Treba li nam nakon dieselgatea i cobaltgate?

poruka: 45
|
čitano: 2.777
|
moderatori: Danny_HR, vincimus
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
Ovo je tema za komentiranje sadržaja Bug Onlinea. U nastavku se nalaze komentari na "Treba li nam nakon dieselgatea i cobaltgate?".
8 godina
offline
Treba li nam nakon dieselgatea i cobaltgate?

Iz Minecrafta mi je poznato da se cobalt dosta teško rudari u uvijek je negdje duboku u zemlji...

 
16 0 hvala 3
9 godina
offline
Treba li nam nakon dieselgatea i cobaltgate?

Sad samo čekamo komentare koji se temelje na logici "bolje da se tuđa djeca truju kobaltom, nego naša dizelskim česticama"...

Big wheel keep on turning, Proud Mary keep on burning, Trolling, trolling, trolling on the river.
Moj PC  
6 0 hvala 0
5 godina
offline
Treba li nam nakon dieselgatea i cobaltgate?

EU ne prelazi na električna vozila ni zbog ekoloških ni ekonomskih razloga - powers that be su zaključile da nije pametno financirati vlastite neprijatelje kupovanjem njihovih sirovina. A siromašni Kongo teško nekome može biti ozbiljna prijetnja.

 
1 4 hvala 0
7 godina
offline
Treba li nam nakon dieselgatea i cobaltgate?

Jedan (meko prizemljeni) asteroid pun kobolta bi riješio potražnju na Zemlji u sljedećih 10-ak godina. Sad mi je jasije zašto se astrorudarenje smatra budućnošću. Mora da je taj kobolt ujedno i prilično skup.

 

Aluzija na djecu rudare vjerojatno se nalazi i u rasi cobold u WoW-u koji su također rudari. Ah, eto me primila nostalgija za WoW-om...

 
2 0 hvala 0
8 godina
offline
Re: Treba li nam nakon dieselgatea i cobaltgate?
Bobobo-bo Bo-bobo kaže...

EU ne prelazi na električna vozila ni zbog ekoloških ni ekonomskih razloga - powers that be su zaključile da nije pametno financirati vlastite neprijatelje kupovanjem njihovih sirovina. A siromašni Kongo teško nekome može biti ozbiljna prijetnja.

 Misliš na Venezuelu, Rusiju,Iran,libiju,Siriju, UAE. Cilj je srušiti cijenu nafte i smanjit im prihode.

6 godina
protjeran
offline
Re: Treba li nam nakon dieselgatea i cobaltgate?
MrBlc kaže...

Sad samo čekamo komentare koji se temelje na logici "bolje da se tuđa djeca truju kobaltom, nego naša dizelskim česticama"...

Izgleda da ti razmišljaš na takav način, čim si to napisao.

9 godina
offline
Treba li nam nakon dieselgatea i cobaltgate?

bolje dizel au reservoir nego struja na grani. a kad bi se "ekološki problem" električnih auta sveo samo na baterije (ili kobalt ili iznimno rijedak litij), bila bi to mila majka. kaj je s gumama, limom, plastikom (nafta rings a bell?), željezom, aluminijem, kožom itd. itd.? sve to skupa je električno prdenje u bačvu kao i vegetarijanci u kožnim cipelama. 

 

usput: odgovor na pitanje iz naslova je - da. možda nekom bitnom dođe iz gujce u razvodnu kutiju. 

I know that you believe you understand what you think I said, but I am not sure you realize that what you heard is not what I meant.
Poruka je uređivana zadnji put pon 25.9.2017 17:40 (Ajar).
Moj PC  
6 0 hvala 0
9 godina
offline
Re: Treba li nam nakon dieselgatea i cobaltgate?
lovacmaki kaže...

Izgleda da ti razmišljaš na takav način, čim si to napisao.

Općenito je za primjetiti da su ljudi skloni ignorirati probleme koje njihovo ponašanje uzrokuje drugima, pogotovo ako su udaljeniji od njih.

 

Ili da ti odgovorim tvojim argumentom: Izgleda da si se ti prepoznao u tome, čim si ovako reagirao...

Big wheel keep on turning, Proud Mary keep on burning, Trolling, trolling, trolling on the river.
9 godina
offline
Treba li nam nakon dieselgatea i cobaltgate?

Pa i naftu se dobrim dijelom dobija uništavanjem domicilne prirode i stanovništva. Litij također. Ništa se neće izmijeniti, nije VW ništa specijalno posebno od svih drugih kompanija. 
Gdje ga nabavlja hvaljeni Elon Musk za gigafactory? https://electrek.co/2017/05/08/tesla-battery-director-gigafactory-supply-chain/
Samo spominje da ga trebaju 30% manje od konkurencije, da paze da ima certifikat porijekla (a što to govori? ništa) i da imaju dobre zalihe. Dakle onda cobaltgate može biti i za bilo koju drugu tvornicu baterija. Nije u pitanju neko unikatno varanje ljudi i servisa kakvo je bilo sa dieselgateom. Ovo je biznis as južul.

http://www.bug.hr/forum/post/lcd-plazma-televizori/stvarni-vlasnici-brandova/2909836.aspx
Moj PC  
6 0 hvala 0
7 godina
offline
Treba li nam nakon dieselgatea i cobaltgate?

da da do jučer su nas ubjeđivali da je dizel najbolji izbor , a sad dok su se usrali  kao dizel ne valja . Das Auto 

fejzer_hr BF4
Moj PC  
0 0 hvala 0
6 godina
offline
Re: Treba li nam nakon dieselgatea i cobaltgate?
MatkoBB kaže...

Iz Minecrafta mi je poznato da se cobalt dosta teško rudari u uvijek je negdje duboku u zemlji...

 

Uljepša mi dan haha 

2 godine
offline
Re: Treba li nam nakon dieselgatea i cobaltgate?
Ajar kaže...

bolje dizel au reservoir nego struja na grani. a kad bi se "ekološki problem" električnih auta sveo samo na baterije (ili kobalt ili iznimno rijedak litij), bila bi to mila majka. kaj je s gumama, limom, plastikom (nafta rings a bell?), željezom, aluminijem, kožom itd. itd.? sve to skupa je električno prdenje u bačvu kao i vegetarijanci u kožnim cipelama. 

 

usput: odgovor na pitanje iz naslova je - da. možda nekom bitnom dođe iz gujce u razvodnu kutiju. 

Tebi je golf 2 ili slicni dizelas utisnut u DNK. Vjerojatno je to posljedica udisanje otrovnih dizelaskih para, jer kako objasniti ovakav komentar. U nekom uvrnutom svijetu elektricni automobili po tvom i Draginom vidjenju relnosti zagadjuju vise od dizelasa/benzinaca? Naravno treba uzeti u obzir cijeli footprint jer treba i struja za elektricni automobili dolaziti od negdje, ali i dalje "does not compute".


Jedino objasnjenje je trolanje, Drago za klikove, ti iz dosade.

 

 Tema iz clanka je svakako problem, ali ako niste politicki aktivist, mozete samo bojkotirati VW i ostale kompanije koje ne dobavljaju materijale iz “conflict free” zona.

8 godina
offline
Re: Treba li nam nakon dieselgatea i cobaltgate?
BarbaVeli kaže...

Jedan (meko prizemljeni) asteroid pun kobolta bi riješio potražnju na Zemlji u sljedećih 10-ak godina. Sad mi je jasije zašto se astrorudarenje smatra budućnošću. Mora da je taj kobolt ujedno i prilično skup.

 

Aluzija na djecu rudare vjerojatno se nalazi i u rasi cobold u WoW-u koji su također rudari. Ah, eto me primila nostalgija za WoW-om...

Zapravo, dolazi iz njemačke mitologije.

https://en.wikipedia.org/wiki/Kobold

 

9 mjeseci
offline
Treba li nam nakon dieselgatea i cobaltgate?

Drago se valjda noćima budi okupan hladnim znojem iz noćne more u kojoj svi voze ELEKTRIČNE AUTE

Netko radi što zna a netko zna šta radi.
Moj PC  
8 0 hvala 3
8 godina
offline
Treba li nam nakon dieselgatea i cobaltgate?

Svako iole normalan zna da je automobil dizel/benzin skoro 100% nafta, a električni također. Tu završava svaka diskusija.

 
2 4 hvala 0
9 godina
offline
Treba li nam nakon dieselgatea i cobaltgate?

Zemlja bogata strateškim sirovinama u kojoj se krše ljudska prava? Vrijeme je da nosači aviona krenu na slijedeću humanitarnu misiju.

Imamo nova kola radi dojma, imamo stav kad nemamo pojma...
 
7 0 hvala 0
5 godina
offline
Re: Treba li nam nakon dieselgatea i cobaltgate?

Što onda učinit:

 

a) ne kupovat njihov kobalt i ostaviti ih da umru (ili se međusobno pobiju) u svom siromaštvu,

 

b) kupovat njihov kobalt i nadati se da ono D neće ostat mrtvo slovo u nazivu,

 

c) nosačima aviona učinit da ono D ne ostane mrtvo slovo u imenu (pitanje je i čiji nosači bi privle D svrsi),

 

d) nešto četvrto

 

 

 

8 godina
offline
Re: Treba li nam nakon dieselgatea i cobaltgate?

čekaj, dok Trumpiću pošaljem #twitić (sad je preokupiran dalajlamom.. čim već.. ping.pongom..) :)

sirovine, biz as južual.

C64/TurboModul-OpenSourceProject.org.cn.部分作品为网上收集整理,供开源爱好者学习使用
Poruka je uređivana zadnji put pon 25.9.2017 21:42 (ihush).
9 godina
offline
Re: Treba li nam nakon dieselgatea i cobaltgate?
nitro_vip kaže...

Svako iole normalan zna da je automobil dizel/benzin skoro 100% nafta, a električni također. Tu završava svaka diskusija.

 Je, ali dvije stvari nisu "također":
1. ja nemoram direktno udisati iza električara čađu i ostale otrovne spojeve (i neće mi voće i povrće blizu puteva prekriti finim slojem sivila) jer hajmo pretpostaviti da se na elektrani lakše primjeni filter i izdvajanje i zbrinjavanje otrova i co2. 

2. ja se nemoram u svojem dvorištu dovikivati sa sugovornikom jer je tek svaki 4. automobil normalne razine buke, a motor tek svaki 25.


Samo te dvije stvari bi izuzetno pozitivno djelovale na moj život, a sad djeluju štetno, a da nisam ni kriv ni dužan, ni tražio ni dozvolio nekome da (i) meni radi zagađenje bukom i plinovima. Nego se eto podrazumijeva da trpim i gutam. Dapače, baje obožavaju ako mogu doprinijeti mojem nerviranju sa kakvim akrapovičem i 100 kuna mita na tehničkom za prolaz čađavca iz 20. stoljeća. Osobno bio bih najsretniji da se gradovi ovako razviju.


Ali to kod nas neće ići. Naš narod još ima preteške komplekse da ih nebi liječio limenkama. Da, neki adezejac poput današnjeg savjetnika splitskog gradonačelnika mi može reć nek se tornjam ako mi ne paše. Ali ako sam rođen ovdje prije 47godina, vlasnik nekretnina koji uplaćuje porez i gradski prirez, bio u obrani domovine i toga što imam, mislim da imam prilična barem moralna prava prigovarati devastiranju lokalne zajednice. Nisam hejter vozila i civilizacije, jasno da imam automobil - no koristim ga za prijevoz na dulje staze, u bolnice, transport veće količine ili velikih predmeta... Trenutno stanje sa (zlo)upotrebom vozila kad treba i netreba, kome treba i netreba, što veći SUV da prevozi jednu osobu to bolje, 4, 5 krntija po obitelji jer tako se to nosi... nije baš održivo da ga beš. Meni je jasno da to moje kmečanje ne odgovara državi. Ona obožava potrošače goriva, korisnike cesta i vlasnike vozila. To je predivan izvor kinte za uhljebe. Dakle, jedino mi preostaje nadati se da će električari postati povoljni rašireni efikasni pa da nam suživot bude podnošljiviji.

http://www.bug.hr/forum/post/lcd-plazma-televizori/stvarni-vlasnici-brandova/2909836.aspx
2 godine
offline
Treba li nam nakon dieselgatea i cobaltgate?

I dalje postoji i "treći put": vodikove gorive ćelije. I jedno ne isključuje drugo (ili treće). A plin nismo ni spomenuli.

 
3 1 hvala 0
8 godina
offline
Re: Treba li nam nakon dieselgatea i cobaltgate?
overhaul kaže...
nitro_vip kaže...

Svako iole normalan zna da je automobil dizel/benzin skoro 100% nafta, a električni također. Tu završava svaka diskusija.

 Je, ali dvije stvari nisu "također":
1. ja nemoram direktno udisati iza električara čađu i ostale otrovne spojeve (i neće mi voće i povrće blizu puteva prekriti finim slojem sivila) jer hajmo pretpostaviti da se na elektrani lakše primjeni filter i izdvajanje i zbrinjavanje otrova i co2. 

2. ja se nemoram u svojem dvorištu dovikivati sa sugovornikom jer je tek svaki 4. automobil normalne razine buke, a motor tek svaki 25.


Samo te dvije stvari bi izuzetno pozitivno djelovale na moj život, a sad djeluju štetno, a da nisam ni kriv ni dužan, ni tražio ni dozvolio nekome da (i) meni radi zagađenje bukom i plinovima. Nego se eto podrazumijeva da trpim i gutam. Dapače, baje obožavaju ako mogu doprinijeti mojem nerviranju sa kakvim akrapovičem i 100 kuna mita na tehničkom za prolaz čađavca iz 20. stoljeća. Osobno bio bih najsretniji da se gradovi ovako razviju.


Ali to kod nas neće ići. Naš narod još ima preteške komplekse da ih nebi liječio limenkama. Da, neki adezejac poput današnjeg savjetnika splitskog gradonačelnika mi može reć nek se tornjam ako mi ne paše. Ali ako sam rođen ovdje prije 47godina, vlasnik nekretnina koji uplaćuje porez i gradski prirez, bio u obrani domovine i toga što imam, mislim da imam prilična barem moralna prava prigovarati devastiranju lokalne zajednice. Nisam hejter vozila i civilizacije, jasno da imam automobil - no koristim ga za prijevoz na dulje staze, u bolnice, transport veće količine ili velikih predmeta... Trenutno stanje sa (zlo)upotrebom vozila kad treba i netreba, kome treba i netreba, što veći SUV da prevozi jednu osobu to bolje, 4, 5 krntija po obitelji jer tako se to nosi... nije baš održivo da ga beš. Meni je jasno da to moje kmečanje ne odgovara državi. Ona obožava potrošače goriva, korisnike cesta i vlasnike vozila. To je predivan izvor kinte za uhljebe. Dakle, jedino mi preostaje nadati se da će električari postati povoljni rašireni efikasni pa da nam suživot bude podnošljiviji.

 

Znači ako se od tvoje Visosti makne čađa prestat će sva prerada fosilnih goriva i 
2) nećeš čut uopće motor ozbiljne razine buke

a duda za dijete je napravljena od lavande, eukaliptusa i vilinskog praha.

Nafta je 100% po svemu. U svemu. Nema tu ni manje, ni više. Čak ne možeš odgovorit na ovaj post bez 100% nafte. 

9 godina
offline
Re: Treba li nam nakon dieselgatea i cobaltgate?
nitro_vip kaže...
overhaul kaže...

 

Znači ako se od tvoje Visosti makne čađa prestat će sva prerada fosilnih goriva i 
2) nećeš čut uopće motor ozbiljne razine buke

a duda za dijete je napravljena od lavande, eukaliptusa i vilinskog praha.

Nafta je 100% po svemu. U svemu. Nema tu ni manje, ni više. Čak ne možeš odgovorit na ovaj post bez 100% nafte. 

 Ništa nisi pročitao, nego hajdmo na straw argument koji si naslutio onako odoka jel? Gdje si pročitao da sam protiv nafte? Nisam ni protiv automobila. 

http://www.bug.hr/forum/post/lcd-plazma-televizori/stvarni-vlasnici-brandova/2909836.aspx
8 godina
offline
Re: Treba li nam nakon dieselgatea i cobaltgate?
overhaul kaže...
nitro_vip kaže...
overhaul kaže...

 

Znači ako se od tvoje Visosti makne čađa prestat će sva prerada fosilnih goriva i 
2) nećeš čut uopće motor ozbiljne razine buke

a duda za dijete je napravljena od lavande, eukaliptusa i vilinskog praha.

Nafta je 100% po svemu. U svemu. Nema tu ni manje, ni više. Čak ne možeš odgovorit na ovaj post bez 100% nafte. 

 Ništa nisi pročitao, nego hajdmo na straw argument koji si naslutio onako odoka jel? Gdje si pročitao da sam protiv nafte? Nisam ni protiv automobila. 

Nisi protiv nafte, niti automobila ali si protiv "i  neće mi voće i povrće blizu puteva prekriti finim slojem sivila"
Pa što da ti dalje kažem? Treba ugradit filtere u tvornice? WTF?

 

6 godina
offline
Re: Treba li nam nakon dieselgatea i cobaltgate?
nitro_vip kaže...

Svako iole normalan zna da je automobil dizel/benzin skoro 100% nafta, a električni također. Tu završava svaka diskusija.

 Ne, 65% nafta/ugljen a ostalo iz ekološki neprihvatljivih izvora.

9 godina
offline
Re: Treba li nam nakon dieselgatea i cobaltgate?
nitro_vip kaže...

 

Nisi protiv nafte, niti automobila ali si protiv "i  neće mi voće i povrće blizu puteva prekriti finim slojem sivila"
Pa što da ti dalje kažem? Treba ugradit filtere u tvornice? WTF?

 

 Na što si ti došao sa kobalta čovječe, s kim se svađaš? Kako "plastična duda" pravi fini sloj sivila na voću pored ceste? 
Da - treba ugraditi filtere na termoelektrane, i ugrađuju se. To ti je "wtf"? Plastika u potrošenoj nafti učestvuje sa 5%, dakle ne samo da si izvukao straw argument (koji nisam ni spominjao) nego mi uporno uvaljuješ u usta nekakve nepovezane pamflet tvrdnje s kojima se onda obračunavaš a koje ja uopće nisam spominjao. 

http://www.bug.hr/forum/post/lcd-plazma-televizori/stvarni-vlasnici-brandova/2909836.aspx
6 godina
offline
Treba li nam nakon dieselgatea i cobaltgate?

Zna li netko odnos koliko nafte treba sagorjeti u dizel automobilu da bi prešao 100km a koliko u termoelektrani koja će tu struju poslati dalekovodom do transformatora u punjaču koji puni bateriju u automobilu koji će prijeći 100km?

 
4 0 hvala 0
9 godina
offline
Re: Treba li nam nakon dieselgatea i cobaltgate?
BlueMax kaže...

Zna li netko odnos koliko nafte treba sagorjeti u dizel automobilu da bi prešao 100km a koliko u termoelektrani koja će tu struju poslati dalekovodom do transformatora u punjaču koji puni bateriju u automobilu koji će prijeći 100km?

 https://www.quora.com/What-is-more-efficient-a-power-plant-providing-electricity-for-electric-cars-or-gasoline-powered-cars
"Power plants operate at a much higher efficiency than internal combustion engines, on cheaper and more diversified fuel sources, including renewable."
Plus, imaš centralizirano mjesto za filtriranje i zbrinjavanje nusprodukata. Osim toga, velik dio termoelektrana koristi u biti ugalj i nuklearno gorivo. Neznam koliko automobila vozi na ugljen ali atomskih je još manje.


http://www.bug.hr/forum/post/lcd-plazma-televizori/stvarni-vlasnici-brandova/2909836.aspx
8 godina
offline
Treba li nam nakon dieselgatea i cobaltgate?

Ako ti treba cca 25 litara sirove nafte za jednu gumu, vjetrenjače se mogu vrtit do imendana, neće dobit sirovinu za jednu automobilsku gumu.
 ILi hoće? 

Poruka je uređivana zadnji put pon 25.9.2017 23:46 (nitro_vip).
 
2 0 hvala 0
6 godina
protjeran
offline
Re: Treba li nam nakon dieselgatea i cobaltgate?
MrBlc kaže...

Općenito je za primjetiti da su ljudi skloni ignorirati probleme koje njihovo ponašanje uzrokuje drugima, pogotovo ako su udaljeniji od njih.

 

Ili da ti odgovorim tvojim argumentom: Izgleda da si se ti prepoznao u tome, čim si ovako reagirao...

Zašto pretpostavka da sam se prepoznao. Meni ne bi napamet palo to što je tebi. Takav način razmišljanja.

Meni smeta kada netko napiše nešto čisto da izazove reakciju. Dakle, ili razmišljaš tako ili si trol.

Poruka je uređivana zadnji put pon 25.9.2017 23:44 (lovacmaki).
8 godina
offline
Re: Treba li nam nakon dieselgatea i cobaltgate?
overhaul kaže...
.. Neznam koliko automobila vozi na ugljen ali atomskih je još manje.-

 da. a .. pitanje je .. od A do B, gubitci, ne vrsta goriva.

Nema dovoljno dobrog-preciznog odgovora, za pretpostaviti cca 50% iskoristivosti (ako je sam el.70-90%, transport itd, vs 30-40% s gorivom), važno ako govorimo o isplativosti i cijeni (potrošnji, potrebni MW proizvodnje povrh onog što se stvarno potroši, na kraju plaća korisnik).

nitro_vip kaže...

Ako ti treba cca 500 litara sirove nafte za jednu gumu, vjetrenjače se mogu vrtit do imendana, neće dobit sirovinu za jednu atomobilsku gumu.
 ILi hoće? 

 -radi se na alternativnim izvorima gume-plastike, sintetika ali daleko od RL komercijale (za sad).

plastika, asfalt i sl. su naftni derivati (ne kuže svi termine..) i potrebni su neovisno o EV/baterijama.. :)) karikirano, može se i povećati potražnja/potreba nafte (derivata) kad EV prevlada.

 

teoretski, za sve je potrebna energija, ako imamo neograničeni-free-clean izvor, tad imamo ''sve'' .. = SF. .. bit će i teleport pa nema veze. :) do tad benzin rula.. (i zvuči bolje nego soundblaster-8bitni-pro.. kojeg će morati ugraditi u EV..).

 

edit .. + digresija, zaboravili ste djecu, robove :)

C64/TurboModul-OpenSourceProject.org.cn.部分作品为网上收集整理,供开源爱好者学习使用
Poruka je uređivana zadnji put pon 25.9.2017 23:49 (ihush).
Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice