Ne mogu shvatiti ovaj bauk oko Call of Duty 4. λ
Igra jednaka prethodnicima samo u moderno doba, apsolutno linearna, kratka (možda najkraća u zadnje vrijeme), grafički u odnosu na konkurenciju nimalo atraktivna (ovdje ne uspoređujem s Crysisom jer to nema smisla, u ostalom nema smisla uspoređivati Crysis s bilo kojom igrom što se grafičkih mogućnosti tiče), ratna klasična priča na razini prosječnog akcijskog filma iz 80-tih, zvuk i glazba uobičajeni, vidljiv respawn neprijatelja u singleplayeru, fizika slabo implementirana, atmosfera nemjerljiva s AvP, Doom3........
Grafički engine je totalno zastarjeli, doduše modificiran, pa mora izvlačiti neke mogućnosti koje mu nisu predodređene i to daje "sintetički" izgled pojedinih površina, modela, o sjenama da ne pričam. Ostali developeri rade "čuda" od novih engine-a (CryEngine 2, Unreal engine 3, Source), dok Infinity Ward peče cijelo vrijeme isti kolač, samo svaki put dodaje više šečera i to preko noći postane dobitna kombinacija, pa onda recenzent napiše da CoD4 ima vjerojatno najbolju grafiku danas. O čemu se radi? Zašto se konstantno koriste pseudointelektualizmi tipa "grafika je najmanje bitna"?
Netko je na forumu napisao da obožava fiziku CoD4??? Kako se ta fizika od nekolicine pomičnih objekata koji reagiraju na metke s određenim delay-om može mjeriti sa fizikom Crysis-a ili Half-Life-a 2 ? To je smiješno, a ne humoristično. Mogao bih još dugo nabrajati ČINJENICE, a ne moja mišljenja ali post bi bio predugačak.
Linearnost, kratkoća,... ali to kod CoD4 nema veze. Tko odlučuje o tome što i kada ima veze kod recenzija? Ne može se igra recenzirati pod trenutnim dojmom, nego treba prespavati noć, staviti objektivne pokazatelje na stol i smisleno sastaviti tekst uzimajući u obzir brojnost i raznovrsnost gamera.
Igra nije loša, ima dobrih momenata, novih elemenata (misija iz aviona), ali da li su ti momenti bolji od ulaska u Black Mesa kompleks onog jutra ili susreta s Barny-em u City 17 (How about that coffee...) i čine CoD4 najboljom pucačinom ikad, mislim da uopće ne treba raspravljati.
Samo za primjer, 90% svjetskih časopisa kaže da je Half-Life najbolja igra svih vremena, a isto toliki broj je ocjenilo Crysis s 88-96%. Međutim, Bug daje Crysisu 75% !!!??? (jedini u svijetu), samo zato jer smatra da ljudi još uvijek posjeduju GPU ranga voodoo2. Crysis nije za 95%, ali gospodo 75% je ocjena za Pariah, Deus Ex 2, Unreal 2 i slične igre.
Kako je moguće da CoD 4 dobije 96%, tj. da ste zanemarili svaki nedostatak i kazali da je ovdje nebitan, jer se Vama činio nebitan, a za te potpuno iste nedostatke ste znali gadno skidati postotak kod nekih igara. To je nevjerojatno neozbiljno i postavlja pitanja o kompetenciji časopisa, odnosno "master" rubrike.