SPAM i ISP-Korisnik

poruka: 11
|
čitano: 12.415
|
moderatori: Lazarus Long, pirat, XXX-Man, DrNasty, vincimus
1
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
15 godina
offline
SPAM i ISP-Korisnik.. Pravila:

Temu započinjem zbog čestih isklučivanja slanja maila od strane ISPa za korisnika.

- Isključivanje je manje-više automatizirano.

- Standardno objašnjenje SZKa je virus..

- Uključivanje je u pravilu nakon poziva...

Zanima me ''tko tu koga...''.

 

Počnimo s definiranjem, tako da nema nesporazuma na što se odnosi neko pravilo ili tvrdnja.

SPAM je ...?

Definicije po wiki-ju (za HR nema dodatnih značenja pa se podrazumijeva e-mail), pošto se textovi na wikiju znaju razlikovati ili problem terminologije evo i Eng.-wiki (odnosi se na e-mail-SPAM).

- Kao sinonim se koristi i Junk-mail. Taj termin je više povezan s reklamama, kao podskup spama.

 

abuse je.. Carnet: služba ISPa za prijavu spama itd.. na koju primatelj može poslati prijavu spama.

 

Kratko nabrajanje, spam je:

-neželjena pošta.

.. -dali to može biti razlog za automatsko ISPovo isključivanje pošiljatelja kojeg primatelj prijavljuje, standardno na abuse-mail ISPa? Nije li potrebno provjeriti od strane ISPa da to je spam?

.. Karikirano: osoba A pošalje mail osobi B, osoba B prijavljuje kao spam @ abuse i osobi A je onemogućeno slanje pošte.

Može li to biti tako automatizirano (smije li biti?), jer taj konkretni mail uopće nemora biti spam ili ikoji od navedenih kriterija za isključivanje.

 

Osobni primjer od prije par godina, jedna gospođa-poznanica me upravo zbog spama upitala za savjet, nakon što mi je poslala konkretni spam-mail (ja sam 'osoba B'), odgovorio sam joj kako da taj mail prijavi na abuse i .. to je učinila.

Naravno, poslala je moj replay njenog malia, koji je kao pošiljatelja imao moj mail. Abuse je automatizmom meni blokirao slanje, bez ikakve provjere ili obavijesti. Sve je rješeno pozivom za par sekundi ali ostaje pitanje dali abuse isključuje pravog korisnika. Koji je to kriterij kad primatelj replaya i biva isključen kao spamer?

 

Drugi primjer, ISP isključi slanje... bez obavijesti, nakon otkrivanja tople vode, korisnik nazove ISP i otkrije razlog. Tad mu ISP pošalje sporni spam-attachment kao obrazloženje.

Problem, jer u tom mailu je isključeni korisnik PRIMATELJ spornog maila. Pošiljatelj je ''netko'' .. preko headera se vide ip-ovi za češku, pa belgiju... pola EU. Očigledno nije krivac pa ni pošiljatelj isključen korisnik. ... To je poslovni korisnik, takvo isključivanje je bilo uzastopno par mjeseci prosječno svakih 2 tjedna. Ah, 'sitnica' počelo je promjenom ISPa, pa je stari ISP blokirao jer je on bigboss (znate vjerojatno koji ISP). Tek upornim (kumovskim vezama) inzistiranjem, taj problem je jednostavno nestao. Nema više isključivanja.

 

Koji je kriterij za 'neželjenu poštu'? Dali je dovoljan jedan/prvi mail?

Spam podrazumjeva masovno slanje ili slanje nakon obavijesti da ne želite njihove poruke (kad su u pritanju reklame).

Što s problemom adrese pošiljatelja, jer se lako lažira. Dok trace ili who is ip,.. otkrivaju IP po nekim egzotičnim zemljama.

U slučaju da je računalo zaraženo, OK. Tad zombijevski šalje mail.

- Ali, računalo uopće nemora biti zaraženo, ni upaljeno. Sama adresa je ta koja je blokirana bez provjere dali je s nje slana poruka.

Ako poruka nije slana na stotine adresa ili stotine poruka (masovno) dali je spam? Dali onda tim automatizmom uopće može biti blokiran pristup korisniku i to bez ikakve obavijesti.

 

Obavijest bi morala biti automatizirana s blokiranjem, korisnik bi je primio jer primanje maila radi ... zašto nije takva praksa (zakon)?

 

Tko ima konkretne zakone, pravinike ili odgovor, nek stavi (link na izvor)... Sama mišljenja nisu dovoljna, treba biti papiranto.

Možda netko ima recimo internu proceduru za incident, postupanje... provjeru? Jer to su interni dokumenti, nisu zakon. Carnet barem ima javno dostupne dokumente, ali mislim na ISPove (pružatelje usluga) koji 'skrivaju' takve dokumente.

-Dali postoji zakon kojeg ISP mora zadovoljiti tim pravilnokom itd..

-Dali postoji nešto što korisnik može upotrijebiti za svoju zaštitu? Osim poziva SZKu koji nakon par minuta razgovora aktivira uslugu. ?? Pa ako je s razlogom isključena, čemu onda tako jednostavno aktiviranje?

 

Ako je pak greška ISPa, zar ne postoji nešto što bi ih natjeralo u red? Kazna, prijava, zapisnik?

Dali tad korisnik može recimo pozivom SZKu reči, da ulaže tu-i-tu žalbu i da traži očitovanje nadležnih?

 

Ako se pitate zašto tema (jer se sve zna), zato jer je mutno...

Što da policija tako hapsi ljude i pendreči? Što s nekim zakonima kad stupe na snagu, kao recimo torrentiranje.

 

C64/TurboModul-OpenSourceProject.org.cn.部分作品为网上收集整理,供开源爱好者学习使用
 
5 0 hvala 2
13 godina
offline
SPAM i ISP-Korisnik

Dobra tema ali bojim se da nećeš naći odgovor na sva pitanja. Možda bi ovo moglo biti obrađeno u Mreži, ako budu istraživački nastrojeni. Osobno sam i sam svjedočio isključivanju kolege na 24 sata od strane svevišnjeg T-Coma. Bez ikakve obavijesti i nakon 3-4 poziva službi za korisnike dobije odgovor da je s njegovog računa odašiljan SPAM te nek si očisti računalo. Morao je potezati veze da ga ponovno uključe.

 

Po meni ovo spada pod onu staru narodnu: Zašto pas liže jaja? Zato što može.

 

Možda je ovo jednostavno način da prisile korisnike da koriste AV i anti spam zaštitu od njihove strane za cca 15 kuna mjesečno (naklapanje s moje strane).

Freedom is just another word for nothing left to loose ...
 
2 0 hvala 0
15 godina
offline
Re: SPAM i ISP-Korisnik
mario.L_hr kaže...

... 

Možda je ovo jednostavno način da prisile korisnike da koriste AV i anti spam zaštitu od njihove strane za cca 15 kuna mjesečno (naklapanje s moje strane).

- da i to je jedna od sitnica koja nije u skladu s tržišnim zakonima, ali su pokriveni zaštitom korisnika. Inače je njihovo 'guranje' AV softwarea stvarno (neka riječ..) .. jadno.

- ovom kontekstu, da prisile na zaštitu ...  čak i  to mogu prihvatiti kao OK razlog. Ali što kad spama nema?

- čak je blokiranje linije kao stroža mjera OK, pogotovo za recimo širenje virusa i sl. ali oni to ne rade.

 

Zato sam u uvodu teme postavio linkove-definicije, ... jer što je spam?

 

Što ako je npr računalo isključeno? Računalo uopeće nije bitno, ni virus.

Što ako sama e-mail adresa nema nikakve veze s linijom? Jer nisu oni blokirali pošiljatelja ili njegovu liniju, internet radi normalno, ostali mailovi itd. pa i primanje maila na sporni mail.

Dakle, oni isključe slanje, ništa više. To je često s poslovnim korisnicima koji su imali t-com adresu i dalje je koriste, ali su recimo prebacili na novog ISPa. ...

Koji su mehanizmi kontrole i zaštite korisnika od ovakvog šikaniranja.. (slažem se, pasja posla, jer može..).

 

Po nekoj normalnoj logici, ako već ne obavijeste o blokiranju, kod poziva SZK bi oni morali dati objašnjenje. Oni samo (eventualno, na traženje) daju sporni mail.

Osobno sam provjerio headere, nema veze s korisnikom, taj mail je stigao na njegov mail. On ga nije poslao.... Tcom ga isključi?....

S njegovog računala nije ništa poslano, s te linije nije ništa poslano. Dali je korišten njegov email za lažiranje adrese? - Pa to korisnik ne može znati, to mora otkriti ISP, za to je ODGOVORAN ISP...

Ako ja u headeru vidim da je mail proputovao više ip-ova po svijetu, zašto to ne pogleda ISP? Zar nije njiohova zakonska obaveza kontroliranje upravo takvih stvari? Jednako kao što banke-mjenjačnice provjeravaju novčanice... moraju.

 

Za slanje masovne pošte većina korisnika nije sposobna. Recimo da je potrebno npr imati mailing liste... ili korištenje Blat-a, to nema veze s običnim korisnicima kojih je 99%. Moguća su i drugačija rješenja, ali tad je jasno da korisnik zna zašto su ga isključili...

 

Ovakav je realniji scenarij, netko u neznanju prijavi mali kao spam kali kroz postavke mail programa ili AV i automatizmom pošalje na abuse koji bez provjere isključije.

Pa onda logično pitanje, zašto? Kriterij? Kao što sam gore stavio (1. primjer moj replay). Kad je operater pročitao mail bilo mu je jasno...

Jer u samoj osnovi-definiciji, kako replay na nečiji mail može biti proglašen za spam... uz to sama definicija uključuje masovno slanje što isključuje jedan mail kao spam.

 

Svaki put nakon poziva, sve je OK... nikom ništa.

 

Za usporedbu, na facebooku (ili BUGu) kad nekog zablokiraju to traje, nema žurbe jer je ugl. korisnik kriv. Nema ponovne aktivacije dok oni detaljno ne provjere. Ovdje to radi operater za minutu.

 

Možda je stvarno razlog tih 15kn? Da to barem korisnici znaju pa da se rješe muka...

 

C64/TurboModul-OpenSourceProject.org.cn.部分作品为网上收集整理,供开源爱好者学习使用
13 godina
offline
Re: SPAM i ISP-Korisnik

Sve ovo što si napisao stoji. Odgovore na ova pitanja vjerojatno nemože dobiti mi premijerka. T-Com se već dugo vremena ponaša kao država u državi. Vjerojatno su neki zaboravili rezanje kabela i spor oko DTK-a.

 

Što se tiče ovih automatizama to je stvarno katastrofa. Sve živo nastoje riješiti automatski, to bi bilo uredu kada bi se ponašali kao kirurzi a ne kao mesari. Baš me zanima kada će nagaziti nekog velikog tko će im na vrat sjesti s odvjetnicima i napaltiti odštetu ili ni to nije moguće.

 

Nevezano uz ovu temu, ali će dati još jedan pogleda na istu tvrtku. Do nedavno smo imali osobu koja je bila zadužena za nas u T-Comu, dobili smo podatke o toj osobi pisanim putem od strane T-Com-a. Bez obavijesti su nas prebacili na vanjsku firmu čiji je cilj prodaja usluga. Kada se pojavi ozbiljniji problem mi zovemo tu tvrtku, oni zovu T-Com i tako u krug.

 

BTW: Zar nisu oni reklamni materijali koje dobivamo uz račune čisti i 100%-tni SPAM.

Freedom is just another word for nothing left to loose ...
15 godina
offline
Re: SPAM i ISP-Korisnik
mario.L_hr kaže...

.. 

BTW: Zar nisu oni reklamni materijali koje dobivamo uz račune čisti i 100%-tni SPAM.

 -samo sitnica, zabranjeno je uz račun slati reklamne poruke. Jednako kao i samo slanje reklama u formulaciji: .. slati ili prenositi reklamne ili promotivne materijale bez njihovog pristanka ili ..

 No, who care u lijepoj našoj oko pravila...

Mudrinić nije blesav nego mudar, dok je tad pučanstvo = Budalić (ako prezime ocrtava svojstva čovjeka..). ili možda Budiša? hmmm lovi me predizbornička kampanjska groznica pa buncam.

 

btw, hvala na postanju..

-još samo kad bi došli do rješenja, pomogućnosti zakonskog. (Nemaju svi kumove za rješavanje takvih problema.)

Možda kad bi netko znao praksu u npr Dojčlandu, primjere...

C64/TurboModul-OpenSourceProject.org.cn.部分作品为网上收集整理,供开源爱好者学习使用
16 godina
offline
SPAM i ISP-Korisnik

Ovako, da vam malo dam uvida sa druge strane. Ne radim za ISP, no često sam u kontaktu sa odgovornima, a moj posao se često veže uz korisnika.

 

- da, ISP isključuje korisnika ako je sa njegove konekcije poslana bilo koja vrsta neželjene pošte. Neželjene pošte ima više vrsta, no uglavnom, to je bilo kakav propagandni materijal ili chain letter kojeg primatelj nije nikada tražio. Korisnici najčešće nemaju ideju da je to kažnjivo, a nasjednu na raznorazne glupe fore te pošalju mail svim svojim poznanicima u adresaru. Počevši od raznoraznih lutrija, preko "nemaš sreće ako ne pošalješ", pa sve do "mala Karla treba krvnu grupu B".

Neka vas moguća dobrotvorna akcija ne zavara - klasificira se kao spam, pogotovo jer je najčešće riječ o informaciji staroj par godina.

- nadalje, korisnik je, zbog neznanja i vlastite gluposti, postao spambot. Neće njemu nikakav prozor iskočiti kada se šalju mailovi na kojem piše "šaljem / sending", proces koji šalje mail će ga jednostavno - poslati. Upozorenje svim balavcima koji smatraju da su pametniji od pisaca virusa - patchiranje sustava je OBAVEZNO!, patchiranje programa je OBAVEZNO!, AV + FW zaštita je OBAVEZNA! Ovakve stvari se dešavaju na nepatchiranim sustavima ili prastarim verzijama mail programa, a pogotovo ako još nema AV programa, jer "ne treba uz malo zdrave pameti".

- ISP ne provjerava na taj način, no niti ne isključuje korisnika ako je samo jedna prijava u pitanju. Za ponovno uključenje zahtijeva da se računalo provjeri AV programom i počisti, ne nužno njihovim.

- Standardni mail header je "potpisan" odlaznim mail serverom. Uvijek se vidi odakle je mail krenuo i kojim putem je došao, koji su sve serveri sudjelovali.

- IP adrese se mijenjaju reconnectom. Nekad neki rang IP adresa bude na globalnoj razini blacklistan, a pošto se IP adrese preprodaju, naš ISP je mogao kupiti neki takav rang.

- evo ti zakon, mogao si ga odguglati.

 

Nekoliko puta sam pročitao OPov tekst, no nije mi jasno u čemu je problem.

I thought my Uncle Tommy was wearing black socks, but when I looked at them closely, they were just very, very, very, very, very, very, very, very, very dark blue.
Moj PC  
1 0 hvala 2
14 godina
neaktivan
offline
Re: SPAM i ISP-Korisnik
mario.L_hr kaže...

...

 

Što se tiče ovih automatizama to je stvarno katastrofa. Sve živo nastoje riješiti automatski, to bi bilo uredu kada bi se ponašali kao kirurzi a ne kao mesari. Baš me zanima kada će nagaziti nekog velikog tko će im na vrat sjesti s odvjetnicima i napaltiti odštetu ili ni to nije moguće.

 

...

 

Ključnim korisnicima se manje-više sve tolerira i uvijek se radi double-check ako i zazvoni neki alarm. Nedavno je kolega kod slanja našeg Newslettera zaboravio postaviti delay između mailova, tako da je naš Exchange ekspresno to sve počeo šibati po svijetu. Nakon 15-ak minuta došao je poziv od ISP-a da vide jel sve OK kod nas jer su primjetili peek u prometu po 25-ici. Nisu nas po nikakvom automatizmu isključili, nego su prvo provjerili o čemu se radi. Nismo na T-Comu, ali vjerojatno i kod njih vrijedi isto.

Retry. Reboot. Reinstall. Reformat.
Poruka je uređivana zadnji put pon 18.7.2011 22:07 (vlad0).
15 godina
offline
Re: SPAM i ISP-Korisnik
Father_Dougal kaže...

..- da, ISP isključuje korisnika ako je sa njegove konekcije poslana bilo koja vrsta neželjene pošte...

 

Nekoliko puta sam pročitao OPov tekst, no nije mi jasno u čemu je problem.

- hvala na linku, no ne donosi ništa novog, ništa što nije već gore napisano.

... ipak zbog rasprave evo ga:

 

2. neželjena elektronička poruka: svaka tekstovna, glasovna, zvučna ili slikovna poruka odaslana javnom komunikacijskom mrežom, koja se šalje u većem broju, širem krugu primatelja bez da su to oni izravno ili neizravno (npr. davanjem svoje adrese) zatražili te kod koje su prekršena pravila ponašanja u komunikaciji pojedinaca putem elektroničke pošte (netiquette). Najčešće se radi o komercijalnim porukama, oglasima, prijevarama, elektroničkim virusima i sličnim.

 

Što je spam, tj. neželjena elektronička poruka?

Što je kriterij da se proglasi spamom (i junk mailom)?

Kakva je procedura (kao blokiranje maila..) i što u slučaju greške? itd...

 

Upravo zato sam u prvom postu postavio definicije (ne svoje, wiki), da se izbjegnu nesporazumi i da bi se sama terminologija kao spam u raspravi koristila kao koncenzusom.

I zato da vidimo kao ISPovi imaju definiran spam i formulacije, kazne... jer su neke stvari na nivou pravilnika, ne na nivou zakona.

 

-pa sad, ako gore napisani primjeri nisu jasni (vjerojatno moj stil pisanja, sorry), pokušaj pojašnjenja.

 

spam je slanje...

- u većem broju / širem krugu. - Jedan mail?

- što s prijavom pojedinačnog korisnika na abuse? I to sam dao osobni primjer. (replay).

- iskjučivanje tj. blokiranje izlaznog servera, sve ostalo radi, bez obavijesti?

Pa barem neka kazna za korisnika ako je kriv? Barem opomena korisniku?

Odgovor se dobija tek pozivomi prijavom kvara-problema... tad kreće priča o virusu...

 

- korisnik (poslovni) je godinama na @ t-com.hr mailu. Mail mu nije nepoznat, jednako kao i tel. broj jer je poslovni, na svakoj vizitki ili žutim stranicama.

- nije uopće slano s tog računala, s te linije.. nema virusa, nikad poslan sporni mail. Zapravo uopće netreba postojati računalo, 'kažnjen' je e-mail.

- sporni mail dobiven iz tcoma, je dolazni mail (From:..). Korisnik koji je isključen ga je dobio od tcoma nakon žalbe. Korsnik je u polju to:.

To su stare adrese, prije ADSLa, trajne nevezane uz liniju-ISPa (moja je već cca 20 godina i radi mada odavno nemam tcom liniju).

To je bilo unazad godinu dana, počelo se dešavati nakon promjene ISPa...

 

nakon razmišljanja dali postati podatke, ipak evo ih: primatelj-korisnik je ispušten..

Koliko vidim, iz istog koša kao ReadresDigest (nagradne igre).

- pošiljatelj iza ip-a: dashofer.hr // mailer.enovine.eu // sjedišta su u Slovačkoj i Belgiji.

 

From: <info@dashofer.hr> 

i

From: "Web Edukacija" <info@webedukacija.com>


% WHOIS enovine
Domain: enovine

Registrant:
 NOT DISCLOSED!
 Visit www.eurid.eu for webbased whois.

Registrar Technical Contacts:
 Name: Hanták Juraj
 Organisation: WEBGLOBE, s.r.o.
 Language: sk
 Phone: +421.258101062
 Fax: +421.258101069
 Email: admin@webglobe.sk


Registrar:
 Name:  WEBGLOBE, s.r.o.
 Website: www.vasadomena.sk

Nameservers:
 ns2.dial.sk
 ns1.dial.sk

Please visit www.eurid.eu for more info.

- što redirecta na BE...
belgijski server eurid.eu 195.234.53.204 se nalazi:
 1  75.125.232.57 (75.125.232.57)  2.120 ms  0.389 ms  0.464 ms
 2  po4.dsr02.hstntx1.networklayer.com (207.218.245.5)  0.489 ms  0.406 ms  0.231 ms
 3  et4-3.ibr01.hstntx1.223.218.207.in-addr.arpa (207.218.223.33)  0.485 ms et4-4.ibr01.hstntx1.223.218.207.in-addr.arpa (207.218.223.37)  0.459 ms  0.443 ms
 4  xe-9-0-0.bar2.Houston1.Level3.net (4.78.10.29)  0.483 ms  0.455 ms  0.232 ms
 5  ae-0-11.bar1.Houston1.Level3.net (4.69.137.133)  0.484 ms  0.456 ms  0.477 ms
 6  ae-13-13.ebr1.Dallas1.Level3.net (4.69.137.138)  18.030 ms  17.452 ms  19.390 ms
 7  ae-1-60.edge4.Dallas3.Level3.net (4.69.145.13)  6.015 ms  6.198 ms  5.715 ms
 8  xe-2-3-0.dal33.ip4.tinet.net (77.67.71.221)  5.724 ms  5.695 ms  5.717 ms
 9  xe-3-1-0.bru20.ip4.tinet.net (89.149.183.193)  129.179 ms  128.824 ms  121.083 ms
10  eurid-gw.ip4.tinet.net (213.200.69.146)  122.398 ms  122.171 ms  121.799 ms
11  * * *

- u headeru su vidljivi ip-ovi.. ako ISP nema teh. mogućnosti ili znanja za to isčitati, kog vraga onda rade, nebi smjeli imati koncesiju.

 

- nakon što je otkriven uzrok problema pri slanju maila, obično je mail reaktiviran bez ozbiljnijih problema, ipak gubilo se po pola dana.. i živci.

Zašto se to ponavljalo (odokativno) svaka 2-3 tjedna, par mjeseci?

Zašto je prestalo tek potezanjem 'debelih veza'?

Istekom ugovora  s ISPom, korisnik se vratio na t-com, jer mu se neda zivkati ''kumove'' i više nema problema.

Računalo je isto, AV isti, ... kako to da sad ne šalje spam? Ah, pa nije ga ni prije slao...

 

Dali je sad jasnije o čemu tematiziram?

O običnom šikaniranju, o nemogućnosti korisnika da se zaštiti, žali... nema predviđenih mehanizama.

Recimo kafić ima knjigu žalbi, što u ovom slučaju? Zvati inspektora Vinka? (pokojni, Ivica Vidović).

 

Greške se dešavaju, ali kao što Vlad0 kaže, provjerili su o čemu se radi prije automatskog isključivanja.

U tom (vladin0m slučaju-primjeru) je čak i opravdano isključivanje, jednako je da negdje curi voda, plin... zatvara se pipa dok se problem ne otkloni.

 

C64/TurboModul-OpenSourceProject.org.cn.部分作品为网上收集整理,供开源爱好者学习使用
14 godina
neaktivan
offline
SPAM i ISP-Korisnik

Joj znam to, mojoj prijateljicu su obavjestili telefonom da odašilje nekoliko stotina mailova na sat i da če joj isklučit internet, i onda su joj rekali neka preskenira komp s nekim antivirusom i rekli čak imena nekih free, stvarno kad je preskenirala pobrisala šta ima sve ok, nisku je tražili da nešto kupi i to nego samo da se riješi virusa... 

[volim Google Android] - Budući Microsoftov Bill Gates...ili Applov Steve Jobs!
Moj PC  
0 0 hvala 0
15 godina
offline
Re: SPAM i ISP-Korisnik
Zvjerkan kaže...

..obavjestili telefonom da odašilje nekoliko stotina mailova na sat i da če joj isklučit internet, ..

 - upravo to,

- čak nije potrebno telefonom (ljudski resursi), može automatika, mail s generičkim txtom. -Zbog širenja spama, junk maila ili virusa, kršenja netiquea itd.., kome se žaliti, kako, kako otkloniti problem ili link na njihovim stranicama u vezi tog itd.itd.. Možemo uzeti BUGforum kao primjer, svi pružatelji usliga imaju identično ili slično rješenje.

 

- taj mail (obavijest) bi korisnik dobio i isti tren znao razlog problema s mailom. Nebi izgubio pola dana..

- ako je kriv, to je super, poželjan način zaštite svih ostalih. (Ja jesam za to, da se svaki takav incident isključi, to je obaveza ISPa, podržavam).

- to je i primjer pomoći korisniku, pohvalono od ISPa. (kratkim uputama za rješavanje problema).

 

- no ovo (u prijašnjim postovima) je nešto suprotnog... ovo nema veze s pameću.

Govorim o slučajevima (ima ih, prošli tjedan, što me i potaklo na otvaranje teme) kad bez ikakvog razloga korisnika blokiraju. Nema odgovora, nema sankcija...

 

- Nema razlike da vam netko isključi struju, vodu.. bez razloga, jer je danas mail 'životno važan' u poslovanju.

S druge strane, ako nisi prekršio pravila, blaokiran bez razloga... to je identično situaciji da vas policajac malo pomiluje 'vaspitnom palicom' i kaže ups, nisi ti taj, bježi kući..

C64/TurboModul-OpenSourceProject.org.cn.部分作品为网上收集整理,供开源爱好者学习使用
Poruka je uređivana zadnji put uto 19.7.2011 10:45 (ihush).
14 godina
neaktivan
offline
SPAM i ISP-Korisnik

Ovo se još nisam susreo, no znam da su našoj školi bili isključili internet na par sati jer je netko od profesora skido torrente :)

[volim Google Android] - Budući Microsoftov Bill Gates...ili Applov Steve Jobs!
Moj PC  
0 0 hvala 0
1
Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice