuđenja
  • Filter za prašinu i pelud
  • Grijanje i provjetravanje unutrašnjosti vozila s 4-stupanjskim ventilatorom i recirkulacijom zraka
  • Halogena glavna svjetla i pokazivači smjera pod zajedničkim staklom
  • Isofix priprema za dječju sjedalicu
  • Kozmetička zrcala u zaslonima za sunce, osvjetljena
  • Kočiona kliješta lakirana crveno
  • Krovna antena
  • Krovni spojler u boji vozila
  • Kučišta vanjskih osvrtnih zrcala i kvake u boji vozila
  • Lakometalni naplaci 'Denver' s gumama 215/40R17
  • Mekano obložena instrument ploča
  • Osvjetljenje instrument ploče u bijeloj boji, prekidači u crvenoj boji
  • Parkirno svjetlo
  • Pepeljara, upaljač
  • Podešavanje visine svjetlosnog snopa
  • Pokrov prtljažnika
  • Poluautomatski klima uređaj Climatic
  • Potpuno pocinčana karoserija
  • Prednja maska, crna, s GTI natpisom
  • Pretinac u instrument ploči
  • Pretinac za kutiju prve pomoći u prtljažniku
  • Radio s CD playerom RCD 210 Mp3, 2x20W, 4 zvučnika
  • Rezervna guma normalnih dimenzija, guma s ograničenom maksimalnom brzinom
  • Ručica mjenjača i ručne kočnice presvučene kožom
  • Sportska prednja sjedala podesiva po visini, s pretincima ispod sjedala
  • Sportski ovjes (sniženo podvozje cca. 15mm)
  • Sportski prednji i stražnji branik u boji vozila
  • Središnji naslon za ruke naprijed, s pretincem
  • Svjetla za maglu
  • Svjetlo za maglu otraga
  • Tekstilne podne prostirke
  • Unutarnje svjetlo s odgodom isključivanja
  • Upozorenje za ispuhanu gumu
  • Upozorenje za neisključena svjetla
  • Upozorenje za nevezane prednje sigurnosne pojaseve
  • Upravljač namjestiv po visini i dubini
  • Upravljač s 3 kraka presvučen kožom, s tipkama za izmjenu stupnjava prijenosa
  • Zelena termoizolacijska stakla
  • Zračni jastuk za vozača i suvozača

 

Dodatna oprema

  • Alarmni uređaj s nadzoromunutrašnjosti
  • Automatski klima uređaj Climatronic
  • Dodatno zatamnjena bočna stakla straga i stražnje staklo
  • Grijanje prednjih sjedala
  • Media IN - multimedijski priključak (za priključenje USB sticka, Mp3 playera ili iPod-a; podržani audio formati MP3, WMA, OGG Vorbis i AAC; iPod se priključuje preko dodatnog prilagodnog kabela: ne u kombinacicji s RCD 210)
  • Paket "Svjetlo i vidljivost" (brisači s intervalnim uključivanjem i senzorom za kišu; automatsko zatamnjivanje unutarnjeg osvrtnog zrcala)
  • Paket "Udobnost vožnje" (tempomat; ultrazvučna pomoć pri parkiranju otraga; Parkpilot; upozorenje za ispuhanu gumu; putno računalo)
  • Panoramski krovni otvor
  • Priprema za telefon
  • Radio s CD changerom RCD 510 Mp3 (4x20w, 6 zvučnika; zaslon u boji osjetljiv na dodir)
  • Radio s CD playerom 'RCD 310 Mp3'(6 zvučnika, 4 x 20 W)
  • Sportska sjedala s presvlakama u kombinaciji Alcantara (umjetna koža; upravljač, ručica i obujmica mjenjača, ručica ručne kočnice presvučeni kožom; sportska prednja sjedala, presvlake u kombinaciji Alcantara - umjetna koža; grijanje prednjih sjedala)
  • Suvozački zračni jastuk s mogučnošću deaktiviranja
  • Svjetla za maglu (sa statičkim svjetlom za skretanje)
  • Tempomat
  • Višenamjenski upravljač s 3 kraka presvučen kožom (kontrola Tiptronica i radio uređaja)
  • Xenon svjetla (dvostruka glavna Xenon svjetla s LED dnevnim svjetlima; svjetla za maglu sa statičkim svjetlom za skretanje; uređaj za pranje svjetala)
  • Zimski paket (uređaj za pranje svjetala;  grijane mlaznice za pranje vjetrobranskog stakla; grijanje prednjih sjedala)
  • Zračni jastuci za glavu

 

Uostalom, i prije nego sam išao tražiti auto, računao sam odvojiti negdje 150k kn, tako da uz dodatnu opremu koju planiram uzeti savršeno upada u tu granicu.

Retry. Reboot. Reinstall. Reformat.
15 godina
protjeran
offline
Kupujem novi auto na jesen - Polo GTI

Treba bježat od sličnih auta, osim ak imaš višak viška novaca...aj ako kupuješ u nekoj gotovini ajde nekak, ili leasing...ali ako uzimaš na kredit...do cca 120-130k kn, ako želiš da auto je življi, idi na nekog benzinca 1.6, potrošnja cca 6-7 litara, živahan auto koji u startu ima i navedenog Pola...DSG mjenjač je još nerazvijen po meni, barem u nižim klasama vozila. Trenutno je najbolje ići na Korejce, pouzdani, jeftini za kupit i održavat i ne kvare se. Ja osobno imam korejca 12 godina starog kojem se nikad nikaj nije pokvarilo. Problem je u ljudskoj psihi di je "njemac zakon", a on je preskup za kupit, vozit i na kraju održavat...bilo srednja ili visoka klasa. Ak misliš na švabu izdvojit malo para, nemoj ni kupovat, jer buš kupil auto bez ičega, s 2 el. podizača stakla i krljavim autoradiom. Idi ak želiš provjereno, radije na nekog novog Fiata, jeftini dijelovi za motor, i servisi...idu fino, potrošnja im je kolko tolko podnošljiva.

Prodajem STEAM account s 14 igara. PM
15 godina
offline
RE: Kupujem novi auto na jesen - Polo GTI
vlad0 kaže...
Ivan1902 kaže...
Prvo i osnovno, auto nije loš, lijep je, ali ima i boljih i jeftinijih, kao Renault Clio Sport...

 

A ne, ne ne... Clio ne želim kupovati ni za živu glavu. Nakon što je kolegica s njim bila u servisima za razno razne gluposti nema nikakve šanse. A vjerojatno najsmiješnija stvar je bila ova zadnja situacija koja joj se dogodila - počela joj je blinkati "nepostojeća" lampica (o kojoj uopće nema spomena u manualu). Ispostavilo se nakon dosta mozganja da ta lampica označava par mogućih problema kod dizel agregata... A stvar je u tome da ona vozi - benzinca. Hehe...? Izlanuo se

Meni je sef imao Clio Sport i kaze da mu je taj auto najvise prirastao srcu, a vozio je sve i svasta. Sada ima Subaru Imprezu STI i kaze da bi je odma mijenjao za klija :)

I'm going woo woo
15 godina
offline
Kupujem novi auto na jesen - Polo GTI

Clio  - posto i sam vozim jednog mogu reci sve naj :)

 

16 godina
neaktivan
offline
Kupujem novi auto na jesen - Polo GTI

Evo ti pravi auto, za manje od 200 tis. Osmijeh

- ako gori zeleno, ne znači da sam tu -
15 godina
protjeran
offline
RE: Kupujem novi auto na jesen - Polo GTI
doxy kaže...

Treba bježat od sličnih auta, osim ak imaš višak viška novaca...aj ako kupuješ u nekoj gotovini ajde nekak, ili leasing...ali ako uzimaš na kredit...do cca 120-130k kn, ako želiš da auto je življi, idi na nekog benzinca 1.6, potrošnja cca 6-7 litara, živahan auto koji u startu ima i navedenog Pola...DSG mjenjač je još nerazvijen po meni, barem u nižim klasama vozila. Trenutno je najbolje ići na Korejce, pouzdani, jeftini za kupit i održavat i ne kvare se. Ja osobno imam korejca 12 godina starog kojem se nikad nikaj nije pokvarilo. Problem je u ljudskoj psihi di je "njemac zakon", a on je preskup za kupit, vozit i na kraju održavat...bilo srednja ili visoka klasa. Ak misliš na švabu izdvojit malo para, nemoj ni kupovat, jer buš kupil auto bez ičega, s 2 el. podizača stakla i krljavim autoradiom. Idi ak želiš provjereno, radije na nekog novog Fiata, jeftini dijelovi za motor, i servisi...idu fino, potrošnja im je kolko tolko podnošljiva.

istina,malo je ljudi koji misle kao ti..

korejanci,japanci,za mene savrseni..

 

Kao jednu jurilicu izdvojio bi hondu,to jednostavno NEMA mana...

covjek mozda voli pola ili ga je neko ubludio u njega :)

svida mi se polo ali za te novce kupis civica sport da opadnes na guzicu,a o razlikama da ne pricam..

Renault-e ne volim,ali clio sport je poprilicno dobra jurilica..radio sam u renault servisu,pa znam sta se kvari i modele koji se kvare,sportistu nismo ni jednog imali,samo redovan servis..

vozio sam poloja gti,ne standardnog iz ducana,vec je imao koju desetku ks vise :) nije nesto prestrasno..

vozio sam i klia koji mi se cinio puno stabilniji,agresivniji..

eh sad,ako ne mislis cesce stisnut papucicu preko 4000rpm,a sumnjam da ce cura,nebi ti preporucio taj gust,ni polo ni clio..

istina je da ce prvih 2-3god trosit neke male cifre,a posle da se poseres...

javi kaj si odlucio:)

brijem brij, pijem pivu
Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice