Ne kuzim kak to moze biti legalno? To je totalno izigravanje zakona. Taksist mora ishodovat sto papira i potrosit brdo love da bi se mogel bavit poslom te imal licencu jer se to regulira kako nebi bilo trziste prezasiceno. Ovak ne da bude prezasiceno nego bude svaki drugi hrvat glumil taksista :) fala bogu pa imamo dovoljno ljudi bez posla. Btw kak se tu naplacuje porez i ostale stavke?
samo prek šahista mrtvih
nisu oni napravili tu aplikaciju da bi nešto bilo legalno ili nelegalno i da bi netko živio od toga osim njih.... odnosno to im je bila primarna namjera da oni zarade novce...
no jednostavno mogu ograničit korisnika na dvije vožnje dnevno..... ili do lokacije i nazad....
Hehehe kad im porezna sjedne
Meni je ideja ludnica, ali čemu onda biti licemjeran, zašto samo taksi prijevoz, zašto ne postoji opcija u svim granama gospodarstva da osnujem firmu za čije poslovanje ne plaćam nikakve namete i plaću djelatnicima isplačujem na ruke bez uplačivanja doprinosa, i pri tome molim sve ostale kompanije koje posluju pod drugim uvjetima ( plačaju sve ovo od čega bi ja bio osloboden) neka se ne bune i lijepo u miru propadaju. E to je über. Samo nije mi jasno kako je ta usluga samo 10-20% jeftinija.
Ja redovno u US koristim Uber, ali u ZG ce ih zive pojest....pogotovo ona mafijaska skupina taksista oko aerodroma sta su na mrtvo ime prebili par Cammeo vozaca
Prijavljujem se odmah, primam samo putnice od 20 do 35 godina, na duže relacije (zbog barenja) i obveznim face profilom sa slikom.
Moj slogan: " Vaša vožnja može biti besplatna"
meni ovo uopce nije jasno, znaci ja mogu uzet auto, sjest u zgu u njega, i tako razvazat ljude i naplacivat bez da ista dam drzavi i zaradivat finu placu. mislim koji je to kretenizam, prvo sto je s pravim taksistima koji placaju ogromne cijene drzavi i sto je s drugim gospodarskim djelatnostima kao sto je kolega gore reko. tako mogu ja otvorit aplikaciju za bilo sto i preko nje davat uslugu i proizvod bez poreza i uopce firme, ovo granici s anarhijom.
Ne kuzim kak to moze biti legalno? To je totalno izigravanje zakona. Taksist mora ishodovat sto papira i potrosit brdo love da bi se mogel bavit poslom te imal licencu jer se to regulira kako nebi bilo trziste prezasiceno. Ovak ne da bude prezasiceno nego bude svaki drugi hrvat glumil taksista :) fala bogu pa imamo dovoljno ljudi bez posla. Btw kak se tu naplacuje porez i ostale stavke?
To je čisti fuš. Pobuna je zagarantirana, iako, ruku na srce, ovo ne bi bilo prvi put da ljudi koji izigravaju zakone prolaze bolje od onih koji ih poštuju.
Problema je više, ne samo porez. Iako su neke stvari čista administracija i izvlačenje love od poduzetnika, velik dio je stvarno za zaštitu putnika, ali i taxista. Mislite da bi osiguranje isplatilo štetu putniku u vozilu ukoliko se utvrdi da je vozač bez popisanih kvalifikacija taxirao? Točnije, putniku će ispratiti, pa će onda vozača oderati do gole kože za obeštećenje.
meni ovo uopce nije jasno, znaci ja mogu uzet auto, sjest u zgu u njega, i tako razvazat ljude i naplacivat bez da ista dam drzavi i zaradivat finu placu. mislim koji je to kretenizam, prvo sto je s pravim taksistima koji placaju ogromne cijene drzavi i sto je s drugim gospodarskim djelatnostima kao sto je kolega gore reko. tako mogu ja otvorit aplikaciju za bilo sto i preko nje davat uslugu i proizvod bez poreza i uopce firme, ovo granici s anarhijom.
Evo, napravimo aplikaciju za organiziranje transporta duhana iz BiH i naftnih derivata iz UAE. Naravno, bez poreza, carine i trošarine jer to nije djelatnost, to je samo aplikacija.
SLOBODNO TRZISTE, jbga :D svidjalo se to drzavama i malim igracima ili ne :D
ako nece iz prve, uspijeti ce iz druge ili trece...
Drzave su same predale svoju suverenitost korporacijama, prodajuci im svu imovinu,,, jbga, sama si je drzava kriva :D neka pati koga smeta! kapital je prvak sveta! :D tak nekako, ne? :D
glupava je rasprava na razini zakona, regulatora, licenci, ovo nije taksi :D onda zabranite i onu foru di se ljudi preko neta organiziraju i jeftinije putuju po RH i Europi...
treba promjeniti stav, drustvo se odavno mijenja ubrzano, mjenaju se obicaji pa i poslovanja, neka zanimanja nestaju druga nastaju... taksi sluzba ima svoja korijenja jos iz kocijaskog vremena, koliko je ralzicitih zanimanja nestalo u medjuvremenu? nestati ce i njihovo, jako, jako brzo :D da li ce to biti Uber ili autonomna vozila ili nesto trece, nebitno ali to je trend protiv kojeg se niti satorasi ne budu mogli boriti :D
SLOBODNO TRZISTE, jbga :D svidjalo se to drzavama i malim igracima ili ne :D
ako nece iz prve, uspijeti ce iz druge ili trece...
Drzave su same predale svoju suverenitost korporacijama, prodajuci im svu imovinu,,, jbga, sama si je drzava kriva :D neka pati koga smeta! kapital je prvak sveta! :D tak nekako, ne? :D
glupava je rasprava na razini zakona, regulatora, licenci, ovo nije taksi :D onda zabranite i onu foru di se ljudi preko neta organiziraju i jeftinije putuju po RH i Europi...
treba promjeniti stav, drustvo se odavno mijenja ubrzano, mjenaju se obicaji pa i poslovanja, neka zanimanja nestaju druga nastaju... taksi sluzba ima svoja korijenja jos iz kocijaskog vremena, koliko je ralzicitih zanimanja nestalo u medjuvremenu? nestati ce i njihovo, jako, jako brzo :D da li ce to biti Uber ili autonomna vozila ili nesto trece, nebitno ali to je trend protiv kojeg se niti satorasi ne budu mogli boriti :D
Rideshare nije taxi (iako je u većini država siva zona), ali vršenje usluge prijevoza putnika uz naplatu naknade koja nakon pokrivanja svih troškova i amortizacije vozila ostavlja zaradu je u osnovi definicija TAXI-a. Uber je samo način dolaska do mušterija i samim time ne mijenja definiciju zanimanja, kao što je webshop i dalje trgovina i podliježe istim zakonima i istim nametima kao i obična trgovina (ok, osim onih koji se odnose na fizički prostor).
Vremena se mijenjaju, ali ono što je konstantno je da se država od nečeg financira, a kad ljudi pojedincima toleriraju da takav sustav zloupotrebljavaju (bilo kao netko tko utaji porez s druge strane, ili kao netko tko loše upravlja javnim novcem s druge strane), onda dođemo u situaciju u kojoj smo sad.
SLOBODNO TRZISTE,
To je sve (najvećim dijelom loše) samo nije slobodno tržište (sto je u svojoj osnovi dobro).
Taksisti su jedan od najboljih primjera nerada i lova u mutnom u HR. Bilo je vrijeme da ih slobodno tržište otrijezni.
To se dogodi kad ekskluzivnost zanimanja leži u ishodovanju dozvola umjesto u vještinama za posao.
Podržavam Uber zato što je način poslovanja naših taksista nefleksibilan, zastario i mutan. Siguran sam da će aplikacija imati rejting sistem i ništa ne bi priječilo taksiste da se i oni okoriste njome u poslu. Situacija s davanjima državi se sigurno može riješiti, samo sumnjam da će išta moći srediti s gradom.
Mene kao krajnjeg korisnika samo zanima što će mi biti povoljnije...
A kad me taxi po zgu provoza doslovce par ulica i uzme mi 100 kn, (strancu uzme 300kn), mislim da mi je jasno što mi se više sviđa.
Mene kao krajnjeg korisnika samo zanima što će mi biti povoljnije...
A kad me taxi po zgu provoza doslovce par ulica i uzme mi 100 kn, (strancu uzme 300kn), mislim da mi je jasno što mi se više sviđa.
Stvarno nemam niti jednu pozitivnu rijec o taksistima, ali za 50 kn se vozim sa Bukovca na Knežiju, ili sa Knežije do Gajnica, sto definitivno nije par ulica, tako da ne znam o cemu ti pricas.
Imam oko 30-40 racuna od Cammea i Radio Taxija samo do aerodroma.
Oko 2011. bilo je 98 kn, preko dana do 110 kn u obje firme.
Neki dan idem s aerodroma, platio 170 kn....guzva nikakva,normalna voznja, nikog na cesti...stojis na semaforu i svakih 30 sek na taksimetru ide gore 30 lipa..
Stvarno nemam niti jednu pozitivnu rijec o taksistima, ali za 50 kn se vozim sa Bukovca na Knežiju, ili sa Knežije do Gajnica, sto definitivno nije par ulica, tako da ne znam o cemu ti pricas.
Nisam iz ZGa, to je bilo prije nego su uveli malo reda. Sad je situacija nešto bolja, al i dalje skupo za naše uvjete.
Ne znam zakaj svi misle da na ovome ne bi trebali plačati porez? Mislim da je isto ko i s zaradom sa neta, odnosno trebao bi plačati neki porez na prihod ili što već.
Btw. jednom sam sa frendom pitao taksi za prevoz (doduše bilo je već kasno u noći) i za ukupni put od 15km (možda neš manje) lik je htio računati 100kn po osobi. Reko ne hvala, radije ću pješice.
Ali ako moze jos nize, super, usluga tesko da moze biti gora.
Npr, radio taxi zagreb, znaci oni "stari" od 3 zadnje voznje svih 3 su smrdili. I oni i auto.
Cameo voze reli po gradu dok ga ne upozoris, na glavnom kolodvoru su svi redom pijanci...
A tko kaze da sami taxisti nece preci u taj famozni Uber? I ako sam dobro shvatio, trebas imati aplikaciju i prebacit pare na nju da bi mogao platiti taj "Uber taxi".
Od kad su smanjili cijene u ZGu voziti se taxicem je jos i ok ali taxisti u Velikoj Gorici taxiraju i dalje po bijesnim cijenama tak da ekipa (tu ukljucujem i sebe) zna biti namagarcena ko mali magarcici kad fino sjednu u taxi a ono do arene ti smrad naplati 250kn.
Skuzis kod M-Sana da si popljugal al jbga...kazu: Zivot je skola.
Dogodilo se jednom i nikad vise. Citati natpise na krovu taxi vozila koji taxi je u pitanju.
koliko god i sam imam zamjerki na rad taksista toliko smatram da ih je drzava obvezna zastititi u ovom slucaju.
Meni je isto fora se vozat za sitne pare a za Taxi firme me boli kita jer decki koji voze taxije zivotare a gazda ubire pinku.
Nek svi fino daju otkaze, kupe aute i vozaju ljude po gradu ali nek se na kraju dana plati porez a ne da neki lik iz USA vadi lovu bez placanja drzavi. Pa nemre se ekipa skrivat iza aplikacija i pravit grbava.
Kak je ovaj gore napisal idemo radit apove gdi budemo radili uslugu naplate a vi radite kaj vas je volja. Fino app za prostituciju, app za prodaju kruha, app za prodaju mesa. Fino pekara ima dostavu kruha po gradu i ne placa porez, posto je porez 25% a ovi galebi iz Ubera ubiru 20% onda je isplativije poslovat s njima, plus ne uzmu ti porez na dobit (davanja, papirologija, dozvole i bog te pitaj kaj sve ne). Uplacivat za penziju se u RH ne isplati jer bude drzava tak itak bankrotirala a penzije budu taman za kupit isprintan pistolj, jedan metak i ubiti se.
Ideja a i aplikacija je odlična, ne bih imao ništa protiv ni da dođe u Split.
je, onda bumo morali uvesti i tarife za autostoper(k)e a porez prevalit na mušteriju.
koliko god i sam imam zamjerki na rad taksista toliko smatram da ih je drzava obvezna zastititi u ovom slucaju.
apsolutno si u krivu. zasto bi drzava stitila taxiste? po cemu su oni posebni? jel zbog istih imamo veliki BDP? ogromne penzije?
drzava nije tu da STITI interese skupina, nego interese sviju gradjana.... a taxi nije interes drzave nego pojedinaca, neradnika uglavnom...
Ne trebaju stitit taksiste, samo neka za sve vrijede ista pravila i bok..
Ali ovaj princip je mrak, iznimno jednostavno i "rate" je vrlo pristupačan, jedino što se kod nas zbilja može desit da netko prevari njihove provjere jer ti prakticki mozes vozit pod tudim profilom...nema kamere u autu pa da se zna tko te vozio, mozda bas neka budaletina ili kriminalac
Ne znam zakaj svi misle da na ovome ne bi trebali plačati porez? Mislim da je isto ko i s zaradom sa neta, odnosno trebao bi plačati neki porez na prihod ili što već.
Btw. jednom sam sa frendom pitao taksi za prevoz (doduše bilo je već kasno u noći) i za ukupni put od 15km (možda neš manje) lik je htio računati 100kn po osobi. Reko ne hvala, radije ću pješice.
100kn po osobi za 15km hahahaha, fkt nisu normalni :D al jbt eto prije 2-3 godine sam bio u sarajevu i tamo je taxi skoro pa dzabe (bar je bio) i mogao sam se za par maraka fino provozat