Stiže Nissan Leaf s dometom od 300 km

poruka: 17
|
čitano: 2.825
1
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
Ovo je tema za komentiranje sadržaja Bug.hr portala. U nastavku se nalaze komentari na "Stiže Nissan Leaf s dometom od 300 km".
15 godina
offline
Stiže Nissan Leaf s dometom od 300 km
...pod uvijetom da se vozi samo ravno, maksimalno 40 km/h, bez klime, bez svjetala...
K
Moj PC  
0 9 hvala 0
9 godina
offline
Re: Stiže Nissan Leaf s dometom od 300 km
Da ako ga nosi vjetar.
Za sada je tesla napravio najveci iskorak i imaju najupotrebitije automobile.
Ovi svi ostali rade igracke s kojima mozes samo po kruh ili prve birtije.i to ako nisu udaljeni vise od 3 ulice
SIVE LUBANJE SILOM
Moj PC  
0 9 hvala 0
16 godina
offline
Re: Stiže Nissan Leaf s dometom od 300 km
Hrvoje.RH kaže...
Da ako ga nosi vjetar.
Za sada je tesla napravio najveci iskorak i imaju najupotrebitije automobile.
Ovi svi ostali rade igracke s kojima mozes samo po kruh ili prve birtije.i to ako nisu udaljeni vise od 3 ulice

Leaf ima znatno manju potrošnju (17 kWh/100km) od Tesle S (23 kWh/100km). Sa 60kWh baterijom mogao bi imati osjetno veći domet od Tesle 3.

 

 

 

Those damn scientist people have been promising global warming for years now. But when I go outside it's still very cold. I want the global warming like they promised NOW! I hate being col
12 godina
neaktivan
offline
Re: Stiže Nissan Leaf s dometom od 300 km
SupremeCommander kaže...

Leaf ima znatno manju potrošnju (17 kWh/100km) od Tesle S (23 kWh/100km). Sa 60kWh baterijom mogao bi imati osjetno veći domet od Tesle 3.

 Pretpostavljam da je potrošnja direktno proporcionalna sa masom baterije koju nosi...

14 godina
odjavljen
offline
Re: Stiže Nissan Leaf s dometom od 300 km
SupremeCommander kaže...
Hrvoje.RH kaže...
Da ako ga nosi vjetar.
Za sada je tesla napravio najveci iskorak i imaju najupotrebitije automobile.
Ovi svi ostali rade igracke s kojima mozes samo po kruh ili prve birtije.i to ako nisu udaljeni vise od 3 ulice

Leaf ima znatno manju potrošnju (17 kWh/100km) od Tesle S (23 kWh/100km). Sa 60kWh baterijom mogao bi imati osjetno veći domet od Tesle 3.

 

 

 

 

 

Ako ti nissan leaf troši 17 kwh onda mora da radiš nešto jako krivo   100 kmh na ravnom je 12 kwh, a može i manje pri manjoj brzini. Kao prosjek se uzima 15, ali realno ljudi troše manje.

Svi smo mi Mentalist.
7 godina
offline
Stiže Nissan Leaf s dometom od 300 km

Ima onaj norvežanin kaj na youtubeu ima kanal na kojem opisuje svoj model S u redovitoj upotrebi.

Uglavnom, na normalnom voznom modu čak može ići i ispod 20 kWh/100 km s modelom P85.

Po tome Leaf mora ić ispod 15 tek tak.....

Kruha i igala...
Poruka je uređivana zadnji put ned 26.6.2016 16:59 (fer-de-lance).
 
1 0 hvala 0
15 godina
neaktivan
offline
Re: Stiže Nissan Leaf s dometom od 300 km
fer-de-lance kaže...

Ima onaj norvežanin kaj na youtubeu ima kanal na kojem opisuje svoj model S u redovitoj upotrebi.

Uglavnom, na normalnom voznom modu čak može ići i ispod 20 kWh/100 km s modelom P85.

Po tome Leaf mora ić ispod 15 tek tak.....

Kojem "normalnom voznom modu"? Onom u Norveškoj gdje se nigdje ne smije voziti brže od 100km/h i gdje su kazne za prebrzu vožnju reda veličine 1000€, oduzimanje vozačke plus opcionalno kazna zatvora? Još jedan razlog zašto elektro auti isključivo u Norveškoj uspjevaju, iako meni osobno nije jasno zašto bi netko u zemlji u kojoj se ne smije voziti brže od 100km/h kupovao bilo kakav auto s više od 70ks, a pogotovo ne Teslu P85 s više od 300ks i ubrzanjem od 0-100 od 4s, ali "napredni" Norvežani će već znati razlog.

15 godina
neaktivan
offline
Stiže Nissan Leaf s dometom od 300 km

O ukusima se doduše ne raspravlja, ali taj Leaf je po meni definitivno i s ogromnim odstojanjem najružniji auto trenutno dostupan na evropskom tržištu, tako da ga ne bih kupio ni da ima domet od 3000km, da se puni za 2 minute besplatno i na svakom uglu i da košta 100€ sa svom opremom. Čak i za japanska mjerila jedan rijetko ružan auto.

 
0 2 hvala 0
7 godina
offline
Re: Stiže Nissan Leaf s dometom od 300 km
RobertS kaže...
fer-de-lance kaže...

Ima onaj norvežanin kaj na youtubeu ima kanal na kojem opisuje svoj model S u redovitoj upotrebi.

Uglavnom, na normalnom voznom modu čak može ići i ispod 20 kWh/100 km s modelom P85.

Po tome Leaf mora ić ispod 15 tek tak.....

Kojem "normalnom voznom modu"? Onom u Norveškoj gdje se nigdje ne smije voziti brže od 100km/h i gdje su kazne za prebrzu vožnju reda veličine 1000€, oduzimanje vozačke plus opcionalno kazna zatvora? Još jedan razlog zašto elektro auti isključivo u Norveškoj uspjevaju, iako meni osobno nije jasno zašto bi netko u zemlji u kojoj se ne smije voziti brže od 100km/h kupovao bilo kakav auto s više od 70ks, a pogotovo ne Teslu P85 s više od 300ks i ubrzanjem od 0-100 od 4s, ali "napredni" Norvežani će već znati razlog.

 Netočno, lik je napravio 200000 km u 2 i pol godine.

Samo do posla i nazad radi 150 km dnevno, po autocesti s autopilotom,prosječnom brzinom 140 km/h.

Evo ti review nakon 210000: 

Vozio se po cijeloj Europi, SAD-u i čak je vozio na Nurburgringu krugove.

Imaš na njegovom kanalu hrpu videa, i doslovno je Musk napravio drugu auto revoluciju.

https://www.youtube.com/user/bjornnyland/videos

Informiraj se prije nego počneš baljezgati gluposti.

 

LP

Kruha i igala...
Poruka je uređivana zadnji put ned 26.6.2016 23:14 (fer-de-lance).
15 godina
offline
Stiže Nissan Leaf s dometom od 300 km

Ja ne kuzim zasto ti EL eutici moraju bit ovoliko ruzni. Brate mili ne bi pizzu dostavlja u ovome....

Inzinjeri naprave ludilo posal, ulozi se hrpa novaca, bla bla.... i onda to zapakiras u nesto ovako?!

Ovo je bas za one zelene sta se pod svaku cijenu moraju istaknit di god dodju i svima nabit na nos kako oni spasavaju planet.

 
0 1 hvala 0
15 godina
neaktivan
offline
Re: Stiže Nissan Leaf s dometom od 300 km
fer-de-lance kaže...
RobertS kaže...
fer-de-lance kaže...

Ima onaj norvežanin kaj na youtubeu ima kanal na kojem opisuje svoj model S u redovitoj upotrebi.

Uglavnom, na normalnom voznom modu čak može ići i ispod 20 kWh/100 km s modelom P85.

Po tome Leaf mora ić ispod 15 tek tak.....

Kojem "normalnom voznom modu"? Onom u Norveškoj gdje se nigdje ne smije voziti brže od 100km/h i gdje su kazne za prebrzu vožnju reda veličine 1000€, oduzimanje vozačke plus opcionalno kazna zatvora? Još jedan razlog zašto elektro auti isključivo u Norveškoj uspjevaju, iako meni osobno nije jasno zašto bi netko u zemlji u kojoj se ne smije voziti brže od 100km/h kupovao bilo kakav auto s više od 70ks, a pogotovo ne Teslu P85 s više od 300ks i ubrzanjem od 0-100 od 4s, ali "napredni" Norvežani će već znati razlog.

 Netočno, lik je napravio 200000 km u 2 i pol godine.

Samo do posla i nazad radi 150 km dnevno, po autocesti s autopilotom,prosječnom brzinom 140 km/h.

Evo ti review nakon 210000: 

Vozio se po cijeloj Europi, SAD-u i čak je vozio na Nurburgringu krugove.

Imaš na njegovom kanalu hrpu videa, i doslovno je Musk napravio drugu auto revoluciju.

https://www.youtube.com/user/bjornnyland/videos

Informiraj se prije nego počneš baljezgati gluposti.

 

LP

Jedini koji baljezga gluposti si ti jer si pojam "normalni vozni mod" definirao na temelju izjava jedne osobe s YouTubea. Ono što je njemu "normalno" drugom je nenormalno. Ja se recimo skoro uopće ne vozim po gradu, ali tjedno prevalim u prosjeku 500km po njemačkim autoputevima (kao i milijuni drugih) i većinu vremena vozim 180-230km/h, ispod 150km/h spuštam samo na bauštelama i gdje baš moram. U tim uvjetima ta Tesla troši više od 40kWh/100km - što ćemo sad? Jel to "normalno"? Za mene i milijune drugih koji se voze po Njemačkoj jest, za Norvežane koji 99% vremena voze slalom među sobovima pri 30km/h i jednom godišnje dođu na godišnji u Njemačku da malo daju gas bez opasnosti da ih zbog toga streljaju nije. Naravno da se Tesla može voziti ispod 20kWh/100km, mogu i ja u ECO modu na ravnom autoputu pri 90km/h i ugašenom klimom u osmoj brzini ispod 4l diesela na 100km, ali na mojih prosječnih 180-230km/h troši "malkice" više. Fizika. ADAC koji inače ima vrlo detaljne i standardizirane testove puno bliže realnosti nego NEFZ testovi koje koriste proizvođači je za Teslu izmjerio prosječnu potrošnju od 24kWh/100km, oko 21 po gradu i 32 po autoputu, pri čemu je u tom testu maksimalna brzina na autoputu samo 130km/h i to samo na impulse. Ako taj lik sa YouTubea (sorry, na pada mi napamet gledati sat i pol fanbojevskog preseravanja na yt) zaista tvrdi da se po Norveškoj vozi u prosjeku 140km/h i pri tome u prosjeku troši manje od 20kWh/100km onda jednostavno laže i ti si idiot ako mu vjeruješ.

 

Pa pa.

7 godina
offline
Re: Stiže Nissan Leaf s dometom od 300 km
RobertS kaže...

Jedini koji baljezga gluposti si ti jer si pojam "normalni vozni mod" definirao na temelju izjava jedne osobe s YouTubea. Ono što je njemu "normalno" drugom je nenormalno. Ja se recimo skoro uopće ne vozim po gradu, ali tjedno prevalim u prosjeku 500km po njemačkim autoputevima (kao i milijuni drugih) i većinu vremena vozim 180-230km/h, ispod 150km/h spuštam samo na bauštelama i gdje baš moram. U tim uvjetima ta Tesla troši više od 40kWh/100km - što ćemo sad? Jel to "normalno"? Za mene i milijune drugih koji se voze po Njemačkoj jest, za Norvežane koji 99% vremena voze slalom među sobovima pri 30km/h i jednom godišnje dođu na godišnji u Njemačku da malo daju gas bez opasnosti da ih zbog toga streljaju nije. Naravno da se Tesla može voziti ispod 20kWh/100km, mogu i ja u ECO modu na ravnom autoputu pri 90km/h i ugašenom klimom u osmoj brzini ispod 4l diesela na 100km, ali na mojih prosječnih 180-230km/h troši "malkice" više. Fizika. ADAC koji inače ima vrlo detaljne i standardizirane testove puno bliže realnosti nego NEFZ testovi koje koriste proizvođači je za Teslu izmjerio prosječnu potrošnju od 24kWh/100km, oko 21 po gradu i 32 po autoputu, pri čemu je u tom testu maksimalna brzina na autoputu samo 130km/h i to samo na impulse. Ako taj lik sa YouTubea (sorry, na pada mi napamet gledati sat i pol fanbojevskog preseravanja na yt) zaista tvrdi da se po Norveškoj vozi u prosjeku 140km/h i pri tome u prosjeku troši manje od 20kWh/100km onda jednostavno laže i ti si idiot ako mu vjeruješ.

 

Pa pa.

 Netočno, prosjek mu je tamo oko 160 na autocesti s autopilotoma, samo kaj ima puno odvajanja sa autoceste i kruženja zbog njihove glupe cestovne infrastrukture.

Netočno je ovo  o 40kWh/100km, jer najviše troši P90D u Ludicrous modu, a ukupna potrošnja ne može proći u prosjeku nikad više od 37 kWh/100km unutar 40 milja, jer se elektronika uključuje da smanji zagrijavanje baterija, i tad limitira maksimalnu brzinu na 120 mph(192 km/h), tak da si te brojke bezveze izbacio, od oka....

I njegova kontrolna ploča jasno pokazuje da je uz prosjek brzine od malo iznad 140, vukao 20,5 kWh/100km, i radio je usporedbu na različitim stilovima vožnje, i u svakom scenariju je mogao odraditi put na posao i nazad s manje od pola potrošnje energije.

I radi svejedno više kilometara tjedno od tebe, a ulaganja u servise auta ima puno manje, i ono čega se svi boje, degradacija baterije je zapravo neznatna, na 200000 kilometara oko 8%, a po procjenama s novim generacijama baterija će se popraviti i brzina punjenja, i kapacitet i degradacija...

Tak da će elektro auti vrlo brzo postati isplativi, Musk je za sad ciljao samo na kupce malo dubljeg džepa jer je tehnologija još skupa, ali kužim da svatko brani svoje, samo kaj burno reagiraš....

Glupo je pjeniti se zbog dinosaurske tehnologije kao što je  Otto motor...

Tak bi i meni bilo teško da sam se rodio prije 150 godina i da godinama gledam parne strojeve, pa mi netko odjednom baci Otto motor pred mene i kaže: to je budućnost. 

Skepticizam je ok, ali ne pretjerivati.....

Tak da je u ovoj fazi to već potpuno upotrebljiv auto za svakodnevnu upotrebu, a što tek budućnost nosi...

 

Kruha i igala...
15 godina
offline
Re: Stiže Nissan Leaf s dometom od 300 km
Mislim da buducnost (ne tako bliska koliko se da naslutit po novinskim glupostima) nosi povecanje dometa i izjednacavanje dometa sa benzinskim/diesel motorima.

Od toga nece bit nista ako cijena baterija i pratecih tehnologija ne padne, pa da elektricni autic kosta ka i "obicni".

Ni od toga nece bit nista ako se tehnologija punjenja baterija ne ubrza, pa da za 15min vozac moze napunit energije dovoljno da predje bar 300km, jer se nikome ne staje 3x od splita do zagreba i ceka 30min da se baterija napuni... Kad bi dosa, iovako se pola dana vozim uzbrdo...

Ni od toga nece bit nista ako infrastruktura ne bude pratila napredat el autica, pa budu ponudjene stanice za punjenje na parkinzima u dovoljnim kolocinama.

Ni od toga nece bit nista ako HEP odluci dignit cijenu struje...

Ima tu jos "od toga nema nista" tako da ce el autici trebat premostit jos puno problema prije nego postanu mainstream...
 
0 1 hvala 0
16 godina
offline
Stiže Nissan Leaf s dometom od 300 km

Na ovom videu pri 200km/h Tesla troši 52 kWh/100km. 

 

Those damn scientist people have been promising global warming for years now. But when I go outside it's still very cold. I want the global warming like they promised NOW! I hate being col
Poruka je uređivana zadnji put pon 27.6.2016 10:10 (SupremeCommander).
Moj PC  
0 1 hvala 0
7 godina
offline
Stiže Nissan Leaf s dometom od 300 km

Da, ali mu se brzo uključi limit zbog temperature baterije. 

Prosjek u 30 milja ili km, više se ne sjećam mora bit ispod 37 da bi se baterije adekvatno ohladile. 

I opet to je i zona puno većih gubitaka na bateriji i kontrolnom sustavu. 

Sve bude to došlo na svoje. 

Meni je najimpresivnije način na koji Tesla obavlja servise, premda je to očekivano kod tak skupih auta. 

Praktički, u roku keks ti dostave zamjenski auto i odfuraju tvoj na servis i u roku 24 sata sve gotovo. 

I ne pitaju uopće koliko je prošlo od kupnje auta, premda to kod nas npr. ne bude ziher tak funkcioniralo jer ziher imaju najbliži servis u Italiji ili Austriji. 

I fora da daju garanciju na bateriju 8 godina bez obzira na kilometre, i na kontrolni sustav i motor. 

I super kaj budu svakome pri redovnom servisu zamijenili sve dijelove koji su se pokazali neadekvatnima kod drugih vozača za bolje. 

Praktički, imaš 8 godina upgradea auta besplatno. 

Zamislite, liku su besplatno zamijenili kugle i krajnike i sve ležajeve bez da su svi uopće bili neispravni nakon i 90000 km. 

Drugi proizvodači bi te oderali za to tek tak....

Dobro, to je bilo offtopic, ali poanta je kao što onaj lik reće, imaš auto istog komfora kao i Audi i BMW slične klase, a puno manje troškova održavanja i vožnje i još k tome vrhunsku servisnu uslugu. 

Tko bi rekao da je to auto tek u beta verziji....

Kruha i igala...
 
1 0 hvala 0
15 godina
offline
Re: Stiže Nissan Leaf s dometom od 300 km
fer-de-lance kaže...
Glupo je pjeniti se zbog dinosaurske tehnologije kao što je  Otto motor...Tak bi i meni bilo teško da sam se rodio prije 150 godina i da godinama gledam parne strojeve, pa mi netko odjednom baci Otto motor pred mene i kaže: to je budućnost. Skepticizam je ok, ali ne pretjerivati.....Tak da je u ovoj fazi to već potpuno upotrebljiv auto za svakodnevnu upotrebu, a što tek budućnost nosi...

 

Ako ćemo iskreno, Otto motor je mlađi od električnog. 

K
7 godina
offline
Re: Stiže Nissan Leaf s dometom od 300 km
Korky kaže...

Ako ćemo iskreno, Otto motor je mlađi od električnog. 

 Imaš pravo.

Zapravo sam trebao napisati, elektro auto u današnjem obliku.

Ali svejedno je Otto motor jadna tehnologija, sa inženjerskog stajališta.

A to ovo petrolheadove najviše i muči.

Kak to jedna čelična štanga, par magneta i par metara žice gaze njihovu nakupinu akumuliranih gubitaka bez da se uopće oznoje......

 

Kruha i igala...
1
Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice