- rast broja korisnika pokušali su (umjetno) podići proširivanjem dostupnosti interneta u slabo razvijenim zemljama koje nemaju internetsku infrastrukturu - da formalno zadovolje statistiku u izvještajima i rast
- trenutno imaju "sreće" jer većina novca koji se troši u merketingu (globalno) ide na Facebook (pa zatim Goolge) tako da po čistoj inerciji dobivaju novce. Trenutno nema boljeg izbora za reklame i njihovu učinkovitost (ROI). Tako da će im prihodi i profit i dalje rasti barem još godinu dvije. Osim ako se nešto kardinalno ne promjeni - npr zamjena kompletne platforme nekom drugom koja je u svemu bolja.
- ulažu u VR i AR jer znaju da su sa postojećim tehnologijama došli do plafona i zasićenosti tako da rast (YoY po raznim kriterijima) neće više biti moguć ... ako kupe Magic Leap (zamjena platforme) bit će zanimljivo
- od 7.4 milijarde ljudi 1.7 koristi FB (ako je vjerovati FB statistici) - to je svaki cetvrti/peti stanovnik planete ... gledano sa demografske perspektive, kad odbijemo populaciju mlađu od 10 godina (iako i to već zvući dovoljno strašno ali primjera radi), one starije od 65 (tu ima dosta iznimaka, ali ukupni broj nije velik), one koji su informatički nepismeni, one koji su siromašni i ne koriste računalo/mobitel/internet ... ispada da svi koriste facebook. Mislim da je realan broj možda (možda!) svaki dvadeseti stanovnik planete (iako je i to puno) ...