Nek amerikanci kažu istinu koji će im to quratz i di im je tu ekonomska računica. Ja mislio da je oko milijardu puta kvalitetnije, bolje i jeftinije rješenje naučit ljude bolje vozit auto.
Nek amerikanci kažu istinu koji će im to quratz i di im je tu ekonomska računica. Ja mislio da je oko milijardu puta kvalitetnije, bolje i jeftinije rješenje naučit ljude bolje vozit auto.
kaže se: što jedna budala zasere, sto pamenih ne popravi. a amerika obiluje budalama, glupošću i neznanjem. što sve izvoze diljem svijeta, a jednake takve budale nekritički prihvaćaju. blago nama.
Ovo je samo međukorak do ultimativnog riješenja - potpuno automatiziran promet.
Fascinira me i iznenađuje otpor prema takvoj tehnologiji. Prometne nesreće bile bi svedene praktički na nulu, potrošnja energije bi bila neusporedivo niža itd., itd.
Jedini koji bi ispaštali su idioti i krkani koji voze neefikasna i preglasna vozila, smatraju strojeve statusnim simbolima te ugrožavaju živote drugih ljudi vozeći pod utjecajem opijata.
Nek amerikanci kažu istinu koji će im to quratz i di im je tu ekonomska računica. Ja mislio da je oko milijardu puta kvalitetnije, bolje i jeftinije rješenje naučit ljude bolje vozit auto.
Isto onako kao što smo sve ljude naučili da ne voze pod utjecajem alkohola? Neka svi moraju iznova polagati vozački ispit svakih par godina? To bi bilo ekonomski isplativije od jednog čipa? Jeftini čipovi i senzori (WiFi, GPS, akcelerometar) se odavno proizvode na veliko i ugrađuju u svaki smartfon. Koliko bi automobili poskupili, jedan dolar? Bolje da si vozači kupe jedno pivo nego da se godišnje spriječi 600 000 prometnih nesreća?
Mene zanima postoji li mogućnost povrede privatnosti ili automatska naplata kazni za svaki prometni prekršaj. Dali će čip bilježiti sve informacije o putovanju i koliko dugo će se te informacije čuvati?
Bilo bi dobro da samo naprave nekakve otvorene standarde kojih bi se mogli pridržavati svi u svijetu a ne da jedna firma razvije zatvoreni softver nepoznatog djelovanja (NSA), to preskupo naplati i sve nas zakonom natjera da ga koristimo imajući potpunu kontrolu i monopol. V2V kao koncept zvuči odlično ali zna li se kakva će biti izvedba?
Nek amerikanci kažu istinu koji će im to quratz i di im je tu ekonomska računica. Ja mislio da je oko milijardu puta kvalitetnije, bolje i jeftinije rješenje naučit ljude bolje vozit auto.
Još je jeftinije naučiti ljude da koriste javni gradski prijevoz - 1 autobus 100 ljudi, umjesto 100 auta.
Ovo je samo međukorak do ultimativnog riješenja - potpuno automatiziran promet.
Fascinira me i iznenađuje otpor prema takvoj tehnologiji. Prometne nesreće bile bi svedene praktički na nulu, potrošnja energije bi bila neusporedivo niža itd., itd.
Jedini koji bi ispaštali su idioti i krkani koji voze neefikasna i preglasna vozila, smatraju strojeve statusnim simbolima te ugrožavaju živote drugih ljudi vozeći pod utjecajem opijata.
I onda im 'padne' glavni server i pogine više ljudi u jednom dana, nego u prijašnjih 10 godina.
CLAP CLAP
I onda im 'padne' glavni server i pogine više ljudi u jednom dana, nego u prijašnjih 10 godina.
CLAP CLAP
Da, jer kad su u pitanju ljudski životi inženjeri bi ignorirali redundanciju... Sigurno bi im bilo jeftinije pa zato...
Ako ti se sustav sviđa, koristi ga, ako ne, nemoraš :P
Čisto sumljam da NSA neće imati svoje prste u ovome pogotovo kada se sustav poveže sa drugim sustavima komunikacije...
Nek amerikanci kažu istinu koji će im to quratz i di im je tu ekonomska računica. Ja mislio da je oko milijardu puta kvalitetnije, bolje i jeftinije rješenje naučit ljude bolje vozit auto.
Isto onako kao što smo sve ljude naučili da ne voze pod utjecajem alkohola? Neka svi moraju iznova polagati vozački ispit svakih par godina? To bi bilo ekonomski isplativije od jednog čipa? Jeftini čipovi i senzori (WiFi, GPS, akcelerometar) se odavno proizvode na veliko i ugrađuju u svaki smartfon. Koliko bi automobili poskupili, jedan dolar? Bolje da si vozači kupe jedno pivo nego da se godišnje spriječi 600 000 prometnih nesreća?
Mene zanima postoji li mogućnost povrede privatnosti ili automatska naplata kazni za svaki prometni prekršaj. Dali će čip bilježiti sve informacije o putovanju i koliko dugo će se te informacije čuvati?
Bilo bi dobro da samo naprave nekakve otvorene standarde kojih bi se mogli pridržavati svi u svijetu a ne da jedna firma razvije zatvoreni softver nepoznatog djelovanja (NSA), to preskupo naplati i sve nas zakonom natjera da ga koristimo imajući potpunu kontrolu i monopol. V2V kao koncept zvuči odlično ali zna li se kakva će biti izvedba?
Pričaš gluposti. Treba postrožiti kazne do te mjere da ju 2-10 godina otplaćuješ i kazna treba biti određena u postocima u odnosu na primanja, a ne fixno. Pa ćeš vidjet kak će se ljudi naglo prisjetit autoškole i svih pravila. Ne peče 5000kn svakoga jednako, pogotovo ne strance koji se dolaze guštat sa 200km/h na naše ceste jer je baš fora a i kazne su nikakve. Nikakvo ponovno polaganje nije potrebno svakih par godina, u startu se može jako puno toga popravit jer u HR postoji barem jedna autoškola u kojoj instruktor vozi a polaznik gleda mjesec dana i dođe na ispit a da nije volan primio, niti stisnuo papučicu.
Koji će mi quratz čip? Imam mozak i znam vozit. I dam glavu dolje da bi s takvim sustavom bilo 10 puta više nesreća jer bi se ljudi totalno opustili ili ak si glupi amerikanac - totalno zaboravio vozit. Postoji pun kufer i 800 tipova industrije u kojima se bilo kakva elektronika izbjegava u širokom luku. Počni razmišljat svojom glavom. I ne mogu vjerovat da ti ništa ne govori to što je na ideju došla neka prčija od lezilebovičke firme tipa NHTSA a ne recimo BMW ili Audi. Oni takve bisere još nisu nisu počeli tražit.
Amerika - i briga za ljude u najširem smislu - Je li to nešto novo?
I onda im 'padne' glavni server i pogine više ljudi u jednom dana, nego u prijašnjih 10 godina.
CLAP CLAP
Da, jer kad su u pitanju ljudski životi inženjeri bi ignorirali redundanciju... Sigurno bi im bilo jeftinije pa zato...
Lako je za redundanciju, ali kad ti npr. teroristička/neprijateljska ćelija preuzme kontrolni server L.A. nema tu puno pomoći.
Lako je za redundanciju, ali kad ti npr. teroristička/neprijateljska ćelija preuzme kontrolni server L.A. nema tu puno pomoći.
Za takve slučajeve imamo Toma Kruza ili Brusa Vilisa, ovisno o težini situacije.