Kupovina XBOX 360 Premium

poruka: 20
|
čitano: 9.339
|
moderatori: DrNasty, pirat
1
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
15 godina
neaktivan
offline
Kupovina XBOX 360 Premium
pitanje

Pozdrav svima na Bugovom forumu. Apsolutni sam početnik (sto se xboxa ticeSmijeh) i molim znalce da mi odgovore na par pitanja o Xboxu 360:

1. preporucite mi u zg trgovinu gdje mogu nabaviti xbox 360 premium (60gb) sa ixtreme firmwareom? u sophoslabu nije raspoloživo.

2. Da li se s premium konzolom dobije hdmi-hdmi kabel?

3. Koje cu backup-e moci na njemu igrati?

 

Unaprijed hvala na pomoci.

 

qwertzuiopšđ
 
0 0 hvala 0
15 godina
neaktivan
offline
Kupovina XBOX 360 Premium
autorov komentar

nitko ne zna?

qwertzuiopšđ
 
0 0 hvala 0
15 godina
offline
RE: Kupovina XBOX 360 Premium
Alex55 kaže...

Pa... Koliko ja znam XBOX 360 se u hrvatskoj ne može kupiti legalno...

 ne moze se kupiti legalno ??
Da se Facebook server sruši 90% mladih palo bi u tesku depresiju. Ako si u onih 10% koji bi im se smijali stavi ovo u potpis
 
0 0 hvala 0
15 godina
neaktivan
offline
Kupovina XBOX 360 Premium
autorov komentar

Naisao sam na trgovinu crash.hr, gdje "modifikacija novijih modela Xbox 360 konzola" nije "raspoloziva"?!

Znate li za jos neku slicnu trgovinu gdje mogu naruciti moddani xbox 360 premium?

qwertzuiopšđ
 
0 0 hvala 0
15 godina
neaktivan
offline
Kupovina XBOX 360 Premium

Imaš u sophosu, tam je i najbolje kupit jer ti daju garanciju na modificirani xbox sto je super, jer se zna dosta kvarit.

Moj PC  
0 0 hvala 0
15 godina
neaktivan
offline
Kupovina XBOX 360 Premium
autorov komentar

Jel se može modat u linksu?

qwertzuiopšđ
 
0 0 hvala 0
15 godina
neaktivan
offline
RE: Kupovina XBOX 360 Premium
autorov komentar
franky kaže...

Imaš u sophosu, tam je i najbolje kupit jer ti daju garanciju na modificirani xbox sto je super, jer se zna dosta kvarit.

 Kako to misliš "kvarit"? Kad je modificiran ili inače?
qwertzuiopšđ
16 godina
neaktivan
offline
Kupovina XBOX 360 Premium