Golf 7 gtd zaključana tema

poruka: 22
|
čitano: 19.226
|
moderatori: DrNasty, pirat, Lazarus Long, XXX-Man, vincimus
1
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
13 godina
neaktivan
offline
Golf 7 gtd
2015 godina trosi 2l ulja 5w30 na 10 000 km... pređenih 200 000 ..dali se smije stavit gusce ulje 5w40.. neko veli da je to normalna potrosnja neko veli da je previse .. dali netko ima slicno iskustvo ??

hvala na odgovoru
dj
11 godina
offline
Re: Golf 7 gtd
Mislim da je ta potrošnja za toliku kilometražu sasvim normalna, a što se ulja tiče vidi koju vrstu i gradaciju Volkswagen preporučuje za navedeni motor i ne možeš pogriješiti.

5W40 nije gušće od 5W30 nego mu je uljni film otporniji na visoke temperature, gušće bi ti bilo 10W30 ili 10W40 tj prvi broj određuje gustoću, a drugi broj temperaturni raspon. Prednosti 5W ulja naspram 10W su da prilikom hladnog starta ulje prije dolazi na sva mjesta u motoru i samim tim smanjuje habanje motora.

14 godina
offline
Re: Golf 7 gtd

Prvi broj, viskozitet pri niskim temperaturama, drugi broj viskozitet pri visokim temperaturama. W=winter. Pri radnoj temepraturi ulja, W30 ce bit nesto rijeđe (thinner) nego W40.

Uvijek postoji način, ali obično ne funkcionira.
14 godina
offline
Golf 7 gtd

Nije to normalna potrošnja po meni. Imam 2.0 TDI i na cca 15t km potroši svega 2 dcl ako i to, a ima 215t km. Neće ti tu pomoć nikakvo gušće ulje, drži se specifikacija proizvođača. A sve ostalo -> servis

 

EDIT: Čuje li se turbina? Ima li ulja na izlazu auspuha i je li full crno?

Poruka je uređivana zadnji put pon 20.3.2023 15:59 (Trawis).
9 godina
offline
Golf 7 gtd

Od staroga 4-ka 1.9 tdi troši 2-3 decilitra na 15 000 km. Na satu 421 000. Nisam expert al valjda radije novije motore da troše manje ulja?

3 godine
offline
Re: Golf 7 gtd
Lil Dice kaže...

Od staroga 4-ka 1.9 tdi troši 2-3 decilitra na 15 000 km. Na satu 421 000. Nisam expert al valjda radije novije motore da troše manje ulja?

 Ma na novijim je to kakti normalno da trose vise ulja nego goriva, glupost živa, moj 2.0 tdi iz 2008g nepotrosi ni kap ulja na 15000 o starom benzincu da ne pricam ulje na 15tkm zgleda kao da sam ga jucer stavio!

13 godina
offline
Golf 7 gtd

Ne znam bas da je 2 litre normalno, nisam automehanicar niti se kuzim previse ali ne moze auto slistit 2l ulja na 10tkm ako sve radi kako treba.

3 godine
offline
Golf 7 gtd

Zaboravio sam reci Passat ima 260tkm Golf 370tkm

12 godina
offline
Golf 7 gtd

Ta potrošnja nije nimalo normalna.

Ja bih prvo pogledao oko turbine, možda je zrela za reparaciju. GTD se ipak gazi puno više od klasičnog diesela tak da nije čudno da je turbo na izdahu.

2 godine
neaktivan
offline
Re: Golf 7 gtd
struja1911 kaže...
Mislim da je ta potrošnja za toliku kilometražu sasvim normalna, a što se ulja tiče vidi koju vrstu i gradaciju Volkswagen preporučuje za navedeni motor i ne možeš pogriješiti.

5W40 nije gušće od 5W30 nego mu je uljni film otporniji na visoke temperature, gušće bi ti bilo 10W30 ili 10W40 tj prvi broj određuje gustoću, a drugi broj temperaturni raspon. Prednosti 5W ulja naspram 10W su da prilikom hladnog starta ulje prije dolazi na sva mjesta u motoru i samim tim smanjuje habanje motora.
Fre3man69 kaže...

Prvi broj, viskozitet pri niskim temperaturama, drugi broj viskozitet pri visokim temperaturama. W=winter. Pri radnoj temepraturi ulja, W30 ce bit nesto rijeđe (thinner) nego W40.

 

nevezano direktno za temu kolege, ali bi vas koji se kužite u ulja da mi kažu razliku. dobro došli su i ostali koji se razumiju u tematiku.

 

zanima me razlika između dva tipa ulja iste gradacije. 5W30

 

MOTUL 8100 X-CLEAN+ 5W-30

&

MOTUL 300V POWER RACING 5W-30

 

oba su 100% sintetičko. naravno da je razlika u cijeni, ali to tu nije bitno.

oba su za benzinske i dizelske motore namijenjena.

znam da je ovo 300V za trkače automobile koji će se pretežito na stazi nalaziti.

mene prvenstveno zanima razlika u normalnim okolnostima korištenja, sa određenim vremenom kada se vozi u visokim okretajima.

vjerujem da ovo 300V ulje nebi trebalo da bude u motoru dulje od nekih prijeđenih 5-6000km.

prvenstveno mislim na benziske atmosferce i turbo benzince.

 

zanima me vaše mišljenje

 

 

10 godina
offline
Re: Golf 7 gtd
djdee kaže...
2015 godina trosi 2l ulja 5w30 na 10 000 km... pređenih 200 000 ..dali se smije stavit gusce ulje 5w40.. neko veli da je to normalna potrosnja neko veli da je previse .. dali netko ima slicno iskustvo ??

hvala na odgovoru

 Nema tog 7 GTDa koji ne popije bar litru na 10tkm pogotovo na 200tkm, ostalo ovisi kak su ga prosli vlasnici odrzavali..

2 godine
offline
Re: Golf 7 gtd
djdee kaže...
2015 godina trosi 2l ulja 5w30 na 10 000 km... pređenih 200 000 ..dali se smije stavit gusce ulje 5w40.. neko veli da je to normalna potrosnja neko veli da je previse .. dali netko ima slicno iskustvo ??

hvala na odgovoru

 *Koja je granica za prekomjernu potrošnju i šta učiniti ako do nje dođe?

 

Za male motore, do 1,5 litara zapremine, uobičajena je gornja granica potrošnje od 4 do 6 dl/1.000 km. Kod većih motora, s 1,8 ili više litara zapremine, naročito ako su u pitanju turbo motori, potrošnja može biti od 6 do 8 dl (pa i 1,0 l/1.000 km). Mnogo? Zaista tako izgleda na prvu loptu. No, uzmite u obzir da je ovo MAKSIMALNA, a ne prosječna potrošnja ulja, koja podrazumijeva teške uslove eksploatacije, kao što je vožnja po auto-putu i zahtevnim terenima. 

U mješovitoj vožnji uobičajena je 2 do 3 puta manja potrošnja, kao gornja granica tolerancije. To znači da na 15.000 km motor ne treba da troši više od 2 ili eventualno 3 litre ulja. 

Ako motor konstantno troši 5 dl/1.000 km ili više, čak i u uslovima teške eksploatacije, odvezite automobil u profesionalni auto-servis kako bi se utvrdio razlog. Apsolutno nije uobičajeno da dosipate 2 do 3 litra ulja na svega 5.000 km i da se to tretira kao normalno.

 

*Koji su razlozi za povećanu potrošnju ulja?

Pre posete profesionalnom auto-servisu sami pogledajte ima li traga curenju, odnosno uljnim baricama ispod vozila, jer je to korisna informacija za servisere. 

Nemojte nikako tolerisati visoku potrošnju ulja duže od par nedelja, a naročito ne onu koja se konstantno povećava! 

Razloga za povećanu potrošnju ulja ima zaista mnogo, te je teško (praktično nemoguće) utvrditi uzrok bez detaljne provere u profesionalnom auto-servisu. 

Osim curenja zaptivki - što može biti i sekundarni razlog budući da i drugi problemi s motorom ili uljem dovode do toga - i opšte istrošenosti motora za bilo koje vozilo starije od 10 godina ili s više od 200.000 pređenih km, najčešći uzroci vezani su za probleme s motorom koji zahtijevaju intervenciju servisera.

Ono što možete sami da proverite jesu stvari poput stanja kartera, odnosno da li je dihtung otvrdnuo, pa dolazi do kapilarnih curenja, ili je jednostavno oštećen, kao i to da li ima curenja na filteru ulja ukoliko je loše montiran, oštećen ili defektan.

Nadamo se da vam je ovaj članak koji je TotalEnergies tim pripremio u saradnji sa dr Stevanom Dimitrijevićem bio koristan. OBAVEZNO pogledajte još zanimljivih i korisnih sadržaja koje vam preporučujemo, a za sva pitanja, nedoumice i predloge, budite slobodni da nas kontaktirate. (c/p)

合氣道 Konačni cilj svih živih bića je neprestana potraga za srećom. Znanstveno dokazano na miševima.
12 godina
offline
Golf 7 gtd

Nimalo ti to nije normalna potrošnja ulja. Istina kako gore kaže kolega, GTD se gazi većinom, ali opet to nije normalna potrošnja ulja. Odi k mehaničaru i krenite po redu, prije svega prvo dijagnostika, možda pokaže za početak nešto. Pa ispitati uljnu pumpu i redom dalje .

10 godina
offline
Re: Golf 7 gtd
mazy651 kaže...

Nimalo ti to nije normalna potrošnja ulja. Istina kako gore kaže kolega, GTD se gazi većinom, ali opet to nije normalna potrošnja ulja. Odi k mehaničaru i krenite po redu, prije svega prvo dijagnostika, možda pokaže za početak nešto. Pa ispitati uljnu pumpu i redom dalje .

Bez obzira dal se gazio ili ne taj 135kw ce trosit ulje, na stranim forumima tona postova gdje im 7 GTD trosi hrpa ulja a auto ima 50-100tkm, jedna od mana im je isto uljna pumpa da ali ak se hoce rijesit donekle potrosnje ulje mora otvarat motor...

12 godina
offline
Re: Golf 7 gtd
djdee kaže...
2015 godina trosi 2l ulja 5w30 na 10 000 km... pređenih 200 000 ..dali se smije stavit gusce ulje 5w40.. neko veli da je to normalna potrosnja neko veli da je previse .. dali netko ima slicno iskustvo ??

hvala na odgovoru

 Jesi prvi vlasnik? Jel auto iz uvoza? Nećeš biti prvi koji je kupio neglektani auto i da se servis radio po tvorničkim 20-30t intervalu pa sad na 200t se svi čude kak pije ulje.

 

Da pobijem sve genijalce koji su se javili. TAJ AUTO NESMIJE PITI ULJE - GOTOVO.

 

Vidi da nisi u konstant regeneraciji zapeo, ako dizne pišaju također ulje se može razrijediti - samim time lakše dođe u cilindar i sagori.

 

Treba provjeriti da ne vuče ulje preko pcv.

 

Gušće ulje neće riješiti problem. Auto nesmije piti ulje. Bio tvornički gtd, načipani, stage9000, nesmije pit ulje u tim količinama što si ti naveo.

Živjeti u svijetu i pritom ne biti svjestan smisla svijeta isto je kao i lutati velikom knjižnicom i pritom ne doticati knjige
13 godina
offline
Golf 7 gtd

Jel mi može netko od forum znanaca objasniti kakve ima veze uljna pumpa sa potrošnjom ulja, možda radi previše tlaka, ili premalo? Jel zna netko kako funkcionira ta pumpa na EA288 motoru?

Taj motor ima srce kao cijela MK7 platforma, uz jači turbo, injektore, kvačilo i možda neke popratne stvari, koje nemaju veze s potrošnjom ulja.

2 godine
offline
Re: Golf 7 gtd
ramzocro-HCR kaže...
Da pobijem sve genijalce koji su se javili. TAJ AUTO NESMIJE PITI ULJE - GOTOVO.

 

Gospodine, to nje točno... vama je možda riknula brtva glave motora pa imate uvijek urednu količinu tekućine u motoru, od kojega je 20% antifriz. 

 

Jeste li pročitali moj post koji je c/p sa stručnog web članka o automobilima... ?

 

Kod većih motora, s 1,8 ili više litara zapremine, naročito ako su u pitanju turbo motori, max potrošnja može biti od 6 do 8 dl (pa i 1,0 l/1.000 km). 

Dakle, uzmimo da je minimalna potrošnja u uvjetima gdje motor nije pod velikim opterećenjem, minimalna bi bila 2 dcl na 1000 km, pa si izračunajte...

 

Svaki motor MORA trošiti ulje, neki više neki manje, sve ovisi od kubikaže, uvjeta korištenja motora.

合氣道 Konačni cilj svih živih bića je neprestana potraga za srećom. Znanstveno dokazano na miševima.
Poruka je uređivana zadnji put pet 24.3.2023 6:00 (Zaporožac).
15 godina
offline
Golf 7 gtd

Moj Golf 7 2.0TDI (CRBC oznaka motora) na 15tkm ne potroši ništa ulja. 166tkm, normalna vožnja, rijetko se "gazi". Točim Castrol LL 5W30.

 

btw. poznato je da 135 kW motori (CUNA oznaka) tj. GTD voli popit ulja...prijatelj imao taj auto, kaže Zagreb-more-Zagreb morao natočit litru ulja (uz dosta gaženja)

2 godine
offline
Re: Golf 7 gtd
ramzocro-HCR kaže...

 Iovak se gušim u poslu. Srećom nema puno ovakvih degenerika poput tebe.

 Jadni ljudi kojima ti popravljaš auutomobil.. 

Nisi vrijedan vrijeđanja

TibzzX kaže...

Lik je munjen.

Copy pastea neki generic test i očekuje da ga netko shvati ozbiljno.

Evo poštovani i pristojni kolega, stručan članak s Autoportala..

Takvih siteova imaš bezbroj, pšu ih osobe koje su za vas dvojicu dr znanosti za motore s unutarnjim sagorijevanjem....

 

A lijepo i piše zbog čega je razina ulja u nekim vozilima-motorima  konstantna, iako ne bi smjela biti.

 

Poslie mi se obojica možete pristojno ispričati..

 

Dio iz članka..

 

* Ulje se gubi i na ventilskom mehanizmu te na brtvilima i semerinzima (posebice kod starih motora).

*Dopuštena potrošnja ulja je 0,2 do 0,6 posto potrošnje goriva, dakle do pola litre na tisuću kilometara.

*Kod suvremenih automobila tolerancije su znatno smanjene u odnosu na ono što je bilo prije, ali ono što mnogi govore – moj auto ne troši ni kap ulja – naprosto nije točno. 

*A inzistiranje mnogih da ne dolijevaju ulje, naprosto je pogrešno. 

*Još je čudnije koliko je mnogima problem doliti nekoliko decilitara, možda pola litre, kad se prijeđe nekoliko tisuća kilometara.

*Kako je moguće da su neki zbilja uvjereni da motor ‘ne troši ni kap ulja’ i da misle da je sve drugo loše?

*Objašnjenje: određena količina goriva uvijek se ocijedi sa stijenki cilindara u karter. To gorivo razrjeđuje motorno ulje, ali mu povećava razinu, odnosno nadoknađuje potrošenu količinu, pa razina ostaje ista.

合氣道 Konačni cilj svih živih bića je neprestana potraga za srećom. Znanstveno dokazano na miševima.
Poruka je uređivana zadnji put sub 25.3.2023 4:22 (Zaporožac).
12 godina
offline
Re: Golf 7 gtd
Zaporožac kaže...
ramzocro-HCR kaže...

 Iovak se gušim u poslu. Srećom nema puno ovakvih degenerika poput tebe.

 Jadni ljudi kojima ti popravljaš auutomobil.. 

Nisi vrijedan vrijeđanja

TibzzX kaže...

Lik je munjen.

Copy pastea neki generic test i očekuje da ga netko shvati ozbiljno.

Evo poštovani i pristojni kolega, stručan članak s Autoportala..

Takvih siteova imaš bezbroj, pšu ih osobe koje su za vas dvojicu dr znanosti za motore s unutarnjim sagorijevanjem....

 

A lijepo i piše zbog čega je razina ulja u nekim vozilima-motorima  konstantna, iako ne bi smjela biti.

 

Poslie mi se obojica možete pristojno ispričati..

 

Dio iz članka..

 

* Ulje se gubi i na ventilskom mehanizmu te na brtvilima i semerinzima (posebice kod starih motora).

*Dopuštena potrošnja ulja je 0,2 do 0,6 posto potrošnje goriva, dakle do pola litre na tisuću kilometara.

*Kod suvremenih automobila tolerancije su znatno smanjene u odnosu na ono što je bilo prije, ali ono što mnogi govore – moj auto ne troši ni kap ulja – naprosto nije točno. 

*A inzistiranje mnogih da ne dolijevaju ulje, naprosto je pogrešno. 

*Još je čudnije koliko je mnogima problem doliti nekoliko decilitara, možda pola litre, kad se prijeđe nekoliko tisuća kilometara.

*Kako je moguće da su neki zbilja uvjereni da motor ‘ne troši ni kap ulja’ i da misle da je sve drugo loše?

*Objašnjenje: određena količina goriva uvijek se ocijedi sa stijenki cilindara u karter. To gorivo razrjeđuje motorno ulje, ali mu povećava razinu, odnosno nadoknađuje potrošenu količinu, pa razina ostaje ista.

 Jadni ovi koji slušaju kafanske i forumske stručnjake poput tebe, koje lgbthdqled moddovi štite u širenju laži. Pa si mujo na naivcima koji vjeruju glasnim stručnjacima koji su zaštićeni teletabis pravilima, zaradi za mečku i odmor na maldivima. 

Živjeti u svijetu i pritom ne biti svjestan smisla svijeta isto je kao i lutati velikom knjižnicom i pritom ne doticati knjige
2 godine
offline
Re: Golf 7 gtd
ramzocro-HCR kaže...

 Jadni ovi koji slušaju kafanske i forumske stručnjake poput tebe, koje lgbthdqled moddovi štite u širenju laži. Pa si mujo na naivcima koji vjeruju glasnim stručnjacima koji su zaštićeni teletabis pravilima, zaradi za mečku i odmor na maldivima. 

 Za Vas gospodine su ljudi s Autoportala i drugih stručnih časopisa za koje piše i Jure Šebalj kafanski auto-moto šupci ?!

Ja sam zaštićen "teletabis" pravilima, a ti koji uzimaš novce ljudima na crnjaka, ne plaćaš poreze, doprinose na mirovinsko i zdravstveno, si stručLJak... za motore ?

 

Dakle, za tebe su modovi LGBT ekipa ?

Ti si samo jedan balavac, nepristojni i neodgojeni....

 

Još ti nije jasno da svaki otto motor mora trošiti motorno ulje ?

Za tebe je Google glupa LGBT tražilica na koju ne idu nešto pametno prčitati prafi alfa mužjaci poput tebe, jer je to za pederčnine, a tvoj masni kolega s osnovnom školom kojega je naučio popravljati motor Čkalja i Kamiondžija...je Bog za motore...

合氣道 Konačni cilj svih živih bića je neprestana potraga za srećom. Znanstveno dokazano na miševima.
16 godina
moderator
offline
Golf 7 gtd

Izgubili ste živce, rasprava je otklizila u prepucavanje, pa ide pod ključ.

 

...
1
Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice