Krajem ožujka naletio sam na promotora Max TV u jednom trgovačkom cantru,nekoliko dana poslije stiže mi instalacijski paket na kućnu adresu.
Isti dan postavljam uređaj i spajam ga sa klasičnim CRT tv uređajem - isti dan daljinski (osim standarnog lag-a) svakih 2-3 sata prestane raditi na pola sata,nove baterije - isti problem,
Nekoliko dana poslije dobijem novi tv,HD LCD.
Zovem tehničku podršku da mi upali HD paket na pola godine.U zakonski obveznih mjesec dana NITKO me nije nazvao,zovem ja njih da bi mi rekli da vjerovatno moja telefonska linija nije u mogućnosti
isporučiti HD signal,zovem nakon nekoliko dana opet ali ovaj put oni nemaju pojma da sam ja ikad zatražio hd paket i kažu mi da se od sad on naplaćuje (bio je na promotivnom periodu).
Ja ponovno naručejem HD paket (zbog kojeg sam među ostalim i uzeo digitalni tv prijemnik i MaxTV),obećaje mi se uključivanje u roku 48 sati.
Mjesec dana kasnije (radio sam na terenu u međuvremenu) dolazi na očigled da HD i dalje ne radi ali tu je i novost - zvuk se gubi svakih pola sata na 2-3 min.
Zovem tehničku podršku,OPET ne znaju da sam ja ikad naručio HD paket i nakon malo temeljitijeg razgovora oko kvalitete njihove usluge obećaju mi isti dan provjeriti liniju i u slučaju
da je linija oko - pale mi HD signal kažu isti dan,ili sutra najkasniije.U vezi problema sa zvukom mi obećaju poslati Tcom tehinčara na kućnu adresu čim jedan bude slobodan.
Dva tjedna kasnije i dalje nema HD paketa,i dalje je problem sa zvukom i daljinskim tu ali evo i nove 'ugodnosti' - brzina sa 4mbit sad je na konstatnih 2 !
Zovem slavnu tehničku podršku i obavjestim o sva 4 problema.Ovaj put objašnjenje slijedi za zvuk:gospodine vaš kabel mora biti neispravan.Za daljinski:gospodine imate upaljen
dinamički kontrast koji ometa rad daljinskog (dinamički kontrast je ugašen od prvog dana),za HD paketet:proslijedit ću kolegama,za brzinu interneta:ne možemo vam tu pomoći jer ste prijavili druge kvarove koje moramo prvo riješti.Na moje pitanje kada mogu očekivati neko riješenje - najkasnije u sljedećih 48 sati gospodine.
NITKO me NIKAD u TRI MIJESECA NIJE NAZVAO,OBVJESTIO,DOŠAO NA SERVIS za NITI JEDAN od navednih problema !
Tcom i njihov MaxTV je smeće ! Ovakvu količinu neprofesinalnosti,bezobrazluka,nebrige o kupcu nema sigurno u EU zemljama,a za 'stoku' ovdje u hrvatskoj očito ovo je njihov maksimalni lvl usluge
za koju je Tcom sposoban !
TCOM - LOPOVI LAŽLJIVI !