Recenzija Call of Duty 4 mastera rubrike "master"

poruka: 31
|
čitano: 4.216
|
moderatori: vincimus
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
16 godina
neaktivan
offline
Recenzija mastera rubrike "master"

Ne mogu shvatiti ovaj bauk oko Call of Duty 4.  λ

Igra jednaka prethodnicima samo u moderno doba, apsolutno linearna, kratka (možda najkraća u zadnje vrijeme), grafički u odnosu na konkurenciju nimalo atraktivna (ovdje ne uspoređujem s Crysisom jer to nema smisla, u ostalom nema smisla uspoređivati Crysis s bilo kojom igrom što se grafičkih mogućnosti tiče), ratna klasična priča na razini prosječnog akcijskog filma iz 80-tih, zvuk i glazba uobičajeni, vidljiv respawn neprijatelja u singleplayeru, fizika slabo implementirana, atmosfera nemjerljiva s AvP, Doom3........

Grafički engine je totalno zastarjeli, doduše modificiran, pa mora izvlačiti neke mogućnosti koje mu nisu predodređene i to daje "sintetički" izgled pojedinih površina, modela, o sjenama da ne pričam. Ostali developeri rade "čuda" od novih engine-a (CryEngine 2, Unreal engine 3, Source), dok Infinity Ward peče cijelo vrijeme isti kolač, samo svaki put dodaje više šečera i to preko noći postane dobitna kombinacija, pa onda recenzent napiše da CoD4 ima vjerojatno najbolju grafiku danas. O čemu se radi? Zašto se konstantno koriste pseudointelektualizmi tipa "grafika je najmanje bitna"?

Netko je na forumu napisao da obožava fiziku CoD4??? Kako se ta fizika od nekolicine pomičnih objekata koji reagiraju na metke s određenim delay-om može mjeriti sa fizikom Crysis-a ili Half-Life-a 2 ? To je smiješno, a ne humoristično. Mogao bih još dugo nabrajati ČINJENICE, a ne moja mišljenja ali post bi bio predugačak.

Linearnost, kratkoća,... ali to kod CoD4 nema veze. Tko odlučuje o tome što i kada ima veze kod recenzija? Ne može se igra recenzirati pod trenutnim dojmom, nego treba prespavati noć, staviti objektivne pokazatelje na stol i smisleno sastaviti tekst uzimajući u obzir brojnost i raznovrsnost gamera.

Igra nije loša, ima dobrih momenata, novih elemenata (misija iz aviona), ali da li su ti momenti bolji od ulaska u Black Mesa kompleks onog jutra ili susreta s Barny-em u City 17 (How about that coffee...) i čine CoD4 najboljom pucačinom ikad, mislim da uopće ne treba raspravljati.

Samo za primjer, 90% svjetskih časopisa kaže da je Half-Life najbolja igra svih vremena, a isto toliki broj je ocjenilo Crysis s 88-96%. Međutim, Bug daje Crysisu 75% !!!??? (jedini u svijetu), samo zato jer smatra da ljudi još uvijek posjeduju GPU ranga voodoo2. Crysis nije za 95%, ali gospodo 75% je ocjena za Pariah, Deus Ex 2, Unreal 2 i slične igre.

Kako je moguće da CoD 4 dobije 96%, tj. da ste zanemarili svaki nedostatak i kazali da je ovdje nebitan, jer se Vama činio nebitan, a za te potpuno iste nedostatke ste znali gadno skidati postotak kod nekih igara. To je nevjerojatno neozbiljno i postavlja pitanja o kompetenciji časopisa, odnosno "master" rubrike.

Moj PC  
0 0 hvala 0
16 godina
neaktivan
offline
RE: Recenzija mastera rubrike "master"

U potpunosti si u pravu. Međutim, moraš shvatiti da se s vremenom objektivnost izgubila :D

 

Pogledaj recenzije Bioshocka, ali user recenzije, ne recenzenata i skužit ćeš zašto više nitko ni ne čita "review" već svi traže "user comments".

Obavio sam malo istraživanje (samo 437 klikova) o tome i mogu ti reći da je poražavajuća činjenica da čak 359 ljudi traži samo "user reviews" tipku/link, a 37 korisnika općenito preskače recenzije ako vidi da nema korisničkih komentara.

 

COD4 daje odličan finalni dojam... dobar je film, ali realno kao igra je prosječan. MP je jako zabavan, ali opet ne donosi ništa novo.

Ali i Crysis je prosječna igra iako malo bolja od COD4-a jer i u SP i MP unosi novosti (odijelo i stilovi igre zbog njega npr.).

 

Bioshock je razočaranje realno. Kopirana System Shock 2 atmosfera (čak su neke scene u igri identične), prosječna grafika (engine lažira dinamičko osvijetljenje i veći dio toga, teksture su isprane i loše)... naporan gameplay bez inovacija iza polovine igre itd.

 

Danas je najbitniji marketing i lova od oglasa. :)

 

 


Entrepreneurs are simply those who understand that there is little difference between obstacle and opportunity and are able to turn both to their advantage.
16 godina
moderator
offline
RE: Recenzija mastera rubrike "master"
naxeem kaže...
 

Danas je najbitniji marketing i lova od oglasa. :)

 A oglasa za COD4 - ili bilo koju drugu igru - smo se natukli da padneš u nesvijest.... Bogataš
Piše ti o tome u uvodu našeg odabira godine.

Bivši ćovijek, sada žena!
16 godina
neaktivan
offline
RE: Recenzija mastera rubrike "master"

Ma OK; jasno mi je :D - Tu malo podbadam u vezi one teme o plaćanju oglasa i ostajanju hardvera.

No, moraš priznati da je izjava "najbolji FPS ikada" pretjerana.

 

Od COD4-a se ni ja nisam mogao odvojiti od starta do kraja. U trenutku kada sam došao do misije u Pripyatu, rekao sam sebi da je to najbolja igra koju sam do sad igrao. I zaista, s redateljske strane, atmosferom i generalnom izvedbom tog segmenta, COD4 je do sada jedna od najboljih igara u žanru. Bioshock mu nije ni do koljena.

Crysis ima neloše situacije i također je zanimljiv, ali zbog svog tipa, ne unosi dovoljno dinamike. Ništa te ne tjera silom naprijed, dok si u COD4-u prisiljen ići naprijed, kao pokusni miš. Igra konstantno forsira napredovanje, a u Crysisu samo sjedneš u invisibility mode i odmoriš se.

Realno gledano, obje igre imaju malo bolju nego prosječnu priču: Crysis priča zasniva se na izvanzemaljcima koji su ovaj put prikazani na inovativan način (led). COD4 je tipična ratna priča, ali izvedena sa stilom.

S tehničke strane, COD4 je prosječan. Izgleda solidno, da, ali istovremeno je i preočito da se radi o prastarom BSP pokretaču koji nikada nije bio namijenjen otvorenim i velikim prostorima (sjetimo se da je to u osnovi Quake engine). Volumni dim je lijep, ali vidjeli smo ga i u prošlom PC izdanju. Osvijetljenje je u najmanju ruku čudno: svima se svjetlucaju rubovi na neobičan pretjeran način koji podsjeća na osvijetljenje u JAG-u (seriji - obrati pažnju na pretjerivanje s iluminacijom zlatnih i bijelih elemenata). - Konstantni respawn neprijatelja, njihova glupost i užasno klaustrofobični prostori su danas jednostavno neprihvatljivi. Engine je izrazito ograničen što efektivno ubija replay faktor.

 

S druge strane, Crysis nudi najnapredniji engine današnjice: prvo realno dinamičko osvijetljenje bez mapa (UT3 bezobrazno često koristi prerenderirane lightmape), potpuno realnu interaktivnu fiziku, realno instanciranje objekata (jedna od prednosti DX10-a), nove odlične shadere i naprosto predivnu tehničku izvedbu.

Crysis i u gameplay uvodi jedan svježiji koncept. Nanosuit je doista inovacija i u multiplayeru jer pruža fini set alata za razne kombinacije kojima ćeš riješiti svoj problem i ne gradi cijelu igru na jurišanju naprijed ili stajanju u mjestu (mračnom, vlažnom...).

 

 

Što ja mislim o cijeloj situaciji i zašto Crysis nije prihvaćen kao COD4? - Mislim da je tu najprije kriv sam marketing.

Stalno su pumpali hype oko toga kako je Crysis fantastičan, genijalan i do sada neviđen. Izazvali su pretjerano zanimanje za igru, što je privuklo previše onih koji tu igru jednostavno nisu mogli igrati niti na pola kvalitete. Uz sve to igra je izašla prerano; u nezgodno vrijeme kada je jedini hardver koji igru može pokrenuti kako treba, nVidijin 8800GTX/Ultra - kartica od $500+. Izlazak 2900XT, 8800GT-a i 3870/3850 popravio je stanje, ali bijes onih koji su htjeli igrati taj Crysis na VERY HIGH i 2560x1920 već je preplavio Internet.

Ljudima jednostavno ne možeš objasniti da napredak ima svoju cijenu i da ne možeš očekivati ljepšu igru na smiješnom hardveru poput kartica starih nekoliko godina. Činjenica da im igra baš i ne leti, bila je mnogima dovoljna da ju popljuju bez da je i zaigraju. Dodajmo takvima i vječne pljuvače koji vješto prepisuju tuđe pljuvanje kako bi ispali face na svom lokalnom forumu i globalno imamo negativan rezultat.

 

S druge strane, COD4 ima već poveću bazu korisnika koja automatski voli svaki nastavak. Zastarjela, iako ušminkana grafika, nije pretjerano zahtjevna jer ni ne nudi previše novog, a zarazno jednostavan MP koji ne traži promjenu stila igre ni navikavanje kao što to traži Crysis, jednostavno odnosi pobjedu kod većine koja je troma u prihvaćanju novosti.

Pokazao sam Crysis MP još dok sam bio u closed beti i prva reakcija bila je "ajme to je tlaka" i "neda mi se". Ljudi su po prirodi ljenčine i neskloni su promjenama; dapače, mnogi ih se užasavaju.

Crysis MP nudi nevjerojatne taktičke i strateške mogućnosti za pojedince i timove, ali za iskoristiti takav inovativan gameplay, treba provesti nešto vremena i izvježbati se u korištenju svih mogućnosti koje igra pruža.

Još jedna stvar koja je odbila mnoge je i onaj tipičan "omg cheater" sindrom koji je u Crysisu dodatno pojačan upravo onime što bi taj gameplay trebalo dignuti na novu razinu. Početnici koji su tek krenuli u igru nikako nisu mogli probaviti to da ih iskusniji igrači (iako za navikavanje na nanosuit treba 5 minuta) doslovno gaze čistim skillom kombiniranja mogućnosti odijela i okoliša.

 

Tako da je u kombinaciji sa zahtjevnim promjenama na polju grafike i gameplaya Crysis jednostavno izgubio bitku od inferiornijeg neprijatelja. Da nije marketing bio toliko agresivan i da su igru izdali danas umjesto u studenom, danas kada za 1500kn možeš kupiti karticu koja glatko vrti Crysis u prihvatljivoj kvaliteti, Crysis se mogao širiti dobrom usmenom predajom onih koji su ga probali i bili zadovoljno.

Ovako je Crysis silom pokupio i onaj dio publike kojoj jednostavno Crysis nije namijenjen: onima s lošim konfiguracijama i gunđalima sposobnima samo za kempanje.:)

 

Daleko od toga da je COD4 MP loš = vrhunska je igra od koje se teško odvojiti. Ali da je realno najbolji FPS ikada? - Nije.


Entrepreneurs are simply those who understand that there is little difference between obstacle and opportunity and are able to turn both to their advantage.
16 godina
neaktivan
offline
Recenzija Call of Duty 4 mastera rubrike "master"

U uvodnom postu nisam puno pisao iako sam morao još 10 stranica napisati, jer sam rekao da bi bio predugačak. Zato je otprilike moje misli upotpunio naxeem. Konačno netko tko prati gaming scenu duže od 2 godine i piše nešto konkretno, a ne samo prazne komentare.

Moj PC  
0 0 hvala 0
16 godina
neaktivan
offline
RE: Recenzija mastera rubrike "master"

Moram reći da me je ocjena od 96% i rečenica da je to najbolji FPS do dana današnjeg neugodno iznenadila.Po meni igra godine je trebao biti The Witcher  bez  obzira  što  nema  multi,igra  jednostavno  nudi  više  repetivnosti  nego  COD4,a  pored  toga  ima  daleko  bolju  priču.

16 godina
neaktivan
offline
RE: Recenzija mastera rubrike "master"
po meni je igra godine trebala biti crysis ali kak očete to bi trebali odlućivati oni koji ćitaju BUG :)))))
16 godina
neaktivan
offline
RE: Recenzija mastera rubrike "master"
unknown kaže...
po meni je igra godine trebala biti crysis ali kak očete to bi trebali odlućivati oni koji ćitaju BUG :)))))
you're on rampage?? 1/97 OMG :| 

Entrepreneurs are simply those who understand that there is little difference between obstacle and opportunity and are able to turn both to their advantage.
16 godina
offline
RE: Recenzija mastera rubrike "master"
naxeem kaže...
unknown kaže...
po meni je igra godine trebala biti crysis ali kak očete to bi trebali odlućivati oni koji ćitaju BUG :)))))
you're on rampage?? 1/97 OMG :| 

 LOL da fakat koja strava :)

A kaj se tiče teme - smatram da ima smisla dati igri manju ocijenu zbog loše optimizacije. Uostalom, kakva je to politika izdavača koji s naslovom koji čak i ne raklamira pretjerano kao tehnološki demo može doć do par posto igračke populacije? Normalno da se ekipa žesti jer ne može igru na high vrtiti na pola godine staroj konfiguraciji. To povlači drugo pitanje, odnosno nije ni pitanje već činjenica - developeri nemaju vremena optimizirati kod jer ih pritišću rokovi, lakše se osloniti na tržište i hardware kojemu će se povećati prodaja radi njihova naslova i tako ("ako Bog da") povećati bazu igrača za njihov naslov.

Realno gledano, i famozni krajsis bi (uz količinu vremena koja nije dopustiva izdavaču) mogao letiti par desetaka posto brže. Zato su konzole dobre :) Usporedite recimo igre za PS2 kad je izašao i koju godinu kasnije i vidjet ćete na kaj mislim.
Poruka je uređivana zadnji put sub 23.2.2008 20:12 (Originalni_manic).
16 godina
neaktivan
offline
Recenzija Call of Duty 4 mastera rubrike "master"

unknown ce redefinirati evoluciju - od pocetnika, preko biljne usi do urednika Buga u tjedan dana (ovim tempom ce dostic brojku od nekih 20000 postova...). Sorry sto je OT, ali nisam se mogao suzdrzat :)

 
0 0 hvala 0
16 godina
neaktivan
offline
RE: Recenzija mastera rubrike "master"

Ja se trudim imati što manje postova (al skuplja se :( ) a ovaj kao luđak gazi naprijed. U svakoj je temi. :D

 

-

 

Čuj originalni, nema smisla dati takvu ocjenu, da, zato sam i napisao što sam napisao.

Što se optimizacije tiče, nisi ti bio u Beti. Igra je ubrzana za barem 40% od kada sam ju ja prvi put instalirao. Nešto kratko pred izlazak jako su srezali kvalitetu grafike da bi dobili na brzini. Toliko su je srezali da je to izazvalo nered među testerima. No, morali su, jer sam ja na 8800GTX igru u DX9 modu mogao vrtit na max HIGH/MEDIUM. Na XP-u koji je tada bio brži od Viste i do 20% (sada nije jer su driveri napredovali).

Daljnje optimizacije su nemoguće. Eventualno bi dobili 5% uz 300% uloženog truda.

Što se igara za PS2/3 tiče, moraš znati da se u početku namjerno konzola ne iskorištava do maksimuma. :)


Entrepreneurs are simply those who understand that there is little difference between obstacle and opportunity and are able to turn both to their advantage.
16 godina
moderator
offline
RE: Recenzija Call of Duty 4 mastera rubrike "mast
Hydra kaže...

unknown ce redefinirati evoluciju - od pocetnika, preko biljne usi do urednika Buga u tjedan dana (ovim tempom ce dostic brojku od nekih 20000 postova...). Sorry sto je OT, ali nisam se mogao suzdrzat :)

 Malo teže - trenutno je suspendiran, a lako bi ga mogao zadesiti i trajni ban, baš zbog spamanja...
Poruka je uređivana zadnji put pon 25.2.2008 20:30 (Miro).
16 godina
neaktivan
offline
Recenzija Call of Duty 4 mastera rubrike "master"

Premda je pomalo nezrelo imati potrebu iskazivati nezadovoljstvo s nekom tamo recenzijom, mislim da je ovaj put Bug ozbiljno ugrozio svoj unikatni stil recenziranja sa izjavom "najbolji FPS do dana današnjeg". Dosad su djelovali nezavisni u ocjenjivanju, znali su recenzirati kojekakve simulacije za koje nitko nije ni cuo, ali koje su zbog svoje detaljnosti dobro prolazile. Istovremeno su generički nastavci poput FIFE i sličnih bili kritizirani zbog svoje reiteracije ideja. Ne vidim zašto su se ovdje onda primijenila dvostruka pravila. Call of Duty je zgodan mali serijal komercijalnih pucačina kojima je jedini cilj ugoditi igraču na spektakularan no-brains način, nešto slično Gladijatoru među filmovima. Nažalost, takvih je sve više (i filmova i igara), ni Crysis nije puno dalje od toga, ali ljudi su se makar potrudili uvesti neke novine. Kad bi me se pitalo, ne znam kako bi uopće igre u kojima je cilj poubijati što više protivnika uz povremene "mozgalice" (kojih CoD ni nema) mogle doći u konkurenciju za takvu izjavu.

 
0 0 hvala 0
16 godina
neaktivan
offline
RE: Recenzija Call of Duty 4 mastera rubrike "mast

Ne vidim što bi bilo nezrelo u našim komentarima tu. Mi samo iznosimo svoje viđenje naslova, a ne kritiziramo samu recenziju. OK, ja sam barem pokušao tako. Poanta je u tome da je titula kao takva za COD4 pretjerana. Možda sam ja kao gejmer iz devedesetih preoštar i možda očekujem previše pod nekakvim dojmom prošlosti u kojoj su ogromni skokovi bili normalna stvar, s obzirom da je idustrija tek nastajala. Međutim, definitivno stoji da COD4 ne zaslužuje takvu titulu. Po mom mišljenju, ne zaslužuje je niti jedna igra iz prošle godine.


Entrepreneurs are simply those who understand that there is little difference between obstacle and opportunity and are able to turn both to their advantage.
16 godina
neaktivan
offline
RE: Recenzija Call of Duty 4 mastera rubrike "mast
naxeem kaže...

Ne vidim što bi bilo nezrelo u našim komentarima tu. Mi samo iznosimo svoje viđenje naslova, a ne kritiziramo samu recenziju. OK, ja sam barem pokušao tako. Poanta je u tome da je titula kao takva za COD4 pretjerana. Možda sam ja kao gejmer iz devedesetih preoštar i možda očekujem previše pod nekakvim dojmom prošlosti u kojoj su ogromni skokovi bili normalna stvar, s obzirom da je idustrija tek nastajala. Međutim, definitivno stoji da COD4 ne zaslužuje takvu titulu. Po mom mišljenju, ne zaslužuje je niti jedna igra iz prošle godine.


 Ne, ne, nisam mislio da ste vi tu nezreli, nego pricam za sebe. :) Nisam dosad išao komentirati necije recenzije po Internetu jer mislim da to nema nikakvog efekta, ali ovaj put sam, eto, osjetio potrebu. Pogotovo zato što se slažem sa analizom u prvom postu.
16 godina
neaktivan
offline
Recenzija Call of Duty 4 mastera rubrike "master"

Ti si vjerovatno jedan od onih koji je pao pod utjecaj dobre kampanje Crysysa. Pa vjerovatno imaš računalo koje tjera Crysys na medium, nisi ni vidio full spektar igrice. Ja ga stavim na 1024*768 i high i nije ništa spektakularno. Malo ima igre sjena i to je to. COD4 izgleda i više nego solidno na high, a uz to većina korisnika ga može pokrenuti na high postavkama. Druga stvar, da si malo igrao vidio bi da je cod4 je..... igrica u single playeru. Stavi veću težinu i nećeš je proći za 2 sata, a ni za dva dana. A za multiplayer po mom mišljenju nepostoji bolja igrica od cod4, probaj i vidjet ćeš.


http://www.lan-wars.com/
 
0 0 hvala 0
16 godina
offline
Recenzija Call of Duty 4 mastera rubrike "master"

Ma COD4 je dobar, zarazan i to... Ali po meni najveći problem je linearnost... I u singleplayeru i u multiću imaš točno određene pravce koje pratiš i to je to...

Osobno sam ga kupio među prvima i igrao preko 100 sati, ali nije to to... Fali mu ono nešto.

 

Možda sam to samo ja, zaluđeni fan BF2. Ali ne mogu reći da je COD4 ultimativna igra i kraj.

 

Što se pak tiče Crysisa, dobra je to igra, dobar SP, ali multić zakazuje. Impresivna grafika, ali ništa vrijedno duljeg zadržavanja na igri...

 

Ova nam se godina nije proslavila FPS-ovima, bar po meni, zato i mislim da FPS nije zaslužio biti igrom godine.

 

Ali, svatko ima svoje. Ovo je samo moje skromno mišljenje.

 

Don't you see their bodies burning
Desolate and full of yearning
Dying of anticipation
Choking from intoxication
Poruka je uređivana zadnji put pon 25.2.2008 22:54 (Danny_HR).
 
0 0 hvala 0
16 godina
neaktivan
offline
RE: Recenzija Call of Duty 4 mastera rubrike "mast

Nije jasno kome govoriš, ali imam nekoliko računala. Crysis sam igrao dok je još bio u beti, COD4 sam također probao vrlo rano. Obje igre sam kupio po izlasku, prešao i u COD4-u prošao nekoliko stotina sati igre. Uza sve to ne postoji FPS koji nisam igrao. Dakle, mislim da sam kompetentan barem u pogledu iskustva.

COD4 je fina igra. Crysis također. Crysis je realno bolji, ali COD4 u izjednačenje dolazi zbog toga što se hrani istom publikom još od prvog COD-a.


Entrepreneurs are simply those who understand that there is little difference between obstacle and opportunity and are able to turn both to their advantage.
16 godina
neaktivan
offline
RE: Recenzija Call of Duty 4 mastera rubrike "mast

Ma Crysis-ov gameplaj je loš. Nemaš osjećaja kad pucaš i sl., to meni previše smeta kad igram, i zbog toga nemogu uopće igrati takve igre. Ja se isto slažem da svim fps-erima nešto fali. Ja bih volio da izađe igra kao cod, ali da mogu prelaziti cijelu kampanju s nekim, da mogu igrati snajpersku misiju s živim čovjekom, a da me na druguj strani pokušavaju zaustaviti živi ljudi, da nepostoje samo programirani likovi koji mi iskaču na nišan. Novi unreal ima pristup da možeš početi kampanju s nekim, valjda će i drugi početi uvoditi nešto slično. Mislim da bi to bila revolucija fps igara. Na kraju da kažem da po kriterijima Hardverski zahtjevi, igrivost, misije, osjećaj, multiplayer i sl. COD4 po mojem mišljenju odnosi sve nagrade.


http://www.lan-wars.com/
16 godina
offline
Recenzija Call of Duty 4 mastera rubrike "master"

Ja bi za COD4 dao maksimalno 70% ! Za COD2 bi dao daleko vise cak i danas kad ta igra vec pomalo pada u zaboravPlačPlačPlačPlač

Moj PC  
0 0 hvala 0
16 godina
neaktivan
offline
RE: Recenzija mastera rubrike "master"

NEMOGU svatit kako netko može reč da je COD 4 = COD 2 i sl. Dobro aj, priznajen, tematika možda i je prožvakana, al igra je fantasična. a multiplayer je jos bolji od singlea pogotovo ako imate ekipu, ka ja, za igrat. evo ja je igran već tri tjedna i još san uživljen. a sta se tice bug-ovih recenzija igara, ja opcenito nijesan zadovoljan. APogotovo zaključnon ocjenon jer kad idemo uspoređivat neke igre koje uopce nemaju ni publiku ni fanove su precjenjene, dok na drugoj strani igri imamo fantastične igre koje dobiju nizu ocjenu..

 

 

 

PS: dajte ljudi pišite manje postove jer nikome se neda čita 20 postova po po strane.  btw. ionako iman čitat lektiru pa me sav taj tekst podsjeti na nju. Lektira je (romeo i đulija moj bože ta je još pisana
u stihovima. E da jel ima iko sadržaj za prepričat.

16 godina
offline
Recenzija Call of Duty 4 mastera rubrike "master"

Ja nisam rekao da je COD4=COD2 nego da je COD2 bolji od COD4

Moj PC  
0 0 hvala 0
16 godina
neaktivan
offline
Recenzija Call of Duty 4 mastera rubrike "master"

Nije Crysis loše optimiziran, nego je grafički jednostavno ispred svog vremena...

 

Ja također smatram da CoD4 ne zaslužuje tolke hvale. Kad malo boje pogledate četvorka je identična tvojci, samo je malo drugačiji setting... A po UT3 se pljuje zato što je jako sličan predhodnicima i da "ništa nije novo"... Dajte se uozbiljite...

 

I dajte se sredite ke se tog CoD4 MP-a tiče... UT3 na serveru sa bilo kojim brojem igrača je daleko zabavniji... Zaigrajte na jednom UT3 serveru sa 24 igrača i na jednom CoD4 sa istim brojem igrača... Pa usporedite broj killova i brzinu akcije općenito... CoD4 tu gubi definitivno, po mome su UT3 MP, a isto tako i TF2 miljama ispred CoD4...CS, BF, ET,... Da nabrajam dalje ? Stvarno mi nije jasno zašt tolko ljudi igra CoD4 MP kad ima tolko boljih MP naslova... Možda ja CoD4 gameplay "prijateljskiji" i ne zahtjeva neki previsoki skill...

 

Gigabyte nForce 590 SLI AMD::AMD Athlon 4600+::nVidia Point of View GeForce 8800GTS 640MB::2GB PC2-6400::X-Fi Xtreme Gamer::Antec TP-Trio 550W::Antec Sonata II::HDD Seagate 320GB SATA::Logitech S-510
Poruka je uređivana zadnji put pon 3.3.2008 20:01 (FioPro).
Moj PC  
0 0 hvala 0
16 godina
offline
Recenzija Call of Duty 4 mastera rubrike "master"

U potpunosti se slazem!Smijeh

Moj PC  
0 0 hvala 0
16 godina
neaktivan
offline
Recenzija Call of Duty 4 mastera rubrike "master"

ispred svoga vremena?po grafici da al po igrivosti ne,nes ti igre,gameplay je preprosjecan jedino grafika odskace ako imate doma par 8800 gtx....a cod4 multiplayer je fenomenalan,iako je meni cod2 u mp drazi ali cod4 je također izvrstan i nemozete reci da nema novosti!!!

 
0 0 hvala 0
16 godina
offline
RE: Recenzija mastera rubrike "master"

Crysis - na max postavkama je sasvim solidna igra (osim što su neprijatelji prežilavi s obzirom da nose samo znojne košulje).

CoD4 - logičan nastavak CoD-a 2 i fino napravljen FPS sa raznolikim misijama, lijepom grafikom i vrhunskim skriptiranjem.

--------------------------------------------------

Sve u svemu solidne igre, no ne treba očekivati čuda, jer se onda ljudi razočaraju Osmijeh

 


Intel Core2 Duo E8400 6MB, 4GB OCZ Gold 800Mhz, Gainward GF8800GTS 640MB, Gigabyte X38-DS4 Ultra Durable 2
16 godina
offline
Recenzija Call of Duty 4 mastera rubrike "master"

Vidim da se polako ali sigurno počela pojavljivati sve veća skupina ljudi kojima COD4 nije legao kao odlična igra..... U kvalitetu COD4 vas najbolje može uvjeriti sam COD4; probajte ga odigrati 2-3 puta..... igra je kratka, u jednoj većeri se završi, pa to nije problem, ali ćete, ako imate imalo istraživačkog duha i volje da probate stvari napraviti malo drugačije, shvatiti koliko je igra ograničavajuća i koliko su neke stvari loše realizirane.... I slažem se sa svakom tvrdnjom koja govori protiv COD4, jer su bolje utemeljene od onih tvrdnji koje su za COD4.

Moj PC  
0 0 hvala 0
16 godina
offline
Recenzija Call of Duty 4 mastera rubrike "master"

Meni je CoD4 puno bolje legao nego Crysis. Jest da je linearan, al je prokleto dobro izrežiran. Atmosfera, mape, vrti se u high postavkama bez problema, svaki novi nivo je bolji od prethodnog. Uvelike me podsjeća na Pad Crnog Jastreba, po meni najbolji ratni film zadnjih godina. Dok Crysis negdje briljira, a negdje totalno zasere. Npr. onaj nivo u brodu i glupo lebdenje je totalni shit.

 
0 0 hvala 0
16 godina
neaktivan
offline
Recenzija Call of Duty 4 mastera rubrike "master"

CoD4 i Crysis se ne mogu uspoređivati , jer CoD4 ju u svakom segmentu bolji, a da ne pricamo koliko mu je prica zanimljivija. Crysis je samo kopija Far Crya i to losa!! Far Cry sam igrao s gustom, a Crysis sam jedva odigrao par misija jer mi je bio full dosadan!! I smatram da je ocijena od 75% najrealnija!! I kakve veze ima cijeli svijet kada se zna da EA trosi na reklame koliko i Bush na rat u Iraqu, a uvijek izbacuje poluproizvode!

 

Double posters deserve to die!!
Poruka je uređivana zadnji put pon 10.3.2008 14:12 (Styxx).
 
0 0 hvala 0
16 godina
offline
RE: Recenzija Call of Duty 4 mastera rubrike "mast
Styxx kaže...

CoD4 i Crysis se ne mogu uspoređivati , jer CoD4 ju u svakom segmentu bolji, a da ne pricamo koliko mu je prica zanimljivija. Crysis je samo kopija Far Crya i to losa!! Far Cry sam igrao s gustom, a Crysis sam jedva odigrao par misija jer mi je bio full dosadan!! I smatram da je ocijena od 75% najrealnija!! I kakve veze ima cijeli svijet kada se zna da EA trosi na reklame koliko i Bush na rat u Iraqu, a uvijek izbacuje poluproizvode!

 

 Pa istina da se Crysis i COD4 nemogu uspoređivati; to su dvije totalno različite igre za dva totalno različita profila igraća i opće je i glupo očekivati da je nekome tko obožava COD4, Crysis isto super. COD4 je film.... interaktivni film i to je vidljivo na svakom koraku igre... A to je napravljeno svaršeno. Iskreno nisam ni u jednoj igri do sada imao takav "filmski" doživljaj kao u COD4. Sa druge strane, Crysis vas baca u ogromnu mapu (koja je isto linearna, ali nelinearna igra ne postoji... svaka mora imati početak i kraj i neke misije), te vam daje mogučnost da iskoristite svoju maštu i snalažljivost, te da si sami otkrijete najzabavniji način prelaženja misija; bilo to u Rambo stilu ili u stelth stilu ili nekom desetom, nije bitno, najbitnije je da se zabavljate.... Ja osobno ne preferiram baš previše da me igra drži za rukicu i vodi okolo.... meni je veći gušt koristiti vlastite taktike i metode prolaženja misija.... Zato sam Crysis odigrao 5 puta i to svaki put drugačije; a svaki put mi je bilo zabavno. Sa druge strane, COD4 sam odigrao 2 puta; prvi puta sam bio oduševljen; čak više nego što sam bio oduševljen sa Crysisom.... ali kad sam ju drugi puta odigrao, e, onda mi je igra bila dosadna, naporna i nimalo očaravajuća.... baš kao i film... znam što i kako će se dogoditi i više nije zanimljivo....

Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice