I tako, padne još jedan velikan koji se nije na vrijeme prilagodio ulasku multi touch ekrana na tržište smartphone-a.
A dobro, ionako je BlackBerry OS 10 bio samo način da se digne cijena dionica i portfolia tvrtke prije prodaje ili cjepkanja. Nitko realan nije ni očekivao nešto drugo, unatoć marketinškim lažima oko velike prodaje novih modela. Sad znamo istinu.
Istu stvar je napravila i Nokia. Ušla na pravi način na tržište prekasno ( Symbian ne računam jer bi to bilo smiješno), dopustila samoj sebi da uđe u partnerstvo sa Microsoftom koji je od starta samo thio njeno ime za Europu i R&D odjel. Mislim, šta je Nokia stvarno mislila da se Microsoft sa njom kao partnerom misli boriti protiv Google-a i Apple-a na Američkom tržištu gdje Nokia nikada nije držala više od 5% tržišta pa ni kada je globalno imala preko 70% tržišta telefona i gdje je tržišna vrijednost imena Nokia malo veća od imena Gorenje?